Immers, 10K of 20K moslims op de 910K die er nu zijn verpest onze hele cultuur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja hij vindt waarschijnlijk dat wij met onze wegkijkhouding volgens hem onze toekomst verpesten.
Dat vraag ik me af. Ik denk dat de posts die ik (en anderen) hier plaats, geen enkel effect hebben. Het is slechts gehuil van de wolven, terwijl de karavaan verder trekt. De EU-karavaan met name.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval raad ik je aan om aan wat zelfreflectie te doen. Want met de posts die je hier plaatst ben je niks meer dan onderdeel van het probleem, niet de oplossing.
In elk geval verandert het onze maatschappij. Voor de een in positieve zin, voor de ander niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Immers, 10K of 20K moslims op de 910K die er nu zijn verpest onze hele cultuur.
Wolven huilen niet alleen, ze bijten ook. En uit al jouw posts blijkt dat jij je aan wilt sluiten bij de roedel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik denk dat de posts die ik (en anderen) hier plaats, geen enkel effect hebben. Het is slechts gehuil van de wolven, terwijl de karavaan verder trekt. De EU-karavaan met name.
Dat is slechts jouw interpretatie. Ik ben juist een heel vredelievend persoon. Maar ik ben ook niet bang voor de waarheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wolven huilen niet alleen, ze bijten ook. En uit al jouw posts blijkt dat jij je aan wilt sluiten bij de roedel.
Onze maatschappij zal sowieso altijd blijven veranderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
In elk geval verandert het onze maatschappij. Voor de een in positieve zin, voor de ander niet.
Maatschappij verandert altijd, net zoals cultuur. Get used to it.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
In elk geval verandert het onze maatschappij. Voor de een in positieve zin, voor de ander niet.
Jouw waarheid. Dat is een beetje het probleem he. Dat wij hier alles posten uit onze waarheid. De middenweg zal de beste optie zijn :pquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw interpretatie. Ik ben juist een heel vredelievend persoon. Maar ik ben ook niet bang voor de waarheid.
Als we 0 moslims zouden hebben, en er komen opeens 25.000 moslims, dan zouden we een soort kleine, regionale cultuurshock kunnen krijgen. Maar met deze getallen op het aantal dat er al is... De ontwrichting zit tussen heel veel autochtone oren, maar gaat er echt niet komen. Mits de ontwrichting tussen die oren gekke dingen gaat doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Daarom mijn referentie an Il Conformista. Vredelievend alleen omdat je vrede kent. My assquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw interpretatie. Ik ben juist een heel vredelievend persoon. Maar ik ben ook niet bang voor de waarheid.
Verandering is onvermijdelijk, maar ik vind wel dat we er voor moeten waken dat we onze moeizaam verworven mensenrechten niet verkwanselen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maatschappij verandert altijd, net zoals cultuur. Get used to it.
Volgens datzelfde principe vraag ik me af waarom jij nog geen gezin hebt geadopteerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hohoho.
Achter je toetsenbord flink lopen kletsen is ook een hele prestatie.
Er is tot nu toe geen enkele reden om aan te nemen dat wetten aangepast zullen worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Verandering is onvermijdelijk, maar ik vind wel dat we er voor moeten waken dat we onze moeizaam verworven mensenrechten niet verkwanselen.
Woon je trouwens in een gebied waar veel allochtonen wonen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Verandering is onvermijdelijk, maar ik vind wel dat we er voor moeten waken dat we onze moeizaam verworven mensenrechten niet verkwanselen.
Dat gebeurt juist regelmatig, als je oplet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is tot nu toe geen enkele reden om aan te nemen dat wetten aangepast zullen worden.
Ja, ik woon in de Randstad. Er komen wel steeds meer allochtonen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Woon je trouwens in een gebied waar veel allochtonen wonen?
Ja weet ik. Ik woon in Den Haag. Maar raak je er dan niet een beetje aan gewend?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de Randstad. Er komen wel steeds meer allochtonen.
Zeer slechte zaak. Als je zegt mensen op te vangen, dan moet dat toch aan een bepaald aantal minimum eisen voldoen, Dat gebeurt hier niet.quote:
Ik heb geen gezin geadopteerd omdat ik belasting betaal. Ik betaal dat zelfs in 2 landen. #thoughlifequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:57 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Volgens datzelfde principe vraag ik me af waarom jij nog geen gezin hebt geadopteerd.
Oftewel: inderdaad, Achter je toetsenbord flink lopen kletsen is ook een hele prestatie. En dat geldt voor iedereen. Ook voor die gast die jou vanuit de spiegel aankijkt.
Mensen uit de dorpen reageren in mijn omgeving heftiger dan mensen in de stad. Allochtoontje meer of minder maakt toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik woon in Den Haag. Maar raak je er dan niet een beetje aan gewend?
Nee maar is ook logisch. Mensen uit de stad hebben contact met allochtonen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen uit de dorpen reageren in mijn omgeving heftiger dan mensen in de stad. Allochtoontje meer of minder maakt toch niet meer uit.
Waar ik niet aan kan wennen, is als ze achter je in de tram, of naast je in de winkel, opeens in het Arabisch o.i.d. met elkaar beginnen te praten. Simpelweg omdat ik dat niet versta. Hetzelfde heb ik met andere talen die ik niet ken, Russisch bijvoorbeeld, maar dat komt nauwelijks voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik woon in Den Haag. Maar raak je er dan niet een beetje aan gewend?
Nee, dat gebeurt nergens, als je oplet. Er is nergens in Europa een wet aangenomen welke polygamie toestaat, welke geweld tegen homos toestaat, welke minder rechten geeft aan niet-moslims en/of immigranten. Nergens. Nu kan ik wel helemaal Jules Winfield op je gaan met "I DARE YOU MOTHERFUCKER!!", maar je weet zelf al dat je ongelijk hebt. Toch blijf je het volhouden. Beetje jammer van je eigen intellect, vind je niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat gebeurt juist regelmatig, als je oplet.
Maar waarom wil jij zo graag weten waar het over gaat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waar ik niet aan kan wennen, is als ze achter je in de tram, of naast je in de winkel, opeens in het Arabisch o.i.d. met elkaar beginnen te praten. Simpelweg omdat ik dat niet versta. Hetzelfde heb ik met andere talen die ik niet ken, Russisch bijvoorbeeld, maar dat komt nauwelijks voor.
Stupid sense of being in control. Of everything.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar waarom wil jij zo graag weten waar het over gaat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |