Ja ik zag het, dacht eerst dat het een butplug was. Ik ga haar binnen houden dus ik denk dat ik er een paar aanschaf.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:57 schreef Chai het volgende:
Voor die anus zijn speciale sieraden die je om hun staart kunt doen.
Ja en dan schijt ze er elke keer tegenaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik zag het, dacht eerst dat het een butplug was. Ik ga haar binnen houden dus ik denk dat ik er een paar aanschaf.
Godver.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan schijt ze er elke keer tegenaan.
Ahja, dat hoort ook in het rijtje thuis van redenen om geen katje te nemen. Ze worden altijd morskapot gereden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:02 schreef CaseJunky het volgende:
Ach die anus went wel joh.... en anders schop je hem gewoon buiten de deur en komt er vanzelf iemand die hem plat rijd.
Ja ze zijn heerlijk, daarom heb ik de boot zo lang afgehouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:03 schreef -supergirl- het volgende:
weet je hoe geniaal katten zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben echt een kattenmensch. heb zelf 2 katten en je gaat er echt van genieten weet het zeker. ze zijn zo leuk
Heerlijk? Ik ben geen katten mens (heb er ook geen hekel aan als ze maar van een ander zijn) maar vind het echt luie schijt beesten.... Ze doen de hele dag geen fuck en als ze wel wat aan het doen zijn zitten ze je gruwelijk in de wegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze zijn heerlijk, daarom heb ik de boot zo lang afgehouden.![]()
Het zijn net kinderen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:12 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Heerlijk? Ik ben geen katten mens (heb er ook geen hekel aan als ze maar van een ander zijn) maar vind het echt luie schijt beesten.... Ze doen de hele dag geen fuck en als ze wel wat aan het doen zijn zitten ze je gruwelijk in de weg
Lekker niet doen dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:13 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Precies en daarom wil ik geen kinderen
Gezellig zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:13 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Precies en daarom wil ik geen kinderen
Heb 2 afgerichte konijnen en dat is meer dan zat
dat is juist geweldig. hoe die katten koningen zijn en hele dagen stoer liggen te liggen en lammen en luieren. beetje vreten beetje hun kont wassen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:12 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Heerlijk? Ik ben geen katten mens (heb er ook geen hekel aan als ze maar van een ander zijn) maar vind het echt luie schijt beesten.... Ze doen de hele dag geen fuck en als ze wel wat aan het doen zijn zitten ze je gruwelijk in de weg
Haha nou ja het zijn net honden... Ze komen wanneer je ze roept en schijten alleen op de daartoe aangewezen plekquote:
En als wij als mannen dat doen zijn we vieze luie varkens... typischquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is juist geweldig. hoe die katten koningen zijn en hele dagen stoer liggen te liggen en lammen en luieren. beetje vreten beetje hun kont wassen.
klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:18 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
En als wij als mannen dat doen zijn we vieze luie varkens... typisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |