abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:56:27 #51
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_156519624
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Huilen.
Als dat huilen is wil ik niet eens weten wat het willen interneren van mensen is.
pi_156519754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:56 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Als dat huilen is wil ik niet eens weten wat het willen interneren van mensen is.
Vooruitziende blik
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:06:40 #53
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156519784
290.000 nieuwe illegalen in Duitsland

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)-migranten~a4154029/

quote:
Duitsland verliest overzicht over migranten
In Duitsland zijn naar schatting 290.000 migranten nog niet geregistreerd. Dat meldt de baas van de Duitse organisatie voor Migratie en Vluchtelingen (BAMF) Frank-Jürgen Weise aan de Duitse krant Die Welt. Weise luidt de noodklok: zijn organisatie is het overzicht over de vluchtelingensituatie in Duitsland verloren. Ook de politie is overbelast door gevechten in opvangcentra.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:09:34 #54
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_156519834
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:04 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Vooruitziende blik
. . . van een duizendjarig rijk
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:12:10 #55
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156519868
Opnieuw gevechten in Drachten door mensen die zijn gevlucht voor gevechten in eigen land

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)nduidelijk~a4153994/

quote:
Een kleine maand geleden was er ook al een grote vechtpartij in hetzelfde azc. Ook toen werden er drie personen aangehouden. Zij konden na verhoor het politiebureau weer verlaten. Uit voorzorg was er een ambulance naar het azc gereden.

De laatste weken worden azc's steeds vaker opgeschrikt door asielzoekers die met elkaar op de vuist gaan. Maandag werden vijf mensen gearresteerd na een vechtpartij bij een azc in Almelo. De arrestanten waren 16 en 17 jaar. Minstens een persoon zou met een ambulance zijn afgevoerd.

Vorige week was er een massale vechtpartij in asielzoekerscentrum Overberg in de provincie Utrecht, waarbij ook het interieur van het azc werd vernield. Minister Asscher van Sociale Zaken reageerde toen met ongenoegen op de vechtpartij.

'Dat is niet acceptabel', zei hij. 'Soms komt het tot spanningen in azc's, maar je hebt wel van elkaar af te blijven en ook van de spullen.'
Goed om te lezen dat Asscher dit niet acceptabel vindt. Het zou toch opmerkelijk zijn als hij het tegendeel zou beweren. Niettemin wordt het de facto wél geaccepteerd, aangezien er nog niemand is teruggestuurd.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:12:45 #56
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156519874
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:04 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Vooruitziende blik
Vraag anders de mensen uit de jappenkampen ook even hoe ze dat beviel.
Misschien kun je nog tips krijgen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_156519937
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Opnieuw gevechten in Drachten door mensen die zijn gevlucht voor gevechten in eigen land

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)nduidelijk~a4153994/

[..]

Goed om te lezen dat Asscher dit niet acceptabel vindt. Het zou toch opmerkelijk zijn als hij het tegendeel zou beweren. Niettemin wordt het de facto wél geaccepteerd, aangezien er nog niemand is teruggestuurd.
Academische discussies zijn dit
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:20:50 #58
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156519992
Naast seksueel misbruik van kindbruiden is ook het slaan van vrouwen weer terug

Bron: http://media.tpo.nl/2015/(...)religieuze-fanatici/

quote:
Onder vluchtelingen zijn nu eenmaal veel religieuze fanatici, maar bijvoorbeeld ook mensen die het cultureel volstrekt normaal vinden om hun vrouw te slaan. Ik stond er laatst bij toen een Pakistaanse man zijn vrouw sloeg. Toen ik er wat van zei begon die man tegen mij te tieren, waar ik me wel niet mee bemoeide: zijn vrouw was immers zijn eigendom.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:25:44 #59
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156520085
Smerige racist beweert dat moslims niet thuishoren in Europa

Bron: http://politiek.tpo.nl/20(...)iet-thuis-in-europa/

quote:
Zelf gekozen apartheidspolitiek
Moslims horen niet thuis in Europa. In feite geven de moslims dit zelf aan. Ze houden zich apart. De vrouwen dragen een hoofddoek, om zich van de rest te onderscheiden. Mannen en vrouwen bidden vijf keer per dag en eisen hiervoor aparte ruimtes in bedrijven, scholen, vliegvelden. Ze eisen halal voedsel. Moskeeën steken raar af tegenover onze gotische en barokke kerken. Moslims willen een apart rechtstelsel. Een van de meest heilige principes van een democratische samenleving, de scheiding van kerk en staat, staat haaks op wat de islam voorstaat. Kortom, het gaat om een bevolkingsgroep die vrijwillig, uit eigen beweging en uit principe apartheid wil.
pi_156520108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Naast seksueel misbruik van kindbruiden is ook het slaan van vrouwen weer terug

Bron: http://media.tpo.nl/2015/(...)religieuze-fanatici/

[..]

Wow, weer een mooi 'artikel' heb je daar gelinkt. Zelf geschreven? Ziet er uit als een gemiddelde reactie in deze reeks.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:28:54 #61
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156520154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:26 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wow, weer een mooi 'artikel' heb je daar gelinkt. Zelf geschreven? Ziet er uit als een gemiddelde reactie in deze reeks.
Nee, sorry voor jou. Liefst zou je de feiten willen ontkennen, neem ik aan.

Maar dit artikel is geschreven door Max Klingberg, Midden-Oostendeskundige - werkt al vijftien jaar met vluchtelingen, zowel in Duitsland als in de regio.
pi_156520291
Die onderstreepte woorden, dikgedrukte woorden maken de tekst alles behalve uitnodigend om te lezen.
pi_156520327
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, sorry voor jou. Liefst zou je de feiten willen ontkennen, neem ik aan.

Maar dit artikel is geschreven door Max Klingberg, Midden-Oostendeskundige - werkt al vijftien jaar met vluchtelingen, zowel in Duitsland als in de regio.
Oh het gaat om het artikel dat in de haatblog is ge-copy/paste. Sorry, had ik even niet door.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:07:19 #64
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156520686
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:38 schreef Stranger het volgende:

[..]

Oh het gaat om het artikel dat in de haatblog is ge-copy/paste. Sorry, had ik even niet door.
Inderdaad. Het is een keurig artikel van een keurige meneer, en deskundige nota bene, in een keurige krant - namelijk de Volkskrant.

Ja, de beschreven werkelijkheid is helaas niet zo keurig. Een aantal van onze asielvrienden heeft de gewoonte om vrouwen te slaan.

Hoe gaan we dat nu benaderen? Enerzijds is mishandeling in Nederland niet toegestaan, anderzijds zullen die asielvrienden zich beroepen op vrijheid van godsdienst.

En in sommige godsdiensten mag je je vrouw nu eenmaal slaan. Correctie: móét je je vrouw slaan, als zij ongehoorzaam of onzedig is.

Er zijn mensen die dat beschouwen als een verrijking van onze cultuur.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 oktober 2015 @ 13:17:52 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156520841
Grappig, de inhoud wordt confronterend dus dan het medium maar aanvallen.
pi_156520931
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is een keurig artikel van een keurige meneer, en deskundige nota bene, in een keurige krant - namelijk de Volkskrant.

Ja, de beschreven werkelijkheid is helaas niet zo keurig. Een aantal van onze asielvrienden heeft de gewoonte om vrouwen te slaan.

Hoe gaan we dat nu benaderen? Enerzijds is mishandeling in Nederland niet toegestaan, anderzijds zullen die asielvrienden zich beroepen op vrijheid van godsdienst.

En in sommige godsdiensten mag je je vrouw nu eenmaal slaan. Correctie: móét je je vrouw slaan, als zij ongehoorzaam of onzedig is.

Als dit zo'n groot probleem was, had dit allang aan de oppervlakte gekomen. Er zitten namelijk al een kleine miljoen moslims hier, die zouden dus al decennia lang mishandelen en met de vrijheid van godsdienst ermee weg komen. Ze hangen immers hetzelfde geloof aan als wat jij "asielvrienden" noemt

Mijn vraag is: hoe vaak zijn dit soort gevallen al voorgekomen, en heb je ook jurisprudentie om je stelling te onderbouwen?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 14:03:22 #67
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156521603
quote:

[..]

er zijn zat meldpunten. Voor zowel autochtone als allochtone vrouwen. Of ze het aanpakken Is een 2e en de vraag is dus ook als je dit gaat forceren of je er wat mee opschiet.

Edit: een versgevluchte vrouw met 2 kindjes die nooit gewerkt of scholing gehad heeft bij haar kostwinner weghalen onder het mom van lichte mishandeling kan maar is niet altijd het juiste antwoord.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:04:02 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156522733
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:36 schreef Toefjes het volgende:
Die onderstreepte woorden, dikgedrukte woorden maken de tekst alles behalve uitnodigend om te lezen.
Vind ik wel prettig anders :Y
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:18:32 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156523000
quote:

[..]

Ben het wel grotendeels met je eens. Kom je naar Nederland, krijg je al gratis onderdak, zorg en geld, en dan ook nog eens de complete cultuur om zeep willen helpen.

Probeer dat als Nederlander maar eens in een moslimland voor elkaar te krijgen :')
pi_156523180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ben het wel grotendeels met je eens. Kom je naar Nederland, krijg je al gratis onderdak, zorg en geld, en dan ook nog eens de complete cultuur om zeep willen helpen.

Probeer dat als Nederlander maar eens in een moslimland voor elkaar te krijgen :')
Als het stukje proze van de heer Hommel waar zou zijn, zou men ook in naam van Allah terroristische aanslagen mogen plegen, en ermee wegkomen onder het mom "vrijheid van religie"

De heer Hommel heeft al in Feedback te kennen gegeven zich vooral bezig te houden met het interpreteren van nieuwsstukken, en misschien is het slimmer als hij dat niet meer doet. Het gaat hem namelijk niet zo goed af. Het is beter om ons bij de feiten te houden.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:28:50 #71
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156523189
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

In Pakistan wordt je opgepakt als je je vrouw weigert te slaan, vermoedelijk.
pi_156523233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

In Pakistan wordt je opgepakt als je je vrouw weigert te slaan, vermoedelijk.
Was mijn vraag te lastig?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:36:39 #73
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156523365
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Was mijn vraag te lastig?
Welke vraag?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:38:54 #74
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156523424
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als dit zo'n groot probleem was, had dit allang aan de oppervlakte gekomen. Er zitten namelijk al een kleine miljoen moslims hier, die zouden dus al decennia lang mishandelen en met de vrijheid van godsdienst ermee weg komen. Ze hangen immers hetzelfde geloof aan als wat jij "asielvrienden" noemt

Mijn vraag is: hoe vaak zijn dit soort gevallen al voorgekomen, en heb je ook jurisprudentie om je stelling te onderbouwen?
Het schijnt dat de blijf-van-mijn-lijf-huizen inderdaad vol zitten met allochtone vrouwen en dochters die mishandeld zijn, ja.
pi_156523433
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Welke vraag?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

:)
pi_156523478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het schijnt dat de blijf-van-mijn-lijf-huizen inderdaad vol zitten met allochtone vrouwen en dochters die mishandeld zijn, ja.
Nee, als je iets beweert zou je het gemakkelijk moeten kunnen onderbouwen met feiten. Het schijnt kan niemand iets mee.

Hoe kom je erbij dat vrijheid van religie een vrijbrief is om hier iemand te mogen mishandelen voor de Nederlandse wet? Heb je hier concrete voorbeelden van?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:44:55 #77
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156523576
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee, als je iets beweert zou je het gemakkelijk moeten kunnen onderbouwen met feiten. Het schijnt kan niemand iets mee.

Hoe kom je erbij dat vrijheid van religie een vrijbrief is om hier iemand te mogen mishandelen? Heb je hier concrete voorbeelden van?
Voorbeelden genoeg. Laat ik een paar willekeurige noemen:

Men mag hier bij jongetjes de halve pik afsnijden, eufemistisch vaak besnijdenis genoemd, als men een bepaald geloof aanhangt.

Men mag hier meisjes van 12 jaar dagelijks anaal verkrachten, mits men maar een in het buitenland geldig "huwelijk" heeft afgesloten met dit meisje (of meisjes, ze mogen tenslotte ook meerdere keren "trouwen").

Moet ik nog verder gaan?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:49:04 #78
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156523678
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Men mag hier meisjes van 12 jaar dagelijks anaal verkrachten, mits men maar een in het buitenland geldig "huwelijk" heeft afgesloten met dit meisje (of meisjes, ze mogen tenslotte ook meerdere keren "trouwen").

Moet ik nog verder gaan?
Bron.

Edit: zelf gevonden. Zorgelijk. Doch seks met minderjarigen is hier onder geen geval legaal vriend. Daar helpt een labeltje 'echtgenote' je niet onderuit.

[ Bericht 10% gewijzigd door VASND op 01-10-2015 15:59:10 ]
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_156523719
quote:

[..]

Voorbeelden genoeg. Laat ik een paar willekeurige noemen:

Men mag hier bij jongetjes de halve pik afsnijden, eufemistisch vaak besnijdenis genoemd, als men een bepaald geloof aanhangt.

Moet ik nog verder gaan?
De besnijdenis uit religie gebeurt ook bij Joden. Zitten deze ook onder de, zoals je noemt, "asielvrienden" ? En wat is je mening daarover?

De kindbruiden, dat is volgens mij een geheel nieuw fenomeen, er is op dit moment een procedure gaande deze wet bij te stellen.

http://nos.nl/artikel/206(...)ler-door-senaat.html

Maar, hoe vaak heeft een rechter al iemand vrijgesproken voor mishandeling van zijn partner, omdat dat zou mogen volgens het geloof?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:51:15 #80
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156523730
-EDIT-

Niet goed gelezen.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:11:41 #81
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156524174
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:49 schreef VASND het volgende:

[..]

Bron.

Edit: zelf gevonden. Zorgelijk. Doch seks met minderjarigen is hier onder geen geval legaal vriend. Daar helpt een labeltje 'echtgenote' je niet onderuit.
Volgens een recent artikel in een kwaliteitskrant helaas wel.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:14:51 #82
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156524242
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

1. De besnijdenis uit religie gebeurt ook bij Joden. Zitten deze ook onder de, zoals je noemt, "asielvrienden" ? En wat is je mening daarover?

2. De kindbruiden, dat is volgens mij een geheel nieuw fenomeen, er is op dit moment een procedure gaande deze wet bij te stellen.

http://nos.nl/artikel/206(...)ler-door-senaat.html

3. Maar, hoe vaak heeft een rechter al iemand vrijgesproken voor mishandeling van zijn partner, omdat dat zou mogen volgens het geloof?
Ad 1. Ik beschouw elke niet-medische besnijdenis als mishandeling, ongeacht het geloof waarop men zich beroept.

Ad 2. Er loopt een procedure, inderdaad. Maar dat gaat nog wel een paar maanden duren, minimaal. Tot die tijd blijft seks met kindbruiden toegestaan in Nederland.

Ad 3. Nooit, vermoed ik. Maar dat doet niet ter zake. Dergelijke mishandelingen komen simpelweg niet voor de rechter.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:16:04 #83
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_156524265
quote:

[..]

Als bij jou blijkbaar de helft van je lul uit voorhuid bestaat snap ik best waarom je zo boos bent.
pi_156524338
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ad 1. Ik beschouw elke niet-medische besnijdenis als mishandeling, ongeacht het geloof waarop men zich beroept.

Ad 2. Er loopt een procedure, inderdaad. Maar dat gaat nog wel een paar maanden duren, minimaal. Tot die tijd blijft seks met kindbruiden toegestaan in Nederland.

Ad 3. Nooit, vermoed ik. Maar dat doet niet ter zake. Dergelijke mishandelingen komen simpelweg niet voor de rechter.
Dit is dus weer 1 van je interpretaties. Dank je wel. Goed dat mensen die je nogal boze interpretaties in het vervolg lezen weten dus hopelijk dat ze deze met een pak zout moeten nemen. Je baseert je op vrijspraken waar nog NOOIT een rechter zich over gebogen heeft. Ik weet niet of ik keihard moet lachen, of zachtjes moet huilen.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:31:53 #86
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156524582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Als bij jou blijkbaar de helft van je lul uit voorhuid bestaat snap ik best waarom je zo boos bent.
:D :'( :D
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:34:41 #88
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156524628
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Goed gevonden. :) Maar ik had het natuurlijk over mislukte besnijdenissen. Bij een gewone besnijdenis is het inderdaad minder dan de helft, bij mij zou het zelfs maar een paar procent zijn. Maar het blijft mishandeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Kloothommel op 01-10-2015 16:43:00 ]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:40:29 #89
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156524741
Jammer dat mensen gaan profiteren van een land waar wij jaren aan gewerkt hebben. En met wij bedoel ik vooral al onze grootouders.

Heerlijk man, gratis geld/wifi/wodka/zorg/onderdak en je 12 jarige vrouw die ook nog binnen mag komen.

Dit land is met 40 jaar naar de klote.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:41:17 #90
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_156524761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Goed gevonden. :) Maar ik had het natuurlijk over mislukte besnijdenissen. Bij een gewone besnijdenis is het inderdaad die de helft, bij mij zou het zelfs maar een paar procent zijn. Maar het blijft mishandeling.
Je hoeft je niet te verdedigen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:42:35 #91
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156524786
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit is dus weer 1 van je interpretaties. Dank je wel. Goed dat mensen die je nogal boze interpretaties in het vervolg lezen weten dus hopelijk dat ze deze met een pak zout moeten nemen. Je baseert je op vrijspraken waar nog NOOIT een rechter zich over gebogen heeft. Ik weet niet of ik keihard moet lachen, of zachtjes moet huilen.
Hoezo baseer ik me op vrijspraken? Dat beweer ik nergens. Ik beweer slechts dat het nu voorkomt in Nederland en dat het blijkbaar wordt getolereerd.
pi_156525100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Hoezo baseer ik me op vrijspraken? Dat beweer ik nergens. Ik beweer slechts dat het nu voorkomt in Nederland en dat het blijkbaar wordt getolereerd.
Gebaseerd op gebakken lucht, interpretaties en onderbuikgevoelens. Je baseert je op wetten, zonder enige jurisprudentie.
pi_156527770
welt twitterde op donderdag 01-10-2015 om 18:58:52 Flüchtlingskrise: Deutschland droht der Katastrophenmodus http://t.co/OTtRdLxLKe http://t.co/2fPL8Hiih6 reageer retweet
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:06:02 #94
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156527806
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gebaseerd op gebakken lucht, interpretaties en onderbuikgevoelens. Je baseert je op wetten, zonder enige jurisprudentie.
Nee, hoor. Maar ik volg het nieuws en lees drie kwaliteitskranten per dag.

Dat hieruit een ongemakkelijke waarheid naar voren komt, kan ik ook niets aan doen,
pi_156527857
NOS twitterde op donderdag 01-10-2015 om 19:05:52 De Duitse politie heeft meer mensen nodig, om de massale vechtpartijen in asielzoekerscentra aan te kunnen: http://t.co/hGvjYWWKmS reageer retweet
pi_156527878
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, hoor. Maar ik volg het nieuws en lees drie kwaliteitskranten per dag.

Dat hieruit een ongemakkelijke waarheid naar voren komt, kan ik ook niets aan doen,
Alleen als ik naar bronnen, feiten en cijfers vraag heb je ze niet.
pi_156527893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
NOS twitterde op donderdag 01-10-2015 om 19:05:52 De Duitse politie heeft meer mensen nodig, om de massale vechtpartijen in asielzoekerscentra aan te kunnen: http://t.co/hGvjYWWKmS reageer retweet
Even doorbijten. Merkel zei dat Duitsland het makkelijk aankon.
pi_156527906
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
En nog steeds begrijp ik niet waarom die mensen niet per direct het land uitgezet worden. Als je hier (of in Duitsland) komt heb je je gewoon aan regels te houden. Ze zijn tenslotte nog illegaal ook.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:10:57 #100
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156527977
quote:
Raus! Befehl ist Befehl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')