Nog meer liftenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:42 schreef Artoo het volgende:
Ooeeooeoeoeehh ik heb een belt besteld!
Nja, wat is veelquote:
Mooie statistieken! Zelf zit ik op 95kg werksetjes met squatten, 1RM weet ik niet. Binnenkort ook weer eens een 1RM benchpressen doen. Ik wil deze winter richting de 120kg 1RM gaan. Dan druk ik 2x mijn eigen lichaamsgewichtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:18 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nja, wat is veelIk heb squat-werksets van 80 kg nu. Maandag heb ik voor het eerst geprobeerd om te gaan maxen. De eennalaatste van 90 kg lukte wel, de daaropvolgende poging met 95 niet. Voorlopige 1RM is dus 90kg nu en die moet zeker naar de 3 cijfers. En de deadlift wil ik naar 2x bw gaan werken bij de 1RM.
Ik wil de belt dus ook niet gaan gebruiken in mijn 'gewone' werksets maar vooral voor als ik voor zware 2 of 3 rep-sessies ga en bij het maxen. En ik ben ook benieuwd of het mij überhaupt kan helpen.
werksets zijn gewone 4x 12 herhalingen ofzo met zelfde gewicht? indien ja...respect!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:18 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nja, wat is veelIk heb squat-werksets van 80 kg nu. Maandag heb ik voor het eerst geprobeerd om te gaan maxen. De eennalaatste van 90 kg lukte wel, de daaropvolgende poging met 95 niet. Voorlopige 1RM is dus 90kg nu en die moet zeker naar de 3 cijfers. En de deadlift wil ik naar 2x bw gaan werken bij de 1RM.
Ik wil de belt dus ook niet gaan gebruiken in mijn 'gewone' werksets maar vooral voor als ik voor zware 2 of 3 rep-sessies ga en bij het maxen. En ik ben ook benieuwd of het mij überhaupt kan helpen.
Nee, mijn werksets zijn 5x5.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
werksets zijn gewone 4x 12 herhalingen ofzo met zelfde gewicht? indien ja...respect!
oke, nja hoe dan ook..goed bezig
Potdikke wat een stats zeg. Super nicequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mooie statistieken! Zelf zit ik op 95kg werksetjes met squatten, 1RM weet ik niet. Binnenkort ook weer eens een 1RM benchpressen doen. Ik wil deze winter richting de 120kg 1RM gaan. Dan druk ik 2x mijn eigen lichaamsgewicht
Werksetjes met benchpressen zit nu op 80 tot 85kg ongeveer, verschilt nog wel eens per training.
Ja mijn doel is momenteel anders, maar zodra ik dat gehaald heb ga ik dit mischien ook eens proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:15 schreef Artoo het volgende:
Ik ben gaan liften op basis van Stronglifts, daar zijn alle werksets 5x5. Met wat minder reps kun je het gewicht best snel omhoog gooien! Ik heb er in ieder geval heel snel progressie mee gemaak
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:09 schreef -Peach het volgende:
Gisteren gelukt om 6x bw chin-up te doen
Dat is een mooi getal, succes alvast!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:13 schreef sandertjuh het volgende:
Ondanks dat ik toch niet echt streng meer op mijn eten en maximale kcal let toch nog een centimeter eraf vanmorgen
Aankomende zaterdag maar eens kijken of ik een nieuwe PR met bankdrukken neer kan zetten. We gaan voor minimaal 1x110KG
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |