Natuurlijk heb ik daar wel mee te maken. Ik word hier gedwongen torenhoge belastingen te betalen, die voor een groot deel worden aangewend t.b.v. migranten. Daar ben ik gewoon niet van gediend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen reet te maken met wat er in Nederland verder gebeurt. Lusten/lasten verhaal
Je kan ook gewoon vertrekken naar een ander land als je geen belastingen wilt betalen hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar wel mee te maken. Ik word hier gedwongen torenhoge belastingen te betalen, die voor een groot deel worden aangewend t.b.v. migranten. Daar ben ik gewoon niet van gediend.
Prima, maar dan moet je zelf ook geen welvaartsniveau opeisen dat niet voortkomt uit jouw eigen persoonlijke prestaties maar enkel en alleen uit het feit dat je in "het westen" geboren bent. Dwz. alles boven het wereldwijde doorsnee-inkomen voor de middenklasse-bevolking van 250 à 700 euro per maand bruto, afhankelijk van het opleidingsniveau.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het "westen"....? Daar heb ik ook geen reet mee te maken.
Het gaat niet om een paar euro. Het gaat om miljarden per jaar. De Nederlandse bevolking heeft niets te maken met de eeuwige ruziemakers in het M.O. Laat ze hun eigen rommel opruimen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vertrekken naar een ander land als je geen belastingen wilt betalen hier.
Overigens die paar euro die er uit jouw zak vallen redden ze de asielzoekers niet mee hoor.
Hoeveel miljard per jaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om een paar euro. Het gaat om miljarden per jaar. De Nederlandse bevolking heeft niets te maken met de eeuwige ruziemakers in het M.O. Laat ze hun eigen rommel opruimen.
Nu komen ze hierheen en gewoon hier gewoon verder met rotzooi trappen en schade veroorzaken. Die wij dan ook weer mogen betalen.
Ik ga laten weten hoe het is bevallen, Toefjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet. Ben benieuwd naar je ervaringen. Wie weet sluit ik ook nog wel aan in mijn regio, maar de laatste keren dat ik keek waren daar geen mensen nodig
Je bedoelt de "eigen" rommel die is ontstaan doordat George W. Bush oorlogje ging spelen in Irak met steun van Balkenende?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het gaat niet om een paar euro. Het gaat om miljarden per jaar. De Nederlandse bevolking heeft niets te maken met de eeuwige ruziemakers in het M.O. Laat ze hun eigen rommel opruimen.
Nu komen ze hierheen en gewoon hier gewoon verder met rotzooi trappen en schade veroorzaken. Die wij dan ook weer mogen betalen.
je denkt dat ik op een forum ga verzinnen dat ik me op ga geven voor vrijwilligerswerk en noemt dat flink kletsen oook nogquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hohoho.
Achter je toetsenbord flink lopen kletsen is ook een hele prestatie.
Je hebt een punt, echter de Arabische lente is niet door de Nederlanders gestart.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bedoelt de "eigen" rommel die is ontstaan doordat George W. Bush oorlogje ging spelen in Irak met steun van Balkenende?
Ik zou het zelf niet doen maar waarom zou je zo iemand moeten neersabelen?quote:
Waarna Balkenende in 2006 mocht aanschuiven voor een tweede termijn van 4 jaar. De kiezer heeft gesproken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bedoelt de "eigen" rommel die is ontstaan doordat George W. Bush oorlogje ging spelen in Irak met steun van Balkenende?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik ga laten weten hoe het is bevallen, Toefjes.Lijkt mij in ieder geval best nuttig en eens iets anders.
Ik kom uit een eeuwenoude familie van boeren, vissers en andere ambachtslieden. Wij hebben nooit meegedaan aan welke kutoorlog dan ook. Mijn welvaartsniveau is uitsluitend gebaseerd op persoonlijke prestaties van mij en mijn familie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je zelf ook geen welvaartsniveau opeisen dat niet voortkomt uit jouw eigen persoonlijke prestaties maar enkel en alleen uit het feit dat je in "het westen" geboren bent. Dwz. alles boven het wereldwijde doorsnee-inkomen voor de middenklasse-bevolking van 250 à 700 euro per maand bruto, afhankelijk van het opleidingsniveau.
Welke miljarden? Eigen rommel? Het is niet voor niks dat hele wagenpark van IS uit Amerikaans spul bestaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hij weet helemaal niks. Al die linkjes naar krantenartikelen, ze staan vol met woorden als 'men rekent op' en 'an estimated amount'. Waarom blijf je ingaan op die diarree? Fok gaat failliet, aldus Danny. Dit soort onderbuikgehuil wat gewoon gemeengoed is geworden heeft daar een grote bijdrage aan. Die opmerking dat Rucola maar even haar lichaam aan moet bieden, want 'daar is grote behoefte aan' zegt al genoeg.quote:
Dit is gewoon feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik kom uit een eeuwenoude familie van boeren, vissers en andere ambachtslieden. Wij hebben nooit meegedaan aan welke kutoorlog dan ook. Mijn welvaartsniveau is uitsluitend gebaseerd op persoonlijke prestaties van mij en mijn familie.
Ik was het (net als de meeste Nederlanders destijds) oneens met Balkenende om mee te doen aan die vuile oorlog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij weet helemaal niks. Al die linkjes naar krantenartikelen, ze staan vol met woorden als 'men rekent op' en 'an estimated amount'. Waarom blijf je ingaan op die diarree? Fok gaat failliet, aldus Danny. Dit soort onderbuikgehuil wat gewoon gemeengoed is geworden heeft daar een grote bijdrage aan. Die opmerking dat Rucola maar even haar lichaam aan moet bieden, want 'daar is grote behoefte aan' zegt al genoeg.
Dat er zo veel vluchtelingen uit Syrië komen heeft volgens mij voor een flink deel te maken met IS, en die zijn begonnen in het noorden van Irak in het machtsvacuüm nadat de Amerikanen daar weer vertrokken waren en zijn van daaruit ook het Syrië-conflict in gestapt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:14 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je hebt een punt, echter de Arabische lente is niet door de Nederlanders gestart.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:13 schreef Rucola het volgende:
[..]
je denkt dat ik op een forum ga verzinnen dat ik me op ga geven voor vrijwilligerswerk en noemt dat flink kletsen oook nogJa, erg nuttig.
Ik ga juist keer op keer die confrontatie aan, omdat mensen gewoon als een domme brulaap hier halve waarheden of leugens neergooien richting een groep die zich niet kan verdedigen. Juist om Fok wat nuance te geven. Al krijg ik niet de indruk dat de mods zich erg druk maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij weet helemaal niks. Al die linkjes naar krantenartikelen, ze staan vol met woorden als 'men rekent op' en 'an estimated amount'. Waarom blijf je ingaan op die diarree? Fok gaat failliet, aldus Danny. Dit soort onderbuikgehuil wat gewoon gemeengoed is geworden heeft daar een grote bijdrage aan. Die opmerking dat Rucola maar even haar lichaam aan moet bieden, want 'daar is grote behoefte aan' zegt al genoeg.
Die laatste zin klopt niet en volgt ook niet uit het voorgaande.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik kom uit een eeuwenoude familie van boeren, vissers en andere ambachtslieden. Wij hebben nooit meegedaan aan welke kutoorlog dan ook. Mijn welvaartsniveau is uitsluitend gebaseerd op persoonlijke prestaties van mij en mijn familie.
Eh eh, dat "lichaam" is jouw interpretatie. Ik schreef alleen "handjes".quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
vroeg het me af hoor, niet dat ik het erg vind, vind veel mensen hier rare reacties geven op fok. Hoort erbij denk ik dan maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
Ten eerste weet jij niet wat mijn welvaartsniveau is. Ten tweede kun jij ook niet weten waar dat op gebaseerd is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Die laatste zin klopt niet en volgt ook niet uit het voorgaande.
Het gekke is dat ik inderdaad niet eens raar opkeek van die reactiesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:22 schreef Rucola het volgende:
[..]
vroeg het me af hoor, niet dat ik het erg vind, vind veel mensen hier rare reacties geven op fok. Hoort erbij denk ik dan maar
je zegt iets op seksueel gebied, dat is toch vrij raar/ongepast om te zeggen. Maar het zal wel een grap zijn of zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Eh eh, dat "lichaam" is jouw interpretatie. Ik schreef alleen "handjes".
Je moet FOK dan ook niet serieus nemen en zeker geen persoonlijke verhalen vertellen. Als je dat wel doen ben je een gewond schaap tussen een stel hyena's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:22 schreef Rucola het volgende:
[..]
vroeg het me af hoor, niet dat ik het erg vind, vind veel mensen hier rare reacties geven op fok. Hoort erbij denk ik dan maar
Waarom ongepast? Ik denk juist dat het heel gepast is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:23 schreef Rucola het volgende:
[..]
je zegt iets op seksueel gebied, dat is toch vrij raar/ongepast om te zeggen. Maar het zal wel een grap zijn of zo.
Jawel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ten eerste weet jij niet wat mijn welvaartsniveau is. Ten tweede kun jij ook niet weten waar dat op gebaseerd is.
Dus, dan zouden alle vrijwilligers mannen moeten zijn, want in jouw theorie worden vrouwen dus systematisch uit elkaar getrokken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom ongepast? Ik denk juist dat het heel gepast is.
Zoals je misschien weet zijn het vooral jonge mannen die hierheen zijn gekomen. Denk jij dat die geen seksuele behoeftes hebben? Of denk je misschien dat ze het dan maar met elkaar doen?
Ik denk dat je als geroepen komt.
Welnee, het kan toch ook op vrijwillige basis?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus, dan zouden alle vrijwilligers mannen moeten zijn, want in jouw theorie worden vrouwen dus systematisch uit elkaar getrokken?
Ik denk dat jouw beeld van vrouwen verknipter is dan het beeld dat moslim mannen van vrouwen hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Welnee, het kan toch ook op vrijwillige basis?
Well, I guess you went to school. Want leerplicht. Om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ten eerste weet jij niet wat mijn welvaartsniveau is. Ten tweede kun jij ook niet weten waar dat op gebaseerd is.
Dat is geen toeval geweest, maar een bewuste keuze van mijn ouders - die er ook keihard voor gewerkt hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel.
Zelfs met een bijstandsuitkering ben je als Nederlander rijker dan een universitair geschoolde computerprogrammeur in China of Portugal ofzo. Dus ja, ik durf wel met een absolute 100% zekerheid te zeggen dat je jouw welvaartsniveau wel degelijk in belangrijke mate te danken hebt aan alles wat Nederland jou als land voor voorzieningen te bieden heeft waar jij van gebruik mag maken doordat je toevallig het geluk hebt gehad om hier geboren te zijn.
Geen idee waarop je dat baseert. Waarom zou een Nederlandse vrouw niet verliefd mogen worden op een Syrische asielzoeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw beeld van vrouwen verknipter is dan het beeld dat moslim mannen van vrouwen hebben.
Ik heb het geprobeerd, die nuance. Zinloos. Gewoon zinloos.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga juist keer op keer die confrontatie aan, omdat mensen gewoon als een domme brulaap hier halve waarheden of leugens neergooien richting een groep die zich niet kan verdedigen. Juist om Fok wat nuance te geven. Al krijg ik niet de indruk dat de mods zich erg druk maken.
Ook weer feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is geen toeval geweest, maar een bewuste keuze van mijn ouders - die er ook keihard voor gewerkt hebben.
Ooooohhh je hebt het over liefdequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Geen idee waarop je dat baseert. Waarom zou een Nederlandse vrouw niet verliefd mogen worden op een Syrische asielzoeker?
Het wordt ook steeds erger lijkt het. Grenzen vervagen en zo...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, die nuance. Zinloos. Gewoon zinloos.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Een moslim mag immers met meerdere vrouwen trouwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooooohhh je hebt het over liefdeDat zou wel heel goed uitkomen, want dan gaan heel veel gezinsherenigingen niet door
Nu is het wachten op de opmerking dat moslims meerdere vrouwen mogen hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooooohhh je hebt het over liefdeDat zou wel heel goed uitkomen, want dan gaan heel veel gezinsherenigingen niet door
Ik was je voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de opmerking dat moslims meerdere vrouwen mogen hebben
Ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, die nuance. Zinloos. Gewoon zinloos.
Je gaat nu toch niet beweren dat dat niet wáár is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de opmerking dat moslims meerdere vrouwen mogen hebben
Lolquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is geen toeval geweest, maar een bewuste keuze van mijn ouders - die er ook keihard voor gewerkt hebben.
Het is tragisch, die zelf verkozen domheid. Maar wat kun je doen in een vrije maatschappij?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds erger lijkt het. Grenzen vervagen en zo...
Zorgen dat je bij deze mensen uit de buurt blijftquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is tragisch, die zelf verkozen domheid. Maar wat kun je doen in een vrije maatschappij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |