SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:19 schreef ToT het volgende:
Yello, echt wel een band waar ik me eens in moet gaan verdiepen. Natuurlijk ken ik wel een paar nummers van ze, en ik weet dat ze een soort muziekfilm hebben gemaakt, maar volgens mij hebben ze nog wel meer mooi spul.
dat blijkt wel weerquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts die heeft het ook door,Kom er niet meer vanaf.
Gingen ze vliegen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:00 schreef just me het volgende:
[..]de kabouterfamilie is veilig terug in nederland
Ja, heen en terugquote:
ik durf niet op de grote weg auto te rijdenquote:
1x met mij mee rijden dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik durf niet op de grote weg auto te rijden
ruillen ?
als er iemand naast me zit durf ik wel te rijdenquote:
zo zonde van je remblokjesquote:
ik moest gisteren met 2 kinderen van school wat ophalen, kinderen keurig achterin in de gordels, bij een rotonde had ik m in zijn vrij gezet en gaf even extra gasquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:10 schreef PP_Sound het volgende:
Altijd weer lachen met mijn peugeot 1.4, laat het gas op tijd los zodat ik zonder remmen de bocht kan nemen, en dat kan best hard met dat ding.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:12 schreef PP_Sound het volgende:
Al de bumperklevers zijn in de bocht ineens weg.
bedankt voor de muziekjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:21 schreef PP_Sound het volgende:
De rest draai ik wel weer andere keer dan.
ik moet gaan werken maar gooi daar ook muziekjes opquote:
Werk ze, ik ga een pet zoeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet gaan werken maar gooi daar ook muziekjes op
uitgeslapen ToTquote:
Je moet je niet alles persoonlijk aantrekkenquote:
domino.quote:
Eigenlijk wel, ja!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
domino.
en nu heb ik 'm zelf gemist omdat ik de motor draaiende had
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja!Qua uren heb ik veel minder geslapen dan normaal, maar ik ben goed uitgerust!
Proberen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:58 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik ga het vanavond weer proberen om op tijd naar bed te gaan
Het gaat de laatste tijd al veel beter *trots*quote:
Haha!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd al veel beter *trots*
"Netjes" ..quote:
Thanks for the info😉quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Netjes" ..
Als ik deze gemaakt had kwam ik spontaan klaar in mijn broek zonder mijn piemel ook maar aan te raken joh
ik wist niet eens van het bestaan afquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef robdriessen het volgende:
We krijgen steeds meer likes op Facebook. Uit Mexico. Volgens mij hebben ze daar ook een radio 49 en zien ze het verschil niet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef robdriessen het volgende:
We krijgen steeds meer likes op Facebook. Uit Mexico. Volgens mij hebben ze daar ook een radio 49 en zien ze het verschil niet
Lachen toch als ze ook meeluisterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef robdriessen het volgende:
Is ergens wel handig, hoe hoger je getal van likes op facebook, hoe sneller mensen het ook gaan likenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef robdriessen het volgende:
maarja is het dan nog wel te volgen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ergens wel handig, hoe hoger je getal van likes op facebook, hoe sneller mensen het ook gaan liken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:52 schreef Karzai het volgende:
Als ik de staatsloterij gewonnen had vloog ik effe voor een weekend naar bahamas en dan op maandag gewoon weer werken
[ afbeelding ]
Zonder staatsloterij doe ik dat binnenkort sowieso even...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:52 schreef Karzai het volgende:
Als ik de staatsloterij gewonnen had vloog ik effe voor een weekend naar bahamas en dan op maandag gewoon weer werken
[ afbeelding ]
vraag me af wat je dan je tijd verspilt op fokquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder staatsloterij doe ik dat binnenkort sowieso even...
Ja, dat vraag ik me zelf soms ook wel eens af, hoewel ik niet constant op zo'n plek zou willen zitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
vraag me af wat je dan je tijd verspilt op fokmaar oke jaloers
als alles meezit naar cuba volgend jaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me zelf soms ook wel eens af, hoewel ik niet constant op zo'n plek zou willen zitten.
Misschien ben ik ook maar een mens...
Maar jaloers hoef je niet te zijn, ooit ga jij ook die kant op...
ik zou der ook niet willen wonen maar gewoon even kijken en relaxenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me zelf soms ook wel eens af, hoewel ik niet constant op zo'n plek zou willen zitten.
Misschien ben ik ook maar een mens...
Maar jaloers hoef je niet te zijn, ooit ga jij ook die kant op...
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
als alles meezit naar cuba volgend jaar
Dat ga ik dan ook doen, op een ander eiland en wel iets langer dan een weekend trouwens...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou der ook niet willen wonen maar gewoon even kijken en relaxen
was even een dagdroom dat je voor het weekend naar de caribean kan vliegen welk eiland?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga ik dan ook doen, op een ander eiland en wel iets langer dan een weekend trouwens...
Curacao wordt het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
was even een dagdroom dat je voor het weekend naar de caribean kan vliegen welk eiland?
toch een beetje spijt van? je zit wel lekker dichtbij venezuela. Maar het blijft een dorp zo'n klein eilandquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Curacao wordt het.
Ik had er definitief kunnen zitten, maar toen wilde ik niet...
Met Venezuela heb ik niks en spijt heb ik ook nooit gehad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
toch een beetje spijt van? je zit wel lekker dichtbij venezuela. Maar het blijft een dorp zo'n klein eiland
Prima, vanaf hoe laat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als iedereen het goed vindt, wil ik wel 2 uurtjes vrolijke 80's deuntjes draaien, muziek die lekker samen met je maaltijd weg hapt.
Ik hoor het wel. Mo's vrolijke 80's.
ik zuip nog een paar biertjes gaat vast wel goed samen met de jaren 80 samen met traangasquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als iedereen het goed vindt, wil ik wel 2 uurtjes vrolijke 80's deuntjes draaien, muziek die lekker samen met je maaltijd weg hapt.
Ik hoor het wel. Mo's vrolijke 80's.
Neuh, ik hou het nog even bij deze...quote:
Ha, omdat er 'Mo draait...' voor stond bij de vorige track...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik hou het nog even bij deze...
Dat staat alleen in de opening.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, omdat er 'Mo draait...' voor stond bij de vorige track...
Ik herkende het niet eens!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond dit destijds zo niet The Cure...
Dat was toen er band strubbelingen waren 1983 en Smith met sequencers en drumcomputers zelf aan de gang ging.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Dat valt ook wel mee; ik ken echt wel HEEL wat nummers hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat heb jij wel vaker bij toch wel bekende songs...
I know, na de eerste paar fantastische albums was dit even schrikken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was toen er band strubbelingen waren 1983 en Smith met sequencers en drumcomputers zelf aan de gang ging.....
al die Engelse bands komen bij mij een beetje gay overquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:49 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee; ik ken echt wel HEEL wat nummers hoor.
Dat was ook de overgang naar 'vrolijker' deuntjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, na de eerste paar fantastische albums was dit even schrikken...
Dat was een beetje de periode ook, new wave, synthpop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
al die Engelse bands komen bij mij een beetje gay over
quote:
Had je nog in je la gekeken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:02 schreef just me het volgende:
[..]ben net thuis en ik zit rustig op de bank te luisteren !
ja komt ook nogquote:
Met de boot gekomen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
ja komt ook nogmaar lig nu even voor pampus
ja anders lag ik niet voor pampus afgemeerdquote:
Welkom thuis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:02 schreef just me het volgende:
[..]ben net thuis en ik zit rustig op de bank te luisteren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |