quote:
Heb je 'm opgehaald?quote:
Stok is van mij, hij vindt mij lief!quote:
Gaat verder alles goed?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Stok is van mij, hij vindt mij lief!Bij anderen lacht hij niet, dat doet hij alleen bij mij
Was even een gek gezicht in de AT, jouw naam in dit topic, ben alleen SPT topics gewendquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmm, 50 minuten rijden alweer. Maar frituur het pleintje ligt er wel heel kortbij![]()
ik lurk hier geregeld. En nu de stok al wat korter bij is al een keer vaker. Tis dat ik aan het inpakken ben voor de verhuis, anders was ik wel even gegaan. Uiteraard lag die dan weer een stuk zuidelijkerquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was even een gek gezicht in de AT, jouw naam in dit topic, ben alleen SPT topics gewend
Laat dan maar zitten. Ik zie Limburg als een donkere grot, nu ligt ie vlak bij de randquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik lurk hier geregeld. En nu de stok al wat korter bij is al een keer vaker. Tis dat ik aan het inpakken ben voor de verhuis, anders was ik wel even gegaan. Uiteraard lag die dan weer een stuk zuidelijker
dan ligt ie nog steeds aan een randquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten. Ik zie Limburg als een donkere grot, nu ligt ie vlak bij de rand
Doen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan ligt ie nog steeds aan een randen nu ik eraan denk, ik weet wel iets heeeuuul afgelegen
Nu kan ie er uit getrokken worden, dat kan ik niet zeggen van de zuidelijke plaatsen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan ligt ie nog steeds aan een randen nu ik eraan denk, ik weet wel iets heeeuuul afgelegen
Ga eens weg jijquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:01 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Doen!Hoe afgelegender, hoe leuker!
Wauw, zo snel!quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:18 schreef Limburg82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over rand gesproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan 'm helaas morgen niet halenEn woensdag blijkbaar ook niet
Wel dinsdag
![]()
Dat is nog ruimschoots Nederland. Maar ook met de auto een ramp om er te komen. Met het OV kun je gerust vergeten. Er komt zeker wel een bus, maar zal niet frequent zijn.quote:
Wat een belediging van Stokquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
Hup naar het westen met dat stuk afgetaped brandhout
Ik denk dat het met de auto prima meevalt... je hoeft alleen maar te sturen en gas te geven, net als naar elke andere plaatsquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat is nog ruimschoots Nederland. Maar ook met de auto een ramp om er te komen. Met het OV kun je gerust vergeten. Er komt zeker wel een bus, maar zal niet frequent zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |