SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!!!
![]()
gvd niemand kan het beter dan diequote:
Hehehe vast wel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:42 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
gvd niemand kan het beter dan die
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Sh*t, was net ook met een tornado aan de gang gegaan...
[ afbeelding ]
Thanks... Ja, de desaturation-schuiver en ik zijn ondertussen goede vrienden...quote:
quote:
Mooie vondst, daar was ik zo snel niet opgekomen...quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:38 schreef 44rdbei het volgende:
Drukke tijdenmaar hier mijn bijdrage.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mooie vondst, daar was ik zo snel niet opgekomen...
Haha ik wilde deze juist ook doen, maar had werkelijk geen idee hoe het een beetje netjes uit te voeren was!quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mooie vondst, daar was ik zo snel niet opgekomen...
Dankjequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik wilde deze juist ook doen, maar had werkelijk geen idee hoe het een beetje netjes uit te voeren was!
Goed gelukt!
Ook een tof idee!quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik had eerst geprobeerd om een zee van haar te maken maar dat wilde niet echt lukken.
Derksen de 'haararchitect'quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vluchtig gemaakt.
quote:
Het wordt wel steeds moeilijker om nog wat te verzinnen... Maar we doen ons best...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]! Tof!
[..]En weer een originele!
Gaat goed hier, er komen veel meer ideeën als ik verwacht had!
Ik heb ineens weer een idee r bij, maar weet niet in hoeverre het uitvoerbaar is!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds moeilijker om nog wat te verzinnen... Maar we doen ons best...
"Moehaar"quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet, matige kwaliteit... Maar dat hoofd is ook niet makkelijk om mee te werken...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad nog maar weinig paint-topics de laatste tijd...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]DUUUUUUUUUDE!!!!
Top!!!!
Ik baal er van dat er tegenwoordig zo weinig paintjes meer gemaakt worden. Hopelijk blaast dit het weer nieuw leven in!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bump en crosspost!![]()
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
ONZ / Trump/wilders
Oh, kut!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vluchtig gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |