Er is geen andere helft meerquote:
Nee het kwartje viel net op tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen andere helft meer
Maar we hebben we gedeeld
Ik had vanmiddag niet eens in de gaten dat ik lapo hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mijd bewust de lapo, dan kunnen de liefhebbers daarmee aan de gang, spaart mij de moeite.
Dit zijn 4 lege papiertjes, de andere lege vier liggen op tafelquote:
De mijnese ook denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder zou trots op me zijn geweest
Had het deze week volgens mij al minstens 2 keer helemaal niet in de gaten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag niet eens in de gaten dat ik lapo had
Als je hem wilt krijg je hem niet en als je hem niet wilt krijg je hem.
Hendig hč, ik lees ook geen boeken meer, maar alleen op mijn tablet. Is dit een e-reader of tablet?quote:
Ja, we gaan niet zitten wachten ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had het deze week volgens mij al minstens 2 keer helemaal niet in de gaten.
Gooi je een post en loopt naar de keuken, kom je terug en zie je dat een ander voor je geopend heeft, prima.
En gaan ze je uitschelden voor dooiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had het deze week volgens mij al minstens 2 keer helemaal niet in de gaten.
Gooi je een post en loopt naar de keuken, kom je terug en zie je dat een ander voor je geopend heeft, prima.
e reader. Ik ben er blij mee, maar wel lastig omdat ik hebberig benquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hendig hč, ik lees ook geen boeken meer, maar alleen op mijn tablet. Is dit een e-reader of tablet?
Ik zeg toch ook niks, ik vind alles prima.quote:
Alsof ik dat erg vind.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gaan ze je uitschelden voor dooie
Ik overweeg ook een e-reader, zo'n tablet is niet fijn buiten, dan schittert het scherm teveel. Maar ik lees graag in bed en met een tablet hoef ik geen licht aan te doen, dus ik wil een e-reader met ingebouwd lampje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
e reader. Ik ben er blij mee, maar wel lastig omdat ik hebberig ben
Wel leuk ja, wat heb jij op je e-readerquote:
handen vol geld of klauwen vol geld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg ook een e-reader, zo'n tablet is niet fijn buiten, dan schittert het scherm teveel. Maar ik lees graag in bed en met een tablet hoef ik geen licht aan te doen, dus ik wil een e-reader met ingebouwd lampje.
Eerst maar eens verhuizen, dat kost al handen vol klauwen zat
Dit leest prima in de zonquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg ook een e-reader, zo'n tablet is niet fijn buiten, dan schittert het scherm teveel. Maar ik lees graag in bed en met een tablet hoef ik geen licht aan te doen, dus ik wil een e-reader met ingebouwd lampje.
Eerst maar eens verhuizen, dat kost al handen vol klauwen zat
Wat ben je mild!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks, ik vind alles prima.
Ik ben geen lezer, dus ik sta er helemaal buiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is aan Mo of eh waar is ze Sas?!
Handen volklauwen is een uitspraak van Edwin Evers, die luister ik 's ochtends als ik naar mijn werk rij, maar dan slapen jullie natuurlijk nogquote:
MO moet eerst nog het plankje boven wastafel doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is aan Mo of eh waar is ze Sas?!
Ben zelfs goed gehumeurd vandaag, heb goed geslapen....quote:
Mijn boekenkast zit onder het stof en een e-reader nog nooit gebruikt... Dus dat topic sla ik ook overquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen lezer, dus ik sta er helemaal buiten.
Kan je ook in het donker lezen zonder het licht aan?quote:
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handen volklauwen is een uitspraak van Edwin Evers, die luister ik 's ochtends als ik naar mijn werk rij, maar dan slapen jullie natuurlijk nog
Daar kan ik indd wat mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
MO moet eerst nog het plankje boven wastafel doen.
Een goede nachtrust doet wonderenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben zelfs goed gehumeurd vandaag, heb goed geslapen....
vanochtend waren we gewoon nog wakker hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handen volklauwen is een uitspraak van Edwin Evers, die luister ik 's ochtends als ik naar mijn werk rij, maar dan slapen jullie natuurlijk nog
Ja je kan het licht instellen. Kobo is je van hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je ook in het donker lezen zonder het licht aan?
Eens even googlenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je kan het licht instellen. Kobo is je van het
Download je ook btw?quote:
Wat als er een kastje hangt ipv...?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
MO moet eerst nog het plankje boven wastafel doen.
Fucking debiel. Ik ga ook zo slapen. Ik moet er morgen goed uitzienquote:
Afplakband en een vuilniszak op maat knippen. Of een foto van een lege spiegel erop plakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat wordt lachen want meestal hangt er spiegel achter.
Yep, ik heb les gehad en kan het nu zelf.quote:
1 nacht slaap genoeg dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking debiel. Ik ga ook zo slapen. Ik moet er morgen goed uitzien
staat nog in het berghokquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je deur die je zou doen? Reminder maand 2
Bij mijn eerste peuk lees ik vaak Fok! en ik zag jullie nog gaanquote:
Boeken volop. Dat is mijn manke.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik heb les gehad en kan het nu zelf.
Scheelt handen vol klauwen.
Wat heb je voor plannen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking debiel. Ik ga ook zo slapen. Ik moet er morgen goed uitzien
Wegquote:
Ik ga kleiner wonen dus ik heb flink opgeruimdquote:
Ik kan geen boek meer hebben hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga kleiner wonen dus ik heb flink opgeruimd
Nu maar hopen dat je ingeroosterd wordt..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb nog aardig wat 12 inches staan.
Eet smakelijk Hutquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb frietjes snack-zoutjes (paprika)
[ afbeelding ]
Bent u nieuw hier neequote:
Heb je een vloer gescout?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet jij er morgen ook goed uitzien?
Ik zie er altijd goed uit, ik moet me alleen nodig scheren, iig voor ik morgenmiddag naar de AH ga.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet jij er morgen ook goed uitzien?
Lekker, die heb ik al heel lang niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb frietjes snack-zoutjes (paprika)
[ afbeelding ]
En wat voor éénquote:
Jij bent veel te blond voor Jezusquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie er altijd goed uit, ik moet me alleen nodig scheren, iig voor ik morgenmiddag naar de AH ga.
Anders denken die lui daar dat Jezus weer is opgestaan.
Wie beweert dan dat Jezus niet blond was?quote:
Ik heb een beeld van Jezus en daarin heeft hij een hele andere kleur haar dan jijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie beweert dan dat Jezus niet blond was?
Dat wow ik meteen al zeggen ... Vloer 2.5quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat voor één![]()
[ afbeelding ]
En nee, ik ben niet die vrouw op de foto, dat is de verkoopster
Je bent helemaal zenquote:
Wat heb jij al gedronken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wow ik metten al zeggen ... Vloer 2.5
Heinekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ter ere van wat mogen we deze foto aanschouwen?
Heineken-pet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ter ere van wat mogen we deze foto aanschouwen?
En mijn poesquote:
Hahaha ja , Die kijkt zo van : Heb je haar weer.. Moet zo nodig op de foto ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent helemaal zen![]()
Kijk die kat kijken dan
Geranium lulletjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 01-10-2015 t/m 02-10-2015
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (44578)
001 776 Mo_Muffin 1.74%
002 583 Insomnia_ 1.31%
003 506 chufi 1.14%
004 425 FANN 0.95%
005 390 PP_Sound 0.87%
006 377 Punkman 0.85%
007 345 sjampoeh 0.77%
008 338 inslagenreuring 0.76%
009 334 Soury 0.75%
010 330 Yeszie 0.74%
Wat een ellende.........
De dag is nog niet voorbij...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
001 776 Mo_Muffin 1.74%
002 583 Insomnia_ 1.31%
003 506 chufi 1.14%
004 425 FANN 0.95%
005 390 PP_Sound 0.87%
006 377 Punkman 0.85%
007 345 sjampoeh 0.77%
009 334 Soury 0.75%
010 330 Yeszie 0.74%
Wat een ellende.........
quote:
Dit is de Top 100 van wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
001 776 Mo_Muffin 1.74%
002 583 Insomnia_ 1.31%
003 506 chufi 1.14%
004 425 FANN 0.95%
005 390 PP_Sound 0.87%
006 377 Punkman 0.85%
007 345 sjampoeh 0.77%
009 334 Soury 0.75%
010 330 Yeszie 0.74%
Wat een ellende.........
Conan de beste poes van de wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha ja , Die kijkt zo van : Heb je haar weer.. Moet zo nodig op de foto ....
Ik dacht laat ik het er even bij zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat jij het niet was dus.. Die vloer was extra
Ja beter, die leeft nogquote:
Ik neem aan de linkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het er even bij zeggen.
Maar ik ben blij met mijn vloer
23 jaarquote:
Ziet er mooi uit! Tegels?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat voor één![]()
[ afbeelding ]
En nee, ik ben niet die vrouw op de foto, dat is de verkoopster
Pvc-laminaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Tegels?
Lama, ik moet leren lezen.
Ik had er nog één van iets minder. Was een zwervertjequote:
Die hebben ze tegenwoordig toch ook in tegelmotief....?quote:
Tegels in planken motief is ook hipquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben ze tegenwoordig toch ook in tegelmotief....?
Ja, maar ik wilde houtlookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben ze tegenwoordig toch ook in tegelmotief....?
Een vergulde drol om je nek hangen ook.quote:
Ik bedoelde dat al lijkt het op tegels het toch zomaar ook laminaat kan zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde houtlook
Het mooie is dat hier vloerverwarming onder kan en omdat het zo dun is heb je daar heel veel profijt van.
Die heb je al, wat wil je voor ons feestjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een vergulde drol om je nek hangen ook.
Iets van tiener staat me ook bij van jou...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er nog één van iets minder. Was een zwervertje
Vloerverwarming is tof. Geen buizen shitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat hier vloerverwarming onder kan en omdat het zo dun is heb je daar heel veel profijt van.
Dat was de volgende reeksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets van tiener staat me ook bij van jou...
Wel eens over een heet strand gelopen?? Succesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dansend door de woonkamer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens over een heet strand gelopen?? Succes
Alle radiatoren wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Vloerverwarming is tof. Geen buizen shit
Je bedoeldt alleen maar buizenshit....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Vloerverwarming is tof. Geen buizen shit
Natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens over een heet strand gelopen?? Succes
alleen daar waar buizen lopen... dus de halve gang iigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Jij hebt zeker geen vloerverwarming?
Dansenquote:
Jij bent er al op gekleed zag ik, met feestneus en al.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb je al, wat wil je voor ons feestje
Preciesquote:
Die dingen zijn zo lelijk. Maar ik heb ze helaas nog.quote:
In de woonkamer heb ik ze wel weggewerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb ze ook nog.... Ach ik stoor me er niet zo aan
Ik geef zelf niet meer om al dat uiterlijk vertoon, als het maar praktisch is, dan ben ik al content.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb ze ook nog.... Ach ik stoor me er niet zo aan
Ja dat kan ook nog.. Maar ik heb geen eens een vensterbank in de woonkamer...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
In de woonkamer heb ik ze wel weggewerkt
Hahahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef zelf niet meer om al dat uiterlijk vertoon, als het maar praktisch is, dan ben ik al content.
Ik nu wel een brede.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog.. Maar ik heb geen eens een vensterbank in de woonkamer...
ja ze zitten er sinds ik er woon ... Doen hun ding wanneer ik ze weer eens aanzet.. Maar ik tussen 2 grote families die wel zullen stoken dus ik probeer zuinig te kunnen profiterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef zelf niet meer om al dat uiterlijk vertoon, als het maar praktisch is, dan ben ik al content.
Maar dan heb je er zo weinig aan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo lelijk. Maar ik heb ze helaas nog.
Hoewel die hele ouderwetse dan weer heel cool zijn.![]()
Heb ik ook niet, dat vinden de poezen minder, daarom lopen ze gewoon op de verwarming.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog.. Maar ik heb geen eens een vensterbank in de woonkamer...
Ik wil graag dat mijn huis er mooi uit ziet, dus ja ik geef wel om uiterlijk vertoon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of ik zelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar moet dan natuurlijk weer wat op, zoals planten en zo ...
maar als je ze niet hebt hoe weten de poezen dan dat ze er niet zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, dat vinden de poezen minder, daarom lopen ze gewoon op de verwarming.
daarom moet je ook gewoon een vuilniszak aandoenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lezen met een kussen in je rug. Kijken over het waterquote:
Dat is prima, ik natuurlijk ook, maar tot op zekere hoogte, ik ga geen fortuin eraan uit geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil graag dat mijn huis er mooi uit ziet, dus ja ik geef wel om uiterlijk vertoon.
Dat zijn fijne plekjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lezen met een kussen in je rug. Kijken over het water
Dan ga ik wel op mn balkon zitten/liggen in mn strandbankquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lezen met een kussen in je rug. Kijken over het water
Dat weten ze niet, klopt, maar omdat er verder niks is dan een verwarming lopen ze maar daarover, mij lijkt dat niet echt comfortabel lopen, maar ze weten indd niet beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
maar als je ze niet hebt hoe weten de poezen dan dat ze er niet zijn?
Als het regentquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op mn balkon zitten/liggen in mn strandbank
Jij huurt toch Mo? Dan geef je sowieso minder uit aan dat soort dingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is prima, ik natuurlijk ook, maar tot op zekere hoogte, ik ga geen fortuin eraan uit geven.
Als het maar netjes is, en dat is het.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom moet je ook gewoon een vuilniszak aandoen
In de zomer wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op mn balkon zitten/liggen in mn strandbank
wat voor soort dingen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij huurt toch Mo? Dan geef je sowieso minder uit aan dat soort dingen
Dat zeg ik toch, mijn flat wordt door de eigenaar zeer goed onderhouden, vind ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij huurt toch Mo? Dan geef je sowieso minder uit aan dat soort dingen
Ik kan de bladeren bijna ruiken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
We gaan binnenkort weer bladharken
[ afbeelding ]
Je zit daar lekker in de winter ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een beglazing op mn balkon .... Dus nat zal ik niet zo gauw worden
Binnen interieur wijzigingen die je niet makkelijk terug in de originele staat kunt brengen ...quote:
Had ik gemist Mo.. Maar is het van een eigenaar of van een wonigbouw vereniging...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, mijn flat wordt door de eigenaar zeer goed onderhouden, vind ik.
Daarom ook logisch dat ik geen keukens ga vervangen en radiatoren e.d.
Ik ben serieus blij dat ik in Nederland woon. Ik kan echt genieten van de seizoenenquote:
je mag tegenwoordig heel veel in een huurhuis hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnen interieur wijzigingen die je niet makkelijk terug in de originele staat kunt brengen ...
En als je iets verniel wor je op straat gezet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnen interieur wijzigingen die je niet makkelijk terug in de originele staat kunt brengen ...
Ik niet, van mij mag het altijd zomer zijn en ik haat het wisselen van de seizoenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben serieus blij dat ik in Nederland woon. Ik kan echt genieten van de seizoenen
Welke mutsquote:
Ik ben een echt herfst-mens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, van mij mag het altijd zomer zijn en ik haat het wisselen van de seizoenen
Je moet natuurlijk ook niet als een doldwaze hooligan de boel gaan slopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
En als je iets verniel wor je op straat gezet.
Echt? Ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, van mij mag het altijd zomer zijn en ik haat het wisselen van de seizoenen
Dat laatste, en is relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik gemist Mo.. Maar is het van een eigenaar of van een wonigbouw vereniging...
Ja hoor, wat jij wilt, doe mij dan toch maar dat plekje op de vensterbankquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt niet.... warmelucht blowertje en in een T-shirt
Ja dat dus.. Je moet voor alles toestemming vragen voordat je iets doetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
En als je iets verniel wor je op straat gezet.
Ja, echt, ik haat jassen en kou, dan hoor ik mensen zeggen dat 's avonds de kaarsjes weer gezellig aan kunnen en dan word ik altijd een beetje eng.quote:
Ik heb er best veelquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb er een aantal.. Maar zullen we daar een ander topic over openen
Ik zeg niet dat ik het doe ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, wat jij wilt, doe mij dan toch maar dat plekje op de vensterbank
Heerlijk knus, verwarming aan kaarsjes en nep haardquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, echt, ik haat jassen en kou, dan hoor ik mensen zeggen dat 's avonds de kaarsjes weer gezellig aan kunnen en dan word ik altijd een beetje eng.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk knus, verwarming aan kaarsjes en nep haard
Ik ben het mooie weer al zatquote:
Dit weer van nu mag van mij tot maart duren en daarna weer een paar graden omhoogquote:
Ik weet wel een plekjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit weer van nu mag van mij tot maart duren en daarna weer een paar graden omhoog
Vertel!quote:
Das een boute aanname Dees... Met het weer weet je het nooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel!
Over 2 weken ga ik naar Rome, daar is het dan zo'n 22-23 graden
Nee joh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel!
Over 2 weken ga ik naar Rome, daar is het dan zo'n 22-23 graden
...of een aardbevingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een boute aanname Dees... Met het weer weet je het nooit
quote:
1349 A.d. An earthquake in Rome causes extensive damage, including the collapse of the southern exterior facade of the Colosseum.quote:
quote:
op mijn stuitjequote:
Ik ga meequote:
Daarom moet je er dus goed uitzien, je gaat bladeren harken morgenquote:
Hoe is het inmiddels met dan ene been?quote:
Verguld hem en hang hem om je nekquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een boute aanname Dees... Met het weer weet je het nooit
Nee, wat mij betreft mag ze het weer hebben dat ze zich wenst, ik zit hier en ben gewoon blij als het hier droog is en hopelijk niet te koud.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wenst Dees toch ook een hagelbui in Rome...
Waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wenst Dees toch ook een hagelbui in Rome...
Let op, binnen een half uur komt PP binnenvallen, dan is het rooster weer vrij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ... maar ik heb nu iets om me nek geloof ik
ja en dan? Moeten we dan lief gaan doen of met zn allen naar R49?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Let op, binnen een half uur komt PP binnenvallen, dan is het rooster weer vrij.
Ik ben overal, dat multitasken gaat me steeds beter af, en ik heb vandaag niks anders te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en dan? Moeten we dan lief gaan doen of met zn allen naar R49?
In CUL natuurlijk!quote:
Ik ben ook overal waar ik kom ... klinkt wel weer erg logisch...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben overal, dat multitasken gaat me steeds beter af, en ik heb vandaag niks anders te doen.
Dat is een soort van wandelend Sound System.quote:
Hoezo in CUL hahaha, leg me dat eens uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In CUL natuurlijk!
Wij 'oudjes' zijn namelijk heel culinair ingesteld.
Dat is de taak van Shoef.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:34 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hoezo in CUL hahaha, leg me dat eens uit
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Een usert hier met vele namen... Maar PP is redelijk herkenbaar de laatste tijd
Jullie praten zo dubieusquote:
Als oudjes mochten we niet verder.... Vraag ons niet waarom het 40+ sub-forum ooit is gesloten.. Maar het is gebeurt en nu zitten we hier nog een beetje zielig in een SC topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In CUL natuurlijk!
Ja die snap ik niet... waarom hier ??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In CUL natuurlijk!
Awww jullie zijn dakloos dus ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als oudjes mochten we niet verder.... Vraag ons niet waarom het 40+ sub-forum ooit is gesloten.. Maar het is gebeurt en nu zitten we hier nog een beetje zielig in een SC topic
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja die snap ik niet... waarom hier ??
edit: spuit 11
We zijn hierheen gepleurd toen onze oude stek 40+ gesloten werd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja die snap ik niet... waarom hier ??
quote:Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
Als we dat zelf eens wisten, we hadden een heel eigen subforum, incl. SC, dit is wat er van over is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een sc.. en waarom is 40+ gesloten
vragen vragen vragen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
Dit was een ouwe OP tekst van een paar topics terug
[..]
Vragen kost niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een sc.. en waarom is 40+ gesloten
vragen vragen vragen
En wat topics die naar MUZ en MLN verhuist zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als we dat zelf eens wisten, we hadden een heel eigen subforum, incl. SC, dit is wat er van over is.
Wijs antwoordquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vragen kost niks.
Ik heb alleen niet alle antwoorden....
Yeps, van de ene op de andere dag.....sommige voormalige users zijn verdwaald en/of spoorloos verdwenen.quote:
Is het niet vreselijk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:44 schreef Yeszie het volgende:
Maar jullie zitten hier wel zielig alleen te zijn achter de geraniums
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
EN jullie wonen nog al een eindje van elkaar..
Was er al hoor maar geen zin om te posten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Let op, binnen een half uur komt PP binnenvallen, dan is het rooster weer vrij.
Niet bij mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als jij bij Mo woont weet ik dat
in de buurt
Genoten vandaag?quote:
Hahaha niet bij Mo .... dichtbijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als jij bij Mo woont weet ik dat
in de buurt
Dat vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Was er al hoor maar geen zin om te posten.
Oww en waarom is dat ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Al een window? Zie nog niks!?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wij hebben de mooiste 'G' van Nederland.quote:
Ja moet ook eens kunnen tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Beetje op andere sites surfen, muziekje erbij.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben de mooiste 'G' van Nederland.
En het lekkerste bier.
Die site van die playlists vond ik leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Beetje op andere sites surfen, muziekje erbij.
Gelijk heb je.. Straks is het starten en kun je verder surfenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het lekkerste bier.
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooh Mo weet waar Yes woont.... trekt zn stoute schoenen aan of wacht ie nog even
Ok daarin geef ik jullie gelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het lekkerste bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |