Sjonge, jullie hebben elkaar wel gevonden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zorgen dat je bij deze mensen uit de buurt blijft
Onelove.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Sjonge, jullie hebben elkaar wel gevonden.
Nu zijn dit niet de meest vooruitstrevende huwelijkse voorwaarden, het maakt polygamie vrijwel onmogelijk. Tenzij je toch stiekem van mening bent dat Syrie zo rijk is:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet beweren dat dat niet wáár is?
http://aannaim.law.emory.edu/ifl/legal/syria.htmquote:Polygamy: judge may refuse permission for polygamous marriage unless husband establishes lawful cause and financial capacity
We can't fall any further ifquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik ben in een dameskransje terechtgekomen.
Er is een mooie dichteres aan je verloren gegaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We can't fall any further if
We can't feel ordinary love
Dat lukt me aardig. Maar soms moet ik m'n bek even opentrekken hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zorgen dat je bij deze mensen uit de buurt blijft
Nee, is van U2.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Er is een mooie dichteres aan je verloren gegaan.
Ja snap ik welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lukt me aardig. Maar soms moet ik m'n bek even opentrekken hoor.
Te links voor je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bah, daar heb ik nu net een bloedhekel aan. Vooral aan die Bono.
Waarbij jij je gedraagt als een klein kind dat zijn zin niet krijgtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik ben in een dameskransje terechtgekomen.
Dat ook, maar daar valt goed mee te leven. Nee, ik vind vooral de muziek van U2 tenenkrommend.quote:
Zelf dacht ik meer aan die vervelende meneer die steeds nare dingen zegt, maar wel gelijk heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarbij jij je gedraagt als een klein kind dat zijn zin niet krijgt
Ik heb gewoon geen zin om te leven in een ophitserige maatschappij, waar geen tussenweg mogelijk is, waar we voor- of tegenstanders uitmaken voor landverraders of nazis, waar we hele bevolkingsgroepen dehumaniseren, waar mijn mening als waarheid geldt. Is dat zo raar?quote:
Acda en de Munnik zijn ook bazen. Uit het nummer: Tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bah, daar heb ik nu net een bloedhekel aan. Vooral aan die Bono.
Nee absoluut niet maar dat zal je buiten fok veel minder mee maken denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om te leven in een ophitserige maatschappij, waar geen tussenweg mogelijk is, waar we voor- of tegenstanders uitmaken voor landverraders of nazis, waar we hele bevolkingsgroepen dehumaniseren, waar mijn mening als waarheid geldt. Is dat zo raar?
Nee, niet raar. Ik ben het zelfs met je eens. Ik ben alleen bang dat we juist naar die maatschappij op weg zijn, met de huidige ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om te leven in een ophitserige maatschappij, waar geen tussenweg mogelijk is, waar we voor- of tegenstanders uitmaken voor landverraders of nazis, waar we hele bevolkingsgroepen dehumaniseren, waar mijn mening als waarheid geldt. Is dat zo raar?
Uiteraard. Internethelden, nietwaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar dat zal je buiten fok veel minder mee maken denk ik.
Hier schreeuwen een man of 10 a 15 elkaar na. De meerderheid slaapt inmiddels, morgen is het immers weer vroeg dag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Heeft die een goed einde?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Internethelden, nietwaar?Ik moet alleen de hele tijd aan de film Il Conformista denken.
In dat geval raad ik je aan om aan wat zelfreflectie te doen. Want met de posts die je hier plaatst ben je niks meer dan onderdeel van het probleem, niet de oplossing.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, niet raar. Ik ben het zelfs met je eens. Ik ben alleen bang dat we juist naar die maatschappij op weg zijn, met de huidige ontwikkelingen.
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Heeft die een goed einde?
Goed bedoeld, maar het klopt niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Acda en de Munnik zijn ook bazen. Uit het nummer: Tijd
Ik zing het zo helder als ik kan
Zowel in Bijbel, Thora als Koran
Staan die woorden echt
'k Vind het prachtig dat u iets gelooft
Wat door een man van vroeger is beloofd
Maar u leest zo slecht
Nja hij vindt waarschijnlijk dat wij met onze wegkijkhouding volgens hem onze toekomst verpesten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval raad ik je aan om aan wat zelfreflectie te doen. Want met de posts die je hier plaatst ben je niks meer dan onderdeel van het probleem, niet de oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |