abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:06:38 #201
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156538471
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dan heb je ook geen reet te maken met wat er in Nederland verder gebeurt. Lusten/lasten verhaal
Natuurlijk heb ik daar wel mee te maken. Ik word hier gedwongen torenhoge belastingen te betalen, die voor een groot deel worden aangewend t.b.v. migranten. Daar ben ik gewoon niet van gediend.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:07:53 #202
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_156538507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik daar wel mee te maken. Ik word hier gedwongen torenhoge belastingen te betalen, die voor een groot deel worden aangewend t.b.v. migranten. Daar ben ik gewoon niet van gediend.
Je kan ook gewoon vertrekken naar een ander land als je geen belastingen wilt betalen hier.

Overigens die paar euro die er uit jouw zak vallen redden ze de asielzoekers niet mee hoor.
pi_156538548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het "westen"....? Daar heb ik ook geen reet mee te maken.
Prima, maar dan moet je zelf ook geen welvaartsniveau opeisen dat niet voortkomt uit jouw eigen persoonlijke prestaties maar enkel en alleen uit het feit dat je in "het westen" geboren bent. Dwz. alles boven het wereldwijde doorsnee-inkomen voor de middenklasse-bevolking van 250 à 700 euro per maand bruto, afhankelijk van het opleidingsniveau.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:10:26 #204
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156538568
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon vertrekken naar een ander land als je geen belastingen wilt betalen hier.

Overigens die paar euro die er uit jouw zak vallen redden ze de asielzoekers niet mee hoor.
Het gaat niet om een paar euro. Het gaat om miljarden per jaar. De Nederlandse bevolking heeft niets te maken met de eeuwige ruziemakers in het M.O. Laat ze hun eigen rommel opruimen.

Nu komen ze hierheen en gewoon hier gewoon verder met rotzooi trappen en schade veroorzaken. Die wij dan ook weer mogen betalen.
pi_156538574
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het gaat niet om een paar euro. Het gaat om miljarden per jaar. De Nederlandse bevolking heeft niets te maken met de eeuwige ruziemakers in het M.O. Laat ze hun eigen rommel opruimen.

Nu komen ze hierheen en gewoon hier gewoon verder met rotzooi trappen en schade veroorzaken. Die wij dan ook weer mogen betalen.
Hoeveel miljard per jaar?
pi_156538610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wie goed doet, goed ontmoet. Ben benieuwd naar je ervaringen. Wie weet sluit ik ook nog wel aan in mijn regio, maar de laatste keren dat ik keek waren daar geen mensen nodig :)
Ik ga laten weten hoe het is bevallen, Toefjes. :P Lijkt mij in ieder geval best nuttig en eens iets anders.
pi_156538624
quote:

[..]

Je bedoelt de "eigen" rommel die is ontstaan doordat George W. Bush oorlogje ging spelen in Irak met steun van Balkenende?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2015 00:12:48 ]
pi_156538648
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hohoho.

Achter je toetsenbord flink lopen kletsen is ook een hele prestatie.
je denkt dat ik op een forum ga verzinnen dat ik me op ga geven voor vrijwilligerswerk en noemt dat flink kletsen oook nog :@ Ja, erg nuttig.
pi_156538660
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Je bedoelt de "eigen" rommel die is ontstaan doordat George W. Bush oorlogje ging spelen in Irak met steun van Balkenende?
Je hebt een punt, echter de Arabische lente is niet door de Nederlanders gestart.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:14:27 #210
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156538664
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:') 8)7
trol :P
Ik zou het zelf niet doen maar waarom zou je zo iemand moeten neersabelen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156538669
quote:

[..]

Waarna Balkenende in 2006 mocht aanschuiven voor een tweede termijn van 4 jaar. De kiezer heeft gesproken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:12 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik ga laten weten hoe het is bevallen, Toefjes. :P Lijkt mij in ieder geval best nuttig en eens iets anders.
Ben benieuwd _O_
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:17:53 #212
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156538737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Prima, maar dan moet je zelf ook geen welvaartsniveau opeisen dat niet voortkomt uit jouw eigen persoonlijke prestaties maar enkel en alleen uit het feit dat je in "het westen" geboren bent. Dwz. alles boven het wereldwijde doorsnee-inkomen voor de middenklasse-bevolking van 250 à 700 euro per maand bruto, afhankelijk van het opleidingsniveau.
Ik kom uit een eeuwenoude familie van boeren, vissers en andere ambachtslieden. Wij hebben nooit meegedaan aan welke kutoorlog dan ook. Mijn welvaartsniveau is uitsluitend gebaseerd op persoonlijke prestaties van mij en mijn familie.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:17:58 #213
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_156538740
quote:

[..]

Welke miljarden? Eigen rommel? Het is niet voor niks dat hele wagenpark van IS uit Amerikaans spul bestaat.
pi_156538745
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hij weet helemaal niks. Al die linkjes naar krantenartikelen, ze staan vol met woorden als 'men rekent op' en 'an estimated amount'. Waarom blijf je ingaan op die diarree? Fok gaat failliet, aldus Danny. Dit soort onderbuikgehuil wat gewoon gemeengoed is geworden heeft daar een grote bijdrage aan. Die opmerking dat Rucola maar even haar lichaam aan moet bieden, want 'daar is grote behoefte aan' zegt al genoeg.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:18:19 #215
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156538746
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vier of vijf, de laatste keer dat ik dat controleerde.
pi_156538768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik kom uit een eeuwenoude familie van boeren, vissers en andere ambachtslieden. Wij hebben nooit meegedaan aan welke kutoorlog dan ook. Mijn welvaartsniveau is uitsluitend gebaseerd op persoonlijke prestaties van mij en mijn familie.
Dit is gewoon feitelijk onjuist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:19:27 #217
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156538770
quote:

[..]

Ik was het (net als de meeste Nederlanders destijds) oneens met Balkenende om mee te doen aan die vuile oorlog.

Maar dat staat los van de burgeroorlog die momenteel gaande is in Syrië.
pi_156538771
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij weet helemaal niks. Al die linkjes naar krantenartikelen, ze staan vol met woorden als 'men rekent op' en 'an estimated amount'. Waarom blijf je ingaan op die diarree? Fok gaat failliet, aldus Danny. Dit soort onderbuikgehuil wat gewoon gemeengoed is geworden heeft daar een grote bijdrage aan. Die opmerking dat Rucola maar even haar lichaam aan moet bieden, want 'daar is grote behoefte aan' zegt al genoeg.
Dus dat.
pi_156538780
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:14 schreef kawotski het volgende:

[..]

Je hebt een punt, echter de Arabische lente is niet door de Nederlanders gestart.
Dat er zo veel vluchtelingen uit Syrië komen heeft volgens mij voor een flink deel te maken met IS, en die zijn begonnen in het noorden van Irak in het machtsvacuüm nadat de Amerikanen daar weer vertrokken waren en zijn van daaruit ook het Syrië-conflict in gestapt.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:20:34 #220
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_156538789
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:13 schreef Rucola het volgende:

[..]

je denkt dat ik op een forum ga verzinnen dat ik me op ga geven voor vrijwilligerswerk en noemt dat flink kletsen oook nog :@ Ja, erg nuttig.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
pi_156538799
quote:

[..]

Ik ga juist keer op keer die confrontatie aan, omdat mensen gewoon als een domme brulaap hier halve waarheden of leugens neergooien richting een groep die zich niet kan verdedigen. Juist om Fok wat nuance te geven. Al krijg ik niet de indruk dat de mods zich erg druk maken.
pi_156538805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Die laatste zin klopt niet en volgt ook niet uit het voorgaande.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:21:36 #223
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156538822
quote:

[..]

Eh eh, dat "lichaam" is jouw interpretatie. Ik schreef alleen "handjes".
pi_156538847
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
vroeg het me af hoor, niet dat ik het erg vind, vind veel mensen hier rare reacties geven op fok. Hoort erbij denk ik dan maar :)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:23:36 #225
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156538854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Die laatste zin klopt niet en volgt ook niet uit het voorgaande.
Ten eerste weet jij niet wat mijn welvaartsniveau is. Ten tweede kun jij ook niet weten waar dat op gebaseerd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')