Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opstekenquote:
Hij is gewoon aan het trakteren voor zijn eerste verjaardag...!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:22 schreef JufMariska het volgende:
Hmm, zo ver is Lucas nooit gekomen, die bleef hysterisch tot hij z'n eerste slok binnenkreegZit nu ook vaak nog tussen z'n happen te mopperen. Duidelijk het geduld van z'n moeder
![]()
Kind + traktaties + zo simpel mogelijke camera afgeleverd @ kdv. Nu gauw omkleden en spul pakken voor voorlopig de laatste bruiloft van 2015!
Haha ja da's ook zo. Die bruine paardenstaart daarentegen..quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opsteken![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opsteken![]()
Neem dreads.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Ik wilde daar sowieso ook een keer naar kijken. Krullen zijn leuk, maar kost ook bestrjd. Dus voor het werk frot ik het ook makkelijk in een knot, maar eigenlijk wil dat niet zo goed met zoveel haar.. Dus misschien eens anders proberen. Op 't moment zit het voor geen meter..
haarstokjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Ik wilde daar sowieso ook een keer naar kijken. Krullen zijn leuk, maar kost ook bestrjd. Dus voor het werk frot ik het ook makkelijk in een knot, maar eigenlijk wil dat niet zo goed met zoveel haar.. Dus misschien eens anders proberen. Op 't moment zit het voor geen meter..
Chinese look? Kweenie..quote:
Boksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Hier staan wel veel leuke dingen: http://www.thesmallthingsblog.com/hair/quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Boks.
Laat me weten als je wat leuks hebt gevonden!
valt mee, er zijn heel veel verschillende soorten en meerdere manieren om een knot te maken. een haarstokje of haarvork hoeft niet extreem op te vallen, daar hou ik ook niet van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Chinese look? Kweenie..
Maar dit hoort in LIF
Ontopic: poep! Veul! Tweede keer al in een week, da's wel veel
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hier staan wel veel leuke dingen: http://www.thesmallthingsblog.com/hair/
Ze legt het goed uit en het lijkt heel simpel. Maar ik weet nog niet of het in de praktijk ook zo werktBen bang dat ik hier gewoon teveel haar voor heb. Heb ook de indruk dat mijn haar in de zwangerschap sneller is gegroeid?
Dat heb ik nu ook wel langs de rand. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel er uit gaat vallen. En of ik het merk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.
Ik heb nu van dat stomme pluis net op zo'n lengte dat het alleen maar rechtovereind kan staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |