Ja ik zag het, dacht eerst dat het een butplug was. Ik ga haar binnen houden dus ik denk dat ik er een paar aanschaf.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:57 schreef Chai het volgende:
Voor die anus zijn speciale sieraden die je om hun staart kunt doen.
Ja en dan schijt ze er elke keer tegenaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik zag het, dacht eerst dat het een butplug was. Ik ga haar binnen houden dus ik denk dat ik er een paar aanschaf.
Godver.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan schijt ze er elke keer tegenaan.
Ahja, dat hoort ook in het rijtje thuis van redenen om geen katje te nemen. Ze worden altijd morskapot gereden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:02 schreef CaseJunky het volgende:
Ach die anus went wel joh.... en anders schop je hem gewoon buiten de deur en komt er vanzelf iemand die hem plat rijd.
Ja ze zijn heerlijk, daarom heb ik de boot zo lang afgehouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:03 schreef -supergirl- het volgende:
weet je hoe geniaal katten zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben echt een kattenmensch. heb zelf 2 katten en je gaat er echt van genieten weet het zeker. ze zijn zo leuk
Heerlijk? Ik ben geen katten mens (heb er ook geen hekel aan als ze maar van een ander zijn) maar vind het echt luie schijt beesten.... Ze doen de hele dag geen fuck en als ze wel wat aan het doen zijn zitten ze je gruwelijk in de wegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze zijn heerlijk, daarom heb ik de boot zo lang afgehouden.![]()
Het zijn net kinderen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:12 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Heerlijk? Ik ben geen katten mens (heb er ook geen hekel aan als ze maar van een ander zijn) maar vind het echt luie schijt beesten.... Ze doen de hele dag geen fuck en als ze wel wat aan het doen zijn zitten ze je gruwelijk in de weg
Lekker niet doen dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:13 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Precies en daarom wil ik geen kinderen
Gezellig zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:13 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Precies en daarom wil ik geen kinderen
Heb 2 afgerichte konijnen en dat is meer dan zat
dat is juist geweldig. hoe die katten koningen zijn en hele dagen stoer liggen te liggen en lammen en luieren. beetje vreten beetje hun kont wassen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:12 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Heerlijk? Ik ben geen katten mens (heb er ook geen hekel aan als ze maar van een ander zijn) maar vind het echt luie schijt beesten.... Ze doen de hele dag geen fuck en als ze wel wat aan het doen zijn zitten ze je gruwelijk in de weg
Haha nou ja het zijn net honden... Ze komen wanneer je ze roept en schijten alleen op de daartoe aangewezen plekquote:
En als wij als mannen dat doen zijn we vieze luie varkens... typischquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is juist geweldig. hoe die katten koningen zijn en hele dagen stoer liggen te liggen en lammen en luieren. beetje vreten beetje hun kont wassen.
klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:18 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
En als wij als mannen dat doen zijn we vieze luie varkens... typisch
Zolang de plantenspuit binnen handbereik is ben ik gewoon de baas hoor, weet niet. Als ik besluit dat hij niet meer mag eten, gaat 'ie na een tijdje gewoon dood.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:58 schreef zovty het volgende:
je bent een bitch.
De bitch van je kat. Deal with it.
Als jij graag een kattenvrouwtje wil zijn mag dat best hoor.quote:
Wat zeg ik nou net?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als jij graag een kattenvrouwtje wil zijn mag dat best hoor.
quote:
Nu al niet meer weten wat je net zelf gezegd hebtquote:
Jahoor, doe maar stoer op internet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zolang de plantenspuit binnen handbereik is ben ik gewoon de baas hoor, weet niet. Als ik besluit dat hij niet meer mag eten, gaat 'ie na een tijdje gewoon dood.
Dealt with it.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:55 schreef Myrr het volgende:
Er loopt de godganse dag een anus door je huis,
Nee joh, gezellig zo. Huisje, boompje, beestje, baby. Zodra je het hebt geaccepteerd is het best leuk allemaal.quote:
Moet je een op je neus ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Jahoor, doe maar stoer op internet.
We weten allemaal beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je een op je neus ofzo.Hmnee, niet dat ik me kan herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan heb ik een ander voor me.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Hmnee, niet dat ik me kan herinneren.
Het baren van een kind duurt niet lang meer. Aangezien ze al een tijdje zwanger isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:15 schreef wenfer2 het volgende:
TS is toe om de volgende stap te zetten in haar (burgerlijke) levensbestaan.
Volgende stappen zijn het baren van een kind en het aanschaffen van een fleecevest.
Dat fleecevest.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:15 schreef wenfer2 het volgende:
TS is toe om de volgende stap te zetten in haar (burgerlijke) levensbestaan.
Volgende stappen zijn het baren van een kind en het aanschaffen van een fleecevest.
Ik wist niet dat je echt zwanger was!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat fleecevest.
Kind word in januari gebaard, zo'n vest zal dan vast ook goed uitkomen. Bedankt voor de tip.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je echt zwanger was!
Is dat jouw schuld?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het baren van een kind duurt niet lang meer. Aangezien ze al een tijdje zwanger is
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:02 schreef Myrr het volgende:
Nee joh, gezellig zo. Huisje, boompje, beestje, baby. Zodra je het hebt geaccepteerd is het best leuk allemaal.
RIP Fok!carriere, dat wel.
Nee, gelukkig niet. Wil voorlopig nog niet aan kinderen denkenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kiek. MyrrBaby!Van vier maanden geleden, dat dan weer wel.
Ze zijn alleen koning omdat jij hun slaaf bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is juist geweldig. hoe die katten koningen zijn en hele dagen stoer liggen te liggen en lammen en luieren. beetje vreten beetje hun kont wassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |