Ik ga van de week uitzoeken hoe ik dat moet doen met mijn telefoon en dan zal ik er 1 plaatsen.quote:
Top.. Meer vragen we niet,.. Wel jammer van de zak maar begrijpelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga van de week uitzoeken hoe ik dat moet doen met mijn telefoon en dan zal ik er 1 plaatsen.
Gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Top.. Meer vragen we niet,.. Wel jammer van de zak maar begrijpelijk
Altijd 1 probleem, lastig zelf te fotograferen en muts ligt nog steeds dubbel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu jij en dan op een paard.Of met een muts op.
![]()
Daar word je mee geboren blijkbaar.quote:
Selfiestick.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Altijd 1 probleem, lastig zelf te fotograferen en muts ligt nog steeds dubbel.
Jij wel ja de ideale ladebakquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar word je mee geboren blijkbaar.
PP is omgekat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Selfiestick.![]()
En wat is er gebeurd?
poepje met?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:12 schreef chufi het volgende:
Ik ben ff niet mezelf... Er is me iets overkomen ...
4.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
Heb de radio aangezet hoor.
Hoeveel luisteraars nu?
Snap ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:16 schreef PP_Sound het volgende:
Ik vraag altijd eerst: Kunt u identiteitsbewijs tonen?
Elke pipo kan zo'n uniform aantrekken.
Dat valt meestal niet in goede aarde.
Vorige week hoorde ik dat er een aantal van die nieuwe uniformen gejat waren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:16 schreef PP_Sound het volgende:
Ik vraag altijd eerst: Kunt u identiteitsbewijs tonen?
Elke pipo kan zo'n uniform aantrekken.
Dat valt meestal niet in goede aarde.
Ik drukte bijna op rapporteer.. ja onduidelijk hoor ,,,,Maar je broertje doet dus aan samen honken ...groepjes , oudereden nachthangers...?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broertje kwam vorige week een keer 's nachts te voet richting huis, komen er agenten op zijn groepje af lopen, zegt die ene agent, "Zo nachtwandelaars, waar gaan de reis naartoe?"
Ik zeg man, als ze mij zo een stomme vraag stellen dan zeg ik -> vogels spotten!!
Nee man, hij gaat elke woensdagavond met een groepje naar een kraakpand, daar woont een maat en ze gaan te voet ivm alcohol, is een paar straten verderop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drukte bijna op rapporteer.. ja onduidelijk hoor ,,,,Maar je broertje doet dus aan samen honken ...groepjes , oudereden nachthangers...?
Dat zou mooi zijn voor je en slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:23 schreef chufi het volgende:
Trusten allemaal,... Ik ga heerlijk dromen
Truste.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:23 schreef chufi het volgende:
Ik hoor de vogeltjes fluiten ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn voor je en slaap lekker.
Dat lukt wel met deze muziek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:23 schreef chufi het volgende:
Verstandig. Hier slapen ze gelukkig al.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb mijn beesten even te eten geven, heb ik even rust....
Ik geef ze altijd niet te lang voor ik ga pitten eten, dan kan ik tenminste rustig liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig. Hier slapen ze gelukkig al.
Verstandig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd niet te lang voor ik ga pitten eten, dan kan ik tenminste rustig liggen.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:32 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn knollen staan paar km verder en voer wordt geregeld
Alleen een beetje te groot voor je huiskamer. En dat is wel zo gezellig vind ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De meest handige huisdieren, je ken ze voor een kar zetten en erop zitten tijdens uitlaten.
Ik heb 2 vreselijke slijmballen die continu bovenop me willen zitten/liggen, da's soms lastig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik slaap sinds een paar dagen in een andere kamer hier en ik houd de deur dicht, ik wil geen katten meer bij me snachts, ik wil slapen. En gelukkig krabbelen en miauwen ze niet te veel dat ze erbij willen.
Heb soms een oppas Jack Russel en meer dan een dag trek ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen een beetje te groot voor je huiskamer. En dat is wel zo gezellig vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat dus, ik wilde het niet meer, dus even hard zijn en het zielige gepiep negeren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 2 vreselijke slijmballen die continu bovenop me willen zitten/liggen, da's soms lastig.
Kutbeesten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb soms een oppas Jack Russel en meer dan een dag trek ik niet.
Daar noem je ook wel weer wat op ook ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb soms een oppas Jack Russel en meer dan een dag trek ik niet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is dit nog wel reggea?Ben net op gang aan het komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit kan je zo fout lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kleine PP heeft 'm al helemaal onder de duim.
Klopt. En nu ga ik gedag zeggen, ik moet echt gaan slapen.quote:
Toedels en slaap zacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. En nu ga ik gedag zeggen, ik moet echt gaan slapen.
Fijne nacht verder PP en draaise nog.![]()
Slaap lekker voor later.
Bye.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. En nu ga ik gedag zeggen, ik moet echt gaan slapen.
Fijne nacht verder PP en draaise nog.![]()
Slaap lekker voor later.
Dank je.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, dat absoluut. En jij ook slaap lekker straks. Ga ik nu ff gedag zeggen in de uto SC.
Nu wil ik eigenlijk wel weten wat...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:12 schreef chufi het volgende:
Ik ben ff niet mezelf... Er is me iets overkomen ...
Ik wist niet eens dat er begroeiing was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:52 schreef chufi het volgende:
Vreemde gewassen hebben ze daar op die eiland
Die schutting vind ik erg mooi.quote:
Dat is geen schutting Mo , dat is een border...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die schutting vind ik erg mooi.![]()
Van dat spul, tenminste die kleur en structuur, zou ik zo een hele vloer willen hebben.
Als je wat te drinken wil moet je even met je vingers naar Chufi de huisbutler knippen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:46 schreef Yeszie het volgende:
Goedemiddag hier al wat fun te beleven ?
What's the difference....?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat is geen schutting Mo , dat is een border...
Chuff dear .....................quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je wat te drinken wil moet je even met je vingers naar Chufi de huisbutler knippen.
Ik kan toch op die foto niet zien hoe hoog dat ding is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:49 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hoog en laag, maar geeft niet ik begrijp je even goed wel
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan toch op die foto niet zien hoe hoog dat ding is.
Aan jou de keuze...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:52 schreef Yeszie het volgende:
[..]
euwww even denken........... cappuccino graag
Helemaal met je eens Mo ....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ik godverdomme eens een keertje positief over iets, is het weer niet goed.....![]()
Ik zwijg wel.![]()
Neemt niet weg dat dat ding, border of schutting, een te gek motiefje heeft.
Graag gedaan.. Ik ben nog niet zo'n koffie kunstenaar, maar dit was niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nou dat is makkelijk op dit moment kies ik voor de eersteheb (nog ) goede zin ....
het is geen van beidenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat is geen schutting Mo , dat is een border...
Geef toe dat het een tof motiefje is dan, kom op, make my day.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geef toe dat het een tof motiefje is dan, kom op, make my day.
Dank je neem zelf ook wat , ik vind met mooi...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Ik ben nog niet zo'n koffie kunstenaar, maar dit was niet zo moeilijk
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kut, mijn hele kop zit vol met klitten, kom er amper doorheen.
Daar heb ik geen tijd voor, als ik dat doe heeft de AH geen brood meer als ik daar kom.quote:
Ik hoorde dat Piet een goeie kapster kentquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die is vandaag kleine PP aan het schrikken maken met zijn nieuwe coupe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Piet een goeie kapster kent
Is de UTO SC zó ongezellig dat jullie allemaal hierheen komen?quote:
Mag je niet hoppen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de UTO SC zó ongezellig dat jullie allemaal hierheen komen?![]()
Ik weet niet wat het is trouwens maar Mo heeft gelijk met zijn mooi motiefje,
ik snap alleen niet wat er zo hilarisch aan is
Nou IK mag niet hoppen, jullie welquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Mag je niet hoppen ?onee dat zei je niet.. ach een keer wat anders
Uhmmm ik ben geen SCer wij zitten een deurtje hoger de COSquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de UTO SC zó ongezellig dat jullie allemaal hierheen komen?![]()
Ik weet niet wat het is trouwens maar Mo heeft gelijk met zijn mooi motiefje,
ik snap alleen niet wat er zo hilarisch aan is
Tuurlijk mag je hoppen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:47 schreef [url=http://forum.fok.nl
[quote][b]Op zaterdag 3 oktober 2015 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Mag je niet hoppen ?onee dat zei je niet.. ach een keer wat anders
Waarom mag jij niet hoppen ? Hoi FANNquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou IK mag niet hoppen, jullie welen nee dat zei ik ook niet
ah jullie zijn uit de COS, daar kom ik helemaal nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:49 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmmm ik ben geen SCer wij zitten een deurtje hoger de COS![]()
Mo heeft helemaal gelijk ..... maar het was grappig dat ik het fout had
zei ik dat dan dooie, ik zei dat IK dat niet mochtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk mag je hoppen.
Doe ik toch ook, moest er nog bijkomen dat ik daarvoor toestemming zou moeten vragen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah jullie zijn uit de COS, daar kom ik helemaal nooit.
Dat is onzin Fann, jij mag hoppen zoveel je wilt, maar elke plek heeft zijn eigen eigenaardigheden, je past er tussen of niet, dat heeft weinig met wel of niet mogen te maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou IK mag niet hoppen, jullie welen nee dat zei ik ook niet
Van wie nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
zei ik dat dan dooie, ik zei dat IK dat niet mocht
Let Mo weer niet op , volgens mij heeft Mo een hummetje ......ik ga dan nog maar even een blokje om .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
zei ik dat dan dooie, ik zei dat IK dat niet mocht
Troost je, ik kom daar ook nooit, daar willen ze me niet hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah jullie zijn uit de COS, daar kom ik helemaal nooit.
Beter ook , komt je bloeddruk niet ten goede ...... ik was een beetje domquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, nooit gezien dat hele Utopia niet
Ow... ik pas niet in de COS SC?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is onzin Fann, jij mag hoppen zoveel je wilt, maar elke plek heeft zijn eigen eigenaardigheden, je past er tussen of niet, dat heeft weinig met wel of niet mogen te maken.
NEIN .....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Troost je, ik kom daar ook nooit, daar willen ze me niet hebben.
Daar heb je toch ook niks te zoeken als je dat programma niet kijkt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Troost je, ik kom daar ook nooit, daar willen ze me niet hebben.
Dacht je dat ik er ooit een aflevering van gezien heb.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, nooit gezien dat hele Utopia niet
Ik heb helemaal geen hummetje, ben in opperbeste stemming.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:51 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Let Mo weer niet op , volgens mij heeft Mo een hummetje ......ik ga dan nog maar even een blokje om .
Nou daarom... daarom heb je ook niks in de COS te zoeken...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je dat ik er ooit een aflevering van gezien heb.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... ik pas niet in de COS SC?![]()
weer iets geleerd vandaag
Wie zijn een setje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:53 schreef Yeszie het volgende:
[..]Ben jij zo flink? owww wacht jullie zijn een setje hahahaha lekker helder ben ik weer .
Dat zeg ik toch helemaal niet, als jij je ergens niet thuis voelt, waar ligt dat dan aan? Logisch dat je dan verder hopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... ik pas niet in de COS SC?![]()
weer iets geleerd vandaag
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook niks te zoeken als je dat programma niet kijkt?
Voel je je hier niet meer thuis?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, als jij je ergens niet thuis voelt, waar ligt dat dan aan? Logisch dat je dan verder hopt.
En wat als ik er wel zou willen zijn? Niet dat ik dat wil, want ik kom er nooit, maar stel ik zou het wel willen, wie gaat me dan tegenhouden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou daarom... daarom heb je ook niks in de COS te zoeken...
Je zei toch dat ze je niet willen hebben in de COS?quote:
Hoe komen ze erop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:54 schreef FANN het volgende:
Ik en Mo een setje?
Neen, Neen, 100 x Neen
Weet ik veel wie je gaat tegenhouden, maar als je dat programma niet kijkt, waar ga jequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat als ik er wel zou willen zijn? Niet dat ik dat wil, want ik kom er nooit, maar stel ik zou het wel willen, wie gaat me dan tegenhouden?
Me , myself and Iquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat als ik er wel zou willen zijn? Niet dat ik dat wil, want ik kom er nooit, maar stel ik zou het wel willen, wie gaat me dan tegenhouden?
Nee joh blijf gezelligquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmmm ik ga even verder kunnen jullie dit uitspreken zonder toeschouwers![]()
Sorry Fann, maar dat ligt echt aan jou, je moet wat ruimer denken, dan is het allemaal best te snappen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zei toch dat ze je niet willen hebben in de COS?
Dat is toch logisch als je het programma niet volgt?
Is dat nou zo moeilijk of ligt het aan mij?
Je haar vlechten voordat je gaat slapenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
SeeYa.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmmm ik ga even verder kunnen jullie dit uitspreken zonder toeschouwers![]()
ow... oké, dus ik kan zo de COS binnenvallen en off topic gaan lullen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry Fann, maar dat ligt echt aan jou, je moet wat ruimer denken, dan is het allemaal best te snappen.
Hij mag met mijn odol playbackenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij mag met mijn odol playbacken
Ik zeg toch al dat ik niet in COS kom, jeetje, en de UTO SC is een gewone SC, die heeft zover ik weet niks met dat hele kutprogramma te maken, en waarom het dan zo heet? Al sla je me dood ik heb echt geen idee....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel wie je gaat tegenhouden, maar als je dat programma niet kijkt, waar ga je
het dan over hebben?
kelere
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... oké, dus ik kan zo de COS binnenvallen en off topic gaan lullen?
Lijkt me een beetje storend voor de mensen daar, maar ja, je kán het doen ja
Uhmm wil je daar echt antwoord op?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij mag met mijn odol playbacken
Ik doe meestal gewoon een staart. vlechten is erg veel werk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je haar vlechten voordat je gaat slapen
Waarom de UTO SC zo heet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg toch al dat ik niet in COS kom, jeetje, en de UTO SC is een gewone SC, die heeft zover ik weet niks met dat hele kutprogramma te maken, en waarom het dan zo heet? Al sla je me dood ik heb echt geen idee....
Ja, nu begrijp je het.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook 1 van de redenen dat ik daar ben afgehaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Zitten jullie mij nu voor de gek te houden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar Soury niet en dat is het probleem, maar wat hebben wij in godsnaam met dat kind te maken? Ik iig helemaal niks, en dat wil ik graag zo houden.quote:
Ah... jij snapt tenminste wat ik wilde zeggen, pfffffffffff gelukkig Deesquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook 1 van de redenen dat ik daar ben afgehaakt.
En de staart was je deze keer vergeten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe meestal gewoon een staart. vlechten is erg veel werk.
Daar maak je dus een denkfout.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom de UTO SC zo heet?
Omdat er ook mensen komen die dat programma volgen, waarom denk je dan?
Nee, ik was serieus...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:02 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zitten jullie mij nu voor de gek te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die het niet begrijpen weten niet wat COS isquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... jij snapt tenminste wat ik wilde zeggen, pfffffffffff gelukkig Dees
Je hoeft er ook niet te blijven, gelukkig zijn we allemaal vrij om te gaan en staan waar we zelf willen. Maar ik vind het een beetje debiel als mensen me kwalijk gaan nemen als ik ergens wel kom.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook 1 van de redenen dat ik daar ben afgehaakt.
Ik denk hetquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen die het niet begrijpen weten niet wat COS is
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vanmorgen bij de Hema ontbeten.Offtopic in een sc kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee, elastiekje was een beetje 'lubberig' dus was ie eruit gegleden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de staart was je deze keer vergeten?
Ik heb vanmorgen bij de Hema ontbeten.In een SC mág je het óveral over hebben, dus ook over je ontbijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het lekker?![]()
Offtopicquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet te blijven, gelukkig zijn we allemaal vrij om te gaan en staan waar we zelf willen. Maar ik vind het een beetje debiel als mensen me kwalijk gaan nemen als ik ergens wel kom.
Uhmm nou nee ik begrijp je punt heel goed , maar ik praat nog al vaak offtopic daar .... vandaar even de gedachten jullie houden mij voor de gekquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus...
maar ik denk dat je nog een koffie moet nemen om het te snappen
Ja ik vind zo'n ontbijtje altijd lekker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
In een SC mág je het óveral over hebben, dus ook over je ontbijtje![]()
Was het lekker?
Ik heb vanmorgen bij de Hema ontbeten.Hier mag dat want dit is een SC.. Dat het hier rap gaat ligt aan ons oudjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vanmorgen bij de Hema ontbeten.Jou moest ik hebben. Waar is je foto in vuilniszak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Jij weet écht niet wat de COS is heh?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet te blijven, gelukkig zijn we allemaal vrij om te gaan en staan waar we zelf willen. Maar ik vind het een beetje debiel als mensen me kwalijk gaan nemen als ik ergens wel kom.
Dacht jij dat ik het meende Mo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben jij 1 van de users die het verziekt voor de anderen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmm nou nee ik begrijp je punt heel goed , maar ik praat nog al vaak offtopic daar .... vandaar even de gedachten jullie houden mij voor de gek
Ah... ik ken jou helemaal niet dus dat kan ik ook niet weten...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmm nou nee ik begrijp je punt heel goed , maar ik praat nog al vaak offtopic daar .... vandaar even de gedachten jullie houden mij voor de gek
Ja, ontstaan, en hier waar we nu zijn mogen ook alleen 40+ ers komen, kom op roosjeroosje1988 je moet weg hier.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe de UTO SC is ontstaan hoorjij ook?
Ehhh ik weet niet of ik dat durf, ben nou ook niet echt zo fotoginiek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jou moest ik hebben. Waar is je foto in vuilniszak?
NIemand zegt dat Roosje weg moet idioot en ik al helemaáál niet, slaat weer nergens op,quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ontstaan, en hier waar we nu zijn mogen ook alleen 40+ ers komen, kom op roosjeroosje1988 je moet weg hier.....
Uhmm nee want heel vaak is er niets te cossen , dus praat je ergens anders over ....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben jij 1 van de users die het verziekt voor de anderen.
Moet ik echt weg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ontstaan, en hier waar we nu zijn mogen ook alleen 40+ ers komen, kom op roosjeroosje1988 je moet weg hier.....
Zolang jij het maar weet, en nogmaals ik kom nooit in COS, check mijn pohi maar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij weet écht niet wat de COS is heh?
En jij weet het wel natuurlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:08 schreef FANN het volgende:
[..]
NIemand zegt dat Roosje weg moet idioot en ik al helemaáál niet, slaat weer nergens op,
je weet gewoon niet wat de COS is, dat is het
Vroeger waren er RLS dat zijn Real Live Soaps en toen had je de RLS SC, toen kwam Utopiaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
COS = commentaar op streams.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:08 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmm nee want heel vaak is er niets te cossen , dus praat je ergens anders over ....
Nou de meeste in de sc kijken geen utopiaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom de UTO SC zo heet?
Omdat er ook mensen komen die dat programma volgen, waarom denk je dan?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
COS = commentaar op streams.
En als er niets over de streams te melden is meld je daar niets, zo simpel.
Maar weten wel het meestequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou de meeste in de sc kijken geen utopia
Ik heb in de UTO SC nog nooit iemand horen klagen dat ik off topic was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal, dat was in de RLS SC ook zo, maar die kennen elkaar dan weer vanuitquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Omdat je in een SC nooit off topic bent!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb in de UTO SC nog nooit iemand horen klagen dat ik off topic was.
ben er mee gestopt en heb er totaal geen spijt vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jij ergert je omdat Soury van de week lullig tegen je deed omdat jij opeens binnenkam hoppen. Ik heb daar niet mee te maken, dus ik wil daar ook graag buiten blijven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal, dat was in de RLS SC ook zo, maar die kennen elkaar dan weer vanuit
de RLS SC of zijn blijven hangen nadat ze afgehaakt zijn bij het programma dat kan ook...
Dat vertel ik je dus al de hele tijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat je in een SC nooit off topic bent!!!!!!!!!
kelere...
niet over anderen praten als ze er niet bij zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ergert je omdat Soury van de week lullig tegen je deed omdat jij opeens binnenkam hoppen. Ik heb daar niet mee te maken, dus ik wil daar ook graag buiten blijven.
Jij bent bij de radio gegaaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
ben er mee gestopt en heb er totaal geen spijt van
Ja, en ik kom in de SC en niet in de COS, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
De SC en de COS zijn twee verschillende dingen Mo
en aannames zijn ook verbodenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet over anderen praten als ze er niet bij zijn
ik gluur ook nog wel eens ergens anders hoorquote:
Waarom haal je Soury er nu bij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ergert je omdat Soury van de week lullig tegen je deed omdat jij opeens binnenkam hoppen. Ik heb daar niet mee te maken, dus ik wil daar ook graag buiten blijven.
dat was zwak... gewoon zwak...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
ben er mee gestopt en heb er totaal geen spijt van
Ze leest toch alles terug, en daar gaat het nu eenmaal over.....ik hou erover op want ik schoot van de week al een keer uit mijn slof en begon te vloeken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar kom ik ook toevallig, zelfs toen het nog in ONZ zat.quote:
Laat maar.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom haal je Soury er nu bij?
Die is er nu toch niet en ik vroeg alleen of het in de UTO SC zo ongezellig was dat ze allemaal hierheen kwamen, maar nu snap ik dat ze uit de COS komen, dat zijn dus twee verschillende dingen.
Dan meld je niets.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:16 schreef Yeszie het volgende:
[..]
*zucht* nee maar zoals ik al zei , soms is er niets te melden ....
Het ging totáál niet over Soury man, ik vroeg wat aan onze twee nieuwe gasten, jij gaat je erquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze leest toch alles terug, en daar gaat het nu eenmaal over.....ik hou erover op want ik schoot van de week al een keer uit mijn slof en begon te vloeken.
Mij interesseert het geen reet wie er wel en niet in de UTO SC komt, ik kom er als ik daar zin in heb. Punt.
Je bent nu ook welkom voor wat stevige herrie...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kom ik ook toevallig, zelfs toen het nog in ONZ zat.
Ok ik zal even intunen, maar ik moet zo weg naar de AH, thnx.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent nu ook welkom voor wat stevige herrie...
heb je al een plantje gehadquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze leest toch alles terug, en daar gaat het nu eenmaal over.....ik hou erover op want ik schoot van de week al een keer uit mijn slof en begon te vloeken.
Mij interesseert het geen reet wie er wel en niet in de UTO SC komt, ik kom er als ik daar zin in heb. Punt.
Jij vloeken? Je bent altijd zo relaxt, dan hebben ze je flink pissig gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dat gedoe en ik doe wat ik wil, wat verder iedereen daarvan denkt zal me een spreekwoordelijke vegetarische worst wezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Het ging totáál niet over Soury man, ik vroeg wat aan onze twee nieuwe gasten, jij gaat je er
er mee bemoeien en doet net of is zeg dat ze weg moeten, terwijl ik alleen iets vroeg.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dat gedoe en ik doe wat ik wil, wat verder iedereen daarvan denkt zal me een spreekwoordelijke vegetarische worst wezen.
Je bent gewoon uitgeluld, maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dat gedoe en ik doe wat ik wil, wat verder iedereen daarvan denkt zal me een spreekwoordelijke vegetarische worst wezen.
Ik was indd echt een beetje boos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vloeken? Je bent altijd zo relaxt, dan hebben ze je flink pissig gemaakt.
het knalt idd lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent nu ook welkom voor wat stevige herrie...
Ik ook op jouquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was indd echt een beetje boos.
Tuurlijk, ik sta zoals gewoonlijk helemaal met mijn mond vol tanden en mijn handen in mijn haar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent gewoon uitgeluld, maar dat geeft niet.
De klitten zijn eruit?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik sta zoals gewoonlijk helemaal met mijn mond vol tanden en mijn handen in mijn haar.
weet ik.. anders ga je er geen vegetarisch bijhalen, da's zwak en heeft er geen donder mee te maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik sta zoals gewoonlijk helemaal met mijn mond vol tanden en mijn handen in mijn haar.
Ik had je al gezegd dat ik die opmerking van jou niet fair vond en ik was/ben er inderdaad een beetje boos om.quote:
Ja de borstel heeft zijn werk gedaan.quote:
en ik was boos op jou, dus staan we kietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had je al gezegd dat ik die opmerking van jou niet fair vond en ik was/ben er inderdaad een beetje boos om.
Kan je nu zelfs al geen geintjes (of ze nu leuk zijn of niet) verdragen, zo zuur ben ik jou helemaal niet gewend, en het staat je ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik.. anders ga je er geen vegetarisch bijhalen, da's zwak en heeft er geen donder mee te maken.
Ik moet me echt klaarmaken voor de boodschappen maar ik kom hierop terug bij jou, want dit bevalt me allerminst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik was boos op jou, dus staan we kiet
Ik ben niet zuur, ik ben eerlijk, en jij begint er van alles bij te halen terwijl ik gewoon iets vroegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je nu zelfs al geen geintjes (of ze nu leuk zijn of niet) verdragen, zo zuur ben ik jou helemaal niet gewend, en het staat je ook niet.
o ja, kom maar terugquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet me echt klaarmaken voor de boodschappen maar ik kom hierop terug bij jou, want dit bevalt me allerminst.
dat Sjoef zei dat hij zich dan niet meer zo alleen voelt, en dat vind ik liefquote:
Ze COSsen gewoon door hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee, ik vroeg iets en jullie zijn dus uit de COS, dat is dus duidelijk nu
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee, ik vroeg iets en jullie zijn dus uit de COS, dat is dus duidelijk nu
Met jou heb ik nooit gezeur en ik kom jou ook overal tegen.quote:
Ik weet tegen wie ik het zegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat Sjoef zei dat hij zich dan niet meer zo alleen voelt, en dat vind ik lief
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met jou heb ik nooit gezeur en ik kom jou ook overal tegen.
Ja, in de COS mag je niet off topic, kloptquote:
Heb ik ooit aan jou gevraagd 'wat doe jij hier'? Of jij aan mij? Dacht het niet.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, in de COS mag je niet off topic, klopt![]()
dus je zocht een gezellige SC, nah die heb je nu gevonden![]()
Dus Welkom
Juist want de UTO SC is niet altijd leuk, bij vlagen wel maar vaak is het niet te volgen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, in de COS mag je niet off topic, klopt![]()
dus je zocht een gezellige SC, nah die heb je nu gevonden![]()
Dus Welkom
Ik heb nooit gezegd, wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik ooit aan jou gevraagd 'wat doe jij hier'? Of jij aan mij? Dacht het niet.
Kijk dát is dus wat ik vroeg, hé hé we zijn eruitquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist want de UTO SC is niet altijd leuk, bij vlagen wel maar vaak is het niet te volgen...
Geen idee, dat ben ik dan blijknbaar al vergetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik ooit aan jou gevraagd 'wat doe jij hier'? Of jij aan mij? Dacht het niet.
We maken er 's nachts gewoon een gezellige puinhoop van, en daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist want de UTO SC is niet altijd leuk, bij vlagen wel maar vaak is het niet te volgen...
De UTO SC is soms heel gezellig en soms iets minder, C'est la vie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd, wat doe jij hier?
Ik vroeg of de UTO SC zo ongezellig was, dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders Mo.
Maar als jij gelijk wilt hebben, go ahead eagels
en dat vroeg ik dus aan onze nieuwe gasten, voordat jij je ermee ging bemoeien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De UTO SC is soms heel gezellig en soms iets minder, C'est la vie.
In de nacht zwerven we rond langs de gezelligste en duisterste topics......quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We maken er 's nachts gewoon een gezellige puinhoop van, en daar is niks mis mee.![]()
Ben al weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat vroeg ik dus aan onze nieuwe gasten, voordat jij je ermee ging bemoeien.
Maar de zon schijnt....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook want ik moet ook nog een paar boodschapjes doen.
Oh jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, naar Dirk, kan ik onder de flats naar toe lopen.
dan ga ik zo ook maar eens boodschappen doen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
Blijf ik alleen achter met 2 COSsers....
Ik ben meestal zo terug, ik vind boodschappen doen niet leuk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
Sorry jm ik was jou vergeten, maar zo regelmatig ben je hier ook nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:40 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga ik zo ook maar eens boodschappen doen!
Ik hoop niet dat je KT trekjes gaat krijgen.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook want ik moet ook nog een paar boodschapjes doen.
maar ben ik wel welkom ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry jm ik was jou vergeten, maar zo regelmatig ben je hier ook niet
Overal meid, wat moeten we zonder jou, dat zou zo saai worden.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
is die ooit nog gesignaleerd ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je KT trekjes gaat krijgen.....
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overal meid, wat moeten we zonder jou, dat zou zo saai worden.
Ik dacht altijd dat je de berg over moest fietsen voor je boodschappenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben meestal zo terug, ik vind boodschappen doen niet leuk.
Die leest ook gewoon nog alles mee hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die berg begint precies achter de AH, daar kom ik wel langs als ik richting mijn moeder ga...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je de berg over moest fietsen voor je boodschappen
Weet ik, daarom zei ik het ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die leest ook gewoon nog alles mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |