Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...quote:
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...
Wat is er mis met los gaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...
Daar durft ze met dr grote bek want OK ja ze komt daar ook regelmatig... Laat dr lekker toch ..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier wel![]()
Schiet mij maar lek
Wat is er mis met een grote bek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar durft ze met dr grote bek want OK ja ze komt daar ook regelmatig... Laat dr lekker toch ..
Ik wil niet eens meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor ... Maar Soury is morgen blijkbaar ook vrij... Ja dan durft ze wel ...
Kan zo een nieuwe beginnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
maar R49 ligt ook op zn kant te drijven ... gup blub blub..
Beetje stom als je hier wel komt en jullie mogen allemaal wel daar komen en ik niet, maar kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maarnietheus zeggen ze in Rotterdam.
Ben low profile, kom nog maar in paar topics en UTO staat daar niet bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje stom als je hier wel komt en jullie mogen allemaal wel daar komen en ik niet, maar kan aan mij liggen
Hou toch op dat is onzin. Jij komt daar om mij te zieken. Pleasequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier wel![]()
Schiet mij maar lek
Nee jij komt hier altijd om mij eh... ja wat eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch op dat is onzin. Jij komt daar om mij te zieken. Please
Precies. Doe maar gewoonquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee jij komt hier altijd om mij eh... ja wat eigenlijk
Ja maar daar draai je nog geen R49 op toch ? of is het gemigreerd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoezo? Heb gratis 100mbit servert.
Slachtofferrol spelenquote:
Uhh hoe dan waar? Jij zoekt me op in UTOquote:
Ja ik kwam alleen voor jouquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh hoe dan waar? Jij zoekt me op in UTO
Blijkbaar, en waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik kwam alleen voor jou![]()
ga nou maar weer terug
Wanneer gaan we neuken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch op dat is onzin. Jij komt daar om mij te zieken. Please
Nou?quote:
Ja doeg he?quote:
Ik heb meerdere paarden om op te wedden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
PP verdwijnt gewoon "een paar dagen naar Duitsland" zo simpel
Serieus geef eens antwoord op mijn vraag, en haal er niet anderen bij. Helemaal niet nodig. Idereen is welkomquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat nou?
Mag Sjampoo hier wel komen van jou of Joezie of moeten we die voortaan ook wegjagen?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:02 schreef PP_Sound het volgende:
Shampoo heb ik komende tid niet nodig.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk van niet, maar kan aan mij hebben gelegen
En waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik kwam alleen voor jou![]()
ga nou maar weer terug
half mm!? lukt de mijne niet ... Ook de professionele die ik had niet..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee de tondeuse doet halve millimeter.
ah, valt mee danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee de tondeuse doet halve millimeter.
Moest je van wie ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhh flikker op, dat moest ik ook
Jaaaaaaaaaaaa, maar dat is dus hiero weten we nuquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Van je zelf.. Teveel of alleen maar YTjes en die klik je nooit aan dus vervelend..
Mijn muts moest half uur bijkomen van het lachen door het resultaat van mijn poging met tondeuse.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
half mm!? lukt de mijne niet ... Ook de professionele die ik had niet..
Je wil en kan het niet hebben.quote:
Killer Sharks (Malagueņa Salerosa) AMAZING سمك القرش القاتلquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:12 schreef PP_Sound het volgende:
Fann en Soury mogen op mijn verjaardag feest komen.
mar zo moeilijk is dat toch niet Piet? Ik moet het altijd alleen doen en OK ja daar wordt je handiger in.. Twas mn ex trouwens die schuldig is dat ik kort/kaal ben gaan dragen... Die schoot ooit een keer uit tijdens het bijwerken van de nekharen ... Volgende dag had ik een bedrijfs uitje Texel... Dus was het hele hoofd maar gelijk gemaakt....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts moest half uur bijkomen van het lachen door het resultaat van mijn poging met tondeuse..
Zal ik dan mee als een soort Bodygard.. Ik heb nog een mooi setje liggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:12 schreef PP_Sound het volgende:
Fann en Soury mogen op mijn verjaardag feest komen.
Ik moet helemaal niks.quote:
Supermanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik dan mee als een soort Bodygard.. Ik heb nog een mooi setje liggen
Jij mag ook langskomen en die vuilniszak kun je thuislaten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik dan mee als een soort Bodygard.. Ik heb nog een mooi setje liggen
Dat neem je toch niet serieus hoop ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje stom als je hier wel komt en jullie mogen allemaal wel daar komen en ik niet, maar kan aan mij liggen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen Mark![]()
Mag jij hier wel komen?![]()
Van mij wel hoor
Jij mag hier wel komen hoor, of kom je voor iemand speciaal?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet serieus hoop ik
Die heb ik dan waarschijnlijk wel verkocht voor goud geld...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jij mag ook langskomen en die vuilniszak kun je thuislaten.
Fann is nooit serieus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet serieus hoop ik
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die keurt alles wat vrouw is gelijk goed.
ben ik vrouw danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
HoHo Piet... Ik heb dr wel degelijk aan de tand gevoeld .. Vorig jaar al volgens mij... Dus het is OKquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ahhquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen Mark![]()
Mag jij hier wel komen?![]()
Van mij wel hoor
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maar het is verder een goeie gozert.
Maar bevalt het kaal zijn ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Daarom, ik lul ook maar wat uit mijn nek.
Neem bijv. soury.. ik dacht altijd dat het een zure lelijke heks was. Blijkt t een lekker wijf met lef te zijnquote:
Soury heeft grote bek op internet maar is zeker batswaardig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Neem bijv. soury.. ik dacht altijd dat het een zure lelijke heks was. Blijkt t een lekker wijf met lef te zijnwho knew
![]()
Waarom nu weer zo plat .. mannenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Soury heeft grote bek op internet maar is zeker batswaardig.
Die is straks weer hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft soms ook wat moeite met mijn woorden.
Ja OK tis wel wat frisjes , maar het went.. Daarnaast groeit het bij louw wel terug vermoed ikquote:
aawquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:36 schreef PP_Sound het volgende:
Op de straat opgegroeid, het zit erin en gaat niet meer weg.
Ja en jij wat ben jij ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Neem bijv. soury.. ik dacht altijd dat het een zure lelijke heks was. Blijkt t een lekker wijf met lef te zijnwho knew
![]()
PP heeft dr nog nooit ontmoet.. Ik praat dar anders over.. Niet dat het ooit wat is geworden maar toch met wat meer respect bedoel ik..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat mens nou godverdeteringgodverdomme, ik ga en sta waar ik wil!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
PP heeft dr nog nooit ontmoet.. Ik praat dar anders over.. Niet dat het ooit wat is geworden maar toch met wat meer respect bedoel ik..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat mens nou godverdeteringgodverdomme, ik ga en sta waar ik wil!
Donder op met je respect om in Soury termen te blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
PP heeft dr nog nooit ontmoet.. Ik praat dar anders over.. Niet dat het ooit wat is geworden maar toch met wat meer respect bedoel ik..
We rotten gewoon allemaal op is het probleem opgelost, ik wist niet eens dat er een probleem was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Donder op met je respect om in Soury termen te blijven.
Kan je er 2 nemenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sowieso wanneer ik inruiler neem is het wel 1 van 25
Dat lijkt me toch ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sowieso wanneer ik inruiler neem is het wel 1 van 25
Ik ben dol op problemen, welke gaan we oplossen vannacht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We rotten gewoon allemaal op is het probleem opgelost, ik wist niet eens dat er een probleem was.
Heren.. Ik ken beide dames zowel soury als fann persoonlijk in het echt en ja dan probeer ik me daar zo goed mogelijk tussen te gedragen , want ze zijn beide gewoon aardig IRL ....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Donder op met je respect om in Soury termen te blijven.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach in beide zit(ten) (een) gat(en)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heren.. Ik ken beide dames zowel soury als fann persoonlijk in het echt en ja dan probeer ik me daar zo goed mogelijk tussen te gedragen , want ze zijn beide gewoon aardig IRL ....
note: ik heb ze nog nooit samen ontmoet... Ooit voorgesteld maar helaas...
Als je het niet probeert dan weet je het niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Van 1 ook al denk iktenminste als ze 25 jaar is
Geen idee, ik heb geen probleem, ik bouw me een jonko.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ben dol op problemen, welke gaan we oplossen vannacht?
Het is oneerlijk om mij ergens van te beschuldigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heren.. Ik ken beide dames zowel soury als fann persoonlijk in het echt en ja dan probeer ik me daar zo goed mogelijk tussen te gedragen , want ze zijn beide gewoon aardig IRL ....
Ik heb geen klamme lappenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:51 schreef sjampoeh het volgende:
Ik weet niet hoe laat jullie tussen de klamme lappen vandaan moeten komen, maar mijn wekker gaat om 7u
Jij kent ze ook echt allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben bats waardigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ze hebben het over je, net zoals ze het in UTO wel eens over mij hebben
Doe eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga me eentje bouwen voor ik te pissig word en mensen ga beledigen.
Echt niet, ga je dan eerst maar eens wassen, en dan nog niet.quote:
Sorry ik zou niet weten wanneer eikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ze hebben het over je, net zoals ze het in UTO wel eens over mij hebben
Vertelquote:
Samen onder de douche.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Echt niet, ga je dan eerst maar eens wassen, en dan nog niet.
Dat maak ik zelf wel uit, en dat ga ik doen met mijn jonko terwijl ik hier zit.quote:
dat is ook goed Moquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, en dat ga ik doen met mijn jonko terwijl ik hier zit.
Dat dus ik heb jou naam nooit voorbij zien komen.quote:
Schiet op, ga die lade wassen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus ik heb jou naam nooit voorbij zien komen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus ik heb jou naam nooit voorbij zien komen.
Ga roken en werk niet te hard met die peukquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:00 schreef FANN het volgende:
[..]pas geleden nog... Joezie, lijstje enz... weet je het weer?
![]()
maar ik zal voortaan de guote's bewaren
Ga je me slaan als ik voor je sta?quote:
Ja, dan verstoor je de natuurlijke zuurgraad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Alles goed schoonmaken werkt precies verkeerd.
Dat is mijn dooddoener, echt je bent helemaal niet bekent in de uto sc, mits je zelf je belachelijk maakt.quote:
Wat is je probleem danquote:
Dat domme kinderachtige gedoe van jullie allebei.quote:
Ahh kijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat domme kinderachtige gedoe van jullie allebei.
Fann je bent een kutwijf. En ik ookquote:
Soury is tof hoor en Fann ook, bij elkaar is het iets met olie en vuur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat domme kinderachtige gedoe van jullie allebei.
Juist, en ik ben een eikel, thnx we zijn eruit.quote:
Zo makkelijk is hetquote:
Blijf uit mijn fok vaarwaterquote:
Prima.quote:
Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wie er nou precies gevolgd werd.quote:
Het stalken gaat dus door. Ook goed.quote:
Ik zie het als een compliment, maar het is wel vervelend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ach gut wordt je gestalkt? Mail maar ff dan ruim ik ze op.
Godverdegloeiendegodvergloeiendegodverdomme.quote:
Ben erg goed in opruimen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het als een compliment, maar het is wel vervelend.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:17 schreef FANN het volgende:
NAH... ik wil muziek ofzo anders ga ik weer naar mijn nest
Ga ik de bak in en jij fluit verderquote:
Tuurlijk is dat goed, anders luister ik er niet naar.quote:
Neh... ik vond het niks... weer afgezetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat goed, anders luister ik er niet naar.
Geen verrassing voor me.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ik vond het niks... weer afgezet
Nou je kan je DM voor me ook wel laten verderquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat goed, anders luister ik er niet naar.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:20 schreef chufi het volgende:
Ik probeer lekker relaxed mn haar te laten wassen, maar zo werkt dat niet
Drop .......!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je kan je DM voor me ook wel laten verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |