abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156639887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze geven even het Westen een veeg uit de pan. _O-
Wie precies?
Naturheilmittel
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:04:23 #152
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_156639967
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:00 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Wie precies?
De Russen.
De waarheid zal wel in het midden liggen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_156639975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:55 schreef Cherna het volgende:

[..]

Mensen snappen niet dat dit niet werkt. Zolang de VS/EU en Rusland niet samen werken om dit probleem op te lossen verslechterd de zaak alleen maar. De Russen zitten er alleen voor hun eigen belang. Mensen die denken dat de Russen in ons belang handelen zijn compleet gek. Wel vind ik het jammer dat de VS ook niet ingrijpt samen met de Russen en samen hun verlies nemen.
Klopt, dat snappen mensen niet. Ze zitten alleen in een of andere anti-Westen-waan waardoor alles wat Rusland/Iran/etc. doet goed is. Ik gooi het maar op een kinderlijke naviteit.

Verder is het begrijpelijk dat de VS en Rusland niet samenwerken. Ze willen namelijk iets anders met Syri. In Afghanistan werkten ze wel samen om de taliban te bestrijden omdat beiden daar niets van willen hebben. Bovendien is het klimaat nu (na de Russische annexaties) niet echt naar om samen te werken.
Naturheilmittel
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:11:09 #154
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_156640074
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:04 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Klopt, dat snappen mensen niet. Ze zitten alleen in een of andere anti-Westen-waan waardoor alles wat Rusland/Iran/etc. doet goed is. Ik gooi het maar op een kinderlijke naviteit.

Verder is het begrijpelijk dat de VS en Rusland niet samenwerken. Ze willen namelijk iets anders met Syri. In Afghanistan werkten ze wel samen om de taliban te bestrijden omdat beiden daar niets van willen hebben. Bovendien is het klimaat nu (na de Russische annexaties) niet echt naar om samen te werken.
Say whut?
pi_156640239
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

De Russen.
Eh, nee. De Russen helpen het Westen geen domme dingen te doen.

Dus welke veeg bedoel je precies?
Naturheilmittel
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:24:02 #156
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_156640272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:21 schreef Gerolsteiner het volgende:
Eh, nee. De Russen helpen het Westen geen domme dingen te doen.

Dus welke veeg bedoel je precies?
In het begin ging het over de informatieoorlog van het westen naar de Russen toe en daar gaf zij wat weerwoorden op. Zoals ik al zei zal de waarheid daarbij wel in het midden liggen.

Ik heb het dus over die persconferentie.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:10:18 #157
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156641204
quote:

[..]

Klopt, maar het is ook de wens van de geachte. Nu zal het zo zijn dat die terror groepen zich gaan verspreiden en nog meer mensen op de vlucht zullen gaan en mogelijk richting de EU. Want waar moeten ze anders naar toe.

Deze oorlogen jagen talloze bevolkingsgroepen over de kling. De EU zal zich toch harder moeten opstellen. Daarmee wil ik niet zeggen angst aanjagen, maar je zult wel je leger beter moeten organiseren en meer investeren in dat leger. Dat kan in deze tijd helaas niet anders al zou ik dat heel graag naders zien. Niet voor de Russen ivm een totale oorlog maar tuig is in kleine groepen tot veel instaat.

De EU is naef geworden door onze welvaart. Onze infra is zeer kwetsbaar. Mensen zijn zo verwend dat bij een kleine calamiteit de paniek al losbreekt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156641573
quote:

[..]

Openlijk niet nee, maar je kunt mij niet wijsmaken dat er op hoog niveau geen overleg is. De V.S. is er nu ook wel achter dat Assad de minst slechte oplossing is. Een nieuwe grondoorlog in de zandbak is in het Westen niet te verkopen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:34:29 #159
8781 crew  Frutsel
pi_156641770
quote:
'Akkoord over cordinatie aanvallen Syri'

Rusland is in beginsel akkoord met Amerikaanse voorstellen voor het cordineren van bombardementen op doelen in Syri. Dit heeft de Russische onderminister van Defensie Anatoli Antonov gezegd, meldde het persbureau TASS dinsdag.

De VS bombarderen sinds september in Syri doelen van Islamitische Staat (IS), samen met een internationale coalitie. De Russen richten zich sinds afgelopen week vooral andere doelen van het Vrije Syrische Leger, dat wordt gesteund door het Westen. Dat heeft de toch al complexe situatie in Syri er niet duidelijker op gemaakt.
quote:
Turkse vliegtuigen opnieuw belaagd

Vliegtuigen van de Turkse luchtmacht zijn opnieuw belaagd vanuit Syri. De strijdkrachten meldden dinsdag dat toestellen op patrouille maandag werden bedreigd door luchtafweer en door een gevechtsvliegtuig van het type Mig-29 dat niet kon worden gedentificeerd. Zondag viel ook een niet gedentificeerde Mig-29 Turkse F-16's lastig. De Syrische luchtmacht beschikt over dit Russisch type vliegtuig. De Russen hebben het niet zelf naar Syri meegenomen voor hun luchtaanvallen.

De Turkse regering is razend over de Russische aanvallen. Ankara behoort tot de felste tegenstanders van het regime van de Syrische president Bashar al-Assad. Dat wordt sinds vorige week bijgestaan door Russische luchtaanvallen.

De Turkse president Erdogan waarschuwde dinsdag dat Rusland een belangrijke vriend (Turkije) dreigt te verliezen. De Turkse vicepremier Numan Kurtulmus vreest dat er door de luchtaanvallen nog eens een miljoen vluchtelingen uit Syri komen, meldde de krant Hrriyet.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:14:58 #160
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156648412
zaslovenijo2 twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 19:59:53 #Syria #Russia Unconfirmed reports that #RuAF TU160 will be used to bomb #ISIS #IS soon #RussianAirStrikes http://t.co/oA5gbfRcb8 reageer retweet
Aangezien elke terrorist IS is voor de Russen, kunnen we binnenkort heel wat vuurwerk verwachten in Idlib, Latakia, Hama en Homs als dit waar is. De TU 160 is wat je noemt zwaar geschut.

:W Al-Nusra, FSA en ander Sharia gespuis :W

Je kan rennen, maar je kan je niet verschuilen >:)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:15:42 #161
396550 Richestorags
pi_156648435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Say whut?
Is waar hoor.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:52:27 #162
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_156649607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Is waar hoor.
Over welke oorlog in Afghanistan heb jij het dan?
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Cyclone
  Forum Admin dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:54:52 #163
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156649697
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:14 schreef Richestorags het volgende:
zaslovenijo2 twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 19:59:53 #Syria #Russia Unconfirmed reports that #RuAF TU160 will be used to bomb #ISIS #IS soon #RussianAirStrikes http://t.co/oA5gbfRcb8 reageer retweet
Aangezien elke terrorist IS is voor de Russen, kunnen we binnenkort heel wat vuurwerk verwachten in Idlib, Latakia, Hama en Homs als dit waar is. De TU 160 is wat je noemt zwaar geschut.

[ afbeelding ]

Nou nog een paar ac130s erbij en binnen een maand is het klaar :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:55:35 #164
396550 Richestorags
pi_156649723
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Over welke oorlog in Afghanistan heb jij het dan?
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Cyclone
Rusland heeft Amerika veelvuldig van informatie voorzien over schuilplaatsen van Al Qaeda en Taliban.
pi_156652138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:14 schreef Richestorags het volgende:

[ afbeelding ]

Natuurlijk kunnen zij wel rennen, zo naar de Caucasus en Europa.
pi_156657486
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen zij wel rennen, zo naar de Caucasus en Europa.
De checkpoints in tsjetjeni, dagestan en ingusheti zijn strenger dan ooit te voren. Aan automatische machinegeweren geen tekort daar. Europa is een ander verhaal..
  woensdag 7 oktober 2015 @ 03:05:37 #167
17121 Rica
Mais, je rve!
pi_156660049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:34 schreef Frutsel het volgende:
Vliegtuigen van de Turkse luchtmacht zijn opnieuw belaagd vanuit Syri. [...] De Turkse regering is razend over de Russische aanvallen.
Paar weken terug in Moskou.

Ik stel me een gesprekje voor.

Erdogan: Tering Vladimir, als jullie voor Assad gaan vechten zit ik wel mooi klem.
Putin: Hoezo dat?
Erdogan: De militante Soenieten kijken naar mij en verwachten dat ik ga protesteren.
Putin: Hmmm.. en als je onze acties te veel gaat protesteren
Erdogan: Ja dan zet ik Turkije buiten de onderhandelingstafel. Of ik moet later weer bakzeil halen waardoor ik er zelf weer als een slappe zak opsta.
Putin: Als we je nou eens een reden geven?
Erdogan: Heb je een idee?
Putin: Als we wat incidentjes creeren waar je veel lawaai over kan maken?
Erdogan: Zodat ik sterk kan lijken zonder mezelf in een hoek te schilderen! Vladimir, ik kan je wel kussen!
Putin: Je mag mijn arm even vasthouden.

:)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 7 oktober 2015 @ 03:15:54 #168
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156660061
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 03:05 schreef Rica het volgende:
Ik stel me een gesprekje voor.

Erdogan: Tering Vladimir, als jullie voor Assad gaan vechten zit ik wel mooi klem.
Putin: Hoezo dat?
Erdogan: De militante Soenieten kijken naar mij en verwachten dat ik ga protesteren.
Putin: Hmmm.. en als je onze acties te veel gaat protesteren
Erdogan: Ja dan zet ik Turkije buiten de onderhandelingstafel. Of ik moet later weer bakzeil halen waardoor ik er zelf weer als een slappe zak opsta.
Putin: Als we je nou eens een reden geven?
Erdogan: Heb je een idee?
Putin: Als we wat incidentjes creeren waar je veel lawaai over kan maken?
Erdogan: Zodat ik sterk kan lijken zonder mezelf in een hoek te schilderen! Vladimir, ik kan je wel kussen!
Putin: Je mag mijn arm even vasthouden.

:D
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156660142
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mother Russia _O_
Maar daarnaast. Ons belastinggeld :'(
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:35:55 #170
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156661606
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:58:16 #171
17121 Rica
Mais, je rve!
pi_156661920
Voor de VS is dat geen probleem.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_156661935
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:58 schreef Rica het volgende:
Voor de VS is dat geen probleem.

[ afbeelding ]
Voor Rusland toch ook niet?
pi_156661964
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

De Russen.
Hoezo? Omdat men IS niet aanvalt?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:12:10 #174
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat men IS niet aanvalt?
Rusland valt IS wel aan maar prioriteit #1 is waarschijnlijk zorgen dat het Syrische leger wat meer speelruimte krijgt in het westen en midden van het land. Daar zitten de Russen namelijk nu ook.
IS is daar in mindere mate aanwezig dan bijvoorbeeld Al-Nusra of de FSA dus ik begrijp best wel dat ze die eerst weg willen hebben.
Self-interest makes the world go round!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:12:44 #175
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_156662140
Poetin steunt schijnheilig Assad, nog meer vluchtelingen naar Europa waardoor hier in Europa een haast uitichtloze situatie ontstaat....

Hm, is dat soms de achterliggende gedachte van Poetins acties in Syri...??
pi_156662151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:12 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Rusland valt IS wel aan maar prioriteit #1 is waarschijnlijk zorgen dat het Syrische leger wat meer speelruimte krijgt in het westen en midden van het land. Daar zitten de Russen namelijk nu ook.
IS is daar in mindere mate aanwezig dan bijvoorbeeld Al-Nusra of de FSA dus ik begrijp best wel dat ze die eerst weg willen hebben.
Maar dat was de afspraak. En men doet het niet. Men beschermt Assad,
pi_156662176
Rusland, politiek gezien, is gewoon een zeer onbetrouwbaar land. Ook menselijk gezien. Kijk eens naar de staat van dat land.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:16:29 #178
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar dat was de afspraak. En men doet het niet. Men beschermt Assad,
De Afspraak? Assad vroeg de Russen om hulp. Rusland doet dit.
pi_156662216
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:16 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

De Afspraak? Assad vroeg de Russen om hulp. Rusland doet dit.
En er was een paar dagen geleden een deal met de US.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:20:49 #180
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En er was een paar dagen geleden een deal met de US.
Wat doen ze precies niet dan volgens jou?
pi_156662289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:20 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Wat doen ze precies niet dan volgens jou?
Duidelijk IS aanvallen. Dat was de deal.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:28:41 #182
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Duidelijk IS aanvallen. Dat was de deal.
Ze vallen IS ook aan. Dat het naar jouw mening of die van de VS niet genoeg is daar kunnen de Russen natuurlijk niets aan doen.
pi_156662392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:28 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Ze vallen IS ook aan. Dat het naar jouw mening of die van de VS niet genoeg is daar kunnen de Russen natuurlijk niets aan doen.
De US en anderen geven aan dat dat niet echt het geval is. Weet ik het echt nee. Ik begrijp de situatie ook niet goed.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:33:06 #184
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662441
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De US en anderen geven aan dat dat niet echt het geval is. Weet ik het echt nee. Ik begrijp de situatie ook niet goed.
De Russen hebben zowel bij Palmyra als bij Deir ez-Zor gister IS gebombardeerd. :)
pi_156662463
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:33 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

De Russen hebben zowel bij Palmyra als bij Deir ez-Zor gister IS gebombardeerd. :)
Ja. Maar ook mensen die tegen Assad zijn. Ik denk dat we nu even puur en alleen IS moeten aanpakken. Daarna kijken we wel weer verder.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:45:33 #186
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662687
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Maar ook mensen die tegen Assad zijn. Ik denk dat we nu even puur en alleen IS moeten aanpakken. Daarna kijken we wel weer verder.
Dat ze ook andere groeperingen bombarderen klopt. Maar mede daarom vroeg Assad de Russen ook om hulp en Rusland besloot haar bondgenoot uit de brand te helpen.

Ik ben van mening dat Assad de beste keuze is voor Syri want het verleden doet ons leren dat het afzetten van dictators in het midden-oosten niet doet leiden tot stabiliteit maar eerder theocratie of een permanente staat van chaos zoals we nu in bijvoorbeeld Libi en Irak zien.
pi_156662717
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:45 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Dat ze ook andere groeperingen bombarderen klopt. Maar mede daarom vroeg Assad de Russen ook om hulp en Rusland besloot haar bondgenoot uit de brand te helpen.

Ik ben van mening dat Assad de beste keuze is voor Syri want het verleden doet ons leren dat het afzetten van dictators in het midden-oosten niet doet leiden tot stabiliteit maar eerder theocratie of een permanente staat van chaos zoals we nu in bijvoorbeeld Libi en Irak zien.
Het is nu van belang IS uit de weg te ruimen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:53:06 #188
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is nu van belang IS uit de weg te ruimen.
IS verdwijnt niet door er alleen wat bommen op te gooien. Je kunt er nog zoveel bommen opgooien maar als er geen troepen zijn om de gebieden terug te veroveren blijven er IS elementen aanwezig op die locaties.

Rusland en het Westen hebben beide nauwelijks 'boots on the ground' dus deze taak behoort tot het Syrische leger zou je denken. Helaas is het Syrische leger nu vooral in het gevecht in het westen van het land met de FSA/Al-Nusra en andere groeperingen (die tussen IS en het leger in zitten in de meeste gebieden) dus deze dreigingen zullen eerst geneutraliseerd moeten worden voor dat het leger IS efficint kan aanpakken.
pi_156662890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:53 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

IS verdwijnt niet door er alleen wat bommen op te gooien. Je kunt er nog zoveel bommen opgooien maar als er geen troepen zijn om de gebieden terug te veroveren blijven er IS elementen aanwezig op die locaties.

Rusland en het Westen hebben beide nauwelijks 'boots on the ground' dus deze taak behoort tot het Syrische leger zou je denken. Helaas is het Syrische leger nu vooral in het gevecht in het westen van het land met de FSA/Al-Nusra en andere groeperingen (die tussen IS en het leger in zitten in de meeste gebieden) dus deze dreigingen zullen eerst geneutraliseerd moeten worden voor dat het leger IS efficint kan aanpakken.
Dus wat levert Rusland dan nu aan iets speciaals?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:02:02 #190
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662944
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus wat levert Rusland dan nu aan iets speciaals?
Helpen met het verzwakken van de tegenstanders van Assad met luchtsteun aan het Syrische leger zodat ze de gebieden die ze kwijt zijn makkelijker kunnen heroveren op zowel IS als de andere groeperingen (FSA/Al-Nusra/etc).
pi_156662959
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:02 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Helpen met het verzwakken van de tegenstanders van Assad met luchtsteun aan het Syrische leger zodat ze de gebieden die ze kwijt zijn makkelijker kunnen heroveren op zowel IS als de andere groeperingen (FSA/Al-Nusra/etc).
Men is VOOR Assad!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:04:01 #192
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156662970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men is VOOR Assad!
Klopt want Assad is zowel een bondgenoot van Rusland als de beste optie voor Syri.
pi_156663004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Klopt want Assad is zowel een bondgenoot van Rusland als de beste optie voor Syri.
Maar het gaat nu even over IS. Daar ging de deal in de US ook over. Dat helpt Assad nu ook even. Maar men kiest anders. Je pakt als Rusland nu ook mensen aan (tegen Assad) die ook vechten tegen IS.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:14:45 #194
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156663125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar het gaat nu even over IS. Daar ging de deal in de US ook over. Dat helpt Assad nu ook even. Maar men kiest anders. Je pakt als Rusland nu ook mensen aan (tegen Assad) die ook vechten tegen IS.
Rusland bombardeert de Koerden niet en Assad vecht ook niet met de Koerden maar de Koerden vechten wel met IS. Verder zijn die z.g.n. 'gematigde rebellen' helemaal niet zo gematigd en zijn samen met Al-Nusra en IS n pot nat.

De Russen zien (op de Koerden na) IS en de FSA/Al-Nusra als n pot nat.

Prioriteit #1 voor Rusland is het steunen van Assad. Dat was ook de reden dat ze in Syri kwamen helpen en dat was voor het gesprek met de Amerikanen.
pi_156663236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:14 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Rusland bombardeert de Koerden niet en Assad vecht ook niet met de Koerden maar de Koerden vechten wel met IS. Verder zijn die z.g.n. 'gematigde rebellen' helemaal niet zo gematigd en zijn samen met Al-Nusra en IS n pot nat.

De Russen zien (op de Koerden na) IS en de FSA/Al-Nusra als n pot nat.

Prioriteit #1 voor Rusland is het steunen van Assad. Dat was ook de reden dat ze in Syri kwamen helpen en dat was voor het gesprek met de Amerikanen.
Men hielp daarvoor niet echt. Men ging in de Us een deal maken. Die komt men niet na.

Wat je nu in werkelijkheid zou verwachten (iets dat hier los van staat) is dat de wereld ingrijpt.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:23:50 #196
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_156663250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men hielp daarvoor niet echt. Men ging in de Us een deal maken. Die komt men niet na.

Wat je nu in werkelijkheid zou verwachten (iets dat hier los van staat) is dat de wereld ingrijpt.
Hoe zie je dat voor je?
pi_156663275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:23 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je?
In utopia. Maar het zou zo moeten gaan.
pi_156665292
Charles_Lister twitterde op woensdag 07-10-2015 om 12:29:29 Many sources (rebels & media activists) reporting a #Russia officer has been killed in clashes around #Morek in #Hama this morning. #Syria reageer retweet
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:27:23 #199
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_156669743
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:12 schreef penny-wise het volgende:
Poetin steunt schijnheilig Assad, nog meer vluchtelingen naar Europa waardoor hier in Europa een haast uitichtloze situatie ontstaat....

Hm, is dat soms de achterliggende gedachte van Poetins acties in Syri...??
Zo krijgt Assad weer alle schuld. Spindoctors geven nooit op zeg :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')