abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156589291
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 03:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Juist, ik snap ook niet waarom ze persé moeten blijven. Oorlog is doorgaans toch een tijdelijk euvel. Al wordt het wel lastig als Assad weer steviger in het zadel zit, veel mensen vluchten juist voor zijn regime.
Voor zijn regime? of voor het geweld. Ik kan me niet herinderen dat er zoveel syriers kwamen voordat het conflict daar uitbrak. Als men zou vluchten voor zijn regime had dat wel het geval moeten zijn. Volgens mij vlucht men simpelweg voor al het geweld.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_156589303
Ik geloof er niks van
  zondag 4 oktober 2015 @ 13:28:50 #278
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_156591005
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:43 schreef love7 het volgende:
Worden homo's van gebouwen afgeflikkerd, worden vrouwen gestenigd, krijgen alcoholistische mannen zweepslagen, kom op zeg, waar is zijn bewijs dat er sharia heerst in Duitse azc's. Ik denk dat we hier te maken hebben met overdreven gejank van een extremistische christen predikant, een moderne kruisvaarder.
Dat zou me niets verbazen.
Geert wordt gesteund door radicale ggggristenfundi's uit de VS (van die schreeuw-evangelisten met hele dure auto's en villa's die geld aftroggelen van arme Amerikanen) en een anti-moslim aluhoedjeswebstek xandernieuws blijkt ook door een stel gristelijke mafklappers voornamelijk te worden bezocht en gehost. :{

Het is ook tekenend dat Geert weigert consequent te zijn en stelt dat alle religie afgeschaft moet worden (dan zou ik het namelijk met hem eens zijn), maar alleen hamert op de islam. Met Geert als minister-president krijgen we een soort SGP-staat, een gristenfundi staat.

Mooie waarschuwing van de makers van zuiderpark (Southpark) over een regering onder leiding van een mafklappers als Geert (in het geval van Southpark gaat het uiteraard over Canada). Met alle bekende Geenstijl-achtige commentaren inclusief.

http://www.southpark.nl/f(...)here-my-country-gone

Echt het kijken waard, geweldige episode!
Sowieso Southpark! _O_
pi_156591032
quote:
Worden homo's van gebouwen afgeflikkerd, worden vrouwen gestenigd, krijgen alcoholistische mannen zweepslagen, kom op zeg, waar is zijn bewijs dat er sharia heerst in Duitse azc's. Ik denk dat we hier te maken hebben met overdreven gejank van een extremistische christen predikant, een moderne kruisvaarder.
Wat is waar inderdaad.
pi_156591118
Kan er niet een bescheiden Sharia4Volendam komen?. Een verbod op muziek zou wel een uitkomst zijn daar.
pi_156591759
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:33 schreef Beathoven het volgende:
Kan er niet een bescheiden Sharia4Volendam komen?. Een verbod op muziek zou wel een uitkomst zijn daar.
Gewoon een vraagje, zou de sharia de bevolking ook kunnen verlossen van die ellendige "entertainment" en zogenaamde actualiteiten programma's, waar altijd irritante, domme en graaiende BN'ers in zitten?
pi_156591804
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:56 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Gewoon een vraagje, zou de sharia de bevolking ook kunnen verlossen van die ellendige "entertainment" en zogenaamde actualiteiten programma's, waar altijd irritante, domme en graaiende BN'ers in zitten?
Laten we niet een soort van utopia na gaan streven.
pi_156591870
En dan heb je geen Stijl en tegenwoordig tv van die kant.
pi_156592138
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Laten we niet een soort van utopia na gaan streven.
Als de samenleving toch gaat veranderen kunnen we er net zo goed het beste van maken.

Ik zeg, 23 vluchtelingen voor één BN'er ruilen.

Kunnen ze lekker popi jopi gaan doen in landen waar chaos is, in plaats van er geld aan te verdienen.
pi_156600503
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Als de samenleving toch gaat veranderen kunnen we er net zo goed het beste van maken.

Ik zeg, 23 vluchtelingen voor één BN'er ruilen.

Kunnen ze lekker popi jopi gaan doen in landen waar chaos is, in plaats van er geld aan te verdienen.
Goed plan.

PauldeLeeuw4Syria..

morgen vertrekt ie.
pi_156601182
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 16:57 schreef LXIV het volgende:
Het Westen is te slap en decadent om nog iets aan deze islamitische volksverhuizing te kunnen doen. De massa en de politiek zal pas wakker worden als het te laat is.
Het is de wet van de natuur. Alles wat zwak en week is gaat ten onder.
heb jij al je eigen voorbereid op een burgeroorlog in dit land? Dit is een serieuze vraag btw
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:44:37 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156601761
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:

[..]

heb jij al je eigen voorbereid op een burgeroorlog in dit land? Dit is een serieuze vraag btw
Ik zie het niet zo snel in de vorm van een burgeroorlog gaan. Ik zie eerder dat er polarisatie is en dat de ene groep zijn eisen aan de andere wil opleggen.
Ik ben wel redelijk zelfvoorzienend (waterpomp, zonnepanelen, HR-kachel, hout, eigen bos, boomgaard etc)
The End Times are wild
pi_156606406
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Goed plan.

PauldeLeeuw4Syria..

morgen vertrekt ie.
Halina Reijn, Claudia de Breij, Peter r de Vries.

Die vallen me zo even in.
pi_156606444
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zie het niet zo snel in de vorm van een burgeroorlog gaan. Ik zie eerder dat er polarisatie is en dat de ene groep zijn eisen aan de andere wil opleggen.
Ik ben wel redelijk zelfvoorzienend (waterpomp, zonnepanelen, HR-kachel, hout, eigen bos, boomgaard etc)
Dan hou ik jou te vriend hier op het forum.
pi_156607216
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:20 schreef Quiche_lorraine het volgende:
'Volgens Martens moeten imams de azc’s bezoeken en aan de moslims uitleggen hoe ze zich moeten gedragen. “Want anders hebben ze voor niemand anders respect”.'

Dat lijkt me nu net de verkeerde oplossing. Welke vakbekwame imam gaat immers aan moslims vertellen dat ze respectvol en op gelijke voet met andersgelovigen moeten omgaan?
Het schijnt dat barrelbombs ze wel tot reden kunnen brengen...
Whatever...
pi_156630955
quote:
Hee, een indringer op een PVV-feestje.
pi_156633522
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:05 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Hee, een indringer op een PVV-feestje.
Inc. haatbaard.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 02:46:53 #293
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156633578
quote:
Het Westen is te slap en decadent om nog iets aan deze islamitische volksverhuizing te kunnen doen. De massa en de politiek zal pas wakker worden als het te laat is.
:Y
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_156633581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 02:46 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

:Y
:N
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_156633598
quote:
Ze kunnen er ook niks tegen doen.

Ze kunnen niet moslims weren uit landen want dan is het racisme dit dat.
pi_156633604
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 02:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze kunnen er ook niks tegen doen.

Ze kunnen niet moslims weren uit landen want dan is het racisme dit dat.
En waarom zou je dat willen? Dat is niet zwak/week maar flexibel. Wij hebben een goede reputatie en daar mogen we trots op zijn. Wat boeit het dat een slap land als SA zich weer eens volledig afzondert qua asielbeleid. Dát is slap.
pi_156633605
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 03:03 schreef Impressme het volgende:

[..]

En waarom zou je dat willen? Dat is niet zwak/week maar flexibel. Wij hebben een goede reputatie en daar mogen we trots op zijn. Wat boeit het dat een slap land als SA zich weer eens volledig afzondert qua asielbeleid. Dát is slap.
Omdat we graag een tolerant land willen zijn en dat gaat niet meer een hoger percentage mensen die de koran aanhangen.
pi_156633611
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 03:04 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Omdat we graag een tolerant land willen zijn en dat gaat niet meer een hoger percentage mensen die de koran aanhangen.
Je moet je niet zo laten opnaaien :) Er zijn problemen, zeker weten, maar die kunnen wij met zijn allen wel aan toch?
pi_156633617
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 03:07 schreef Impressme het volgende:

[..]

Je moet je niet zo laten opnaaien :) Er zijn problemen, zeker weten, maar die kunnen wij met zijn allen wel aan toch?
Dan moet je wel de problemen durven te benoemen en er ook wat aan durven te doen.

In Nederland geven we vooral toe aan anderen die minder tolerant zijn, dat merk je nu ook al aan de maatschappij en de sfeer die er heerst.

Jij zal dat allemaal wel niet zien/merken en dat neem ik je ook helemaal niet kwalijk, dat is een gevolg van het Nederlandse toegeven.

Er is veel onvrede binnen de samenleving, ook al merk jij dat niet.
pi_156633626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 03:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dan moet je wel de problemen durven te benoemen en er ook wat aan durven te doen.

In Nederland geven we vooral toe aan anderen die minder tolerant zijn, dat merk je nu ook al aan de maatschappij en de sfeer die er heerst.

Jij zal dat allemaal wel niet zien/merken en dat neem ik je ook helemaal niet kwalijk, dat is een gevolg van het Nederlandse toegeven.

Er is veel onvrede binnen de samenleving, ook al merk jij dat niet.
Ho, stop.

Ik merk dat zeker weten en ik vecht er tegen. Jij kent mij niet. Ik vecht tegen vooroordelen en tegen bangmakerij. Tegen van alles. Ik sta middenin de multiculti (randstad) dus ga niet zeggen dat ik er niks van merk.

Het enige wat ik wil meegeven is dat het overdreven is, MAAR ER ZIJN PROBLEMEN. Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')