Past goed om dan erna Battlestar Galactica te doen, die legt je allerlei ideeën en kwesties voor. Als je Blade Runner waardeert dan past BSG goed in dat straatje. Ook toffe verhaallijn trouwensquote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef Zolder het volgende:
Update: we zijn weer een tijdje verder en ben nu aan het eind van seizoen 4 van Breaking Bad. En wat is dat een goede serie zeg, beter dan The Sopranos
Waarschijnlijk wordt de volgende The Wire
Is die er dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de oude versie van The Wire, maar denk dat ik binnenkort ook de HD-versie aanschaf.
http://www.theverge.com/2(...)reenshot-comparisonsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Is die er dan?
Ze zijn toch juist bewust in 4:3 blijven schieten toendertijd?
Ja, maar ik vind die nieuwe HD-versie wel echt nice hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Is die er dan?
Ze zijn toch juist bewust in 4:3 blijven schieten toendertijd?
Ik had echt een soort van crush op hem tijdens het kijken van Deadwood (terwijl ik doorgaans juist niet zo'n "bad guy-lover" ben)quote:
Ik ben zo hetero dat het pijn doet maar zelfs ik ben verliefd op Alquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had echt een soort van crush op hem tijdens het kijken van Deadwood (terwijl ik doorgaans juist niet zo'n "bad guy-lover" ben)
Staat nog steeds te wachten op mij hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:42 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat oudere serie, maar nog steeds echt een topper met Derek Jacobi en John Hurt, voor mij nog altijd een van de beste miniseries ooit gemaakt
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben zo hetero dat het pijn doet maar zelfs ik ben verliefd op Al
Eens!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:58 schreef contactpersoon het volgende:
Bloodline. Bloodline (TV Series 2015– ) - IMDb
Een van de beste series van 2015, trust me.
Daar heb ik me inderdaad ook prima mee vermaakt, leuke setting in de keysquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:58 schreef contactpersoon het volgende:
Bloodline. Bloodline (TV Series 2015– ) - IMDb
Een van de beste series van 2015, trust me.
Mee eens samen met deadwood echt erg jammer dat het gecancelled Is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Staat nog steeds te wachten op mij hier.
Sowieso, er is te weinig Rome in series. En toen er een keer relatief recent Rome was stopte het na seizoen 2
Eeuwig zonde. Ik denk dat als Rome iets later was uitgekomen dat het makkelijk 6-7 seizoenen had gehaald. Het was er gewoon net niet het moment voor.
De laatste 2 volg ik al.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:23 schreef George_Zina het volgende:
- Spartacus: IMDb 8,6
- Daredevil: IMDb 8,9
- House of Cards IMDb 9
- Marco Polo IMDb 8,1
Mijn altime favoriet blijft Spartacus maar de laatste jaren komen veel vette series uit. Met name door de opkomst van Netflix die miljarden euro's vrij maakt voor de producties van eigen series. series waren altijd een ondergeschoven kindjes ten opzichte van films maar de laatste jaren is een langzame kentering gaande.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |