abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156574193
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Deze user :') !
Ik zie niet in waarom mensen uit syrie zouden vluchten om hier de sharia in te voeren. De meeste salafisten zijn IS liefhebber. En dan zit je daar, niet hier. Deze dominee wil graag sympathie van 't publiek en steun in z'n missie tot bekeren.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:27:03 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156574194
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:24 schreef Re het volgende:

[..]

met zo'n fatalistische instelling kom je er wel
We glijden gewoon de afgrond in en het gros van de mensen vind het wel best of ziet het niet.
The End Times are wild
pi_156574197
Deze wezens hebben we (hard) nodig.
pi_156574205
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Niet bepaald. Hardliners maken je koud, als je in een familie opgegroeid bent die overwegend islamitisch is word je verstoten.
I am in your computers and i want 1 million dollars.

gr gr Kim yong Un.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:28:55 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156574228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

We glijden gewoon de afgrond in en het gros van de mensen vind het wel best of ziet het niet.
en over hoeveel maanden liggen we met onze reet naar het oosten denk je?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156574257
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook.

Merendeel ziet het niet / wil het niet zien.

Zorgwekkend is het hoe makkelijk ze zich er bij neerleggen.

Zo'n enorme instroom van kanslozen met deels ook een gevaarlijke bagage.

En alles komt vanzelf goed roeptoeteren ze.

Hoe volslagen debiel moet je dan zijn?
pi_156574262
Ik weet niet waarom dit mensen zou moeten verbazen, vlgs de koran dient een moslim zich aan te passen naar de maatschappij waarin hij zich bevindt zolang hij in de minderheid is. Zodra een meerderheid moslim is dient hij te streven naar islamitische regelgeving. Als je een azc beschouwt als een mini maatschappij waarbij men weinig contact heeft met de buitenwereld is het niet verwonderlijk dat als er een meerderheid moslims is men zal proberen islamitische regelgeving te installeren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:31:15 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156574280
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:28 schreef Re het volgende:

[..]

en over hoeveel maanden liggen we met onze reet naar het oosten denk je?
Dan lig je precies verkeerd om.

Enfin, niet. Maar de invloed van de islam in Nederland zal wel weer verder toenemen door het binnenkomen van grote migrantenstromen. Het gaat stapje voor beetje.
Als je mij om een inschatting vraagt, dan denk ik dat we over 10 tot 15 jaar vrij forse problemen gaan zien in gebieden die nu al een grote islamitische minderheid hebben (Schilderswijk, Den Haag, Kanaleneiland et cetera)
The End Times are wild
pi_156574337
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik weet niet waarom dit mensen zou moeten verbazen, vlgs de koran dient een moslim zich aan te passen naar de maatschappij waarin hij zich bevindt zolang hij in de minderheid is. Zodra een meerderheid moslim is dient hij te streven naar islamitische regelgeving. Als je een azc beschouwt als een mini maatschappij waarbij men weinig contact heeft met de buitenwereld is het niet verwonderlijk dat als er een meerderheid moslims is men zal proberen islamitische regelgeving te installeren.
Ik wil meer bewijs zien dan een dominee die moslims wil bekeren en dit als uithangbord erbij haalt. Hij heeft een overduidelijke missie.
pi_156574376
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:24 schreef Re het volgende:

[..]

met zo'n fatalistische instelling kom je er wel
Klopt, we hebben meer mensen nodig zoals jij, die nooit te beroerd zijn om op zachte en subtiele manier maar even het ballonnetje dat het slechte nieuws gewoon heulemaal niet waar is (iets met voor zoete koek slikken) op te laten. En dat op oeuvre schaal.

Dan komt alles goed ;)
Seculier-Fundamentalistisch
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:36:39 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156574388
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan lig je precies verkeerd om.

Enfin, niet. Maar de invloed van de islam in Nederland zal wel weer verder toenemen door het binnenkomen van grote migrantenstromen. Het gaat stapje voor beetje.
Als je mij om een inschatting vraagt, dan denk ik dat we over 10 tot 15 jaar vrij forse problemen gaan zien in gebieden die nu al een grote islamitische minderheid hebben (Schilderswijk, Den Haag, Kanaleneiland et cetera)
hoeveel islamieten zijn er dit jaar naar nederland gekomen, zo ruwweg? en ja bedoelde reet naar het westen.

Ik zie het niet zo somber in hoor, maar dat betekent niet dat ik naïef of onwetend of weet ik veel wat ben, ik laat me niet zo leiden door dat paniekvoetbal
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:38:12 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156574414
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:36 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Klopt, we hebben meer mensen nodig zoals jij, die nooit te beroerd zijn om op zachte en subtiele manier maar even het ballonnetje dat het slechte nieuws gewoon heulemaal niet waar is (iets met voor zoete koek slikken) op te laten. En dat op oeuvre schaal.

Dan komt alles goed ;)
de eerste die mij een religie op wil dringen/dwingen kan een kogel krijgen hoor O+, wees niet ongerust
pi_156574424
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik wil meer bewijs zien dan een dominee die moslims wil bekeren en dit als uithangbord erbij haalt. Hij heeft een overduidelijke missie.
De missie van een dominee speelt zich grotendeels af in de slaapkamer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156574437
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O- _O-

Lijkt me vrij zinloos.

Want overal in de islamitische wereld zien we deze gedragingen.

En jij vertelt jezelf 'dat de migranten hier zo niet zijn!' ofzo?

Afijn, genoeg daarover.
pi_156574464
quote:
Ach ja.

In haar ivoren toren zal ze er heel blij mee zijn.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:42:32 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156574469
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:36 schreef Re het volgende:

[..]

hoeveel islamieten zijn er dit jaar naar nederland gekomen, zo ruwweg? en ja bedoelde reet naar het westen.

Ik zie het niet zo somber in hoor, maar dat betekent niet dat ik naïef of onwetend of weet ik veel wat ben, ik laat me niet zo leiden door dat paniekvoetbal
Als de autochtone bevolking met 1% krimpt en de islamitische bevolking met 1% toeneemt, dan gaat dat -historisch gezien- best wel snel vind ik. Ik heb de precieze cijfers niet bij de hand, wat het CBS aan statistiek voortbrengt neem ik ook met een korreltje zout want ik geloof niet dat het aantal islamieten is afgenomen de afgelopen 15 jaar.
Het zal ook niet van de één op de andere dag gaan, natuurlijk niet. Het gaat beetje bij beetje. Er is niet een moment in de tijd te noemen waarop je kunt zeggen: en NU! is het teveel.

We zien het niet omdat het vrij langzaam gaat. Ik vraag mij wel eens af wat een Rotterdammer uit 1955 zou vinden als hij opeens in 2015 in zijn stad terecht kwam. In 1955 kwamen heel voorzichtig al wat 'gastarbeiders'. Maar dat waren er slechts enkele honderden en ze zouden na 5 jaar teruggaan. Als hij dan nu ziet hoe het geworden is! Ook in 1980 waarschuwde Janmaat al dat er problemen zouden ontstaan als we niet gingen werken aan integratie en de toestroom probeerden te minderen. Wat de situatie nu is, dat is zwarter als men ons toen voorspiegelde vanuit Rechts. Hoe het over 20 jaar is? Ik denk nog erger, maar iedereen is er dan wel aan gewend.

Ik wil geen Nederland van 'gated communities' krijgen, net zoiets als nu in Zuid-Afrika. Als je het kunt betalen dan kun je je vrijwillig laten opsluiten. Heb je geen geld, dan moet je vechten om je overeind te houden. Ik vind het jammer dat het Nederland zoals dat in de jaren 70 en 80 was nu in heel rap tempo om zeep geholpen wordt.
The End Times are wild
pi_156574472
Eens die sharia prekers een verblijfsvergunning hebben. Zullen ze de sharia wel invoeren in de Duitse steden.
Ура для россии
pi_156574490
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:38 schreef Re het volgende:

[..]

de eerste die mij een religie op wil dringen/dwingen kan een kogel krijgen hoor O+, wees niet ongerust
Ja, en tot die tijd wel lekker meehossen met het legioen der downplayers, hé ;)
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:45:04 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156574500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:43 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Komop. Re discussieert toch netjes, zonder Godwins etc! Laat iemand zijn eigen mening hebben, anders is het ook geen discussieforum.
The End Times are wild
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:45:31 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156574505
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:43 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

jij vindt het downplagen, ik paniekvoetbal
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:47:03 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156574527
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als de autochtone bevolking met 1% krimpt en de islamitische bevolking met 1% toeneemt, dan gaat dat -historisch gezien- best wel snel vind ik. Ik heb de precieze cijfers niet bij de hand, wat het CBS aan statistiek voortbrengt neem ik ook met een korreltje zout want ik geloof niet dat het aantal islamieten is afgenomen de afgelopen 15 jaar.
Het zal ook niet van de één op de andere dag gaan, natuurlijk niet. Het gaat beetje bij beetje. Er is niet een moment in de tijd te noemen waarop je kunt zeggen: en NU! is het teveel.

We zien het niet omdat het vrij langzaam gaat. Ik vraag mij wel eens af wat een Rotterdammer uit 1955 zou vinden als hij opeens in 2015 in zijn stad terecht kwam. In 1955 kwamen heel voorzichtig al wat 'gastarbeiders'. Maar dat waren er slechts enkele honderden en ze zouden na 5 jaar teruggaan. Als hij dan nu ziet hoe het geworden is! Ook in 1980 waarschuwde Janmaat al dat er problemen zouden ontstaan als we niet gingen werken aan integratie en de toestroom probeerden te minderen. Wat de situatie nu is, dat is zwarter als men ons toen voorspiegelde vanuit Rechts. Hoe het over 20 jaar is? Ik denk nog erger, maar iedereen is er dan wel aan gewend.

Ik wil geen Nederland van 'gated communities' krijgen, net zoiets als nu in Zuid-Afrika. Als je het kunt betalen dan kun je je vrijwillig laten opsluiten. Heb je geen geld, dan moet je vechten om je overeind te houden. Ik vind het jammer dat het Nederland zoals dat in de jaren 70 en 80 was nu in heel rap tempo om zeep geholpen wordt.
kom ik op terug...
pi_156574573
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:45 schreef Re het volgende:

[..]

jij vindt het downplagen, ik paniekvoetbal
Iemand van paniekvoetbal betichten is natuurlijk altijd handig :)

Het suggereert al dat die iemand niet in control is.

Maar in realiteit ben ik niet een bekeerde moslim die in een AZC zit. Ik reageer slechts op een bericht.

Maar de religieuze intolerantie van moslims is bekend (dient dat te zijn, maar laat ik die kloof formaat grand canyon niet al te veel benadrukken).

En als jij dan de noodzaak voelt om te suggereren dat het voor de verandering :O allemaal niet waar is,

Ben je aan het downplayen ;)
pi_156574583
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:39 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O- _O-

Lijkt me vrij zinloos.

Want overal in de islamitische wereld zien we deze gedragingen.

En jij vertelt jezelf 'dat de migranten hier zo niet zijn!' ofzo?

Afijn, genoeg daarover.
De "islamitische wereld" bestaat niet. In ieder land wordt religie anders beleefd. En Syrie was in zn stabiele jaren geen Afghanistan. Als Syriers de sharia wilden dan waren ze wel onder de vlag van IS gebleven.

Actieve christenen en moslims bij elkaar geeft altijd gedonder. Atheisten en moslims gaan over t algemeen prima samen. Atheisten en christenen niet, christenen en moslims ook niet.

Vorig jaar probeerden Christenen een groep moslims in Turkije te bekeren. En dat mislukte en de moslims werden boos, en dan krijg je van dat gejank. Men laat maar al te graag de actie weg uit t nieuws, maar de reactie wordt uitvergroot.

Deze dominee heeft de tijd van z'n leven met 't winnen van zieltjes hier en stookt t vuurtje ook maar al te graag op.
pi_156574584
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Komop. Re discussieert toch netjes, zonder Godwins etc! Laat iemand zijn eigen mening hebben, anders is het ook geen discussieforum.
Ik ben ook netjes. Geloof me :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')