Ik heb eventueel ook een warme stok in de aanbieding.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:18 schreef Fien1989 het volgende:
Stok slaapt vannacht dus lekker warmMaar niet bij mij
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook een warme stok in de aanbieding.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:17 schreef Fien1989 het volgende:
Heeft Stok goed geslapen?Is hij weer uitgezet?
We zullen zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan verdwijnt Stok waarschijnlijk uit Limburg
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan verdwijnt Stok waarschijnlijk uit Limburg
Oh ja ik keek naar de verkeerde tijdquote:
Dus Stok moet eigenlijk al uitgezet zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh ja ik keek naar de verkeerde tijd
Shit happensquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:34 schreef eRKa het volgende:
De 24uur zijn inderdaad ruimschoots voorbij
Iets ongeplands heeft me de hele dag bezig gehouden en kon de stok niet uitzetten..Morgen beter, dan lukt het in elk geval, desnoods gaat hij in Maastricht om een bord. Was wel de bedoeling een nieuwe gemeente op te zoeken.
Als hij in maastricht wordt uitgezet bij station randwyk of cs in de buurt, kan ik zorgen dat hij in een nieuwe gemeente terecht komt. In de richting van boxmeer/st antonis/mill/gemert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:34 schreef eRKa het volgende:
De 24uur zijn inderdaad ruimschoots voorbij
Iets ongeplands heeft me de hele dag bezig gehouden en kon de stok niet uitzetten..Morgen beter, dan lukt het in elk geval, desnoods gaat hij in Maastricht om een bord. Was wel de bedoeling een nieuwe gemeente op te zoeken.
Je verbeeld je dingen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:24 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik zit niet aan drugs, ook nooit geweest!
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:37 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Wat verbeeld ik me?Ik ben gewoon 100% nuchter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:48 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dat dus.Dat ik me verbeeld dat ik nuchter ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik toch ook?Waaruit blijkt on-nuchter gedrag?
![]()
Je hebt last van een onwaarschijnlijke hoeveelheid afwenningsverschijnselen dat de stok er niet is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:51 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat ik me verbeeld dat ik nuchter ben?
Dat ben ik toch ook?Waaruit blijkt on-nuchter gedrag?
Het is allemaal leuk bedoeld hoor, om Stok een beetje levendig te houden hierquote:Op zondag 4 oktober 2015 01:58 schreef embedguy het volgende:
[..]
Je hebt last van een onwaarschijnlijke hoeveelheid afwenningsverschijnselen dat de stok er niet is.
Je kan niet niet nuchter zijn was de conclusie dus je verbeeld je vast dat dat niet zo is.
Maar als je zegt dat ik me vergis, geloof ik je hoor (k).
Pinpoint, de eerste meteen goed!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:40 schreef eRKa het volgende:
Stok heeft weer een nieuwe plekje gevonden.
Een nieuwe gemeente én een beetje noordelijker.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |