Ik ook niet. Heb steeds minder vertrouwen op een goede afloop.quote:
Is er al bekend wanneer dat is danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens wel net droomstoelen kunnen boeken voor hun AAAAALLERLAATSTE optreden, komend jaar april in Hasselt..
Eh ja, al best lang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:51 schreef iBenny het volgende:
Is er al bekend wanneer dat is dan? Ik zie namelijk echt tig data
Keurige Klaasje + stoere Suzan (wel met een rode verfbeurt, anders heb je 2x blond) + vrolijke Nora, dan heb je iig drie echt verschillende. Ook uit beide landen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
En tegelijkertijd naar de kinderdisco?
Nee, je hebt wel gelijk... En nu je het zo zegt zit ik te denken welke combi dat met de overgebleven kandidaten zou kunnen worden, maar zou er zo 1-2-3 niet uitkomen.
Als je ziggo hebt; horizon.tvquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:04 schreef berko13 het volgende:
Ergens een live stream voor vanavond ??
Alleen zijn we dan qua blondine ws helemaal aangewezen op.. Klaasjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:53 schreef Toeps het volgende:
Suzan rood verven vind ik eigenlijk echt een super idee! Dan kom je volgens mij redelijk in de buurt van Karen.
En die met de droopy eyes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:28 schreef L3viathan het volgende:
ah wat is die Keoma toch verschrikkelijk
En aan het eind is er geen tijd meer over om alle optredens te laten zien net als vorige week.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef L3viathan het volgende:
O we krijgen weer eerst een half uur herhaling
Wat een zender
Het lijkt wel een kinderprogrammaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef roos94 het volgende:
Gaan ze serieus de halve aflevering weer herhalen. De fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |