SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
was m'n before picquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:27 schreef Klokov het volgende:
Ja want je had hier inderdaad een mooi plaatje gepost, heb hem even uit de cache gehaald voor de geinteresseerden:
[ afbeelding ]
....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
was m'n before pic
zie hier ossum en ik tijdens onze workout gisteren
[ afbeelding ]
10 van deze is nog niet genoegquote:
hey vriendquote:
Geen probleem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:20 schreef Beach het volgende:
[..]
hey vriend
mooi dat je zo snel op mijn melding afkomt
Niet bekend met JB_Fernandes.zip?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Bestt JB wel? Is awesome Afro-Amerikaans? Zoveel vragen.
Hey vriend, hoe gaat het?quote:
Er kwam altijd ene puistenkop hier in de GYM om JB daarmee lastig te vallen. Is ze daarom gestopt met FOK!?quote:
Beter, mijn voet heeft inmiddels weer gevoel.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimm check
http://www.omroepgelderla(...)-deur-helemaal-niets
Doet Nederland bewust om de vluchtelingen te zieken zodat ze naar Duitsland vertrekken omdat ze daar champagneontbijtjes met kreeft krijgen en slapen op zijde lakens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimm check
Dus omdat het een stel zwijnen zijn moet Nederland zich maar aanpassen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Man man man.
Je bent de COA. Je vangt al JAREN moslims op. Want die houden nu eenmaal van ruzie. Je weet inmiddels wel dat de verhoudingen tussen mannen en vrouwen compleet anders is tussen ze. En toch plaats je al die vrouwen en geile mannen bij elkaar? Wetend dat er mannen bij zitten die denken dat ze elk wijf kunnen neuken, VOORAL als het een niet moslim is. Je zorgt niet voor privacy, wetende dat mensen daar behoefte aan hebben.
Je kunt toch niet verwachten dat die mensen zich moeiteloos gaan aanpassen zonder te klagen?
En jij. Jij dan. Zaad van vluchtelingen die zo over ze spreekt zonder enige nuance. Schaam je.
Op zich is het een briljante manier om het kaf van het koren te scheiden. Als ze degenen die zich misdragen terug zouden sturen dan, wat ze niet zo gauw doen. Helaas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus omdat het een stel zwijnen zijn moet Nederland zich maar aanpassen?
EU en Rusland kunnen beter samenwerken, Libi binnenvallen en het gehele (toch al kapotgemaakt) land overnemen. Vervolgens elke misdrager daar naartoe brengen. Maak er maar 1 grote put van shit van. Criminelen mogen oprotten. En waarom eigenlijk niet? Waarom zijn er zoveel gutmenschen? Waarom is de zalm die ze in Nederland in welke winkel dan ook verkopen zo nep en slecht?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op zich is het een briljante manier om het kaf van het koren te scheiden. Als ze degenen die zich misdragen terug zouden sturen dan, wat ze niet zo gauw doen. Helaas.
Nope. Dat zeg ik niet. Je vindt een middenweg ergens. Mag aannemen dat ze hier tijdelijk zijn en na een tijd weggaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus omdat het een stel zwijnen zijn moet Nederland zich maar aanpassen?
haha wtf er wordt geklaagd over stank, ja ga dan ff je tanden poesten of je reet wassenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimm check
Tijdelijk zijn en na een tijd weggaan!?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. Dat zeg ik niet. Je vindt een middenweg ergens. Mag aannemen dat ze hier tijdelijk zijn en na een tijd weggaan.
Daarnaast heb ik het niet over die IS figuren. Die trap je de Noordzee in.
dit mag toch helemaal niet in islam :Squote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Man man man.
Je bent de COA. Je vangt al JAREN moslims op. Want die houden nu eenmaal van ruzie. Je weet inmiddels wel dat de verhoudingen tussen mannen en vrouwen compleet anders is tussen ze. En toch plaats je al die vrouwen en geile mannen bij elkaar? Wetend dat er mannen bij zitten die denken dat ze elk wijf kunnen neuken, VOORAL als het een niet moslim is. Je zorgt niet voor privacy, wetende dat mensen daar behoefte aan hebben.
Je kunt toch niet verwachten dat die mensen zich moeiteloos gaan aanpassen zonder te klagen?
En jij. Jij dan. Zaad van vluchtelingen die zo over ze spreekt zonder enige nuance. Schaam je.
Ironisch dat een kind van gastarbeiders dat zegt idd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tijdelijk zijn en na een tijd weggaan!?![]()
waar geloof jij in?
Dat NL vast dom is en ze hier houdt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tijdelijk zijn en na een tijd weggaan!?![]()
waar geloof jij in?
waarom eigelijk? ik moet godverdomme toch ook betalen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
haha en asielzoekers krijgen gratis zorg
Trouwens die meid in dat filmpje had nog wel genoeg tijd om roze plaknagels te doen en haar haar blauw te verven ala Kylie Jenner alvorens ze gevaarlijke overtocht ging maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat NL vast dom is en ze hier houdt.
quote:Syrische vluchtelingen eisen woningen
Ze zijn pas een paar weken in Duitsland, werden d.m.v. “invasieluchtbruggen” ingevlogen, werden volledig verzorgd, hebben tegenover alle andere asielzoekers een speciale status en desondanks dreigen en protesteren ze. Nu zijn zelfs hulpverleners in Augsburg, die vanuit hun beroep een structureel belang hebben bij de vluchtelingen, “verbaasd over het gedrag” van de asielzoekers.
hun zijn zieligquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom eigelijk? ik moet godverdomme toch ook betalen?
ik zou voor nog geen 1000 euro jou stront onderzoekenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:23 schreef Klokov het volgende:
Hey CC, heb je hier wellicht verstand van? Dit is de prijslijst:
Mijn onderzoek kostte 430,79_!
Op vakantie heb ik een infectie opgelopen en de dokter stelde voor mijn ontlasting naar het lab te sturen voor onderzoek. Als ik zelf snel kijk, als leek, gok ik dat ik ~22 euro moet betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |