Jij herkent dat gelijk hequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
Fiona heeft onder een andere naam ook wel eens meegedaan aan een talentenjacht... Iemand??!
SBS of RTL?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
Fiona heeft onder een andere naam ook wel eens meegedaan aan een talentenjacht... Iemand??!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:50 schreef MissJ het volgende:
WTF, die gozer denkt dat hij Sisqo is volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Jouw talent he..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
met zn "sexy" kettingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:50 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
echt he, hij lijkt echtquote:
Ik moest ook gelijk aan hem denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:50 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Vredenduin > Popstarsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
dus dat, aldus ook Anoukquote:
dan kan ze bij mij helemaal niet meer stukquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
Anouk is top, ze mag Miss Montreal niet?
quote:
Ik denk dat hoe Anouk op je reageert weinig te maken heeft met of ze je mag of niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
Anouk is top, ze mag Miss Montreal niet?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zn tanden zijn vergroeid, heb wel een idee hoe dat komt..
Toen ik hem zag wist ik al dat ze zou draaienquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Anouk krijgt de kriebels? oftwel, ze is geil
Zag het ja. Die blanke jongen ook. Van zo'n groepje was hij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft ook allerlei ex-deelnemertjes om zich heen
Neuh, als ie maar een grote piem0l heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Doet ze het echt alleen met negers?
Negers dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, als ie maar een grote piem0l heeft.
3 kinderen van 3 verschillende negers.. toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Doet ze het echt alleen met negers?
Adlicious ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Zag het ja. Die blanke jongen ook. Van zo'n groepje was hij.
Adliciousquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Zag het ja. Die blanke jongen ook. Van zo'n groepje was hij.
Hoi schattie,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Hey Anouk geeft nu meer dan een afstandelijk handje.. Dit vond ze echt wat
Laptop op de bank, thee, dingen, bank... sappig.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:06 schreef Kinga het volgende:
Al die lui die er een instrument bij spelen is gewoon om te verbergen dat ze slecht kunnen zingen...
Hij heeft een eigen sound en een olijfkleurige broek.quote:
als ze voor geen ene middelmatige zouden draaien zouden ze hun team niet vol krijgenquote:
Jij hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze voor geen ene middelmatige zouden draaien zouden ze hun team niet vol krijgen
wat een positiviteitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel zuurpruimen. Ik wou dat ik op die leeftijd dat verstand en de dadendrang en idealen had gehad. Jemig zeg, wat een kritiek.
In andere topics vast weer klagen over de laveloze kutjeugd van tegenwoordig.
Welkom in het TVOH livechattopicquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel zuurpruimen. Ik wou dat ik op die leeftijd dat verstand en de dadendrang en idealen had gehad. Jemig zeg, wat een kritiek.
Nee.. Geen potenrammers in mijn omgeving.. Valt wel mee denk ik. :-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de zin van: zo overdreven hyper de pieper.
ik ben hier al de hele tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hier
Ja, dat moet wel...
Zijn beste vriend is wel leuk
Want? je hebt 2 drones gekocht, rijke ouders, gaat op een tripje naar namibie, filmt er 1 stroper en vervolgens vind je jezelf zo goed dat je de beste zanger van NL bent? Met je stichting?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef Max23 het volgende:
Dat herhalen![]()
gaaf gaaf
waanzinnig waanzinnig
gaaf gaaf
Doet het pijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben hier al de hele tijd
en vorige week ook
Jamai Lohman?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef ciskaatje het volgende:
er doet er ook 1 mee uit x factor 2 jaar geleden, benieuwd wanneer die komt. is nu iets van 30 kilo lichter dan toen
x-factor 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef ciskaatje het volgende:
er doet er ook 1 mee uit x factor 2 jaar geleden, benieuwd wanneer die komt. is nu iets van 30 kilo lichter dan toen
wat is dit voor cryptische omschrijving, kan je niet gewoon zeggen wie je bedoelt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef ciskaatje het volgende:
Oh wat naar dat het dus gewoon is hier.quote:
belangrijke vragen ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:11 schreef iBenny het volgende:
App: "Denk jij dat Ali B uitgeschakeld is in het gevecht om David?"
J: 72%
N: 28%
nog een paar afleveringen en je bent geen haar beterquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat naar dat het dus gewoon is hier.![]()
Ik hou ook wel van een potje zeiken hoor, maar ik ben er wel kritisch op over wie ik geen zeik.
je kent hem?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want? je hebt 2 drones gekocht, rijke ouders, gaat op een tripje naar namibie, filmt er 1 stroper en vervolgens vind je jezelf zo goed dat je de beste zanger van NL bent? Met je stichting?
is er uberhaupt een live topic voor een tv programma waar fok!kers positief zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nog een paar afleveringen en je bent geen haar beter
dat is toch wat hij zelf verteldequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je kent hem?
En wat deed jij op je 22ste?
Nee, gelukkig niet. Al zou ik zijn beste vriend wel willen kennenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je kent hem?
En wat deed jij op je 22ste?
Dus mensen kijken TV-programma's hier die ze kut vinden en vervolgens vinden ze íedereen die in die TV-programma's zit ook kut? Ook als die mensen heus niet per se kut zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is er uberhaupt een live topic voor een tv programma waar fok!kers positief zijn?
Supertalent was wel aardig positiefquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is er uberhaupt een live topic voor een tv programma waar fok!kers positief zijn?
Game'sequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus mensen kijken TV-programma's hier die ze kut vinden en vervolgens vinden ze íedereen die in die TV-programma's zit ook kut? Ook als die mensen heus niet per se kut zijn?
Wat een vreemd tijdverdrijf.![]()
Ik zou dan gewoon lekker gaan gamen of zo.
Ik kijk mee uit beleefdheid en klaag ondertussen. Ik had Southpark en Greys Anatomy kunnen kijken, maar al gedaan. En anders is het ook zo alleen en anoniemquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus mensen kijken TV-programma's hier die ze kut vinden en vervolgens vinden ze íedereen die in die TV-programma's zit ook kut?nook als die mensen heus niet per se kut zijn?
Wat een vreemd tijdverdrijf.![]()
Ik zou dan gewoon lekker gaan gamen of zo.
Dat hij rijke ouders heeft en naar Namibië ging en toen één stroper betrapte en eigenlijk een verwend kutjoch is en niks voorstelt?quote:
dat is waar. Maar jij bent gewoon een schatje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk mee uit beleefdheid en klaag ondertussen. Ik had Southpark en Greys Anatomy kunnen kijken, maar al gedaan. En anders is het ook zo alleen en anoniem
Ow, jij gaat niet lekker gamen bij deze voor jou negatieve omgeving... Terwijl je het andere wel toewenst...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zo? Dit geldt toch niet voor mijzelf?
jij hebt stiekem van het accuzuur van stickertje gesnoept?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat hij rijke ouders heeft en naar Namibië ging en toen één stroper betrapte en eigenlijk een verwend kutjoch is en niks voorstelt?
Ik had kennelijk de dovenondertiteling niet aan staan.
Lastig ook om te onthouden hoe oud je was toen je moeder overleed natuurlijkquote:
Da's Rhodosquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Tzatzikistan.. ligt dat niet in Griekenland?
Jeweet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dat is waar. Maar jij bent gewoon een schatje.
hoeft in Nederland ook niet. iedereen spreekt Engelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zijn jullie naar NL gekomen? Ik prat geen NL.....
ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef iBenny het volgende:
6 jaar in Nederland. Ze praat een stuk beter Nederlands dan mensen die ruim het dubbele hier wonen
Product placement.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
Die reclames tussendoor zijn wel irri
haar vader kan na 6 jaar nog geen nederlandsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef iBenny het volgende:
6 jaar in Nederland. Ze praat een stuk beter Nederlands dan mensen die ruim het dubbele hier wonen
En Duits... Maar een Aussie, na 6 jaar in NL, zou toch wel al NL moeten spreken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoeft in Nederland ook niet. iedereen spreekt Engels
Ik zie dat je ook nog eens grossiert in originaliteiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij hebt stiekem van het accuzuur van stickertje gesnoept?
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Renesite het volgende:
STOP ALLEMAAL MET HATEN OP DUDERINNETJE
een simpel "ja" was voldoendequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook nog eens grossiert in originaliteiten.
het was vroeger ook net zo subtiel als een slag van een schep tegen je bakkesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet, maar zo hinderlijk. Vroeger ging het nog een beetje stiekem.
Duits?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
mijn familie is duits, ben ik nu ook speciaal?
Mof gespot!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Renesite het volgende:
STOP ALLEMAAL MET HATEN OP DUDERINNETJE
Ja, maar Duitsland B klinkt toch minder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
De bus!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:31 schreef iBenny het volgende:
Als ik de naam Job hoor, dan denk ik altijd aan "Jij bent de zon, jij bent de zee..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |