Ik durf te stellen dat als dit nog door zou gaan tot de volgende tweede kamer verkiezingen, en Fortuyn was nog onder ons, hij een absolute meerderheid had behaald.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om je ogen uit je kop te schamen. Wat ook interessant gaat worden is hoe groot de Nationalistisch gezinde partijen gaan worden in de verschillende lidstaten. Alle landen komen toch een keertje aan de beurt met verkiezingen. Als we nu een man hadden met het charisma en de charme van Pim Fortuyn .... Gelukkig hebben we Geert Wilders
Nee. Dat is geheel ander. Denk je werkelijk dat Syriers een gat gaan opvullen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:13 schreef Impressme het volgende:
[..]
Er is wel een plan. Deze mensen zijn gewoon gastarbeiders, zoals we die al kennen uit het verleden. Mensen die tegen een laag loon banen gaan opvullen waar wij ons te goed voor vinden. En waar wij met onze te hoge hypotheken nooit aan kunnen voldoen. He, daar zijn de banken ineens weer.
Eh, neequote:Op zondag 4 oktober 2015 03:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat als dit nog door zou gaan tot de volgende tweede kamer verkiezingen, en Fortuyn was nog onder ons, hij een absolute meerderheid had behaald.
Welk gat moet een overwegend laag/onopgeleide groep mensen vullen? Sterker nog, ze hebben nog een aantal achterstanden.. ze spreken de taal niet en kennen onze cultuur niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dat is geheel ander. Denk je werkelijk dat Syriers een gat gaan opvullen?
Het zal. Fortuyn was geen Wilders, in de verste verte niet. Moet je zien hoeveel steun die idioot nu geniet.quote:
Neen, dat denk ik niet, maar dat is wel wat de politiek denkt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dat is geheel ander. Denk je werkelijk dat Syriers een gat gaan opvullen?
Iets dat je ook kan zeggen over het normale volk trouwens. Hoe slim zijn mensen werkelijk? In elk geval gaat dit alles met opvang niet werken. Wat nog raarder is is dat mensen er werkelijk emotioneel over worden. Ineens zijn Syrische mensen onze vrienden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welk gat moet een overwegend laag/onopgeleide groep mensen vullen? Sterker nog, ze hebben nog een aantal achterstanden.. ze spreken de taal niet en kennen onze cultuur niet.
Hmmmm. Mag hoor, no problem, maar een 1-issue partij gaat het nooit redden in een democratie. En ik sta niet onwillig tegenover deze mijnheer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zal. Fortuyn was geen Wilders, in de verste verte niet. Moet je zien hoeveel steun die idioot nu geniet.
Snap er ook geen reet van. Ineens is men begaan met die arme mensen. De volgende dag kopen ze een iPhone produceerd door een Chinees die half slavenarbeid doet of lopen ze rond in kledij gemaakt in Bangladesh(die hoef ik niet uit te leggen hoop ik)quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Iets dat je ook kan zeggen over het normale volk trouwens. Hoe slim zijn mensen werkelijk? In elk geval gaat dit alles met opvang niet werken. Wat nog raarder is is dat mensen er werkelijk emotioneel over worden. Ineens zijn Syrische mensen onze vrienden.
Fortuyn was dan ook verre van een one issue partij. Dat is de PVV ontzettend, zonder visie, zonder doel. Fortuyn had dat wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:20 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hmmmm. Mag hoor, no problem, maar een 1-issue partij gaat het nooit redden in een democratie. En ik sta niet onwillig tegenover deze mijnheer.
Dat is wat wordt gezegd. Ook dat mijn zgn erg goede opleidingen heeft gehad. Dat is gewoon onzin natuurlijk. Maar je moet mensen in nood wel helpen. En later stuur je hen terug.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:17 schreef Impressme het volgende:
[..]
Neen, dat denk ik ik niet, maar dat is wel wat de politiek denkt.
Ik ben juist blij met Wilders, want het is een boze kerel die smijt met eigenaardige beeldspraken en zich bijzonder asociaal opstelt in de tweede kamer, wat voor tenenkrommende situaties zorgt. Als er een charismatisch man had gestaan, was het een stuk vervelender geweest. Dus nee, ben geen Wilders fan. Als ik het echt niet meer weet stem ik op de partij van de dieren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat gaat zeker verbazen. Kijk nu al naar bijv. Polen en Hongarije. Er is geen samenhang of plan op welk gebied dan ook. En ik begrijp hen wel deels. Wat moet men daar met vluchtelingen?
Jij bent toch ook niet werkelijk voor Wilders? Gisteren op een feest geef ik aan dat je debiel bent als je stemt op Wilders. Echt niemand die je tegen spreekt.
Het volk heeft nu behoefte aan een leider. En die is toch bijzonder onzichtbaar de laatste tijd. Druk met Bono in New York zag ik nog. Heb ook geen idee wie die rol na Rutte zou kunnen vervullen als premier van Nederland.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat als dit nog door zou gaan tot de volgende tweede kamer verkiezingen, en Fortuyn was nog onder ons, hij een absolute meerderheid had behaald.
Juist, ik snap ook niet waarom ze persé moeten blijven. Oorlog is doorgaans toch een tijdelijk euvel. Al wordt het wel lastig als Assad weer steviger in het zadel zit, veel mensen vluchten juist voor zijn regime.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is wat wordt gezegd. Ook dat mijn zgn erg goede opleidingen heeft gehad. Dat is gewoon onzin natuurlijk. Maar je moet mensen in nood wel helpen. En later stuur je hen terug.
Ja. Maar het wordt pas belangrijk als het een gezicht heeft blijkbaar. Net als bij dat kind dat verdronken was. En ondertussen heb je met enige reiservaring al talloze mensen op zeer nare manier dood zien gaan aan bijv. malaria. Maar Sjaak en Hennie hebben ineens iets met een Syrisch mens.Ik ben voor hulp. Maar mensen moeten wel verder kijken dan media.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Snap er ook geen reet van. Ineens is men begaan met die arme mensen. De volgende dag kopen ze een iPhone produceerd door een Chinees die half slavenarbeid doet of lopen ze rond in kledij gemaakt in Bangladesh(die hoef ik niet uit te leggen hoop ik)
Selectief gelul is 't.
Het gevaar van die man is dat ik niet meer werkelijk commentaar kan hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben juist blij met Wilders, want het is een boze kerel die smijt met eigenaardige beeldspraken en zich bijzonder asociaal opstelt in de tweede kamer, wat voor tenenkrommende situaties zorgt. Als er een charismatisch man had gestaan, was het een stuk vervelender geweest. Dus nee, ben geen Wilders fan. Als ik het echt niet meer weet stem ik op de partij van de dieren.
[..]
Het volk heeft nu behoefte aan een leider. En die is toch bijzonder onzichtbaar de laatste tijd. Druk met Bono in New York zag ik nog. Heb ook geen idee wie die rol na Rutte zou kunnen vervullen als premier van Nederland.
Toch vreemd dan dat niemand op de vlucht was voordat dat zogenaamde FSA opstond. Heb je daar misschien ook een verklaring voor...waarom er niemand ging rennen voordat er allerlei entiteiten onder islamtische vlag gingen rellen daar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist, ik snap ook niet waarom ze persé moeten blijven. Oorlog is doorgaans toch een tijdelijk euvel. Al wordt het wel lastig als Assad weer steviger in het zadel zit, veel mensen vluchten juist voor zijn regime.
het is al laat, hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gevaar van die man is dat ik niet meer werkelijk commentaar kan hebben.
Dat is daar het probleem ook. Er is geen werkelijke oplossing. Zeker niet nu Rusland zich er mee gaat bemoeien. En zeker nooit bij moslims.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist, ik snap ook niet waarom ze persé moeten blijven. Oorlog is doorgaans toch een tijdelijk euvel. Al wordt het wel lastig als Assad weer steviger in het zadel zit, veel mensen vluchten juist voor zijn regime.
Dat ik vaak best wel dingen hard wil zeggen maar dat niet doe omdat ik niet gezien wil worden als een Wilders stemmer. Dat is vervelend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is al laat, hoe bedoel je dat precies?
Nee, u bent goed bezigquote:Op zondag 4 oktober 2015 03:36 schreef Impressme het volgende:
Ik ben tegen de sharia, dat heb ik besloten. Tegen wie ben ik dan? Concreet graag.
Ben je Bangkok?quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat ik vaak best wel dingen hard wil zeggen maar dat niet doe omdat ik niet gezien wil worden als een Wilders stemmer. Dat is vervelend.
Goede vraag, heb geen ideequote:Op zondag 4 oktober 2015 03:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat niemand op de vlucht was voordat dat zogenaamde FSA opstond. Heb je daar misschien ook een verklaring voor...waarom er niemand ging rennen voordat er allerlei entiteiten onder islamtische vlag gingen rellen daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |