Uitgebreide docu dus, leuk.quote:Back to 2015 – 21 oktober
In de filmklassieker Back to the Future belandt Marty McFly 30 jaar vooruit in de toekomst: op 21 oktober 2015 om precies te zijn. Hoverboards, vliegende auto's en hondenuitlaatrobots: we zijn nu op het punt dat het zou moeten bestaan. Tom Roes en Thomas Hogeling zijn al van jongs af aan grote fans van de film en gaan met twee vrienden, Robert Sluys en Alexander Brouwers, naar Los Angeles om te kijken welke sporen de film heeft nagelaten. Ze ontdekken dat hun favoriete film 30 jaar later nog steeds een enorme invloed heeft op de levens van de oorspronkelijke crew, filmmakers, wetenschappers, handige ondernemers en bloedfanatieke fans overal ter wereld.
ja, blijkbaar mogen we het niet op amerikaanse tijd vieren want dan is het hier al 22 oktoberquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:02 schreef Fylax het volgende:
Maar eh, gaan we het Nederlandse tijd vieren ja?
Ja mja, dan is het wel ECHT he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, blijkbaar mogen we het niet op amerikaanse tijd vieren want dan is het hier al 22 oktober
ja maar ja maar dat zei ik ook ongeveer zoiets..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja mja, dan is het wel ECHT he.Ik bedoel, ze teleporteren van US naar US
Vier het gewoon de hele dag morgen net zoals zij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar dat zei ik ook ongeveer zoiets..
toen zei Arcee dat we het niet op de 22e gingen vieren
staat niet op blendle dus ik kan je er niet aan helpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf geen toegang, maar artikel in de Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)doe-je-dat~a4167382/
yeah!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 05:47 schreef TLC het volgende:
The future is finally here ! Happy Back to the Future dag mensen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |