Natuurlijk. Bij dezequote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een week Kuyt.
WIL JE GRATIE VERLENEN
Ik ga die dekselse Dirk uit Katwijk wel missen. Maargoed, het zal niet de laatste keer zijn dat je een weddenschap aangaatquote:
Ik had hem al eerder verwachtquote:
oke Kopsterkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb sinds 8 augustus moeten lijden.
Vooraf teken je ervoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:30 schreef inslagenreuring het volgende:
2-2 zou wel een anticlimax zijn
Nee man, thuis moet je winnen als je wilt doorgaanquote:
Beetje als PSV gisteren in de eerste helftquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
AZ voetbalt totaal niet meer, recipe for disaster
AZ is niet in staat om zo slecht te spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Beetje als PSV gisteren in de eerste helft
Man van de wedstrijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die Haps doet het echt goed, volgend jaar naar Ajax
Dit ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:44 schreef hafcfan het volgende:
Koerd is echt een treurig figuur als commentator,
Iddquote:
Zo knap is het toch ook niet tegen een B teamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zijn t soort overwinningen waar ik mijn pet diep voor afneem.
Voor NLse clubs momenteel wel. Spaanse B-teams zijn nog altijd 3 klassen beter.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo knap is het toch ook niet tegen een B team
bquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verdiend, moet bilbo maar niet een C-elftal opstellen
Karma bestaat nogquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verdiend, moet bilbo maar niet een C-elftal opstellen
AZ heeft Bilbo finaal van de mat gespeeldquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, al broekie uitdoende voor ajax, hoe is het?
3-1 gewonnenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, al broekie uitdoende voor ajax, hoe is het?
Sow , mooi!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
AZ heeft Bilbo finaal van de mat gespeeld
Ja door de pindakaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die gaan compleet ontluisterd weer naar dat treurige stukje Spanje van ze.quote:
Mooiweervoetballerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had vroeger ook een teringhekel aan wind bij 't voetballen.
Haha ja, een van de redenen dat ik er ook mee stopte na de D'tjes, vond op straat voetballen ook veel leuker.quote:
als je een keeper bent is het absolute horrorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had vroeger ook een teringhekel aan wind bij 't voetballen.
Op straat kan je natuurlijk meer techniek in je spel kwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha ja, een van de redenen dat ik er ook mee stopte na de D'tjes, vond op straat voetballen ook veel leuker.
Uiteraardquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel dat Ajax een tegentreffer incasseert, is dit dan de schuld van Gudelj?
Europa voetballes geven begint vandaag weerquote:
Groningen leert Braga voetballen neem ik aan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Mahi verprutst een kans
en hij ziet eruit als een jihadist
Absoluut, ik zit te genietenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Groningen leert Braga voetballen neem ik aan?
Idem, puur genot dit oudhollandse succesverhaalquote:
Ossquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Met welke eredivisieclub is Molde vergelijkbaar?
Heerenveenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Met welke eredivisieclub is Molde vergelijkbaar?
Genot voor het oog iddquote:
Centrale verdedigersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde heeft dus een keeper die ze de hele wedstrijd op de been houdt?
Ja want PSV heeft gister Europa laten zien hoe goed het Nederlandse voetbal is?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:13 schreef bianconeri het volgende:
Ajax gaat Nederland weer voor schut zetten![]()
Wat werd Groningen laatst vernederd door Ajax he?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:13 schreef bianconeri het volgende:
Ajax gaat Nederland weer voor schut zetten![]()
Hallo er staat windquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:13 schreef L3gend het volgende:
Achterstaan tegen een noorse middenmotor
Gaat dat hard zo'n middenmotor?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:13 schreef L3gend het volgende:
Achterstaan tegen een noorse middenmotor
Mad. Ajax blameert zich natuurlijk als ze dit niet winnen, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want PSV heeft gister Europa laten zien hoe goed het Nederlandse voetbal is?
Hou gewoon je bek een keer met die kinderachtige afzeikdingen.
Ja was gisteren irritant, ik ga vandaag Ajax niet afzeiken als ze verliezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
2 takt?quote:
Ze spelen niet in de Kuip hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat ajax nog een penalty tegen krijgt
Net als Groningen, die werden laatst hard gesloopt door Ajaxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:14 schreef bianconeri het volgende:
Tete
[..]
Zeg ik dat?
Maar PSV laat ten minste nog eens wat goeds zien, Ajax is elk jaar weer een schande.
Ben je blind? Molde wordt hier kapotgemaaktquote:
Ajax heeft ook een keer van ManU gewonnen hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:14 schreef bianconeri het volgende:
Tete
[..]
Zeg ik dat?
Maar PSV laat ten minste nog eens wat goeds zien, Ajax is elk jaar weer een schande.
Ja PSV heeft prachtige dingen laten zien in de Europa League de laatste jaren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:14 schreef bianconeri het volgende:
Tete
[..]
Zeg ik dat?
PSV stond rond deze tijd met 3-0 achterquote:
Nee, met 3-2.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV stond rond deze tijd met 3-0 achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |