abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156615984
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:52 schreef Judgement13 het volgende:

[..]

Ze zei hierop dat het 'toch anders' is en niet had verwacht dat ik zo een rijk verleden ken zeg maar. Ze voelt zich soms nummertje zoveel, wat voor haar nieuw is ken ik al.
En heeft ze door dat haar uitlatingen jou diepst beledigen?
iets dat wat anders is dan enkel haar gevoelens, een relatie draait om de gevoelens van beide personen, niet enkel wat één ervan verwacht

daar lijkt het niet op als ze enkel begint over 'hoe zij zich voelt', terwijl je ook aangeeft dat haar uitlatingen ook erg kwetsend voor jou zijn...
zeker aangezien ze haar gevoelens projecteert op _jouw_ verleden en dingen die enkel jou wat aangaan en die je verder ook niet _kunt_ veranderen.
Ook haar bewering 'dat ze voor jou nummertje zoveel zou zijn', is een aanname van haar kant over jouw gevoelens, en een verdomd negatieve...

zeker ook dat ze 'spijt zegt te hebben' over haar ontmaagding zou me werkelijk haar eens heel duidelijk aan de tand doen voelen of ze wil in een relatie _wil_ zijn en of ze wel van jou houdt;
Of dat ze hooguit verliefd is in een 'beeld' dat ze zelf van jou wenst te scheppen (en als blijkt dat de realiteit minder naar haar verwachtingen is, gaat ze opeens dwars liggen )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156616226
Laat dat wijf toch stikken man en waarom mocht je haar na 8 maanden pas neuken?
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:40:29 #128
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_156616662
Ik snap haar wel en snap ook dat ze het er moeilijk mee heeft.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_156618926
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:52 schreef Judgement13 het volgende:

[..]

Ze zei hierop dat het 'toch anders' is en niet had verwacht dat ik zo een rijk verleden ken zeg maar. Ze voelt zich soms nummertje zoveel, wat voor haar nieuw is ken ik al.
Ze is anders dan die anderen, dus het niet een één op één ervaring, alsof jij niets nieuws met haar zou kunnen ervaren. Hoe zou zij dat nummertjesgevoel kwijt kunnen raken denkt ze?
pi_156622977
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, ik ben echt de allergrootste troll..poe..hoe durf ik voor te stellen dat het handig kan zijn om zich in z'n vriendin te verplaatsen en haar alle tijd te geven. Manier van TS werkt blijkbaar niet (wat gezegd is door meerdere mensen) en ik geef advies omdat ik de situatie herkende. Aan hem de keuze of hij er wat mee doet. Het is dan niet aan types als jou om het persoonlijk te maken, puur omdat het kan. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ik mag nog altijd mijn mening geven. Als ik ergens niet mee eens ben probeer ik mezelf uit te leggen..als dat niet lukt..prima. Ieder zo z'n mening en iedereen probeert te helpen. Ik ga dan niet mensen persoonlijk aanvallen. Maarja..als het jou blij maakt hè :) schijt aan andermans gevoelens.
Ik mag volgens mij ook mijn mening geven. En mijn mening is niet alleen gebaseerd op dit topic. In dat topic van die gozer die met een vriend naar Afrika wilt oid gaf je ook al hilarisch commentaar. En volgens mij heeft TS genoeg voor haar gedaan. 7 maanden gewacht. Vaak geprobeerd te praten. En word nu afgerekend op een verleden wat niet relevant is voor de relatie waar ie nu in zit. En dan moet ie zich ook nog eens bijna gaan verantwoorden voor wat zij droomt. Het is duidelijk dat zijn gewoon ontzettend onzeker is en een probleem heeft. En met iemand zal moeten gaan praten naast hem. Maar hij heeft er iig alles aan gedaan en als zij zo blijft doorgaan zou ik voor mezelf kiezen in zo'n situatie en een andere partner zoeken want dit werkt niet.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_156624396
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:50 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Ik mag volgens mij ook mijn mening geven. En mijn mening is niet alleen gebaseerd op dit topic. In dat topic van die gozer die met een vriend naar Afrika wilt oid gaf je ook al hilarisch commentaar. En volgens mij heeft TS genoeg voor haar gedaan. 7 maanden gewacht. Vaak geprobeerd te praten. En word nu afgerekend op een verleden wat niet relevant is voor de relatie waar ie nu in zit. En dan moet ie zich ook nog eens bijna gaan verantwoorden voor wat zij droomt. Het is duidelijk dat zijn gewoon ontzettend onzeker is en een probleem heeft. En met iemand zal moeten gaan praten naast hem. Maar hij heeft er iig alles aan gedaan en als zij zo blijft doorgaan zou ik voor mezelf kiezen in zo'n situatie en een andere partner zoeken want dit werkt niet.
Top dat je een mening hebt. Maar dat geeft je niet het recht om mij persoonlijk aan te vallen. Je post nu je mening en dat is prima. Het persoonlijk maken en mij een troll noemen, puur omdat je het niet met me eens bent...dat is niet prima. Ik val jou ook niet aan en ik noem jou ook geen troll, puur omdat ik het niet met je eens ben. Uiteindelijk willen we allemaal ons advies geven en TS + vriendin helpen, toch?
pi_156624819
quote:
12s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Top dat je een mening hebt. Maar dat geeft je niet het recht om mij persoonlijk aan te vallen. Je post nu je mening en dat is prima. Het persoonlijk maken en mij een troll noemen, puur omdat je het niet met me eens bent...dat is niet prima. Ik val jou ook niet aan en ik noem jou ook geen troll, puur omdat ik het niet met je eens ben. Uiteindelijk willen we allemaal ons advies geven en TS + vriendin helpen, toch?
Ik zou er dan ook echt niet mee zitten mocht je mij zo noemen maar ok prima dat is idd wat we willen.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:28:33 #133
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_156627712
Zij is dus jong en naief. Te begrijpen hoe zo'n iemand denkt, jammer is het wel als je om diegene geeft. Maar uiteindelijk kan ze er niet meer om heen. Stel ze zou je niet meer willen, want te sletterig, jullie hebben al seks gehad. Dus bij een volgend vriendje is ze ook niet meer heilig. Dus heeft dat ook geen zin want dan doet ze er zelf ook aan mee. Wat kan ze er feitelijk nu nog van zeggen anders dan het accepteren. Niets, maar het gevoel in haar blijft maar in cirkels doorzeuren.

Daar komt ze wel weer vanaf, de vraag is alleen wanneer en hoe. De kans is aanwezig dat het jullie uit elkaar drijft en over x jaar en x vriendjes verder is ze het met je eens. Of ze draait nog uit haar zelf bij en jij kunt daar evt nog een rol in spelen.

Dit soort dingen kan gewoon een relatie (eigenlijk onnodig) de pleuris in helpen, in allerlei zaken. Komt uiteindelijk neer op dat je gewoon te veel verschilt in levensfase/levenservaring/kijk op het leven. Hoewel de een misschien wel gelijk heeft, zoiets wil je niet altijd van je partner 'leren'. Je ontwikkelt/leert hoofdzakelijk van jezelf in een relatie, de partner moet aan een aantal voorwaarden voldoen om je partnerbeeld er op te projecteren. Zij heeft een beeld van een vriendje die net als haar ook niet te veel/geen seks heeft gehad, en komt van de koude kermis thuis. Dit onderwerp leent zich ook prima om misverstanden en dergelijke over te hebben, want taboe onderwerp. Allerlei andere zaken worden al eerder besproken.

Maar goed dan is het dus de vraag hoe je dit nu goed aanpakt, welke houding je je moet aannemen, want je wil mevrouw de prinses ook weer niet beledigen. Stukje al dan niet gemeend toneel zal er in moeten zitten, op de juiste momenten de juiste dingen zeggen.
Grijp ze!
pi_156628288
UPDATE,,

We hebben weer hrt eea besproken en ze gaf aan af en toe een gevoel van afkeer te hebben, vanwege het denken aan mn verleden. Een gevoel van raak me niet aan..

Denk het uit te maken
pi_156628872
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:45 schreef Judgement13 het volgende:
UPDATE,,

We hebben weer hrt eea besproken en ze gaf aan af en toe een gevoel van afkeer te hebben, vanwege het denken aan mn verleden. Een gevoel van raak me niet aan..

Denk het uit te maken
Jammer en onnodig.. maar ja, als zij daar een issue mee heeft..
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:03:09 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156628943
Dat meisje gaat het nog zwaar krijgen in het leven. Wat een drama om niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156629608
Ben er weer.

Het bovenstaande zou dus zo nu en dan naar boven komen. Bijv een sexcene in een film.. het gevoel van raak me niet aan. Ik word dan bezig gezien in gedachten. Ook relaiseert ze zich dat ze haar maagdelijkheid vrij snel heeft weggegeven de laatste paar maanden..

Daarnaast: de dromen zouden er ook voor kunnen zorgen dat het gevoel kan veranderen, dit is niet het geval is mij gezegd maar ik begin zeer ernstig te twijfelen..

Als het ware kan iets oncontroleerbaars voor een verandering zorgen in hoe ik irl wordt gezien.

Dit is voor mij niet te bevatten, in hoeverre moet ik nog begrip tonen.

Het voelt zeer op de man af en oneerlijk
pi_156629765
Is er in haar verleden ooit iets naars gebeurt ofzo?
En heeft ze wel enig inlevingsvermogen naar jou toe, hoe een en ander overkomt enzo?
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:27:51 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156629782
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:22 schreef Judgement13 het volgende:
Ook relaiseert ze zich dat ze haar maagdelijkheid vrij snel heeft weggegeven de laatste paar maanden..

En dan ook nog aan zo'n walgelijke vent als jij, met je <10 bedpartners. Echt, wat een drama queen.
pi_156629861
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Is er in haar verleden ooit iets naars gebeurt ofzo?
En heeft ze wel enig inlevingsvermogen naar jou toe, hoe een en ander overkomt enzo?
Voor zover ik weet niet..

Qua inlevingsvermogen... Tja zodra ik vertel hoe ik me voel klapt ze dicht..
pi_156629864
quote:
8s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan ook nog aan zo'n walgelijke vent als jij, met je <10 bedpartners. Echt, wat een drama queen.
Wat jij beschrijft, zo voel ik me naderhand..
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:32:23 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156629895
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef Judgement13 het volgende:

Wat jij beschrijft, zo voel ik me naderhand..
Ja, en dat is dus nergens voor nodig. Het zijn haar issues waarmee ze veel kapot aan het maken is.
pi_156629921
Dit komt nooit meer goed. Dit is iets wat voor de rest van je relatie boven je hoofd zal hangen. Hoe moeilijk ook, tijd om af te haken.
pi_156629922
Voel me radeloos en enigzins minderwaardig..

Hoe moet ik me voelen als de kans aanwezig is dat dromen onze toekomst kunnen bepalen zeg maar.

Ook vertelde ze me dat het loslaten makkelijk is om te zeggen dan om te doen.

Het voelt alsof er 'ik' niet word gezien zeg maar..
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:35:56 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156629999
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef MrGuma het volgende:
Dit komt nooit meer goed. Dit is iets wat voor de rest van je relatie boven je hoofd zal hangen. Hoe moeilijk ook, tijd om af te haken.
Dat denk ik ook. Als een zwaard van Damocles dat af en toe van het draad wordt gehaald om manipulatief tegen je gebruikt te worden.
pi_156630106
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:30 schreef Judgement13 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet..

Qua inlevingsvermogen... Tja zodra ik vertel hoe ik me voel klapt ze dicht..
Dat ze dicht klapt kan ook erop wijzen dat ze het moeilijk vindt dat het jou ook raakt en dat ze daar ook niet zo best mee overweg kan. Jij kan dat als éénrichtingsverkeer ervaren, maar zeker weten of het zo is is een tweede.

Voor je het eventueel uitmaakt is het misschien wel een idee om proberen te checken of dit niet meer een symptoom is van iets onverwerkts uit het verleden ofzo..
pi_156630155
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat ze dicht klapt kan ook erop wijzen dat ze het moeilijk vindt dat het jou ook raakt en dat ze daar ook niet zo best mee overweg kan. Jij kan dat als éénrichtingsverkeer ervaren, maar zeker weten of het zo is is een tweede.

Voor je het eventueel uitmaakt is het misschien wel een idee om proberen te checken of dit niet meer een symptoom is van iets onverwerkts uit het verleden ofzo..
Hier hebben we het over gehad maar er is niks hokr ik steeds. Het gevoel van afkeer heeft ze in eerdere relaties nog nooit ervaren
pi_156630156
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Judgement13 het volgende:
Voel me radeloos en enigzins minderwaardig..

Hoe moet ik me voelen als de kans aanwezig is dat dromen onze toekomst kunnen bepalen zeg maar.

Ook vertelde ze me dat het loslaten makkelijk is om te zeggen dan om te doen.

Het voelt alsof er 'ik' niet word gezien zeg maar..
Je bent niet minderwaardig, dan had ze het vast al wel uitgemaakt. Wat doet ze eraan om een en ander makkelijker te kunnen loslaten, behalve jou vertellen over haar dromen?
pi_156630175
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:39 schreef Judgement13 het volgende:

[..]

Hier hebben we het over gehad maar er is niks hokr ik steeds. Het gevoel van afkeer heeft ze in eerdere relaties nog nooit ervaren
In eerdere relaties is ze ook niet zo ver in bed gegaan..
pi_156630216
Dit is al een aantal maanden waarbij ik dan ga denken, als we bijv zoenen meen/wil je het dan wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')