dat was het ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
Dat klinkt heel vies, kipfantasie huuuuuuuu....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Kipfantasie is mijn eigen benaming he, hoe dat product gaat heten zal me roesten want ik koop het toch niet
voelt lekker he, jezelf overwinnen en breken met oude, slechte, gewoontes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:54 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Eindlijst:
B: hardloophobbelen
O: Skyr met noten en fruit
L1: Soep
L2: Dubbele boterham met kalkoenfilet
D: Yasai yaki soba van Wagamama
T: een klein beetje frozen yoghurt met wat fruit en chocolade
Overwinning: ik ben gestopt met eten toen ik genoeg had, ondanks dat de rest er ook nog wel bij had gepast. En het toetje was een mega buffet met allemaal toppings voor op de froyo, maar ik heb gekozen voor een paar stukjes fruit en een paar snippers chocola. En wel echt genoten, voel me absoluut niet tekort gedaan
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ice tea is ook vooral suiker! Frisdrank calorieën zijn zo zonde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Geen idee, we slapen niet thuis, maar bij vrienden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:14 schreef Barreltje het volgende:
Dv..
Wat staat er vandaag op je planning?
Soms kan een glas frisdrank idd zo lekker zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er zijn frisdrankenmomenten dat het de kcal wel waard isMaar dan heel soms. En ik besef dat ik al bijna 2 maanden geen cola heb gehad
Day is best uniek voor mij
Maar dagelijks is het dus een idiote toevoeging aan je voeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |