Heftig he. Volgende episode vind ik ook heel mooi. Episode 11. Bevat goede boodschappen naar mijn mening.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:58 schreef Qunix het volgende:
Episode 10... Nu snap ik de eerste paar scenes en achtergrond van Yuri
Kijk ik morgen wel. Anders ga ik te snel er doorheen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heftig he. Volgende episode vind ik ook heel mooi. Episode 11. Bevat goede boodschappen naar mijn mening.
I copy!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk ik morgen wel. Anders ga ik te snel er doorheen.
You copy?
Ik beantwoord geen vragen van vrouwen die niet Oppai zijn. Die neem ik niet serieus. Lijkt net een gozer met lang haar. Bah.quote:
Meme-wisknudde is de beste wisknudde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is dit ineens met de brugklas wiskunde.
Eens. En ik had je post nogmaals gelezen 2 topics terug hierover.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:01 schreef robin007bond het volgende:
Bevat goede boodschappen naar mijn mening.
Cool! Pas op dat je geen spoilers leest die ik heb gepost hihi.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens. En ik had je post nogmaals gelezen 2 topics terug hierover.
Zo diep zag ik het niet
Waarom zit dat ene mannetje gewoon relaxt erop terwijl de rest aan het duwen is?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:31 schreef Qunix het volgende:
Zo'n school festival ding... Een klas heeft wel iets heel bijzonders gedaan:
https://twitter.com/1230Seiya/status/649532795547598849
Oeh, grappig om te weten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:44 schreef Qunix het volgende:
Space Brothers had dezelfde vibe als Planetes, maar uitgerekt.
K(: Return of Kings) toch maar even geprobeerd. De animatie is nog steeds goddelijk, de muziek is koninklijk en de fisheye shots van die gozer op zijn skateboard blijven een traktatie. Er zat kennelijk alleen een film tussen de twee seizoenen en ik snap er geen kont van. Ik laat het dus maar weer vallen gelijkend een zwaard van Damocles.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga van het nieuwe seizoen alleen de ene Monogatari ova volgen denk ik. Er is niet echt iets dat me aanspreekt.
Anime van 3 minuten moet je op je telefoon kijken terwijl je op de trein wacht, als je ze op je computermonitor of ander groot scherm kijkt doe je iets verkeerds. Zelfs de hele goeie als Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken (I Can't Understand What My Husband Is Saying).quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:43 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb meteen mijn interesse voor Komori-san verloren toen ik zag dat elke episode 3 minuten duurde.
Miss Monochrome kijk ik gewoon op mijn scherm.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Anime van 3 minuten moet je op je telefoon kijken terwijl je op de trein wacht, als je ze op je computermonitor of ander groot scherm kijkt doe je iets verkeerds. Zelfs de hele goeie als Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken (I Can't Understand What My Husband Is Saying).
Ik heb Inferno Cop op mijn scherm gezien, en achteraf heb ik daar wel een beetje spijt van. Als het voor jou werkt dan werkt het, natuurlijk, maar in mijn ervaring gedijt de toch iets minder gedetailleerde animatie van zeer korte anime beter op de kleinere schermen van onze telefoons.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Miss Monochrome kijk ik gewoon op mijn scherm.
Kwaliteit van Miss Monochrome is ook vele malen beter dan Inferno Cop. Check de trailer maar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb Inferno Cop op mijn scherm gezien, en achteraf heb ik daar wel een beetje spijt van. Als het voor jou werkt dan werkt het, natuurlijk, maar in mijn ervaring gedijt de toch iets minder gedetailleerde animatie van zeer korte anime beter op de kleinere schermen van onze telefoons.
Heftig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:31 schreef Qunix het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Wernher_von_Braun
Gut sjezus de timer is verlopen et voila de gedroomde aankoniging is eindelijk hier.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.kizumonogatari-movie.com/
Wat is deze? Kizu eindelijk? Heeft iemand met alle kalenders in huis lopen klooien en is het eigenlijk 1 april?
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg.quote:
SPOILER: Episode 18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2015 20:03:01 ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.![]()
En:Jup.SPOILER: Episode 18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben we de komende acht jaar nog Evangelion 4 om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat een onzin. Kan Shaft dan ook nooit iets goeds doen? Ze verpesten een van mijn favoriete langlopende grap. Waarom? Om geld te verdienen? Die vuile commercielen. ´Kizu nooit ;_;´ is zal nooit meer in ernst geopperd kunnen worden.
[..]
Gut sjezus de timer is verlopen et voila de gedroomde aankoniging is eindelijk hier.
Net als Kizu in het algemeen dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
Of Kizu 3 die voor onbepaalde termijn uitgesteld wordt.
Evangelion: 4.0 You Can (Not) Release (Ever)quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de komende acht jaar nog Evangelion 4 om naar uit te kijken.
Is 3 zo slecht? Ik bedoel, ik ving wat op over vrij extreme veranderingen, maar toch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik kijk niet eens echt uit naar 4.0. Mijn hoop voor Rebuild is weg. Het is generieke pulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |