quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:21 schreef dimmak het volgende:
Singrid ten Napel/Natalie van Walraven - Penoza
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik het een hele knappe en leuke dame. In de serie voel ik me ook erg tot haar personage aangetrokken. Zo wilde ik haar in Seizoen 2 eigenlijk opbellen en haar een woonplek aanbieden toen het even slecht ging.
staan haar jukbeenderen zover naar voren, of heeft ze gewoon grote wallen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:21 schreef dimmak het volgende:
Singrid ten Napel/Natalie van Walraven - Penoza
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik het een hele knappe en leuke dame. In de serie voel ik me ook erg tot haar personage aangetrokken. Zo wilde ik haar in Seizoen 2 eigenlijk opbellen en haar een woonplek aanbieden toen het even slecht ging.
Ja, ze heeft van die lieve wangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
staan haar jukbeenderen zover naar voren, of heeft ze gewoon grote wallen?
quote:
Android 17quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:08 schreef spierbal het volgende:
Hier was ik verliefd op toen ik kind was
[ afbeelding ]
Geen idee meer hoe deze vrouwelijke anime robot heette.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:08 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Android 18, haar "broer" was Android 17quote:
Android, serieus. Haha kicken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Nee Android 18, haar "broer" was Android 17
Ik vind cartoons wel leuk (anime niet), maar verliefd worden op een cartoon/anime figuur, daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:08 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht die ken ik niet, maar opgezocht en ik ken 'r toch. Heel lief koppiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:59 schreef Szikha2 het volgende:
Christy ( gespeeld door Kellie Martin )
Hahaha, je had ook je post leeg kunnen latenquote:
Maar ik bedoel toch iets anders dan iemand gewoon een lekker ding vinden. Want in dat geval zou ik waarschijnlijk wel rijen met mensen (zowel man als vrouw) kunnen opnoemen. Het is misschien moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel? Ik bedoel dat je echt een beetje vol van een personage bent zeg maar. Dat zit bij mij meestal meer in het karakter dan in het uiterlijk. Vaak vind ik mijn "tv crushes" niet eens (zo) knap om te zien. Heb jij dat nooit?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik zit te peinzen maar kom echt op geen 1 personage waarvan ik dacht, mmm lekker hoor.
Wel acteurs natuurlijk. Zo vond ik Adrian Paul (Highlander) wel een lekker ding, ik denk vanwege zijn staartjeEn natuurlijk Wentworth Miller (Prison Break).
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, iemand die je bewondert (als personage) of waarmee je je kunt identificeren. Maar ik kan niet zo snel iemand/personage bedenken eigenlijk. Vandaar dat ik voor de optie van 'lekker ding' koos.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hahaha, je had ook je post leeg kunnen laten
Man crush of...?
[..]
Maar ik bedoel toch iets anders dan iemand gewoon een lekker ding vinden. Want in dat geval zou ik waarschijnlijk wel rijen met mensen (zowel man als vrouw) kunnen opnoemen. Het is misschien moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel? Ik bedoel dat je echt een beetje vol van een personage bent zeg maar. Dat zit bij mij meestal meer in het karakter dan in het uiterlijk. Vaak vind ik mijn "tv crushes" niet eens (zo) knap om te zien. Heb jij dat nooit?
geen idee joh ik zat in groep 5, vond het gewoon geil wijf destijds. Had zelfs gedroomd dat ik kinderen met haar had haha. Ja ik was een raar ventje.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind cartoons wel leuk (anime niet), maar verliefd worden op een cartoon/anime figuur, daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen![]()
Wat vond je er zo leuk aan?
Xena vond ik ook wel een hele stoere vrouw, maar als ik het mij goed kan herinneren was ze voor mijn smaak net iets te bitchy.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, iemand die je bewondert (als personage) of waarmee je je kunt identificeren. Maar ik kan niet zo snel iemand/personage bedenken eigenlijk. Vandaar dat ik voor de optie van 'lekker ding' koos.
Beetje in de buurt van wat jij bedoelt zou voor mij misschien dan Xena kunnen zijn. Dat vond ik toch zo een stoere vrouwMaar daar houdt het wel mee op.
Damn en terwijl ik een plaatje zoek zie ik dit
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
geen idee joh ik zat in groep 5, vond het gewoon geil wijf destijds. Had zelfs gedroomd dat ik kinderen met haar had haha. Ja ik was een raar ventje.
Denk dat ik in mijn achterhoofd toch altijd heb 'het is een film/serie. En verder heb ik op iedereen altijd wel wat aan te merkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Forbry het volgende:
Xena vond ik ook wel een hele stoere vrouw, maar als ik het mij goed kan herinneren was ze voor mijn smaak net iets te bitchy.
IRL kom ik echt maar zelden iemand tegen die ik echt heel erg leuk vind (en dat is eigenlijk maar goed ook), maar bij personages heb ik dat zelf juist best wel snel eigenlijk. Grappig dat jij dat blijkbaar helemaal niet hebt. Zal zo eens mijn lijstje met gekeken series bij langs gaan, volgens mij kom ik dan best aan een aardig rijtje...
Bij films heb ik dat weer niet zo. Kijk ik sowieso bijna niet meer, maar duren imo ook te kort om een personage echt leuk te vinden. In het algemeen bezien heb ik qua acteurs echter wel een soort van zwak voor Denzel Washington en Al Pacino. Die vind ik in bijna al hun rollen wel iets heel aantrekkelijks hebben. Qua actrices zou ik het zo echt niet weten. Ik heb überhaupt niet zo snel een girl crush volgens mij.
Ik laat mij tijdens het kijken van series juist wel heel erg meeslepen denk ik. Zodra de tv uitgaat is één en ander echter ook zo weer verdwenen, zo werkt dat bij mij dan ook wel weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ik in mijn achterhoofd toch altijd heb 'het is een film/serie. En verder heb ik op iedereen altijd wel wat aan te merkenDaarom vind ik (ook) niet zo snel iemand echt leuk, irl en als personage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |