In welke islamitische landen ben je geweest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit geweest. Is dat Turkije?
Nee dat is Rotterdam aan de Middelandse Zeequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Uit al jouw posts blijkt juist dat iedereen zich aan jou aan moet passen. En even ter informatie; thuis is jouw huis. Dus niet iedere openbare gelegenheid in Nederland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Jouw koeterwaals van Frans en Engels door elkaar maakt op mij geen indruk, hoor.
Ik kan me redelijk aanpassen aan andere omgangsvormen. Maar als ik thuis ben, wil ik gewoon mezelf kunnen zijn.
Misschien praat zijn Arabische schoonmaak Arabisch bij hem thuisquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit al jouw posts blijkt juist dat iedereen zich aan jou aan moet passen. En even ter informatie; thuis is jouw huis. Dus niet iedere openbare gelegenheid in Nederland.
Jemen, Oman, Dubai, Abu Dhabi, Tunesië, Marokko.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In welke islamitische landen ben je geweest?
Ja, geniaal. Ajax shirtjes gekocht voor 5 euro en in NL verkocht aan Ajacieden voor 25 euroquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Prachtige stadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je dan naar Turkije gaat, ga dan naar Istanbul
Ik probeer hier stiekem een duscussie op te starten over de veranglicisering van ons Nederland, sstquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:27 schreef VASND het volgende:
[..]
hee wil je wel Nederlands praten op een Nederlands forum
Zijn er toch watquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Jemen, Oman, Dubai, Abu Dhabi, Tunesië, Marokko.
Nederlands is een ultiem lelijke taal. Meer Engels please.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prachtige stad
[..]
Ik probeer hier stiekem een duscussie op te starten over de veranglicisering van ons Nederland, sst
Mij wordt gevraagd waar ik me aan stoor. Daar heb ik eerlijk antwoord opgegeven. Is het vreemd dat ik me ongemakkelijk voel bij het feit dat in de omgeving waar ik al mijn hele leven woon, opeens steeds meer vreemde talen worden gesproken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uit al jouw posts blijkt juist dat iedereen zich aan jou aan moet passen. En even ter informatie; thuis is jouw huis. Dus niet iedere openbare gelegenheid in Nederland.
In het gewone leven is het niet zo mooi denk ik (veel te GGGGG) maar als je een beetje habibi muziek opzet klinkt het wel oké.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Nederlands is een ultiem lelijke taal. Meer Engels please.
Arabisch is een stuk lelijker nog trouwens. Als mn vriendin dat zou spreken zou ik daar niet geil van worden
Dat moeten we toch niet willen met z'n allen in Nederland? Waarom praat ze eigenlijk? Schoonmaken zal ze!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien praat zijn Arabische schoonmaak Arabisch bij hem thuis
Ja, prachtig. Wel wat opdringerige figuren op sommige plaatsen. Meer dan in die andere landen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn er toch watDubai en Marokko ben ik ook geweest. Marokko vond ik echt geweldig.
Ja, dat is vreemd. Het getuigt van het zelfde gebrek aan aanpassingsvermogen waar je anderen van beschuldigd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Mij wordt gevraagd waar ik me aan stoor. Daar heb ik eerlijk antwoord opgegeven. Is het vreemd dat ik me ongemakkelijk voel bij het feit dat in de omgeving waar ik al mijn hele leven woon, opeens steeds meer vreemde talen worden gesproken?
Ja klopt. Maar Dubai is eigenlijk niet te vergelijken met de rest vind ik. Als je nog opdringeriger wil raad ik je aan om naar Egypte te gaan. Daar zijn het meesters in het opdringenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Wel wat opdringerige figuren op sommige plaatsen. Meer dan in die andere landen.
Dat is jouw mening. Niemand heeft mij nog duidelijk kunnen maken waarom ik me zou moeten aanpassen, als men ergens in het M.O. weer eens heeft besloten oorlogje te voeren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd. Het getuigt van het zelfde gebreek aan aanpassingsvermogen waar je anderen van beschuldigd.
Dat laat ik dan maar even aan me voorbij gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar Dubai is eigenlijk niet te vergelijken met de rest vind ik. Als je nog opdringeriger wil raad ik je aan om naar Egypte te gaan. Daar zijn het meesters in het opdringen
Mjaa aanpassen is ook wel een groot woord, noem eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Niemand heeft mij nog duidelijk kunnen maken waarom ik me zou moeten aanpassen, als men ergens in het M.O. weer eens heeft besloten oorlogje te voeren.
Ja hypocriet zijn ze zeker maar heb toch een zeer chille vakantie gehad. En wilde onwijs graag naar Burj Al Arab. Dus heb daar een High Tea kunnen doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:37 schreef Barbusse het volgende:
Dubai is kut. Hypocriet materialistisch kutland. Marokko is prachtig.
Nee, dat is geen mening. Het is simpelweg een feit. Iedere maatschappij verandert, of je het nu wilt of niet. Maar hardnekkig vast blijven houden aan ideeen die niet meer bestaan of zelfs al achterhaald zijn getuigt niet echt van aanpassingsvermogen. En je geeft gewoon toe dat je niet eens wat weet van islamitische landen, getuige jouw reactie op Yasmin. "Die laat ik even aan me voorbij gaan". Weak, dude. Very weak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Niemand heeft mij nog duidelijk kunnen maken waarom ik me zou moeten aanpassen, als men ergens in het M.O. weer eens heeft besloten oorlogje te voeren.
Iedereen merkt het of zal het binnenkort gaan merken. Er zijn in korte tijd veel asielzoekers bijgekomen, verspreid over heel Nederland. Het wordt gewoon drukker overal. Je ziet ze op straat lopen, er ontstaan opstootjes hier en daar, er ligt meer rotzooi op straat, je moet vaker wachten in de winkel of bij de huisarts. Gewoon, meer mensen op dezelfde oppervlakte die allemaal gebruik willen maken van dezelfde voorzieningen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Mjaa aanpassen is ook wel een groot woord, noem eens een voorbeeld?
Ja, nee, niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hypocriet zijn ze zeker maar heb toch een zeer chille vakantie gehad. En wilde onwijs graag naar Burj Al Arab. Dus heb daar een High Tea kunnen doen
Onzinnige opmerking. In Egypte ben ik niet geweest, daar weet ik niets van. Heb ik ook niet beweerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is geen mening. Het is simpelweg een feit. Iedere maatschappij verandert, of je het nu wilt of niet. Maar hardnekkig vast blijven houden aan ideeen die niet meer bestaan of zelfs al achterhaald zijn getuigt niet echt van aanpassingsvermogen. En je geeft gewoon toe dat je niet eens wat weet van islamitische landen, getuige jouw reactie op Yasmin. "Die laat ik even aan me voorbij gaan". Weak, dude. Very weak.
Weer gewoon aanames, aannames, aannames. Daar ben je al meerdere keren op aangesproken en je gaat er nooit op in. Omdat je weet dat wat je zegt gewoon aannames zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Iedereen merkt het of zal het binnenkort gaan merken. Er zijn in korte tijd veel asielzoekers bijgekomen, verspreid over heel Nederland. Het wordt gewoon drukker overal. Je ziet ze op straat lopen, er ontstaan opstootjes hier en daar, er ligt meer rotzooi op straat, je moet vaker wachten in de winkel of bij de huisarts. Gewoon, meer mensen op dezelfde oppervlakte die allemaal gebruik willen maken van dezelfde voorzieningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |