Ik had nog niet gegeten. Dus borrelde het een beetje in de onderbuik.quote:
quote:Gewonde motoragent verliest arm en is dankbaar voor steun
Motoragent Dennis is bedolven onder de wenskaarten vanuit heel Nederland. Hij verloor vorige week zijn arm tijdens een verkeersincident en laat weten erg dankbaar te zijn voor alle steun.
Bron: De Telegraaf
En je hebt gelijk gekregenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:06 schreef Scorpie het volgende:
Fack
Zal wel een taakstraf worden voor de dader.
Vind ik al een zware straf voor een noodlottig ongeval.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En je hebt gelijk gekregen
https://www.ad.nl/rotterd(...)motoragent~a247818c/
Ik ook, er zijn natuurlijk twee versies van het verhaal waarbij de pers uiteraard direct na zo'n ongeluk voor de meest sensationele kiest. Als de rechter al uitspraak heeft gedaan op grond van bewijslast is het uiteraard gewoon beklonken. Als die man werkelijk aan het invoegen was en de motoragent niet had gezien in de dode hoek dan is het "gewoon" een ongeluk waarbij het nog een geluk is dat de motoragent nog leeft. In zo'n geval is een taakstraf best wel overtrokken, maar daar hangt uiteraard ook weer een motivatie aan vast, waarschijnlijk die van het houden van te weinig afstand waardoor hij het had kunnen weten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vind ik al een zware straf voor een noodlottig ongeval.
Kan ie iig niet meer laseren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:13 schreef deedeetee het volgende:
Hoe zou t met de motoragent zijn ? Je arm verliezen is niet niks ik hoop dat hij aangepast werk heeft kunnen krijgen waar hij plezier in heeft.
Is dat niet voor iedereen kut een arm missen moeten?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verder wel echt kut voor de beste agent.
Kweenie manquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat niet voor iedereen kut een arm missen moeten?
En ik wil het niet weten, denk mij echter dat het of wel of geen agent voor iedereen net zo erg is.quote:
Als je maar een arm om je schouder hebt, dan valt het mee.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
En ik wil het niet weten, denk mij echter dat het of wel of geen agent voor iedereen net zo erg is.
Als er inderdaad geen sprake was van intimidatie danwel persterij maar slechts van een moment van onachtzaamheid zou een rechter als verzwarend kunnen laten meewegen dat de chauffeur een professional was en dat de zwaarte van het voertuig extra verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Ik ben echter nooit zo'n voorstander van straffen bij verkeersongelukken zonder bewust begane wetsovertreding daaraan voorafgaand.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ook, er zijn natuurlijk twee versies van het verhaal waarbij de pers uiteraard direct na zo'n ongeluk voor de meest sensationele kiest. Als de rechter al uitspraak heeft gedaan op grond van bewijslast is het uiteraard gewoon beklonken. Als die man werkelijk aan het invoegen was en de motoragent niet had gezien in de dode hoek dan is het "gewoon" een ongeluk waarbij het nog een geluk is dat de motoragent nog leeft. In zo'n geval is een taakstraf best wel overtrokken, maar daar hangt uiteraard ook weer een motivatie aan vast, waarschijnlijk die van het houden van te weinig afstand waardoor hij het had kunnen weten.
Heel vermoedelijk gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:25 schreef john2406 het volgende:
Hoe zou de of een rechter hebben geoordeeld als het geen agent was geweest?
Een toerende burger bijvoorbeeld.
240 uur taakstraf krijg je ook wanneer je (met schuld) iemand doodrijdt. Ik vind dit daarom relatief gezien ook een hoge straf. Zo even lezen waarom hij deze straf gekregen heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vind ik al een zware straf voor een noodlottig ongeval.
Lees de rest dan ook maar even, er is niemand dood...quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
240 uur taakstraf krijg je ook wanneer je (met schuld) iemand doodrijdt. Ik vind dit daarom relatief gezien ook een hoge straf. Zo even lezen waarom hij deze straf gekregen heeft.
Dat is haar punt dan ook.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lees de rest dan ook maar even, er is niemand dood...
bericht niet gelezen maar kan ook per ongeluk zijn als de chauffeur van de vrachtwagen onwel was?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:38 schreef Gerolsteiner het volgende:
Godsamme, hopelijk wordt dit een lange gevangenisstraf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |