SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 04-10-2015 07:44:01 ]![]()
Hahaha heel treffend. Ik betrap mezelf er ook op dat ik harder ga
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Net 15,8 km gelopen. Dat brengr het mandtotaal voor deze maand op 15,8. Ook heb ik dit jaar inmiddels meer km's gelopen dan heel vorig jaar.![]()
Ik moet van de fysio de singe leg deadlift doen, de normale met minimale steun op je vingertoppen. En de verende, die wel met steun. Maar man ik vind het best pittig hoor. Mijn knie ook..
*miepmiep*
Maargoed alles voor het goede doel.
Ik vind het toch wel een beetje vervelend dat ik niet mag opbouwen. Maarja dat is niet anders..
Succes Gogo! Heel veel succes mossel met de marathon, en murmeli jij ook succes met je hm. En de rest die een wedstrijd(je) gaat lopen dit weekend, natuurlijk ook succes.
![]()
Ik weet wel wat een deadlift is, maar kan me echt heel moeilijk een eenbenige variant daarvan voorstellen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
in Rotterdam zeggen mensen niet zo vaak gedagquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:36 schreef Murmeli het volgende:
Hahaha heel treffend. Ik betrap mezelf er ook op dat ik harder ga![]()
![]()
Nou, Gogo ging niet zo. Verkoudheid was wat erger dan ik dacht. Na drie kilometer knetterbenauwd omgedraaid dus. Kutzooi.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:55 schreef Gogo83 het volgende:
Nou, Gogo ging niet zo. Verkoudheid was wat erger dan ik dacht. Na drie kilometer knetterbenauwd omgedraaid dus. Kutzooi.
F means you're fucked![]()
Klote gogo. Beterschap.
@Lt en Quoi het is een ook niet zo'n fijne oefening haha. Gelukkig mag ik nog wat steun gebruiken, anders lukt het helemaal niet haha. Maar het is dus dat plaatje van Moblo alleen dan met steun.
![]()
![]()
En Gogo.. dat is wel erg balen. Hopelijk is jouw slechte generale iig een teken voor Mossel's geweldige finale!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Romanian Deadlift?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar een deadlift is toch heel anders?
[ afbeelding ]
Weet even niet meer wat voor naam de krachttrainer bij dat plaatje van jou had..Ja doei.![]()
Shit. Zit ik net naar de foto's te zoeken waarop ik een poging deed tot lachen. Heb ik ze gevonden, maarja.. Weet niet goed of ik ze nou echt leuk moet vinden..
![]()
zo ken ik de deadlift ook, een jaar geleden dacht ik wel een paar lesjes body pump zo mee te doen, natuurlijk met wat zwaardere gewichten dan ik aan kon ( veel reps maken is wat anders dan een paar keer..) 45 min lesje, 1 week gesloopt. Techniek is trouwens belangrijk, dat lijkt me bij die eenbenige variant nog net een stukje lastiger ;-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar een deadlift is toch heel anders?
[ afbeelding ]
Weet even niet meer wat voor naam de krachttrainer bij dat plaatje van jou had..![]()
Ja hij is ook erg lastig hoor Mytec. De gewone deadlift moest ik ook doen maar die deed ik goed (zonder gewichten uiteraard) Die hoef ik dus niet meer te doen. Maar het is een kwestie van oefenen. En het scheelt enorm dat ik me vingertoppen mag gebruiken en bij de verende variant mn hele handen als steun.
@GotC mag ik in de WLWW? :
1
2[b]6 November 2015 - [url=www.bergracebynight.nl]Bergrace by Night (Rhenen)[/url][/b]
[*] xMissi - 3,3 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef xMissi het volgende:
Ja hij is ook erg lastig hoor Mytec. De gewone deadlift moest ik ook doen maar die deed ik goed (zonder gewichten uiteraard) Die hoef ik dus niet meer te doen. Maar het is een kwestie van oefenen. En het scheelt enorm dat ik me vingertoppen mag gebruiken en bij de verende variant mn hele handen als steun.
[ code verwijderd ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's!
![]()
![]()
topquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef xMissi het volgende:
techniek is alles , je bedoeld vingertoppen of hand op de grond aan 1 kant? Klinkt raar maar als het maar helpt!
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:05 schreef xMissi het volgende:
[ code verwijderd ]Anders zoeken we die zelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Toen ik nog roeide was ik de deadliftkoningin, deed 105 kg 3 series van 12quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:00 schreef mytec het volgende:
[..]
zo ken ik de deadlift ook, een jaar geleden dacht ik wel een paar lesjes body pump zo mee te doen, natuurlijk met wat zwaardere gewichten dan ik aan kon ( veel reps maken is wat anders dan een paar keer..) 45 min lesje, 1 week gesloopt. Techniek is trouwens belangrijk, dat lijkt me bij die eenbenige variant nog net een stukje lastiger ;-)Nu denk ik dat ik nog net 70 omhoog krijg of zo. Maar voor hardlopen heb je ook niet van die killerquads nodig
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kom anders zelden lopers tegen die geen gedag zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:49 schreef luckass het volgende:
[..]
in Rotterdam zeggen mensen niet zo vaak gedag![]()
Ik zeg vaak eenzijdig gedagOudere lopers zeggen bijna altijd iets terug, jonge meisjes met Iphones en oortjes het minst vaak.
Bitches. Wel een bevallige kont in die tight maar lullen ho maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
jonge meisjes met Iphones en oortjes het minst vaak.![]()
Die single leg deadlift heb ik gisteren nog gedaan, en nog een boel meer. Ik snap alleen niet wat je bedoelt met de steun van je vingers of hand.
Nu bietje spierpijn in billen, hamstring, schouder en rug.![]()
Woensdag te lui geweest om over 150km te komen.![]()
Netjes! Ach voor hardlopen kan het wat sterker maken vast geen kwaad, maar staalkabels zijn wat teveel van het goede. Ik was meer de joker van de sportschool, blunder altijd met techniek etc. Weet eigenlijk niet wat ik met een deadlift aan kon maar vast geen 100kg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Toen ik nog roeide was ik de deadliftkoningin, deed 105 kg 3 series van 12Nu denk ik dat ik nog net 70 omhoog krijg of zo. Maar voor hardlopen heb je ook niet van die killerquads nodig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn maar ¤2 per stuk.
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:28 schreef xMissi het volgende:
Grappig. Liefste vrouw van de wereld op de achtergrond van je tweede foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn maar ¤2 per stuk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuk! Je loophouding is ook al veel vooruitgegaan vergeleken met de vorige wedstrijdfoto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn maar ¤2 per stuk.
Hihi. Toen ik het zag en hoorde daar van de fotofinish, en toen hier, dacht ik het al. Maar ik heb haar geloof ik zelfs nog aangemoedigd dat we bijna boven waren.
Edit: Thnx LT. Is dat gekke huppelen toch nog ergens goed voor![]()
![]()
Geef jij eens een update! Zin in, goede benen, goede dauwpunten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Grappig. Liefste vrouw van de wereld op de achtergrond van je tweede foto.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik sta ook nog op je foto's. Soort van dan, die witte zonder hoofd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat was het eerste wat mij ook op viel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Je loophouding is ook al veel vooruitgegaan vergeleken met de vorige wedstrijdfoto's!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel veel zin, superbenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geef jij eens een update! Zin in, goede benen, goede dauwpunten?
Verder gammel. Net zo verkouden als Gogo. Beetje keelpijn, beetje snotneus, beetje hoofdpijn. Maar goed, dat is morgen vast weg na een paar kilometer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee ik had het startnummer ingevuld en jij stond er bij en gogo ook. Beetje apart, maar klopt wel dat zijn dus de andere eronder. (Dacht dat ik goed had bijgesneden maar niet dus haha).Die zijn trouwens ook wel leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta ook nog op je foto's. Soort van dan, die witte zonder hoofd
Thnx Wyccie!
Maar de vraag, zal ik ze bestellen of niet? Zijn wel de eerste hardloopfoto's waar ik een beetje lach![]()
![]()
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:38 schreef xMissi het volgende:
Hihi. Toen ik het zag en hoorde daar van de fotofinish, en toen hier, dacht ik het al. Maar ik heb haar geloof ik zelfs nog aangemoedigd dat we bijna boven waren.
Edit: Thnx LT. Is dat gekke huppelen toch nog ergens goed voor![]()
![]()
![]()
Ik zou het doen! Een koffie op het station na je loopje is ook al meer dan 2 euroquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:44 schreef xMissi het volgende:
[..]
Nee ik had het startnummer ingevuld en jij stond er bij en gogo ook. Beetje apart, maar klopt wel dat zijn dus de andere eronder. (Dacht dat ik goed had bijgesneden maar niet dus haha).Die zijn trouwens ook wel leuk
Thnx Wyccie!
Maar de vraag, zal ik ze bestellen of niet? Zijn wel de eerste hardloopfoto's waar ik een beetje lach
Als ik op mijn naam zoek, zitten er ook foto's tussen van een compleet andere vrouwquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:44 schreef xMissi het volgende:
[..]
Nee ik had het startnummer ingevuld en jij stond er bij en gogo ook. Beetje apart, maar klopt wel dat zijn dus de andere eronder. (Dacht dat ik goed had bijgesneden maar niet dus haha).Die zijn trouwens ook wel leuk
Thnx Wyccie!
Maar de vraag, zal ik ze bestellen of niet? Zijn wel de eerste hardloopfoto's waar ik een beetje lachAch ja
Als je ze leuk vindt, gewoon bestellenik doe het niet veel, ik heb er ooit maar twee gekocht. Maar die waren wel duurder
![]()
Trouwens ook één van de Posbankloop! Toen marathonphotos daar nog fotografeerde.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog een tijd in je hoofd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heel veel zin, superbenen.
Verder gammel. Net zo verkouden als Gogo. Beetje keelpijn, beetje snotneus, beetje hoofdpijn. Maar goed, dat is morgen vast weg na een paar kilometer.![]()
4.48 hoop ik op. 7 minuten sneller dan vorig jaar. 1 minuut sneller dan in Rotterdam.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bij mij in de buurt wel hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:49 schreef luckass het volgende:
[..]
in Rotterdam zeggen mensen niet zo vaak gedagSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Prima voor een marathon dus! Zet em op!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heel veel zin, superbenen.
Verder gammel. Net zo verkouden als Gogo. Beetje keelpijn, beetje snotneus, beetje hoofdpijn. Maar goed, dat is morgen vast weg na een paar kilometer.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
OK, ik ben nu officieel in een jaar tijd veel sneller geworden. Vanavond begon de HM-training van de club weer - rustig eerst naar de 15k en dan de HM. Ik loop die HM niet, maar train altijd op vrijdagavond, dus nu ook. Omdat de trainer van de derde (en langzaamste) groep herstellende is van een blessure vroeg hij mij om in die groep voorop te lopen op 6:45 minkm, dan zou hij meefietsen. Voor dat tempo moest ik alleen flink mijn best doenHelemaal toen we een achterblijver hadden en terug naar 7:00 minkm moesten. Zonder enig druppeltje van zweet kwam ik weer aan na ons rondje van 10k. Iedereen in die groep was wel erg blij. Leuk om te zien hoe enkelen grensverleggend bezig zijn en naar de 15k ev gaan trainen.
Alleen ipv in de auto gestapt, ben ik maar naar huis gaan rennen. Er moest nog even wat energie uitVolgende keer weer eens met de snelle mee. Dat bekijk ik wel per avond, waar ik trek in heb.
![]()
En Mossel alvast veel succes! Toi toi toi![]()
En Gogo: snel vergeten hoor, dit loopje. Je kunt veel beter. Nu kwam het er gewoon even niet uit. De volgende gaat weer lekker![]()
![]()
Tijdens de volgende hoef ik alleen maar achter een bos zwarte krullen aan te hollen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef Quoi het volgende:
En Mossel alvast veel succes! Toi toi toi![]()
En Gogo: snel vergeten hoor, dit loopje. Je kunt veel beter. Nu kwam het er gewoon even niet uit. De volgende gaat weer lekkerEn het is asfalt. En vlak.
![]()
Succes alle lopers dit weekend!
Echt super weer, die kustmarathon lijkt me heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sneller dan Dafnequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:23 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Tijdens de volgende hoef ik alleen maar achter een bos zwarte krullen aan te hollen.En het is asfalt. En vlak.
![]()
![]()
Topavond!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef Quoi het volgende:
En dan staat er ineens zo'n karmelietje koud![]()
![]()
![]()
Jouw mr Q is echt een held!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef Quoi het volgende:
@Gogo: is de volgende de 7HL?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jammer Gogo, de volgende keer gaat het vast weer beter. En Mossel alvast succes! Net als Murmeli natuurlijk. En alle anderen die gaan lopen.![]()
Dank allen!
Morgen lekker dagje voorbereiden, zin an!
Gogo balen van je loopje.
En de rest succes vast maar ik hyper hier nog wel rondSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, volgende week nog tien kilometer in Eindhoven. Hopelijk dan wat fitter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:47 schreef Quoi het volgende:
@Gogo: is de volgende de 7HL?![]()
Vanavond was trouwens moooooi. De lucht was op een gg moment rood. Liepen we over een knotwilgenpaadje tussen de weilanden, kerkjes links en rechts in de verte, vliegt er zomaar een uil over![]()
![]()
![]()
Even heel snel mijn neus laten zien om iedereen maar vooral mossel succes te wensen dit weekendZelf vandaag een kort rondje gedaan, was pas de eerste keer na Tilburg dat ik mijn hardloopschoenen weer aantrok en dat was te merken, pffff... Maar goed, momenteel schiet alles (ook werk) er nogal bij in, dus ik vind het wel best en als ik een keer eruit kan doe ik dat.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
De frustratie begint hier een beetje op te lopen. Na een herstel wat sowieso al wat langer duurde dan ik hoopte, had ik mijn training voor de Kepler een beetje op een rijtje totdat mijn buikgriep-achtige ongemak opnieuw om uitstel vraagt voor serieuze training....
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-10-2015 07:47:26 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuke foto's! Gewoon halen inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn maar ¤2 per stuk.
![]()
Mossel vandaag superveel succes met de Kustmarathon! Je staat in de tracker. Mooie dag vandaag in ieder geval!
![]()
die twee "rusteloze en doelloze" uren voor de start..... veel succes Mossel!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh well, dan moet ik ook maar eens.GotC, als je zo lief zou willen zijnquote:Beste Jero_nimo,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de Marathon.
1
2[b]6 december - [url=http://www.avspark.nl/marathon]Spijkenisse Spark Marathon (Spijkenisse)[/url][/b]
[*] Jero_nimo - Marathon![]()
Done! Tof, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh well, dan moet ik ook maar eens.
[..]
GotC, als je zo lief zou willen zijn
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Thnx! Wel iets opgeknapt vannacht, al sliep ik niet best, dus komt vast goed. Met een half uurtje naar Burgh. Om twaalf uur starten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Succes met de laatste 2 nerveuze uurtjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:40 schreef mosselmossel het volgende:
Thnx! Wel iets opgeknapt vannacht, al sliep ik niet best, dus komt vast goed. Met een half uurtje naar Burgh. Om twaalf uur starten.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooi Jero!Ben erg benieuwd wat je gaat doen! (dan kan ik me daarop richten in Rotterdamquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh well, dan moet ik ook maar eens.
[..]
GotC, als je zo lief zou willen zijn
[ code verwijderd ])
![]()
Mijn trainer heeft wel een idee, maar dan moeten de omstandigheden wel kloppen en moet ik mijn training goed gedaan hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:52 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Mooi Jero!Ben erg benieuwd wat je gaat doen! (dan kan ik me daarop richten in Rotterdam)
Scheelt dat ik 2 fietsers meekrijg om me uit de wind te houden en waarschijnlijk vanaf 12km een haas, die 32 op de 10k loopt. Ben heel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jero!!!! Dat zou echt een bazentijd zijn zeg! Wat Is je govoel zelf dat je bijv nu zou kunnen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geen idee, als ik mijn vorm dan heb die ik tijdens de Dam tot Damloop had zou het zo eens kunnen. Maar het is wel heel iets anders dan een 50k op de trails bijvoorbeeld. Dus ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:02 schreef Murmeli het volgende:
Jero!!!! Dat zou echt een bazentijd zijn zeg! Wat Is je govoel zelf dat je bijv nu zou kunnen?.
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn trainer heeft wel een idee, maar dan moeten de omstandigheden wel kloppen en moet ik mijn training goed gedaan hebben.Scheelt dat ik 2 fietsers meekrijg om me uit de wind te houden en waarschijnlijk vanaf 12km een haas, die 32 op de 10k loopt. Ben heel benieuwd!
Mogen die fietsers je wel uit de wind houden? Bij de 60 van texel mocht het in ieder geval niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je dat zeker moet kunnen lukken! Al ben je wel een beetje afhankelijk van de omstandigheden, zo begin december op een heel open parcours.![]()
Mag daar wel ja, heeft mijn trainer al vaker gedaan voor andere lopers. Scheelt dat het niet zo druk is als in Rotterdamquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mogen die fietsers je wel uit de wind houden? Bij de 60 van texel mocht het in ieder geval niet.. De 2e tijd was vorig jaar 2.48 nog iets, dus waarschijnlijk loop je de hele tijd alleen. Dan is een fiets wel handig. In Rotterdam kan je dan nog wel in groepjes aansluiten denk ik.
Uit het weetjes-ABC:quote:Fietsen. Je kunt je laten begeleiden door een fietser, maar niet op de eerste drie kilometer: daar zouden de fietsers de lopers voor de voeten rijden.![]()
Hahaha ja tuurlijk Is t andersquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, als ik mijn vorm dan heb die ik tijdens de Dam tot Damloop had zou het zo eens kunnen. Maar het is wel heel iets anders dan een 50k op de trails bijvoorbeeld. Dus ik moet het nog zien.
neem aan dat je op de weg harder loopt toch?
Ben heel benieuwd!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik train vandaag na een ernstige blik van mijn vriend even niet. Hij heeft wel gelijk. Rustpols was dinsdag en woensdag voor het eerst in weken weer wat lager, maar vanochtend was hij nog verhoogd terwijl ik gisteren niet getraind heb en voel me ook nog niet 100% hersteld van donderdag. En ik kan nu meer winnen met goed uitrusten dan met 15km meer of minder lopen, dus morgen weer! Wel jammer want het is prachtig weer! Maar hopelijk morgen ook. Dan nog even in volledige 'testopstelling' gaan lopen, met gelletjes-belt, en proberen ze zo te bevestigen dat ik er geen kwijtraak onderweg
Leuk Jero! Handig zo'n rustige marathon waarbij je alles kunt controleren. Kun je je ook bidons laten aangeven en zo. Ik moet nog maar afwachten of ik mijn vriend ga meeten onderweg
Lijkt me verstandig LT om rustdagje te nemen, je hebt de laatste tijd volgens mij genoeg getraind.
Ik ben ook van plan om morgen met testopstelling te trainen, met name om te zien of gelletjes blijven zitten.![]()
Vorig jaar liep ik zelfs in het middenveld stukken alleen, of allleen mensen achter je had ik ook een keer het idee dat ik op kop lag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mag daar wel ja, heeft mijn trainer al vaker gedaan voor andere lopers. Scheelt dat het niet zo druk is als in Rotterdam. De 2e tijd was vorig jaar 2.48 nog iets, dus waarschijnlijk loop je de hele tijd alleen. Dan is een fiets wel handig. In Rotterdam kan je dan nog wel in groepjes aansluiten denk ik.
Uit het weetjes-ABC:
[..]Waarschijnlijk doe ik dit jaar ook wel weer mee.
![]()
De start is al om 12:00 uur, maar omroep Zeeland begint pas 14:00 uur met uitzenden?? Dat was vorig jaar toch niet?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vorig jaar zagen we ook alleen de finish toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
De start is al om 12:00 uur, maar omroep Zeeland begint pas 14:00 uur met uitzenden?? Dat was vorig jaar toch niet?![]()
Verstandig!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik train vandaag na een ernstige blik van mijn vriend even niet. Hij heeft wel gelijk. Rustpols was dinsdag en woensdag voor het eerst in weken weer wat lager, maar vanochtend was hij nog verhoogd terwijl ik gisteren niet getraind heb en voel me ook nog niet 100% hersteld van donderdag. En ik kan nu meer winnen met goed uitrusten dan met 15km meer of minder lopen, dus morgen weer! Wel jammer want het is prachtig weer! Maar hopelijk morgen ook. Dan nog even in volledige 'testopstelling' gaan lopen, met gelletjes-belt, en proberen ze zo te bevestigen dat ik er geen kwijtraak onderweg
Leuk Jero! Handig zo'n rustige marathon waarbij je alles kunt controleren. Kun je je ook bidons laten aangeven en zo. Ik moet nog maar afwachten of ik mijn vriend ga meeten onderweg
Ik zou het knap vinden als je onderweg gelletjes zou kwijtraken.. Bij mij zitten die dingen zo strak in de lusjes van mijn spibelt...
Ik ga ook maar eens begin maken met de spullen bij elkaar te rapen voor morgen. Wordt heel vroeg op![]()
Wel zin inWordt een superweertje voor een tourtje door de heuvels.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
grrr...
Sinds die lay out wijziging weet ik het verschil blijkbaar niet meer tussen wijzen en quote
Jero, wat leuk! Ook voor ons, om met je mee te leven
En Omroep Zeeland doet idd weinig tot 14:00. Ik heb Mosseltje maar in de tracker gezet. Go Mossel! En Gogo veel plezier. Geen verkeerd weertje om naast het parcours te staan![]()
![]()
Oh ja, die zandbak! Vonden we toen nog zo wreedquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Vorig jaar zagen we ook alleen de finish toch?nou, dan ga ik om 14:00 uur wel kijken
De tracker kan ik wel eens kijken of ik die kan fixen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het verschil tussen wijzen en wijzigen ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:28 schreef Guard het volgende:
grrr...
Sinds die lay out wijziging weet ik het verschil blijkbaar niet meer tussen wijzen en quote
Succes, Mossel!![]()
Het is me in Hoogland nog gelukt, vandaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Verstandig!
Ik zou het knap vinden als je onderweg gelletjes zou kwijtraken.. Bij mij zitten die dingen zo strak in de lusjes van mijn spibelt...
Ik ga ook maar eens begin maken met de spullen bij elkaar te rapen voor morgen. Wordt heel vroeg op![]()
Toen ging die belt zelf ook alle kanten op en heb ik de belt met gelletjes en al ín mijn hardloopbroekje gepropt. Met 2 gels en voor een km of 15 ging dat nog wel, maar dat wil ik niet 3 uur lang en met zoveel gelletjes hebben
Ik doe een langer shirt aan zodat de belt iig niet onder mijn shirt kan gaan schuiven, ik hoop dat hij met het gewicht van 6 gelletjes ipv 3 ook beter blijft zitten. En verder gewoon met wat meer aandacht die band strak stellen en de gelletjes er nog wat strakker proberen in te krijgen. Als dat niet lukt maar met ducktape aan de slag I guess?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:15 schreef GotC het volgende:
Hoe ga je het nu aanpakken wb gelletjes in de belt LT?
Ik wil ook nog wat van die powerbar winegums meenemen, moet ook nog even bedenken hoe ik dat ga vastmaken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Begint als een forse (calorie)Bomgordel te klinken zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik doe een langer shirt aan zodat de belt iig niet onder mijn shirt kan gaan schuiven, ik hoop dat hij met het gewicht van 6 gelletjes ipv 3 ook beter blijft zitten. En verder gewoon met wat meer aandacht die band strak stellen en de gelletjes er nog wat strakker proberen in te krijgen. Als dat niet lukt maar met ducktape aan de slag I guess?
Ik wil ook nog wat van die powerbar winegums meenemen, moet ook nog even bedenken hoe ik dat ga vastmaken.![]()
Ik hoop dat het voor je werkt en je anders naar een betere oplossing gaat kijken! Lijkt me erg vervelend als je tijdens de marathon daar mee bezig moet zijn ipv het lopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik doe een langer shirt aan zodat de belt iig niet onder mijn shirt kan gaan schuiven, ik hoop dat hij met het gewicht van 6 gelletjes ipv 3 ook beter blijft zitten. En verder gewoon met wat meer aandacht die band strak stellen en de gelletjes er nog wat strakker proberen in te krijgen. Als dat niet lukt maar met ducktape aan de slag I guess?
Ik wil ook nog wat van die powerbar winegums meenemen, moet ook nog even bedenken hoe ik dat ga vastmaken.![]()
![]()
Haha ja dat wel, voordeel is dat hij steeds lichter wordt onderweg!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Begint als een forse (calorie)Bomgordel te klinken zo.
http://www.runnersweb.nl/(...)n=looptip+van+de+dag
Hier moest ik ook wel om lachen; al die dingen die ze aanraden om mee te nemen. Alsof je tijdens je wedstrijd nog je nagelschaartje gaat pakken om een blarenpleister af te knippen en op te doen, en je schoenen om gaat wisselen of je veters
Een meefietser regelen net als Jero lijkt me wel ideaalquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor je werkt en je anders naar een betere oplossing gaat kijken! Lijkt me erg vervelend als je tijdens de marathon daar mee bezig moet zijn ipv het lopen![]()
Of gewoon kortere afstanden, hoef je je helemaal niet met dat gedoe bezig te houden!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wow wat een topweer zeg, jammer dat een ldl vandaag niet gaat lukken
Succes mossel!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het gaat er toch om wat je in je sporttas meeneemt naar een wedstrijd, toch niet onderweg tijdens de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha ja dat wel, voordeel is dat hij steeds lichter wordt onderweg!
http://www.runnersweb.nl/(...)n=looptip+van+de+dag
Hier moest ik ook wel om lachen; al die dingen die ze aanraden om mee te nemen. Alsof je tijdens je wedstrijd nog je nagelschaartje gaat pakken om een blarenpleister af te knippen en op te doen, en je schoenen om gaat wisselen of je veters
Ik vind die veters op zich wel een goede. Stel dat ik mijn veters kapot trek, ik heb nooit reserveveters mee en ook geen tweede paar hardloopschoenen...![]()
Toch een gek gevoel zo...ik had daar ook moeten lopen nu
Nouja, dan moet mosseltje maar genieten voor twee
ook de snelheid van 2 ;-) hopelijk lekker onderweg nu! die zilte lucht zal de verkoudheid al wel hebben opgelost na 2 km ;-)quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:09 schreef YUR het volgende:
Toch een gek gevoel zo...ik had daar ook moeten lopen nu
Nouja, dan moet mosseltje maar genieten voor twee![]()
Hij moet 2.33.33 lopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:30 schreef Guard het volgende:
Is die v Noorden nu nog niet de 10 voorbij?
En ik maar denken dat mijn sis gels niet in de spibelt pasten, inmiddels zitten die dingen er zovast in dat ik die halve band bijna stuk trek als ik 1 gelletje wil hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Verstandig!
![]()
Pas maar op, dadelijk vergis ik me nog tussen rapporteer en quote...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verschil tussen wijzen en wijzigen ook niet.
Succes, Mossel!
Loopt nu 1.17'33 op de halvequote:Tweede helft is wel het zwaarste geloof ik of niet? Met de duinen enzo? Dan hoop ik voor je dat hij zich heel erg gespaard heeft de 1e helft
Mossel was de 10k doorgekomen in 1.06'02, gaat goed!![]()
![]()
Oh lol...dat gaat lastig worden jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Loopt nu 1.17'33 op de halveTweede helft is wel het zwaarste geloof ik of niet? Met de duinen enzo? Dan hoop ik voor je dat hij zich heel erg gespaard heeft de 1e helft
Mossel was de 10k doorgekomen in 1.06'02, gaat goed!
Mijn 2:37:37 heeft nog kansquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Loopt nu 1.17'33 op de halveTweede helft is wel het zwaarste geloof ik of niet? Met de duinen enzo? Dan hoop ik voor je dat hij zich heel erg gespaard heeft de 1e helft
Mossel was de 10k doorgekomen in 1.06'02, gaat goed!
En we zijn live op Omroep Zeeland! Ikregionale TV!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wilde net zeggen, het is wel mietjesweer hoor. Hier hoort windkracht 7 en regen bij
Zelfs wel warm denk ik! Veel zon met een briesje (gelukkig)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hebben ze de duinen al gehad? Ik zie alleen maar strakke fietspaden...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die kopkopers zijn er al bijna, dus ik denk het wel[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit zijn wel duinen! Wat een horror, in het einde van een marathon
Nog een trap! Pffff[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik begrijp nu ook waarom ze zo laat beginnen met de uitzending, weinig beelden onderwegMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij de BtB hebben ze startschotten
Oh jakkes, loop je op die dijk, zie je de finish al liggen, en dan moet je nog een heel stuk
Wauw! Met die vlaggen
Krijg je ervan als je de finish een kusje geeft
We schrokken ons allemaal rot, wat een knal! Toen ik de 6,2 km stond aan te moedigen dan, in het startvak klinkt het veel minder heftig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij de BtB hebben ze startschotten
Ik loop zelf morgen ook nog onverwacht een wedstrijd. Ik kan een startbewijs overnemen en loop morgen de 10,1 km van de Huttenkloasloop.
Edit: dat was dus de Posbankloop, het kanon van die knal.![]()
Hahaha ik dacht het al dat ie het niet wist van het record, hij had genoeg tijd voor high fives enzo
Dat was de Posbankloopquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:33 schreef McTwente het volgende:
[..]
We schrokken ons allemaal rot, wat een knal! Toen ik de 6,2 km stond aan te moedigen dan, in het startvak klinkt het veel minder heftig.
Ik loop zelf morgen ook nog onverwacht een wedstrijd. Ik kan een startbewijs overnemen en loop morgen de 10,1 km van de Huttenkloasloop.maar inderdaad, dat aanmoedigen bij de 15km start koste me ook 5 jaar van m'n leven, wat een klap was dat zeg!
Jeetje... dit is niet oke...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gadverdamme...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een verschil in lopen dan he. Huub heeft duidelijk véél beter gedoseerd[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
42 km is een kippe-eindje voor Huubquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een verschil in lopen dan he. Huub heeft duidelijk véél beter gedoseerdMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En drie radslagen he!quote:
Ik dacht even dat ie struikeldequote:
Pittig marathonnetje kennelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Zou je deze erbij kunnen zetten?quote:
1
2[b]8 mei 2016 - [url=http://runhackney.com/]Run Hackney (Londen)[/url][/b]
[*] Devv - HM![]()
Holy moly! Wat knap
Donequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Zou je deze erbij kunnen zetten?
[ code verwijderd ]!
Nu effe verloren vocht bijdrinken en wat eten
Oh en mossel spotten! Hup hosselmossel!![]()
Wat zou mossels ETA zijn...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
GMTA, dat was ook mijn schattingquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GMTA, dat was ook mijn schatting![]()
![]()
Auw, bebloede tepel gespotbij de klompenmeneer
Zo leuk dat die race-director de hele middag iedereen een handje staat te geven op de finish![]()
Nu zo'n beetje op gaan letten, mossel moet in de buurt komen
Shit, wilde ik net gaan kijken via de ziggo-app doet die het meeren de horizon app wil niet installeren hier...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Kun je niet kijken via www.horizon.tv?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, film de lopers nou!!straks missen we 'm!
Jeeetje GotC. Je bent echt zo awesome bezig
En mossel is ook gewoon weer eindbaas aan het zijn op de marathon. Cool!![]()
FOK! We hebben m gemist
Volgens de app is ie binnengekomen toen de t-shirtloze meneer aan het woord was[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb ik eindelijk een werkende stream, is ie al binnen![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
4.48'14quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
4.48 hoop ik op. 7 minuten sneller dan vorig jaar. 1 minuut sneller dan in Rotterdam.![]()
Gewoon sneller dan Rotterdam en dat op dit parkoers!Erg knap!
![]()
Speciaal voor jou ET/terugspoelsherlock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
4.48 hoop ik op. 7 minuten sneller dan vorig jaar. 1 minuut sneller dan in Rotterdam.Baas!
![]()
Wauw! Spot on!quote:
![]()
Nu gauw overgeschakeld naar NPO1, damesvolleybal is retespannend!!
Lekker bezig!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie prestatie man!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
4.48 hoop ik op. 7 minuten sneller dan vorig jaar. 1 minuut sneller dan in Rotterdam.![]()
![]()
Gefeliciteeerd Mossel, Respect!![]()
![]()
@Gotc, denk dat je mij heb gemist, dus nogmaals wil je me toevoegen?
1
1
22 [b]6 November 2015 - [url=www.bergracebynight.nl]Bergrace by Night (Rhenen)[/url][/b]
[*] xMissi - 3,3 km![]()
Oops, sorry! Alsnog gedaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:55 schreef xMissi het volgende:
Gefeliciteeerd Mossel, Respect!![]()
![]()
@Gotc, denk dat je mij heb gemist, dus nogmaals wil je me toevoegen?
1
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Ik heb morgen spierpijn. Ben begonnen met wat 'gsm' oefeningen na het lopen. 10 verschillende general strength and mobility oefeningen. Zo gedaan, minuutje of 5 hooguit, maar merk wel dat ik spieren heb belast die anders niet aan bod komen. Komt van een USA coach, de eerste video heb ik nu paar keer gedaan.
http://www.coachjayjohnso(...)trength-progression/
En ook weer lekker gelopen. Begin er vertrouwen in te krijgen dat ik volgende week bij de HM niet te veel last ga krijgen als ik nu rustig aan doe.
[ Bericht 0% gewijzigd door steffelonio op 03-10-2015 18:16:44 (Typo) ]![]()
Want?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:26 schreef luckass het volgende:
Morgen 10km in Breda dus. Hopelijk zorgt het publiek er voor dat ik nog een beetje lekker loop.
Het schijnt wel gezellig te zijn daar.
Misschien zie ik je nog wel finishenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank jullie wel!
Dat was raar om te merken. Dat je na 36 km ineens al je kracht terugkrijgt. Behalve pijn, ging alles ineens weer lekker. Dik tevreden. Later komt er wel meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooi!
Dit was echt het heerlijkste loopje in tijden! En zeker voor Wolve zijn langste aan één stuk in tijden![]()
9.3 zijn we gekomen, met een 6.01 gemiddeld, al keuvelend, en zingend
![]()
![]()
Perfecte temperatuur, prachtig weer, heerlijke uitzichten
het leven is mooi!
Ja doei.![]()
Mossel
Mooie berichtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi!
Dit was echt het heerlijkste loopje in tijden! En zeker voor Wolve zijn langste aan één stuk in tijden![]()
9.3 zijn we gekomen, met een 6.01 gemiddeld, al keuvelend, en zingend
![]()
![]()
Perfecte temperatuur, prachtig weer, heerlijke uitzichten
het leven is mooi!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:06 schreef GotC het volgende:
13 km gelopen![]()
Langzaam lopen werkt wel goed
, had door kunnen blijven gaan!
![]()
Wat fijn!
Ja doei.![]()
vergeet even het hardlopen, nog drie kwartier tot het begin van de horrorwedstrijd des doods!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tegen wie??quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
vergeet even het hardlopen, nog drie kwartier tot het begin van de horrorwedstrijd des doods!!
Ik kan niet kijken, want 10 jaar Ik Vertrek komt, met een terugblik op de Biodanza-aflevering en ze gaan ook kijken hoe het nu met ze gaat![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Enge ziektes na obstacle/mud-runs.. we hebben er weer één
http://losseveter.nl/2015(...)kte-na-obstakelloop/Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
mijn verplichte bankhangzondag wordt toch iet opgevrolijkt vandaag, Desert Runners op tv
Charmante fotoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef thelaudprince het volgende:
Mossel, hij was zo in trance dat hij me niet zag of hoorde![]()
[ afbeelding ]
Bij deze graag vast een verzoek: geen foto's van mij online zetten
Maar: wel een goede sportfoto!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik kijk ff de compilatie op omroep Zeeland
Geen Mossel, wel een zwalkende finisher. Brrr.
[ Bericht 17% gewijzigd door Quoi op 03-10-2015 20:51:09 ]![]()
Het mocht van Mosselquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Charmante foto
Bij deze graag vast een verzoek: geen foto's van mij online zetten
Maar: wel een goede sportfoto!![]()
![]()
Waar komt dat op tv dan?? Wil die heel graag zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
mijn verplichte bankhangzondag wordt toch iet opgevrolijkt vandaag, Desert Runners op tv![]()
![]()
ik heb zo maar het idee dat hij bij julie niet op tv isquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waar komt dat op tv dan?? Wil die heel graag zien
Omroep Zeelandquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waar komt dat op tv dan?? Wil die heel graag zien
juist! Ben benieuwd naar je verslag!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:10 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker GotC en MoBlo! Niks boven een lekker loopje.Ja doei.![]()
wel je tv-toestel even op zijn kop zetten!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Detailsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel je tv-toestel even op zijn kop zetten!
gevoelig onderwerp maar waarschijnlijk de prijs die sommigen betalen voor jarenlang topsportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je kan gerust nog even naar bed. Vanavond gaat niet meer lukken. Nu eerst whisky nippen en kruidnootjes nommen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juist! Ben benieuwd naar je verslag!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt gelijk ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kan gerust nog even naar bed. Vanavond gaat niet meer lukken. Nu eerst whisky nippen en kruidnootjes nommen.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kan gerust nog even naar bed. Vanavond gaat niet meer lukken. Nu eerst whisky nippen en kruidnootjes nommen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Had ook niet anders verwacht! Geniet ervan!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je kan gerust nog even naar bed. Vanavond gaat niet meer lukken. Nu eerst whisky nippen en kruidnootjes nommen.Ja doei.![]()
Wel scherp blijven he.....was al gepostquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)p-in-vlaanderen.html
Daarom asfalt
Ja he. Die topics hier gaan nog harder dan de kilometers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he.....was al gepost![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:55 schreef Quoi het volgende:
Murmel: nail jij ff die HM morgen? Succes!
En barrage-lopers alvast veel plezier
Ik zal hem, mede namens jou, opvreten
Ook van mij veel plezier aan de belgielopers!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooie prestaties, gave marathon daar in Zeeland als je weer wat beelden ziet.
Jack does it in real time...![]()
Hihihihi! Succes met zoeken! En met lopenquote:Op zondag 4 oktober 2015 08:22 schreef Quoi het volgende:
Als we dat Bergse Bos nu maar kunnen vindenMistig!
Tnx mossel en GotC!
Succes in mijn achtertuin voor de Bergschenhoekers
Dave en luckass vast succes zo. Ik ben *pieieiep* nerveus, veel te vroeg wakker, te vroeg klaar met alles. Irritant!!!!
Wel zin!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Haha, herkenbaar. Zit ook te kijken naar de plaats waar we de tweede ronde in moeten.. Vraag mij af hoeveel mensen in hun trance niet gelijk naar de finish lopen![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat ze het duidelijk aangeven....quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:09 schreef DavetheNL het volgende:
Haha, herkenbaar. Zit ook te kijken naar de plaats waar we de tweede ronde in moeten.. Vraag mij af hoeveel mensen in hun trance niet gelijk naar de finish lopen
(ben wat neurotisch hierover, haha)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bekijk de foto op facebook dan maarquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze het duidelijk aangeven....
(ben wat neurotisch hierover, haha)(Ik ook ja..)
![]()
Wat Waar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:19 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Bekijk de foto op facebook dan maar(Ik ook ja..)
Heerlijk...wedstrijd stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes murmeli, davenl, en de barragelopers.![]()
Hihiquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:28 schreef GotC het volgende:
Sportdrank voor de supporters. Nu al fantastisch evenement![]()
Warm ineens ookSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wow! Mooi!quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De mist zit hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk bijna twee uur door dit prachtige landschap (ge)/(ver)dwaald.![]()
Fijn dat je zo vroeg op kunt en je duurloop er nu al op hebt zitten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De mist zit hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk bijna twee uur door dit prachtige landschap (ge)/(ver)dwaald.
Ik ben al wakker vanaf 9 uur of zo en zit er steeds tegenaan te hikken. Echt wakker worden in het weekend is niks voor mij. Misschien verplaats ik mijn loop weer naar de avond.![]()
![]()
Een praktische vraag: is het slecht om voor een halve marathon of marathon immodium te nemen?liever natuurlijk niet, maar vandaag mijn ldl moeten afbreken..
![]()
Ik wil in ieder geval vóór de volleybal-finale geweest zijn, maar ik zit er ook tegenaan te hikken. Weekend-lopen is zoveel moeilijker lijkt het welquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijn dat je zo vroeg op kunt en je duurloop er nu al op hebt zitten.
Ik ben al wakker vanaf 9 uur of zo en zit er steeds tegenaan te hikken. Echt wakker worden in het weekend is niks voor mij. Misschien verplaats ik mijn loop weer naar de avond.
De mist was hier ook vanmorgenViel me tegen hoe warm het evengoed nog was.
Ik ben wel nu al zenuwachtig voor m'n loopje van volgende week![]()
![]()
That happens. Ik ga er niks voor innemen, als het zo is, is het zo. Je kunt beter je LDL langs routes met een wc plannen (zoals bijvoorbeeld tankstations of McDonalds) als je twijfelt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:43 schreef mytec het volgende:
Een praktische vraag: is het slecht om voor een halve marathon of marathon immodium te nemen?liever natuurlijk niet, maar vandaag mijn ldl moeten afbreken..
Bedenk je dat je met een HM of M wel iets van je lichaam vraagt, je wilt dan niet dat bepaalde signalen onderdrukt worden. Zo ga je bijvoorbeeld ook niet preventief een pijnstiller nemen voor eventuele pijntjes.
Ik zou het niet doen, maar dat is meer onderbuikgevoel (haha, onderbuik)
Ben je echt goed aan de diarree dan? Of wil je het preventief innemen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:43 schreef mytec het volgende:
In geval van tweede: je kunt beter kijken wat de oorzaak is en op je voeding letten en dergelijke dan zoiets zomaar in te nemen. In geval van eerste: misschien eerst uitzieken? Voor acute diarree is Imodium prettig, maar als het even zonder kan dan liever niet. Je kunt er geobstipeerd van raken en je darmen worden wat ontregeld.![]()
Niet miepen...quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijn dat je zo vroeg op kunt en je duurloop er nu al op hebt zitten.
Ik ben al wakker vanaf 9 uur of zo en zit er steeds tegenaan te hikken. Echt wakker worden in het weekend is niks voor mij. Misschien verplaats ik mijn loop weer naar de avond.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh joh, dus technisch gezien moet jij gewoon beginnen met taperen nuquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee hee, ik heb me wel zojuist ingeschreven voor de M volgende week. Eindelijk.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
That happens. Ik ga er niks voor innemen, als het zo is, is het zo. Je kunt beter je LDL langs routes met een wc plannen (zoals bijvoorbeeld tankstations of McDonalds) als je twijfelt.
Bedenk je dat je met een HM of M wel iets van je lichaam vraagt, je wilt dan niet dat bepaalde signalen onderdrukt worden. Zo ga je bijvoorbeeld ook niet preventief een pijnstiller nemen voor eventuele pijntjes.
Ik zou het niet doen, maar dat is meer onderbuikgevoel (haha, onderbuik)
Helemaal gelijk, waarschijnlijk dus niet zo,n verstandig idee. Mijn route vandaag was helaas langs alles wat nog dicht was (te vroeg). Nee gewoon normaal, alleen ik heb dus 8km terug gelopen.. Rennen maakte het alleen maar moeilijker op te houden. Nog nooit zo blij geweest om weer terug bij huis te zijn. Het is meer dat ik dit over 3 week niet wil hebben bij de marathon, maar zal op tijd opstaan en een kop koffie nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben je echt goed aan de diarree dan? Of wil je het preventief innemen?
In geval van tweede: je kunt beter kijken wat de oorzaak is en op je voeding letten en dergelijke dan zoiets zomaar in te nemen. In geval van eerste: misschien eerst uitzieken? Voor acute diarree is Imodium prettig, maar als het even zonder kan dan liever niet. Je kunt er geobstipeerd van raken en je darmen worden wat ontregeld.![]()
Hehe, succes!quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee hee, ik heb me wel zojuist ingeschreven voor de M volgende week. Eindelijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, dat zou ik mezelf wijs kunnen maken. Maar taperen is natuurlijk niet de frequentie verlagen, alleen de afstand. Dus ik ga vandaag wel. Nadat ik heb gewinkeld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh joh, dus technisch gezien moet jij gewoon beginnen met taperen nu![]()
![]()
Dan moet je nog steeds niet miepenquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee hee, ik heb me wel zojuist ingeschreven voor de M volgende week. Eindelijk.
Ik verlaag de frequentie ook gewoon. Het is maar net wat je zelf fijn vindt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik mezelf wijs kunnen maken. Maar taperen is natuurlijk niet de frequentie verlagen, alleen de afstand. Dus ik ga vandaag wel. Nadat ik heb gewinkeld.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ook één van de redenen dat ik niet gelijk uit bed een vroege duurloop kan doen en zo erg treuzel. Mijn darmen moeten wakker worden en ik ga niet de deur uit voor ik nr 2 gedaan heb.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:55 schreef mytec het volgende:
[..]
Het is meer dat ik dit over 3 week niet wil hebben bij de marathon, maar zal op tijd opstaan en een kop koffie nemen.TMI, ik weet het. Sorry.
Ik denk dat het volgende week net zo zwaar wordt als jij Rotterdam hebt ervaren. Maar mijn doel is wel om het hoe dan ook uit te lopen.quote:![]()
Ik hoop dat die ellende je bespaard blijft. Als het wel gebeurt, heb ik één tip: stop er gewoon mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:01 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het volgende week net zo zwaar wordt als jij Rotterdam hebt ervaren. Maar mijn doel is wel om het hoe dan ook uit te lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan vervagen mijn grenzen tussen fijn en lui.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik verlaag de frequentie ook gewoon. Het is maar net wat je zelf fijn vindt.Ga jij eens even 21.098km hobbelen!quote:![]()
![]()
Ik ben eigenwijs. Ik heb ooit een keer de Vierdaagse afgebroken en baal daar nu nog van.
Iets afmaken, hoe zwaar ook, vind ik belangrijker dan een goede tijd neerzetten.![]()
Succes lopers van vandaag !
Ik moet eigenlijk ook even gaan lopen zo maar wortel schieten en zulks ...![]()
Ook al overnachting geregeld in Eindhoven. Dus ik zou zaterdag even naar Scarabee kunnen gaan.Maar ik heb eigenlijk niks nodig.
![]()
Ik heb daar ook over zitten twijfelen, heb ook veel problemen gehad tijdens duurlopen. Maar een vriendin die dokter is en mijn trainer raden me het af. Ik ga proberen om de komende dagen heel vezelrijk te eten, en dan de laatste dagen heel vezelarm.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:43 schreef mytec het volgende:
Mee eens hoor! Van die nr 2.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook één van de redenen dat ik niet gelijk uit bed een vroege duurloop kan doen en zo erg treuzel. Mijn darmen moeten wakker worden en ik ga niet de deur uit voor ik nr 2 gedaan heb.TMI, ik weet het. Sorry.
[..]
Ik denk dat het volgende week net zo zwaar wordt als jij Rotterdam hebt ervaren. Maar mijn doel is wel om het hoe dan ook uit te lopen.
Maar zie het dan meer als: ik doe later mijn duurloop omdat dat voor mij fijner Is. Ipv het te zien als uitstellen. Lijkt mij ook voor jezelf fijner voelen.
En voor scarabee hoef je niks nodig te hebben. Gewoon lekker kijken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: