Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...quote:
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...
Wat is er mis met los gaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...
Daar durft ze met dr grote bek want OK ja ze komt daar ook regelmatig... Laat dr lekker toch ..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier wel![]()
Schiet mij maar lek
Wat is er mis met een grote bek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar durft ze met dr grote bek want OK ja ze komt daar ook regelmatig... Laat dr lekker toch ..
Ik wil niet eens meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor ... Maar Soury is morgen blijkbaar ook vrij... Ja dan durft ze wel ...
Kan zo een nieuwe beginnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
maar R49 ligt ook op zn kant te drijven ... gup blub blub..
Beetje stom als je hier wel komt en jullie mogen allemaal wel daar komen en ik niet, maar kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maarnietheus zeggen ze in Rotterdam.
Ben low profile, kom nog maar in paar topics en UTO staat daar niet bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje stom als je hier wel komt en jullie mogen allemaal wel daar komen en ik niet, maar kan aan mij liggen
Hou toch op dat is onzin. Jij komt daar om mij te zieken. Pleasequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier wel![]()
Schiet mij maar lek
Nee jij komt hier altijd om mij eh... ja wat eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch op dat is onzin. Jij komt daar om mij te zieken. Please
Precies. Doe maar gewoonquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee jij komt hier altijd om mij eh... ja wat eigenlijk
Ja maar daar draai je nog geen R49 op toch ? of is het gemigreerd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoezo? Heb gratis 100mbit servert.
Slachtofferrol spelenquote:
Uhh hoe dan waar? Jij zoekt me op in UTOquote:
Ja ik kwam alleen voor jouquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh hoe dan waar? Jij zoekt me op in UTO
Blijkbaar, en waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik kwam alleen voor jou![]()
ga nou maar weer terug
Wanneer gaan we neuken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch op dat is onzin. Jij komt daar om mij te zieken. Please
Nou?quote:
Ja doeg he?quote:
Ik heb meerdere paarden om op te wedden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
PP verdwijnt gewoon "een paar dagen naar Duitsland" zo simpel
Serieus geef eens antwoord op mijn vraag, en haal er niet anderen bij. Helemaal niet nodig. Idereen is welkomquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat nou?
Mag Sjampoo hier wel komen van jou of Joezie of moeten we die voortaan ook wegjagen?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:02 schreef PP_Sound het volgende:
Shampoo heb ik komende tid niet nodig.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk van niet, maar kan aan mij hebben gelegen
En waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik kwam alleen voor jou![]()
ga nou maar weer terug
half mm!? lukt de mijne niet ... Ook de professionele die ik had niet..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee de tondeuse doet halve millimeter.
ah, valt mee danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee de tondeuse doet halve millimeter.
Moest je van wie ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhh flikker op, dat moest ik ook
Jaaaaaaaaaaaa, maar dat is dus hiero weten we nuquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Van je zelf.. Teveel of alleen maar YTjes en die klik je nooit aan dus vervelend..
Mijn muts moest half uur bijkomen van het lachen door het resultaat van mijn poging met tondeuse.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
half mm!? lukt de mijne niet ... Ook de professionele die ik had niet..
Je wil en kan het niet hebben.quote:
Killer Sharks (Malagueña Salerosa) AMAZING سمك القرش القاتلquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:12 schreef PP_Sound het volgende:
Fann en Soury mogen op mijn verjaardag feest komen.
mar zo moeilijk is dat toch niet Piet? Ik moet het altijd alleen doen en OK ja daar wordt je handiger in.. Twas mn ex trouwens die schuldig is dat ik kort/kaal ben gaan dragen... Die schoot ooit een keer uit tijdens het bijwerken van de nekharen ... Volgende dag had ik een bedrijfs uitje Texel... Dus was het hele hoofd maar gelijk gemaakt....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts moest half uur bijkomen van het lachen door het resultaat van mijn poging met tondeuse..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |