psst wanneer gaan wij weer spelenquote:Op maandag 18 januari 2016 09:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mitchels#2403
[..]
Gister waren we 60s aan het doen met 4x dpsin 2.5 min
waar ik nu tegen aan zit met mn wiz is dat ik normale mobs moeilijker dood krijg dan elitequote:Op maandag 18 januari 2016 10:20 schreef seto het volgende:
Werkt de Firebird-set eigenlijk naar behoren? Ik vind die damage stacks op normale mobs maar een beetje random, soms werkt het wel maar meestal niet. Ook blijf ik de buff heel vaak voor langere tijd houden na het killen van een elite/champion.
Set schijnt inderdaad bugged te zijn, meerdere mensen klagen erover.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ik nu tegen aan zit met mn wiz is dat ik normale mobs moeilijker dood krijg dan elite(door firebird)
Ik vind het echt een belachelijk slechte set. Delsere's is 100x sterker. Tal'rasha en Vyr nog niet geprobeerd, heb ze wel compleet in mn stash zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:20 schreef seto het volgende:
Werkt de Firebird-set eigenlijk naar behoren? Ik vind die damage stacks op normale mobs maar een beetje random, soms werkt het wel maar meestal niet. Ook blijf ik de buff heel vaak voor langere tijd houden na het killen van een elite/champion.
Als je die set van Cain craft plus een lvl60 wapen op ~43 (-level requirement proberen te krijgen) gaat het heel snel.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:52 schreef lifeblind het volgende:
Pff, heb nog wat in te halen als ik 't zo zie![]()
Gisteravond pas rond half 11 begonnen en een uurtje of 2 gespeeld ofzo, zit net aan de level 35 met m'n DH. Maar goed, vanavond eens even flink gas geven dan maar.
Delsere is ook DE set om voor te gaan momenteel.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:53 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijk slechte set. Delsere's is 100x sterker. Tal'rasha en Vyr nog niet geprobeerd, heb ze wel compleet in mn stash zitten.
Klinkt alsof ik voor vanavond een doel hebquote:Op maandag 18 januari 2016 10:56 schreef seto het volgende:
[..]
Als je die set van Cain craft plus een lvl60 wapen op ~43 (-level requirement proberen te krijgen) gaat het heel snel.
In de oudere versies wel gebruikt maar nog niet in 2.4quote:Op maandag 18 januari 2016 10:20 schreef seto het volgende:
Nou speel ik niet met een zDPS barb helaasquote:Op maandag 18 januari 2016 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Delsere is ook DE set om voor te gaan momenteel.
Paragon 640 hierquote:Op maandag 18 januari 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lvl 17 met mn DH, en dan anderen al paragon 500
JeetjeAan de slag vandaag
talrasha bird?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:09 schreef Blistering het volgende:
Gewoon Talrasha bird met WoWT10 riftjes alles oneshotten.
vooral mikken op CDR voor die build toch ?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.diablofans.com(...)ire-wizard-t10-speed
Shadowset is vernieuwd en fucking nice.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er eigenlijk ondertussen nog een nieuwe set voor DH of nog steeds Marauder/UE/Nats?
Thanksquote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.diablofans.com(...)ire-wizard-t10-speed
Wij met een zDPS WD, Healing monk (ik dusquote:Op maandag 18 januari 2016 11:07 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Nou speel ik niet met een zDPS barb helaas
Maar voor solo is het ook geweldig
Zo te zien moet je dan een melee-wapen hebben en impale-skillquote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shadowset is vernieuwd en fucking nice.
Daar doe je wel het meeste voordeel mee, ja. Ik gebruik die Karlei's point in ancient en als kanaiskill die lord greenstones fan daggersquote:Op maandag 18 januari 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo te zien moet je dan een melee-wapen hebben en impale-skill
Nps. Echt een goeie build, zelfs met een crappy WoW. Ik heb nog een non-ancient, en zelfs daarmee oneshot je vrijwel alles op TX.quote:
Dat is wel erg nice. Gebruik die talrasha icm fire hydras en dus die staf ook voor extra hydra.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nps. Echt een goeie build, zelfs met een crappy WoW. Ik heb nog een non-ancient, en zelfs daarmee oneshot je vrijwel alles op TX.
Ondertussen ben ik DB's aan het farmen zodat ik wands kan blijven upgraden in de hoop ooit een ancient WoW te krijgen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel erg nice. Gebruik die talrasha icm fire hydras en dus die staf ook voor extra hydra.
Je kan inderdaad het beste rare staffs kopen craften en dan upgraden via die cube. Zo krijg ik ook bijna al mijn wapens.
Dan reforgen naar ancient.
Dit had ik ook ja. Elites en rift guardian gaat snel dood maar normale witte mobs niet echt. Speel nu met delsere set, zelfs met slechte rolls op de items smelt alles weg.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ik nu tegen aan zit met mn wiz is dat ik normale mobs moeilijker dood krijg dan elite(door firebird)
Klopt ja, die Shadow set is tegenwoordig een meleehunter set. Schijnt wel enorm viable te zijn op hogere grifts.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo te zien moet je dan een melee-wapen hebben en impale-skill
Ja, heb deze build nu compleet sinds dit weekend. AoE is wat lastiger maar goed te doen met sash of knives.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, die Shadow set is tegenwoordig een meleehunter set. Schijnt wel enorm viable te zijn op hogere grifts.
Ik ben zelf voor de M6 gegaan deze keer. Moet nog een CoE of andere ring voor in de cube, maar verder heb ik de build in de basis compleet inmiddels.
Iemand ervaring met die shadow build? Hij leek me niet heel erg geschikt voor AoE, maar wellicht ligt alles zo snel om dat je gewoon kunt blijven spammen met impale.
Klinkt wel interessant, weer eens andere invalshoek. Al moet ik maar eerst even 70 halen en kijken welke set ik dan krijgquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, die Shadow set is tegenwoordig een meleehunter set. Schijnt wel enorm viable te zijn op hogere grifts.
Ik ben zelf voor de M6 gegaan deze keer. Moet nog een CoE of andere ring voor in de cube, maar verder heb ik de build in de basis compleet inmiddels.
Iemand ervaring met die shadow build? Hij leek me niet heel erg geschikt voor AoE, maar wellicht ligt alles zo snel om dat je gewoon kunt blijven spammen met impale.
Sash of Knives of bedoel je Fan of Knives?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heb deze build nu compleet sinds dit weekend. AoE is wat lastiger maar goed te doen met sash of knives.
Echt heel andere speelstijl. Ff wennen.
Denk dan fan of knives. Die skill waarbij om je heen messen verschijnen. Icm met die lord greenfans daggerquote:Op maandag 18 januari 2016 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sash of Knives of bedoel je Fan of Knives?
Linkje naar je build/gear?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit had ik ook ja. Elites en rift guardian gaat snel dood maar normale witte mobs niet echt. Speel nu met delsere set, zelfs met slechte rolls op de items smelt alles weg.
Ja, daar wil ik ook heen. Moet nog 3 items. Alleen die furnace, daar moet toch ook wat anders voor in de plaats kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.diablofans.com(...)lsere-energy-twister
Exact deze heb ik.
Demon hunter, Shadows set.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
True. Firebird voelde wel minder veranderd aan alleen. Die meteor is er nog steeds net als de damage over time. Maar hij is sowieso wel anders ja en ook een stuk sterker.
[..]
Welke class en set heb je? Sommige zijn best lastig of moet je geluk hebben met de spawns.
Join de Fok!-clan /hintquote:Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Demon hunter, Shadows set.
Oh, ik speel tegenwoordig op de EU en ik heb een gebrek aan vrienden. /hint
Speel hem zelf ook op de PS4, toevallig net een nieuw poppeke gestart dit weekend. Bevalt mij goed vanaf de bank na eerst tijden op de PC.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef Black-Hole het volgende:
Na heel lang op de PC gespeeld te hebben dit weekend de PS4 versie gekocht zodat ik voortaan lekker relaxed vanaf de bank kan spelen. Enige echte nadeel is het ontbreken van seasons op de PS4 en multiplayer schijnt wat gehackte accounts te hebben maar zolang je met vrienden (local) coop speelt heb je daar natuurlijk geen last van.
Al bijna lvl 70 (uiteraard een WD) en maar eens kijken hoe de nieuwe Jade set bevalt net als het nieuwe eiland wat ze hebben toegevoegd. Echt vreselijk verslavend weer
Straks eem zoeken.quote:
Je krijgt als Demon hunter de vaste set shadow mantle. En bij het afmaken van de season challenges krijg je de rest ervan, dus die set heb je zo compleet.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant, weer eens andere invalshoek. Al moet ik maar eerst even 70 halen en kijken welke set ik dan krijg
Deze build is echt ideaal als je DB aan het farmen bent: http://www.diablofans.com(...)0-speedfarming-buildquote:Op maandag 18 januari 2016 11:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nps. Echt een goeie build, zelfs met een crappy WoW. Ik heb nog een non-ancient, en zelfs daarmee oneshot je vrijwel alles op TX.
Ondertussen ben ik DB's aan het farmen zodat ik wands kan blijven upgraden in de hoop ooit een ancient WoW te krijgen.
Ja, maar mijn vriendin was aan het werk beide dagen dus zeeën van tijdquote:
Ik ben paragon 80 ofzo, solo hequote:Op maandag 18 januari 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriendin was aan het werk beide dagen dus zeeën van tijd
Je kan toch ook bij Kadala kijken of via kanai cube wapens maken, wellicht dat het daar te krijgen isquote:Op maandag 18 januari 2016 13:00 schreef aspi het volgende:
[..]
Je krijgt als Demon hunter de vaste set shadow mantle. En bij het afmaken van de season challenges krijg je de rest ervan, dus die set heb je zo compleet.
Ik vond het nog t moeilijkst een melee wapen te krijgen, als DH krijg je verdraaid weinig melee wapens als drop
Gewoon een craften en dan in de cube upgraden, zo kom ik aan mijn Sword of ill will.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:00 schreef aspi het volgende:
[..]
Je krijgt als Demon hunter de vaste set shadow mantle. En bij het afmaken van de season challenges krijg je de rest ervan, dus die set heb je zo compleet.
Ik vond het nog t moeilijkst een melee wapen te krijgen, als DH krijg je verdraaid weinig melee wapens als drop
Ik ook.quote:
Dat is lastiger, ja. Gelukkig altijd hulp bij levelen. Zo heb ik dat ook gedaan in het weekendquote:
Ja, maar ik heb erg weinig DB's en erg weinig bounties gedaan nog maar. Dus craften is niet meer zoals hiervoor lekker makkelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan toch ook bij Kadala kijken of via kanai cube wapens maken, wellicht dat het daar te krijgen is
Voor die shadowset ook zo gedaan. Vet simpel. Koop 10 rare daggers bij de blacksmith en upgrade die naar legendary.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon een craften en dan in de cube upgraden, zo kom ik aan mijn Sword of ill will.
Beter ga je niet meer solo maar met groep mensen, veel snellerquote:Op maandag 18 januari 2016 13:10 schreef aspi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb erg weinig DB's en erg weinig bounties gedaan nog maar. Dus craften is niet meer zoals hiervoor lekker makkelijk.
Wat is het af en toe irritant om je volle chest te zien op non-seasons
1 keer gedaan, was er meteen klaar mee.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef RichardRichard het volgende:
Shadow Mantle dungeon gemasterd net
Nice!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef RichardRichard het volgende:
Kennie vinden niet.quote:
Waar doe je dat precies?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef RichardRichard het volgende:
Dank uquote:
Klopt je battletag uit de OP nog? Ik kan volgens mij nog steeds mensen inviten, dus als ik vanavond online ben kan ik wel even een invite sturen.quote:
Ga ik dat eerst doen. Ik had ook zo'n black leager page (dacht 43) die kon ik via kanais cube converten en nu heb ik een andere pagina... maar ik kan er niks mee.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:51 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk om hints te zoeken/vinden in leorics library
ixxj#2539 ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt je battletag uit de OP nog? Ik kan volgens mij nog steeds mensen inviten, dus als ik vanavond online ben kan ik wel even een invite sturen.
Of er moet hier nu iemand online zijn die je kan inviten.
hoorde dat dat wle heel moeilijk spelen was. klopt dat een beetje of ?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit had ik ook ja. Elites en rift guardian gaat snel dood maar normale witte mobs niet echt. Speel nu met delsere set, zelfs met slechte rolls op de items smelt alles weg.
Ik vind firebird wel meevallen. Is met die nieuwe build vooral disintegrate en verder niet zoveel. http://www.diablofans.com(...)rebird-starter-build die gebruikte ik, beetje groepern met black hole, disintegrate er overheen en elke keer explosive blast op jezelf houden.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoorde dat dat wle heel moeilijk spelen was. klopt dat een beetje of ?
had t eigenlijk over je andere setquote:Op maandag 18 januari 2016 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind firebird wel meevallen. Is met die nieuwe build vooral disintegrate en verder niet zoveel. http://www.diablofans.com(...)rebird-starter-build die gebruikte ik, beetje groepern met black hole, disintegrate er overheen en elke keer explosive blast op jezelf houden.
Oh die Delsere. Enige wat ik merk eigenlijk is dat ik weinig arcane power heb op rift guardians. Verder vind ik hem best wel fijn. Ik moet idd wel oppassen voor allerlei grondeffecten, fireballs enz want mis wel wat toughness.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had t eigenlijk over je andere setmet firebird kan ik nu ook t7+ wel grinden (yay!)
3.55 hier.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef ImMaxa het volgende:
Diablo III servers are busy.
Wtf.
2,5 minuut wachten. Aangegeven tijd neemt niet af. Enkel toe.
Kreeg een openstaande game aangeboden. Erg aardig. Gejoined, hij gaat weg, maar game blijft 70, zelf 56. Dus mobs maken me zo af. Daarna was de wachtrij 5 minuten. Laat maar zitten dan voor nu. Vind dit erg slecht van Blizzard.quote:
Hele ophef op de fora lol, allemaal topics als "why do I have to wait to play a game I paid for?" en andere crap. Lolquote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef ImMaxa het volgende:
Diablo III servers are busy.
Wtf.
2,5 minuut wachten. Aangegeven tijd neemt niet af. Enkel toe.
Tja ach, op 't forum janken mensen zelfs over de grotere muiscursor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hele ophef op de fora lol, allemaal topics als "why do I have to wait to play a game I paid for?" en andere crap. Lol
Ik ook, maar het ik wolde T7 proberen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Kreeg een openstaande game aangeboden. Erg aardig. Gejoined, hij gaat weg, maar game blijft 70, zelf 56. Dus mobs maken me zo af. Daarna was de wachtrij 5 minuten. Laat maar zitten dan voor nu. Vind dit erg slecht van Blizzard.
Haha echt he.. je kunt sowieso niks goed doen als Blizzard.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tja ach, op 't forum janken mensen zelfs over de grotere muiscursor.
- "We willen een grotere, duidelijkere muiscursor omdat we 'm kwijt raken als er veel gebeurt!"![]()
- "Hier, pak aan!"![]()
- "Ja maar, hij is zo veel te groot!"![]()
Hedendaagse blizzard communities... om te janken
Bij D2 was het nog veel erger vaak. Bnet is er echt flink op vooruit gegaan. Dat ze dan bij zo'n start van een nieuw seizoen wat piekbelasting hebben kan een keer gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hele ophef op de fora lol, allemaal topics als "why do I have to wait to play a game I paid for?" en andere crap. Lol
Mwoah, wachttijden liepen op tot een half uur 2 dagen geleden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:41 schreef Lhyanna het volgende:
Alsof 1,5 minuut wachten ook maar iets uit maakt -_-'
Ah, dan kan ik het wel iets beter begrijpen. Nergens last van gehad, want wij wilde toch al de hele dag Grifts spammenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah, wachttijden liepen op tot een half uur 2 dagen geleden.
Toen ook bewust in dezelfde game gebleven en maar (g)rifts gedaan terwijl we eigenlijk ubers wilden doen.
Nicequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:14 schreef aspi het volgende:
Sowieso de standaard cursor in meeste games zuigt hard. Maar gelukkig heb je daar handige tools voor, ik ben mn cursor in Diablo of GW2 echt niet meer kwijt. yolomouse ftw.
Ah, goeie tip. Merkte al wel dat ik ook vaak m'n cursor kwijt ben dus dit ziet er wel uit als een handige optie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:14 schreef aspi het volgende:
Sowieso de standaard cursor in meeste games zuigt hard. Maar gelukkig heb je daar handige tools voor, ik ben mn cursor in Diablo of GW2 echt niet meer kwijt. yolomouse ftw.
Die had ik ook gelezen ja, vraag me dan toch echt af of ik niet eigenlijk een ander spel aan 't spelen benquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt he.. je kunt sowieso niks goed doen als Blizzard.
Iemand op Reddit vond dat de nieuwe cursus "ruins the immersion" lol. Voor zover daar sprake van is bij D3.
Ik loop met deze build, met twee set items en crappy gear liep ik al t2quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Die had ik ook gelezen ja, vraag me dan toch echt af of ik niet eigenlijk een ander spel aan 't spelen ben![]()
Maar goed, gisteren nog met m'n DH naar van 35 naar 66 gekomen, dus nog heel ff verder schoppen en dan maar eens gaan kijken welke build ik ga misbruiken dit season.
Jeuj! Een build met sentriesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik loop met deze build, met twee set items en crappy gear liep ik al t2je moet alleen denken aan je hatred in het begin, zolang je de quiver nog niet hebt.
Er is ondertussen maar één legendary dagger gedropt bij mij, maar gewoon een rare upgraden in de cube, werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jeuj! Een build met sentriesAl moet ik zeggen dat ik die dingen te veel voor lief neem aangezien ik op mn non-season main al keilang M6 speel.
Denk alleen dat ik wel even moet gaan wennen aan dat hele 'melee DH' gebeuren, het klinkt niet echt logisch namelijk. Is het wel eigenlijk zo dat de droprate voor toepasselijke melee wapens omhoog is gegaan dan? Want pre-70 heb ik voornamelijk nog bows e.d. zien droppen, en de keren dat er een melee wapen dropte was het totaal niet bruikbaar namelijk.
Die build is wel een oude, en inmiddels al generfde versie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik loop met deze build, met twee set items en crappy gear liep ik al t2je moet alleen denken aan je hatred in het begin, zolang je de quiver nog niet hebt.
Dat is een uitdrukking die je niet vaak meer hoortquote:
Oh dat was ikquote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Kreeg een openstaande game aangeboden. Erg aardig. Gejoined, hij gaat weg, maar game blijft 70, zelf 56. Dus mobs maken me zo af. Daarna was de wachtrij 5 minuten. Laat maar zitten dan voor nu. Vind dit erg slecht van Blizzard.
Wat is je build?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Dillema. Ik weet niet welke armor ik op mijn wizard moet zetten. Ik heb vrije keuze, maar ik twijfel tussen Energy Armor - Pinpoint Barrier, Storm Armor - Shocking Aspect en Ice Armor - Frozen Storm.
Welke zouden jullie kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |