Jahoor, doe maar stoer op internet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zolang de plantenspuit binnen handbereik is ben ik gewoon de baas hoor, weet niet. Als ik besluit dat hij niet meer mag eten, gaat 'ie na een tijdje gewoon dood.
Dealt with it.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:55 schreef Myrr het volgende:
Er loopt de godganse dag een anus door je huis,
Nee joh, gezellig zo. Huisje, boompje, beestje, baby. Zodra je het hebt geaccepteerd is het best leuk allemaal.quote:
Moet je een op je neus ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Jahoor, doe maar stoer op internet.
We weten allemaal beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je een op je neus ofzo.Hmnee, niet dat ik me kan herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan heb ik een ander voor me.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Hmnee, niet dat ik me kan herinneren.
Het baren van een kind duurt niet lang meer. Aangezien ze al een tijdje zwanger isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:15 schreef wenfer2 het volgende:
TS is toe om de volgende stap te zetten in haar (burgerlijke) levensbestaan.
Volgende stappen zijn het baren van een kind en het aanschaffen van een fleecevest.
Dat fleecevest.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:15 schreef wenfer2 het volgende:
TS is toe om de volgende stap te zetten in haar (burgerlijke) levensbestaan.
Volgende stappen zijn het baren van een kind en het aanschaffen van een fleecevest.
Ik wist niet dat je echt zwanger was!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat fleecevest.
Kind word in januari gebaard, zo'n vest zal dan vast ook goed uitkomen. Bedankt voor de tip.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je echt zwanger was!
Is dat jouw schuld?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het baren van een kind duurt niet lang meer. Aangezien ze al een tijdje zwanger is
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:02 schreef Myrr het volgende:
Nee joh, gezellig zo. Huisje, boompje, beestje, baby. Zodra je het hebt geaccepteerd is het best leuk allemaal.
RIP Fok!carriere, dat wel.
Nee, gelukkig niet. Wil voorlopig nog niet aan kinderen denkenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kiek. MyrrBaby!Van vier maanden geleden, dat dan weer wel.
Ze zijn alleen koning omdat jij hun slaaf bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is juist geweldig. hoe die katten koningen zijn en hele dagen stoer liggen te liggen en lammen en luieren. beetje vreten beetje hun kont wassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |