Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...quote:
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...
Wat is er mis met los gaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wel verstandig van je... Om eerlijk te zijn... Denk dat het daar helemaal los zou zijn gegaan...
Daar durft ze met dr grote bek want OK ja ze komt daar ook regelmatig... Laat dr lekker toch ..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag van Soury daar niet komen maar zij hier wel![]()
Schiet mij maar lek
Wat is er mis met een grote bek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar durft ze met dr grote bek want OK ja ze komt daar ook regelmatig... Laat dr lekker toch ..
Ik wil niet eens meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor ... Maar Soury is morgen blijkbaar ook vrij... Ja dan durft ze wel ...
Kan zo een nieuwe beginnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
maar R49 ligt ook op zn kant te drijven ... gup blub blub..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |