abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156524350
Bij het kijken naar films en/of series heb ik wel eens een soort van (tijdelijke) "crush" op bepaalde personages en ik ga er eigenlijk van uit dat de meeste tv/film-liefhebbers dit wel eens hebben.

Ik bedoel geen serieuze verliefdheid, maar meer dat je (tijdens het kijken) op zijn minst wel een beetje in vervoering van het personage bent/raakt. Dat kan dan (een beetje) richting een soort van (tijdelijke) verliefdheid gaan, maar het kan ook puur om een enorme fysieke aantrekkingskracht gaan (wel verdergaand dan “de/het zoveelste lekkere vent/wijf”) of simpelweg dat je om wat voor reden dan ook enorme bewondering/interesse voor/in het personage hebt, dat je de rol die wordt gespeeld gewoon heel erg sterk/bijzonder/interessant/whatever vindt.

In TV / High quality tv series? gaf ik zelf al aan dat ik een soort van crush had op "Al Swearengen" tijdens het kijken van Deadwood (eerste seizoen) en dat terwijl ik doorgaans helemaal niet zo’n “bad guy-lover” ben.

Ik ben wel benieuwd hoe dat bij anderen zit. Wie heeft er ook wel eens een soort van crush op een personage (gehad) en zo ja, op wie en –eventueel- waarom? Ik ben ook wel benieuwd naar "man crushes" (zoals Ems. in datzelfde topic aangaf ook op Al van Deadwood te hebben :D ) of "woman/girl crushes".

Ik zal zelf nog eens nadenken over bij welke personages ik dat nog meer heb/had... mocht je meer een soort van "crush" op een bepaalde acteur/actrice hebben, dan lijkt me dat hier ook wel op zijn plaats.

Game on voor wie zich op deze manier een beetje bloot durft te geven! ~O> :P
Tails tell tales
pi_156524380
Singrid ten Napel/Natalie van Walraven - Penoza

Sowieso vind ik het een hele knappe en leuke dame. In de serie voel ik me ook erg tot haar personage aangetrokken. Zo wilde ik haar in Seizoen 2 eigenlijk opbellen en haar een woonplek aanbieden toen het even slecht ging. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door dimmak op 01-10-2015 16:29:17 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156524652
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:21 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Sowieso vind ik het een hele knappe en leuke dame. In de serie voel ik me ook erg tot haar personage aangetrokken. Zo wilde ik haar in Seizoen 2 eigenlijk opbellen en haar een woonplek aanbieden toen het even slecht ging. :P
:D

Edit: sorry, ik ken haar niet. Ik weet wel van het bestaan van Penoza af, maar nog nooit iets van gezien.
Tails tell tales
pi_156525263
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:21 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

staan haar jukbeenderen zover naar voren, of heeft ze gewoon grote wallen?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156525283
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:07 schreef spierbal het volgende:

[..]

staan haar jukbeenderen zover naar voren, of heeft ze gewoon grote wallen?
Ja, ze heeft van die lieve wangen. O+
pi_156525302
Hier was ik verliefd op toen ik kind was :')

Geen idee meer hoe deze vrouwelijke anime robot heette.
pi_156525318
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je heeft van die lieve wangen. O+
dank je.
pi_156525337
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:09 schreef spierbal het volgende:

[..]

dank je.
:')
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:08 schreef spierbal het volgende:

[ afbeelding ]

Android 17
pi_156525339
Dochter van Evert ten napel?
pi_156529496
Christy ( gespeeld door Kellie Martin ) O+
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 20:07:27 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_156529730
Ik zit te peinzen maar kom echt op geen 1 personage waarvan ik dacht, mmm lekker hoor.

Wel acteurs natuurlijk. Zo vond ik Adrian Paul (Highlander) wel een lekker ding, ik denk vanwege zijn staartje :') En natuurlijk Wentworth Miller (Prison Break).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156530940
quote:

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

:')

[..]

Android 17
Nee Android 18, haar "broer" was Android 17
pi_156532506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:40 schreef Max23 het volgende:

[..]

[..]

Nee Android 18, haar "broer" was Android 17
Android, serieus. Haha kicken.

Oowja een Saxa van Spartacus, mooie beentjes.
pi_156533207
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind cartoons wel leuk (anime niet), maar verliefd worden op een cartoon/anime figuur, daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen :@

Wat vond je er zo leuk aan? :D
Tails tell tales
pi_156533268
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:59 schreef Szikha2 het volgende:
Christy ( gespeeld door Kellie Martin ) O+
Ik dacht die ken ik niet, maar opgezocht en ik ken 'r toch. Heel lief koppie :Y
Tails tell tales
  donderdag 1 oktober 2015 @ 21:39:10 #16
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156533321
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156533611
quote:
Hahaha, je had ook je post leeg kunnen laten ;)

Man crush of...?

quote:
99s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik zit te peinzen maar kom echt op geen 1 personage waarvan ik dacht, mmm lekker hoor.

Wel acteurs natuurlijk. Zo vond ik Adrian Paul (Highlander) wel een lekker ding, ik denk vanwege zijn staartje :') En natuurlijk Wentworth Miller (Prison Break).
Maar ik bedoel toch iets anders dan iemand gewoon een lekker ding vinden. Want in dat geval zou ik waarschijnlijk wel rijen met mensen (zowel man als vrouw) kunnen opnoemen. Het is misschien moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel? Ik bedoel dat je echt een beetje vol van een personage bent zeg maar. Dat zit bij mij meestal meer in het karakter dan in het uiterlijk. Vaak vind ik mijn "tv crushes" niet eens (zo) knap om te zien. Heb jij dat nooit? :)
Tails tell tales
pi_156533748

Don Draper :9~
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 21:50:39 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_156533757
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hahaha, je had ook je post leeg kunnen laten ;)

Man crush of...?

[..]

Maar ik bedoel toch iets anders dan iemand gewoon een lekker ding vinden. Want in dat geval zou ik waarschijnlijk wel rijen met mensen (zowel man als vrouw) kunnen opnoemen. Het is misschien moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel? Ik bedoel dat je echt een beetje vol van een personage bent zeg maar. Dat zit bij mij meestal meer in het karakter dan in het uiterlijk. Vaak vind ik mijn "tv crushes" niet eens (zo) knap om te zien. Heb jij dat nooit? :)
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, iemand die je bewondert (als personage) of waarmee je je kunt identificeren. Maar ik kan niet zo snel iemand/personage bedenken eigenlijk. Vandaar dat ik voor de optie van 'lekker ding' koos.

Beetje in de buurt van wat jij bedoelt zou voor mij misschien dan Xena kunnen zijn. Dat vond ik toch zo een stoere vrouw :D Maar daar houdt het wel mee op.

Damn en terwijl ik een plaatje zoek zie ik dit
niet zo tof doen
pi_156535159
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind cartoons wel leuk (anime niet), maar verliefd worden op een cartoon/anime figuur, daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen :@

Wat vond je er zo leuk aan? :D
geen idee joh ik zat in groep 5, vond het gewoon geil wijf destijds. Had zelfs gedroomd dat ik kinderen met haar had haha. Ja ik was een raar ventje.
pi_156535177
quote:
99s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, iemand die je bewondert (als personage) of waarmee je je kunt identificeren. Maar ik kan niet zo snel iemand/personage bedenken eigenlijk. Vandaar dat ik voor de optie van 'lekker ding' koos.

Beetje in de buurt van wat jij bedoelt zou voor mij misschien dan Xena kunnen zijn. Dat vond ik toch zo een stoere vrouw :D Maar daar houdt het wel mee op.

Damn en terwijl ik een plaatje zoek zie ik dit
Xena vond ik ook wel een hele stoere vrouw, maar als ik het mij goed kan herinneren was ze voor mijn smaak net iets te bitchy.

IRL kom ik echt maar zelden iemand tegen die ik echt heel erg leuk vind (en dat is eigenlijk maar goed ook ;)), maar bij personages heb ik dat zelf juist best wel snel eigenlijk. Grappig dat jij dat blijkbaar helemaal niet hebt. Zal zo eens mijn lijstje met gekeken series bij langs gaan, volgens mij kom ik dan best aan een aardig rijtje...

Bij films heb ik dat weer niet zo. Kijk ik sowieso bijna niet meer, maar duren imo ook te kort om een personage echt leuk te vinden. In het algemeen bezien heb ik qua acteurs echter wel een soort van zwak voor Denzel Washington en Al Pacino. Die vind ik in bijna al hun rollen wel iets heel aantrekkelijks hebben. Qua actrices zou ik het zo echt niet weten. Ik heb überhaupt niet zo snel een girl crush volgens mij.
Tails tell tales
pi_156535285
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef spierbal het volgende:

[..]

geen idee joh ik zat in groep 5, vond het gewoon geil wijf destijds. Had zelfs gedroomd dat ik kinderen met haar had haha. Ja ik was een raar ventje.
:D

Ik dacht op basis van het plaatje eigenlijk dat het een jongen was. Wel een jongen met sieraden. :')
Tails tell tales
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 22:42:43 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_156535733
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Forbry het volgende:

Xena vond ik ook wel een hele stoere vrouw, maar als ik het mij goed kan herinneren was ze voor mijn smaak net iets te bitchy.

IRL kom ik echt maar zelden iemand tegen die ik echt heel erg leuk vind (en dat is eigenlijk maar goed ook ;)), maar bij personages heb ik dat zelf juist best wel snel eigenlijk. Grappig dat jij dat blijkbaar helemaal niet hebt. Zal zo eens mijn lijstje met gekeken series bij langs gaan, volgens mij kom ik dan best aan een aardig rijtje...

Bij films heb ik dat weer niet zo. Kijk ik sowieso bijna niet meer, maar duren imo ook te kort om een personage echt leuk te vinden. In het algemeen bezien heb ik qua acteurs echter wel een soort van zwak voor Denzel Washington en Al Pacino. Die vind ik in bijna al hun rollen wel iets heel aantrekkelijks hebben. Qua actrices zou ik het zo echt niet weten. Ik heb überhaupt niet zo snel een girl crush volgens mij.
Denk dat ik in mijn achterhoofd toch altijd heb 'het is een film/serie. En verder heb ik op iedereen altijd wel wat aan te merken :') Daarom vind ik (ook) niet zo snel iemand echt leuk, irl en als personage.
niet zo tof doen
pi_156535948
quote:
99s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Denk dat ik in mijn achterhoofd toch altijd heb 'het is een film/serie. En verder heb ik op iedereen altijd wel wat aan te merken :') Daarom vind ik (ook) niet zo snel iemand echt leuk, irl en als personage.
Ik laat mij tijdens het kijken van series juist wel heel erg meeslepen denk ik. Zodra de tv uitgaat is één en ander echter ook zo weer verdwenen, zo werkt dat bij mij dan ook wel weer. :)
Tails tell tales
pi_156536014
Gwyneth Paltrow in Se7en.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')