abonnement Unibet Coolblue
pi_156676368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Morgen Victoria Baars, nooit eerder gehad.
Ik ben niet echt een visliefhebber dus wellicht vandaar, maar vond die Victoriabaars echt extreem 'vissig' smaken. Vond het zonde van curry, die overigens verder erg lekker was.
pi_156678246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen reactie op mijn klacht over de bedorven vis van een paar dagen geleden. :')
reactieformulier op de site gebruikt?
dag
pi_156678273
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:41 schreef megamandy het volgende:
We hebben tot nu toe de Chinese StirFry gehad en de quesadilla's met geitenkaas en kool. Beide echt super lekker!
De stir fry zaten ook goede smaken in, cashewnoten, five spices, gebakken in sesamolie wat je er bij kreeg en honing zat ool erbij.

Dit is onze tweede week MS en het bevalt echt super goed. Zeer goed vlees dat ook mals blijft als het per ongeluk iets te ver door gaat :@
En ideaal dat ik nu 4 gerechten kan laten bezorgen want dat is voor ons het perfecte aantal ipv 3 of 5.
Was lekker hè.
Ook die quesadillas waren heerlijk. Met die zoete aardappel, citroenrasp en de avocado dip.
Make my day!
pi_156680154
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:03 schreef Peter het volgende:

[..]

reactieformulier op de site gebruikt?
Nee, gemaild.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_156685357
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:24 schreef Peter het volgende:

[..]

Die blikjes tomatenpuree wegen het meest :+

En ik miste 2 uien, gelukkig heb ik er nog precies 2 rode in de voorraadkast.
MS gemaild en binnen 30 minuten 6 euro korting voor de volgende keer :s).
Ik heb de inhoud nog niet eens gecheckt :@.
Ik heb het zo hatseflats de koelkast in gegooid.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 18:01:21 #57
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_156692874
SPOILER: Eigenlijk heb je er niks aan maarja
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door bobbernaut op 08-10-2015 18:26:35 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_156692951
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
Hallo HelloFresh'ers :D ( :') )
Ik heb een HelloFresh cadeaukaart van ¤25 bij mijn ZaIando pakket gekregen.

Aangezien ik een arme student ben, kan ik dat HelloFresh gebeuren niet veroorloven..
Hoe slecht het ook gaat klinken, iemand die deze arme FOK!er een tegemoetkoming wilt doen zodat hij zijn winterjas deels weer terug heeft? :')

Heb er ook 1 van ¤20 maar ik weet niet zeker of die nog geldig is, maar dat kunnen we onderling wel even bekijken :P
Tegemoetkoming als in wat? Je moet sowiezo 2 boxen afnemen, met wat voor soort code van HF dan ook. Ik kan je een code geven waarmee je de eerste gratis krijgt en de 2e dan voor de volle prijs.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 18:09:37 #59
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_156693028
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:05 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tegemoetkoming als in wat? Je moet sowiezo 2 boxen afnemen, met wat voor soort code van HF dan ook. Ik kan je een code geven waarmee je de eerste gratis krijgt en de 2e dan voor de volle prijs.
Geld :') Shit ja ik ben even vergeten de voorwaarde erbij te zetten!
Nee maar ik heb zelf sowieso niks met die boxen dus ik hoef ze helemaal niet
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_156693082
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Geld :') Shit ja ik ben even vergeten de voorwaarde erbij te zetten!
Nee maar ik heb zelf sowieso niks met die boxen dus ik hoef ze helemaal niet
:')

Uhh. Iedereen wordt dood gegooid met die codes. Je hebt dus echt niks speciaals in je hand. Als ik thuis in de papierbak duik vis ik er zo 5 uit _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 18:14:41 #61
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_156693122
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:12 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

:')

Uhh. Iedereen wordt dood gegooid met die codes. Je hebt dus echt niks speciaals in je hand. Als ik thuis in de papierbak duik vis ik er zo 5 uit _O-
Ja godver, ik vind die boxen maar nutteloos en YUP'ig :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_156694592
Ik heb deze maand al bij 3 verschillende online bestellingen (oa Zalando) en bij de Kampioen al zo'n HF kaart gehad :D ze zijn hier zelfs ook eens als huis-aan-huis reclame door de brievenbus gegooid :')
pi_156696118
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:23 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb deze maand al bij 3 verschillende online bestellingen (oa Zalando) en bij de Kampioen al zo'n HF kaart gehad :D ze zijn hier zelfs ook eens als huis-aan-huis reclame door de brievenbus gegooid :')
Als HF 60 miljoen dit jaar uitgeeft aan reclame, moet je ze ook overal wel zien... :X
dag
pi_156697249
Lekker hoor en simpel recept voor de geglaceerde worteltjes en de puree en de
scholfilet ( uit de vriezer nog) . :Y)
pi_156702799
13,30 korting op mijn volgende MS bestelling omdat de vis bedorven was ^O^

Vandaag de HF orzo met pompoen gegeten. Was verrassend lekker. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_156715974
Vandaag de Indonesische makreel gemaakt uit de AH box. Lekker, maar niet echt uitgesproken van smaak. Wel ruimvoldoende voor 2 personen.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:17:44 #67
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_156720245
Gisteren mijn eerste MS maaltijd klaar gemaakt. Was even vergeten wat een amateur ik ben met koken. Heb namelijk geen staafmixer en aardappelstamper in huis. Viel niet mee om zo een aardappel/mais puree te maken. Uiteindelijk heb ik er maar een zakje aardappelpuree poeder doorheen gegooid. Maar was uiteindelijk wel goed te eten. :)
pi_156726421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef RIVDSL het volgende:
Gisteren mijn eerste MS maaltijd klaar gemaakt. Was even vergeten wat een amateur ik ben met koken. Heb namelijk geen staafmixer en aardappelstamper in huis. Viel niet mee om zo een aardappel/mais puree te maken. Uiteindelijk heb ik er maar een zakje aardappelpuree poeder doorheen gegooid. Maar was uiteindelijk wel goed te eten. :)
Je bezit ook geen vork?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_156726734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef RIVDSL het volgende:
Gisteren mijn eerste MS maaltijd klaar gemaakt. Was even vergeten wat een amateur ik ben met koken. Heb namelijk geen staafmixer en aardappelstamper in huis. Viel niet mee om zo een aardappel/mais puree te maken. Uiteindelijk heb ik er maar een zakje aardappelpuree poeder doorheen gegooid. Maar was uiteindelijk wel goed te eten. :)
Tip: sowieso nooit aardappelpuree maken met een staafmixer! Dan krijg je een soort behangplaksel. Is heel vies. :Y

Stamper, pureeknijper of - inderdaad - een vork gebruiken :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_156726842
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Tip: sowieso nooit aardappelpuree maken met een staafmixer! Dan krijg je een soort behangplaksel. Is heel vies. :Y

Stamper, pureeknijper of - inderdaad - een vork gebruiken :)
Misschien was de staafmixer om mais te pureren (klink vies overigens)
pi_156726925
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien was de staafmixer om mais te pureren (klink vies overigens)
Oh ja, dat kllinkt logischer *)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:24:07 #72
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156726947
Zonet ging de deurbel, ik was het al weer vergeten. M'n eerste box met 3 maaltijden voor 1 persoon.

Hoe krijg ik in godesnaam de ananas open :?

En ik houd niet van drumsticks, ziet er altijd zo smerig uit.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_156727741
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:24 schreef Psy-freak het volgende:
Hoe krijg ik in godesnaam de ananas open :?
Blikopener.
pi_156728220
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:24 schreef Psy-freak het volgende:
En ik houd niet van drumsticks, ziet er altijd zo smerig uit.
En dan nog die vette klauwen van dat gekluif... :X Aan mij ook niet besteed hoor.

Box van volgende week lijkt me dan wel aardig. Fusilli met garnalen, kalfsburger met aardappeltjes, curry met sperziebonen, kipfilet met bulgur en courgette en lasagne met winterpeen. Ik moet toch nog eens een doos bestellen (vorige was gratis) dus misschien deze maar eens nemen. Hoef ik in elk geval niet na te denken over m'n maaltijden die week :D

Daarna misschien maar eens een keer Marley Spoon proberen.
Schip ahoy!
pi_156728348
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:41 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

En dan nog die vette klauwen van dat gekluif... :X Aan mij ook niet besteed hoor.

Box van volgende week lijkt me dan wel aardig. Fusilli met garnalen, kalfsburger met aardappeltjes, curry met sperziebonen, kipfilet met bulgur en courgette en lasagne met winterpeen. Ik moet toch nog eens een doos bestellen (vorige was gratis) dus misschien deze maar eens nemen. Hoef ik in elk geval niet na te denken over m'n maaltijden die week :D

Daarna misschien maar eens een keer Marley Spoon proberen.
Als je MS wilt proberen zijn er 25 euro kortingscodes zonder verdere verplichtingen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:02:40 #76
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156728573
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Blikopener.
:')

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:41 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

En dan nog die vette klauwen van dat gekluif... :X Aan mij ook niet besteed hoor.

Box van volgende week lijkt me dan wel aardig. Fusilli met garnalen, kalfsburger met aardappeltjes, curry met sperziebonen, kipfilet met bulgur en courgette en lasagne met winterpeen. Ik moet toch nog eens een doos bestellen (vorige was gratis) dus misschien deze maar eens nemen. Hoef ik in elk geval niet na te denken over m'n maaltijden die week :D

Daarna misschien maar eens een keer Marley Spoon proberen.
Het is wel lekker uiteindelijk. Inderdaad, volgende week lijkt me inderdaad prima.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_156731197
Van de week m'n eerste box ontvangen, de MS box. Ik vond het allemaal netjes geleverd (iets voor de aangegeven tijd die ik via de mail had ontvangen), de recepten waren goed te volgen en ik vond het leuk om met zo'n zak aan de slag te gaan! Het resultaat was ook echt prima te eten, maar voor mij persoonlijk geen ¤40 waard. Helaas was er ook bij 2 van de 3 maaltijden wat mis, de eerste had de verkeerde noedels (200gram die 2 minuten moesten ipv de aangegeven 250g die 5-8 minuten nodig hadden, blij dat ik de verpakking van die noedels ff had bekeken :')) en de tweede had bedorven gehakt. De verpakking was niet goed dicht gesealed op 2 plaatsen :{ Dus geen gehaktballetjes helaas.
Verder is het wel erg snel en netjes afgehandeld door MS! Ik had ze vanochtend gemaild en mijn account is zonder moeite opgezegd en mocht ik toch nog 'ns willen bestellen, dan krijg ik ¤15 korting ter compensatie. Al met al vond ik het wel een leuke ervaring :)

En voor de liefhebbers van foto's:

Bovenin de doos lag een stuk karton met daarop de receptkaarten en kortingscodes.


Daaronder zaten de zakken. Die kunnen rechtstreeks de koelkast in, maar er zitten dus ook dingen in die niet in de koelkast hoeven, dus die kun je er evt. uitvissen om ruimte te besparen.


Het eerste recept werd de Aziatische kip met satésaus en mienoedels. Zoals de ingrediënten al laten zien, was dit een behoorlijk simpel gerecht.


En dit was het resultaat:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:42:47 #78
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_156731569
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien was de staafmixer om mais te pureren (klink vies overigens)
Klopt, dit dus. En dat was dus geen doen zonder mixer. Heb de mais plat gedrukt tussen twee vorken. Gaf een zoete smaak aan het geheel, vond ik best lekker eigenlijk.
pi_156731835
Ik vind het wel irritant dat met pauzeren, data die verder in de toekomst liggen automatisch op beschikbaar staan.. (ik kan nu bij HF t/m november alles pauzeren, maar wanneer je dat voor december kunt doen staan ze standaard eerst aan.)
dag
pi_156753292
Hmm lekker, had vorig weekend de levering gewijzigd naar 3 maaltijden, levering naar zondag en naar de Familybox. Bevestiging gehad via e-mail.

quote:
Aantal maaltijden: Familybox - 3 maaltijden - 2 personen
Aantal personen: Voor 2 personen:

De wijzigingen worden voor de eerste keer doorgevoerd voor deze leverdatum: 11-10-2015 aktiv.
We hadden tot gisterenavond nog geen sms of e-mail gehad met de levertijd dus net maar even ingelogd. Staat deze week ineens op pauze????

Krijgen nu dus niks
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:24:03 #81
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156753576
Makreel hoef ik niet meer :N
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2015 @ 10:50:01 #82
43556 miss_dynastie
pi_156753867
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:25 schreef Holyme het volgende:
Van de week m'n eerste box ontvangen, de MS box. Ik vond het allemaal netjes geleverd (iets voor de aangegeven tijd die ik via de mail had ontvangen), de recepten waren goed te volgen en ik vond het leuk om met zo'n zak aan de slag te gaan! Het resultaat was ook echt prima te eten, maar voor mij persoonlijk geen ¤40 waard. Helaas was er ook bij 2 van de 3 maaltijden wat mis, de eerste had de verkeerde noedels (200gram die 2 minuten moesten ipv de aangegeven 250g die 5-8 minuten nodig hadden, blij dat ik de verpakking van die noedels ff had bekeken :')) en de tweede had bedorven gehakt. De verpakking was niet goed dicht gesealed op 2 plaatsen :{ Dus geen gehaktballetjes helaas.
Verder is het wel erg snel en netjes afgehandeld door MS! Ik had ze vanochtend gemaild en mijn account is zonder moeite opgezegd en mocht ik toch nog 'ns willen bestellen, dan krijg ik ¤15 korting ter compensatie. Al met al vond ik het wel een leuke ervaring :)

En voor de liefhebbers van foto's:

Bovenin de doos lag een stuk karton met daarop de receptkaarten en kortingscodes.
[ afbeelding ]

Daaronder zaten de zakken. Die kunnen rechtstreeks de koelkast in, maar er zitten dus ook dingen in die niet in de koelkast hoeven, dus die kun je er evt. uitvissen om ruimte te besparen.
[ afbeelding ]

Het eerste recept werd de Aziatische kip met satésaus en mienoedels. Zoals de ingrediënten al laten zien, was dit een behoorlijk simpel gerecht.
[ afbeelding ]

En dit was het resultaat:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp ik nou goed dat je alleen compensatie voor je bedorven gehakt krijgt als je nog eens bestelt?
pi_156753910
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Begrijp ik nou goed dat je alleen compensatie voor je bedorven gehakt krijgt als je nog eens bestelt?
Dat begrijp je goed. Dus ik heb er weinig aan, maar ok, had die code uit de OP gebruikt voor de box. Volgens mij is het wel normaal bij de boxen dat je een extraatje of vergoeding bij de volgende box krijgt, als ik dit topic zo lees?
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 00:04 schreef Cat22 het volgende:
13,30 korting op mijn volgende MS bestelling omdat de vis bedorven was ^O^

Vandaag de HF orzo met pompoen gegeten. Was verrassend lekker. :Y
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2015 @ 11:05:05 #84
43556 miss_dynastie
pi_156754043
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 10:54 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat begrijp je goed. Dus ik heb er weinig aan, maar ok, had die code uit de OP gebruikt voor de box. Volgens mij is het wel normaal bij de boxen dat je een extraatje of vergoeding bij de volgende box krijgt, als ik dit topic zo lees?

[..]

Ja, als je toch nog een keer wil bestellen is het geen probleem, maar als je dat niet wil horen ze het gewoon uit te betalen hoor, ik zou daar niet zomaar mee akkoord gaan. Ik weet dat een tijdje terug een user ook zo'n situatie had, aangaf geen volgende box te bestellen en daarom het geld gestort kreeg (maar geen idee welke box dat was).
pi_156754518
Gister de HF doos geleverd na een week pauze.
Zat er er mooi alsnog een schaaltje vers fruit bij voor iets wat niet klopte twee weken geleden.
Twee appels, twee kiwi's en een aantal pruimen.

Gebruikelijk zitten de losse zakjes noten, knof etc in een papieren zak.
Deze keer niet en peper en gember ontbraken.
Die liggen voorgesneden op voorraad in de vriezer, dus laat ik het maar zo.
pi_156755260
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, als je toch nog een keer wil bestellen is het geen probleem, maar als je dat niet wil horen ze het gewoon uit te betalen hoor, ik zou daar niet zomaar mee akkoord gaan. Ik weet dat een tijdje terug een user ook zo'n situatie had, aangaf geen volgende box te bestellen en daarom het geld gestort kreeg (maar geen idee welke box dat was).
Oh, bedankt voor de tip! :)
pi_156760751
Na 2 gerechten van Marley Spoon gehad te hebben, heb ik direct besloten dat dit de laatste keer was. Niet echt mijn smaak gerechten, behoorlijk flauw. Ook de recepten kloppen niet helemaal (zo moest ik 10 minuten aardappelen beetgaar koken. Na 7 minuten waren ze al helemaal kapot gekookt), heb ik het idee.

En na een belletje dat er iets ontbrak in de doos, kreeg ik excuses aangeboden en dat was dat.
Ik had het idee dat ik iemand gewoon 'thuis' aan de telefoon had trouwens :D. Was niet erg ofzo, maar het kwam een beetje vreemd over.

Over de hoeveelheid heb ik trouwens niks te klagen! In tegenstelling tot HelloFresh :Y.
En ook de bezorging was perfect op tijd. En die tijdsframe van een uur is ook erg handig.
pi_156760935
quote:
3s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:59 schreef Anne het volgende:
Na 2 gerechten van Marley Spoon gehad te hebben, heb ik direct besloten dat dit de laatste keer was. Niet echt mijn smaak gerechten, behoorlijk flauw. Ook de recepten kloppen niet helemaal (zo moest ik 10 minuten aardappelen beetgaar koken. Na 7 minuten waren ze al helemaal kapot gekookt), heb ik het idee.

En na een belletje dat er iets ontbrak in de doos, kreeg ik excuses aangeboden en dat was dat.
Ik had het idee dat ik iemand gewoon 'thuis' aan de telefoon had trouwens :D. Was niet erg ofzo, maar het kwam een beetje vreemd over.

Over de hoeveelheid heb ik trouwens niks te klagen! In tegenstelling tot HelloFresh :Y.
En ook de bezorging was perfect op tijd. En die tijdsframe van een uur is ook erg handig.
Ik heb bij MS steeds het gevoel dat ze hun eigen recepten niet klaar maken om te testen... het ziet er zo op het eerste gezicht als maaltijdbox beter uit dan HF, maar de smaak van HF is zoveel beter! En lekker eten is ook fijn 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:17:19 #89
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_156761118
Wat ook wel vreemd is bij MS, dat ze geen eieren meeleveren. Gisteren was ik druk bezig met de oesterzwammen totdat ik halverwege erachter kwam dat je eieren nodig had voor het paneren. Ze doen zelfs cupjes honing en weet ik wat nog meer van zulke dingen in je box, maar eieren niet 8)7
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156761236
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef pl4kkie het volgende:
Wat ook wel vreemd is bij MS, dat ze geen eieren meeleveren. Gisteren was ik druk bezig met de oesterzwammen totdat ik halverwege erachter kwam dat je eieren nodig had voor het paneren. Ze doen zelfs cupjes honing en weet ik wat nog meer van zulke dingen in je box, maar eieren niet 8)7
Kut :o. Ik heb gisteren die oesterzwammen gemaakt inderdaad en mijn laatste eitjes opgemaakt. Maar vandaag moet ik die vissticks maken en dat moet natuurlijk ook met ei.

Gloeiende }:|. Ik ben een uur geleden al bij de supermarkt geweest.
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:24:55 #91
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_156761268
quote:
11s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Kut :o. Ik heb gisteren die oesterzwammen gemaakt inderdaad en mijn laatste eitjes opgemaakt. Maar vandaag moet ik die vissticks maken en dat moet natuurlijk ook met ei.

Gloeiende }:|. Ik ben een uur geleden al bij de supermarkt geweest.
Haha daar zit je dan _O-. Gisteren snel naar m'n moeder gerend om eieren te halen. Kreeg er 4 mee, zei eerst nee joh 2 is zat. Gelukkig toch maar 4 gedaan om ze voor de vissticks te gebruiken _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 11 oktober 2015 @ 17:20:08 #92
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156762455
Ik vind juist MS meer smaak hebben :9
吴 曼 迪
pi_156762497
Nee ik ga met Isa mee, ik vind MS vaak saai.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156762675
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:20 schreef megamandy het volgende:
Ik vind juist MS meer smaak hebben :9
Serieus? Dan heb ik vast bijna elke keer de verkeerde MS maaltijden besteld :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156763556
Bij mij was het 5 uit 6.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156763895
Tot nu toe heb ik 3 merken

Hello Fresh
Verrassende ingrediënten en smaken, maar qua portionering te veel koolhydraten en soms te weinig proteïne, met name in de verplichte vega. Redelijke keuze aan bezorgdata, ook in het weekend of 's avonds.

Marley Spoon
Goede portionering en ook vlees/vis is voldoende en van goede kwaliteit. De kwaliteit van de groente is minder. De keuzemogelijkheid is fijn. Bezorging kies je in eerste instantie voor een dagdeel (in mijn regio alleen overdag) en daags voor levering krijg je het uur door. Dat is lastig omdat het aanbod in mijn regio voor dagdelen niet groot is, je moet toch bedenken of de hele ochtend thuis kunt zijn.

Allerhande
Albert Hein kwaliteit, al kreeg ik wel scharrelkipfilet. De gerechten zijn neutraal van smaak en niet verrassend. Het voordeel is dat je de rest van de boodschappen kunt mee laten bezorgen en je een ruime keuze hebt aan bezorgdata. Het is ook geen abonnement dus geen gedoe met pauze.
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:03:11 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156764486
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef pl4kkie het volgende:
Wat ook wel vreemd is bij MS, dat ze geen eieren meeleveren. Gisteren was ik druk bezig met de oesterzwammen totdat ik halverwege erachter kwam dat je eieren nodig had voor het paneren. Ze doen zelfs cupjes honing en weet ik wat nog meer van zulke dingen in je box, maar eieren niet 8)7
eens. En dan zit er weer wel een bekertje melk in de doos. Zo raar.
pi_156765945
Snotterend en zwetend na het eten van de kippenpoten etc.
Slechts een half pepertje gebruikt.

Gesmuld en lekker warm hebben wij het nu (8>
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:08:30 #99
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_156767709
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef pl4kkie het volgende:
Wat ook wel vreemd is bij MS, dat ze geen eieren meeleveren. Gisteren was ik druk bezig met de oesterzwammen totdat ik halverwege erachter kwam dat je eieren nodig had voor het paneren. Ze doen zelfs cupjes honing en weet ik wat nog meer van zulke dingen in je box, maar eieren niet 8)7
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:03 schreef Aventura het volgende:

[..]

eens. En dan zit er weer wel een bekertje melk in de doos. Zo raar.
Dit is inderdaad een beetje vreemd. Voor mij komt het overigens niet slecht uit, want heb eigenlijk altijd wel eieren in huis, maar nooit melk. Voor honing en dergelijken vind ik het ook wel handig, want is een beetje onzinnig om een hele pot honing in huis te halen als je is een keer een eetlepel honing nodig hebt.

Misschien dat ze gewoon bang zijn dat er te veel eieren sneuvelen tijdens het bezorgen?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:42:55 #100
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156799650
Als iemand nog een kortingscode wil: DM me.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:04:57 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_156800046
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:08 schreef RIVDSL het volgende:

[..]


[..]

Dit is inderdaad een beetje vreemd. Voor mij komt het overigens niet slecht uit, want heb eigenlijk altijd wel eieren in huis, maar nooit melk. Voor honing en dergelijken vind ik het ook wel handig, want is een beetje onzinnig om een hele pot honing in huis te halen als je is een keer een eetlepel honing nodig hebt.

Misschien dat ze gewoon bang zijn dat er te veel eieren sneuvelen tijdens het bezorgen?
Hier is het juist andersom :P. Hebben bijna nooit eieren in huis en juist wel altijd honing enzo. Dat wordt veelvuldig gebruikt voor salade dressings.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef Psy-freak het volgende:
Als iemand nog een kortingscode wil: DM me.
Wat voor kortingscode? Als het een code is van HF en je krijgt er zelf ook korting mee op je volgende box zou het wel netjes zijn dat erbij te vermelden.

[ Bericht 10% gewijzigd door pl4kkie op 13-10-2015 12:26:11 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156836687
Oh oh oh wat was de couscous lekker!

Let wel op met de hoeveelheid munt blaadjes hier en daar. B-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')