SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!!!
![]()
gvd niemand kan het beter dan diequote:
Hehehe vast wel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:42 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
gvd niemand kan het beter dan die
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sh*t, was net ook met een tornado aan de gang gegaan...
[ afbeelding ]
Thanks... Ja, de desaturation-schuiver en ik zijn ondertussen goede vrienden...quote:
quote:
Mooie vondst, daar was ik zo snel niet opgekomen...quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:38 schreef 44rdbei het volgende:
Drukke tijdenmaar hier mijn bijdrage.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mooie vondst, daar was ik zo snel niet opgekomen...
Haha ik wilde deze juist ook doen, maar had werkelijk geen idee hoe het een beetje netjes uit te voeren was!quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mooie vondst, daar was ik zo snel niet opgekomen...
Dankjequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik wilde deze juist ook doen, maar had werkelijk geen idee hoe het een beetje netjes uit te voeren was!
Goed gelukt!
Ook een tof idee!quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik had eerst geprobeerd om een zee van haar te maken maar dat wilde niet echt lukken.
Derksen de 'haararchitect'quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vluchtig gemaakt.
quote:
Het wordt wel steeds moeilijker om nog wat te verzinnen... Maar we doen ons best...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]! Tof!
[..]En weer een originele!
Gaat goed hier, er komen veel meer ideeën als ik verwacht had!
Ik heb ineens weer een idee r bij, maar weet niet in hoeverre het uitvoerbaar is!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds moeilijker om nog wat te verzinnen... Maar we doen ons best...
"Moehaar"quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet, matige kwaliteit... Maar dat hoofd is ook niet makkelijk om mee te werken...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad nog maar weinig paint-topics de laatste tijd...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]DUUUUUUUUUDE!!!!
Top!!!!
Ik baal er van dat er tegenwoordig zo weinig paintjes meer gemaakt worden. Hopelijk blaast dit het weer nieuw leven in!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bump en crosspost!![]()
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
ONZ / Trump/wilders
Oh, kut!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vluchtig gemaakt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef 1marcelfilms het volgende:
Heel leuk want het is bijna weer zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |