Hij heeft een eigen sound en een olijfkleurige broek.quote:
als ze voor geen ene middelmatige zouden draaien zouden ze hun team niet vol krijgenquote:
Jij hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze voor geen ene middelmatige zouden draaien zouden ze hun team niet vol krijgen
wat een positiviteitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel zuurpruimen. Ik wou dat ik op die leeftijd dat verstand en de dadendrang en idealen had gehad. Jemig zeg, wat een kritiek.
In andere topics vast weer klagen over de laveloze kutjeugd van tegenwoordig.
Welkom in het TVOH livechattopicquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel zuurpruimen. Ik wou dat ik op die leeftijd dat verstand en de dadendrang en idealen had gehad. Jemig zeg, wat een kritiek.
Nee.. Geen potenrammers in mijn omgeving.. Valt wel mee denk ik. :-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de zin van: zo overdreven hyper de pieper.
ik ben hier al de hele tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hier
Ja, dat moet wel...
Zijn beste vriend is wel leuk
Want? je hebt 2 drones gekocht, rijke ouders, gaat op een tripje naar namibie, filmt er 1 stroper en vervolgens vind je jezelf zo goed dat je de beste zanger van NL bent? Met je stichting?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef Max23 het volgende:
Dat herhalen![]()
gaaf gaaf
waanzinnig waanzinnig
gaaf gaaf
Doet het pijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben hier al de hele tijd
en vorige week ook
Jamai Lohman?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:10 schreef ciskaatje het volgende:
er doet er ook 1 mee uit x factor 2 jaar geleden, benieuwd wanneer die komt. is nu iets van 30 kilo lichter dan toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |