Nee, als je iets beweert zou je het gemakkelijk moeten kunnen onderbouwen met feiten. Het schijnt kan niemand iets mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het schijnt dat de blijf-van-mijn-lijf-huizen inderdaad vol zitten met allochtone vrouwen en dochters die mishandeld zijn, ja.
Voorbeelden genoeg. Laat ik een paar willekeurige noemen:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, als je iets beweert zou je het gemakkelijk moeten kunnen onderbouwen met feiten. Het schijnt kan niemand iets mee.
Hoe kom je erbij dat vrijheid van religie een vrijbrief is om hier iemand te mogen mishandelen? Heb je hier concrete voorbeelden van?
Bron.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Men mag hier meisjes van 12 jaar dagelijks anaal verkrachten, mits men maar een in het buitenland geldig "huwelijk" heeft afgesloten met dit meisje (of meisjes, ze mogen tenslotte ook meerdere keren "trouwen").
Moet ik nog verder gaan?
De besnijdenis uit religie gebeurt ook bij Joden. Zitten deze ook onder de, zoals je noemt, "asielvrienden" ? En wat is je mening daarover?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Voorbeelden genoeg. Laat ik een paar willekeurige noemen:
Men mag hier bij jongetjes de halve pik afsnijden, eufemistisch vaak besnijdenis genoemd, als men een bepaald geloof aanhangt.
Men mag hier meisjes van 12 jaar dagelijks anaal verkrachten, mits men maar een in het buitenland geldig "huwelijk" heeft afgesloten met dit meisje (of meisjes, ze mogen tenslotte ook meerdere keren "trouwen").
Moet ik nog verder gaan?
Volgens een recent artikel in een kwaliteitskrant helaas wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Bron.
Edit: zelf gevonden. Zorgelijk. Doch seks met minderjarigen is hier onder geen geval legaal vriend. Daar helpt een labeltje 'echtgenote' je niet onderuit.
Ad 1. Ik beschouw elke niet-medische besnijdenis als mishandeling, ongeacht het geloof waarop men zich beroept.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1. De besnijdenis uit religie gebeurt ook bij Joden. Zitten deze ook onder de, zoals je noemt, "asielvrienden" ? En wat is je mening daarover?
2. De kindbruiden, dat is volgens mij een geheel nieuw fenomeen, er is op dit moment een procedure gaande deze wet bij te stellen.
http://nos.nl/artikel/206(...)ler-door-senaat.html
3. Maar, hoe vaak heeft een rechter al iemand vrijgesproken voor mishandeling van zijn partner, omdat dat zou mogen volgens het geloof?
Als bij jou blijkbaar de helft van je lul uit voorhuid bestaat snap ik best waarom je zo boos bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Men mag hier bij jongetjes de halve pik afsnijden, eufemistisch vaak besnijdenis genoemd, als men een bepaald geloof aanhangt.
Dit is dus weer 1 van je interpretaties. Dank je wel. Goed dat mensen die je nogal boze interpretaties in het vervolg lezen weten dus hopelijk dat ze deze met een pak zout moeten nemen. Je baseert je op vrijspraken waar nog NOOIT een rechter zich over gebogen heeft. Ik weet niet of ik keihard moet lachen, of zachtjes moet huilen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ad 1. Ik beschouw elke niet-medische besnijdenis als mishandeling, ongeacht het geloof waarop men zich beroept.
Ad 2. Er loopt een procedure, inderdaad. Maar dat gaat nog wel een paar maanden duren, minimaal. Tot die tijd blijft seks met kindbruiden toegestaan in Nederland.
Ad 3. Nooit, vermoed ik. Maar dat doet niet ter zake. Dergelijke mishandelingen komen simpelweg niet voor de rechter.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Als bij jou blijkbaar de helft van je lul uit voorhuid bestaat snap ik best waarom je zo boos bent.
Goed gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Als bij jou blijkbaar de helft van je lul uit voorhuid bestaat snap ik best waarom je zo boos bent.
Je hoeft je niet te verdedigen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Goed gevonden.Maar ik had het natuurlijk over mislukte besnijdenissen. Bij een gewone besnijdenis is het inderdaad die de helft, bij mij zou het zelfs maar een paar procent zijn. Maar het blijft mishandeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo baseer ik me op vrijspraken? Dat beweer ik nergens. Ik beweer slechts dat het nu voorkomt in Nederland en dat het blijkbaar wordt getolereerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is dus weer 1 van je interpretaties. Dank je wel. Goed dat mensen die je nogal boze interpretaties in het vervolg lezen weten dus hopelijk dat ze deze met een pak zout moeten nemen. Je baseert je op vrijspraken waar nog NOOIT een rechter zich over gebogen heeft. Ik weet niet of ik keihard moet lachen, of zachtjes moet huilen.
Gebaseerd op gebakken lucht, interpretaties en onderbuikgevoelens. Je baseert je op wetten, zonder enige jurisprudentie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hoezo baseer ik me op vrijspraken? Dat beweer ik nergens. Ik beweer slechts dat het nu voorkomt in Nederland en dat het blijkbaar wordt getolereerd.
twitter:welt twitterde op donderdag 01-10-2015 om 18:58:52Flüchtlingskrise: Deutschland droht der Katastrophenmodus http://t.co/OTtRdLxLKe http://t.co/2fPL8Hiih6 reageer retweet
Nee, hoor. Maar ik volg het nieuws en lees drie kwaliteitskranten per dag.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gebaseerd op gebakken lucht, interpretaties en onderbuikgevoelens. Je baseert je op wetten, zonder enige jurisprudentie.
twitter:NOS twitterde op donderdag 01-10-2015 om 19:05:52De Duitse politie heeft meer mensen nodig, om de massale vechtpartijen in asielzoekerscentra aan te kunnen: http://t.co/hGvjYWWKmS reageer retweet
Alleen als ik naar bronnen, feiten en cijfers vraag heb je ze niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar ik volg het nieuws en lees drie kwaliteitskranten per dag.
Dat hieruit een ongemakkelijke waarheid naar voren komt, kan ik ook niets aan doen,
Even doorbijten. Merkel zei dat Duitsland het makkelijk aankon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NOS twitterde op donderdag 01-10-2015 om 19:05:52De Duitse politie heeft meer mensen nodig, om de massale vechtpartijen in asielzoekerscentra aan te kunnen: http://t.co/hGvjYWWKmS reageer retweet
En nog steeds begrijp ik niet waarom die mensen niet per direct het land uitgezet worden. Als je hier (of in Duitsland) komt heb je je gewoon aan regels te houden. Ze zijn tenslotte nog illegaal ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Raus! Befehl ist Befehl.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:06 schreef Mylene het volgende:
Vrouw huis uit gezet voor vluchtelingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |