Die worden in Amsterdam ook op hun nummer gezet.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Het was een wedstrijd met 2 gezichten. Het is aan de ene kant zorgwekkend dat PSV zo diep door de ondergrens kan gaan en zich letterlijk laat afslachten door een redelijk (maar niet geweldig) CSKA. Anderzijds is zo terugkomen op dit niveau erg knap.
Aan het eind van de balans verlies je in Moskou (waar Wolfsburg en United het ook gewoon lastig gaan krijgen). Lastig om te zeggen waar PSV staat met het oog op zondag.
Het wordt wel een echt leuke wedstrijd
Eerste helft gemist?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:40 schreef RijstNatie het volgende:
Maher speelt een wereld partij!!!
Met slaapverwekkend voetbal?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die worden in Amsterdam ook op hun nummer gezet.
Laten we hopen op een leuke pot.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met slaapverwekkend voetbal?
Het wordt voor mij echt een krakertje, zonder uitgesproken favoriet.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we hopen op een leuke pot.
Vaak met een uitgesproken winnaar. PSV mag niet verliezen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het wordt voor mij echt een krakertje, zonder uitgesproken favoriet.
Ajax- PSV, hoe clichématig ook, staat altijd op zich.
Ouderwets toppertje, Molde maar schriftelijk afdoen met 0-3 voor Ajax, en dan vol naar zondag.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vaak met een uitgesproken winnaar. PSV mag niet verliezen.
Nouja er is werkelijk geen hond die denkt bij 3-2 verlies voor PSV "Zo die hebben het goed gedaan"quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef IMVHI het volgende:
Toch mooi dat PSV wederom weer de Nederlandse eer in Europa hoog heeft gehouden.
Hoezo? Iedereen riep dat het 5-0 moest zijn in de eerste helft. Dan is het gewoon een goede comeback.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja er is werkelijk geen hond die denkt bij 3-2 verlies voor PSV "Zo die hebben het goed gedaan"
Ja redelijke comeback, maar eer hoog gehouden?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen riep dat het 5-0 moest zijn in de eerste helft. Dan is het gewoon een goede comeback.
Maar dat maakt het nog geen goede wedstrijd. Die eerste helft is denk ik het slechtste dat ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen riep dat het 5-0 moest zijn in de eerste helft. Dan is het gewoon een goede comeback.
Ik heb wel vaker minstens net zo slecht gezien van PSV hoor. Het was iig een drama. Heeft ook weer alles te maken met scherp zijn en er bovenop zitten.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog geen goede wedstrijd. Die eerste helft is denk ik het slechtste dat ik ooit heb gezien.
Dit is de enige juiste constatering.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Die zogenaamde comeback had niks met de klasse van PSV te maken, maar met de instelling van CSKA.
Wat een onzin. En de suprematie van CSKA in de eerste helft had niets te maken met de instelling van PSV in die periode?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit is de enige juiste constatering.
Het gevaar is dat ze in de thuiswedstrijd denken dat ze beter zijn omdat ze een aardige tweede helft speelde. Dan loop je wederom in het mes. Ik durf zelfs te stellen dat Moskou uit beter is dan ze thuis zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een onzin. En de suprematie van CSKA in de eerste helft had niets te maken met de instelling van PSV in die periode?
Zo'n wonderploeg is het nou ook weer niet hoor, dat Moskou. Thuis wordt het gewoon een spannende pot als PSV de kopjes er bij houdt.
Dat dacht ik voor gisteren ook. Feit is dat PSV in de fasen dat ze wel wilde voetballen, gewoon de betere waren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gevaar is dat ze in de thuiswedstrijd denken dat ze beter zijn omdat ze een aardige tweede helft speelde. Dan loop je wederom in het mes. Ik durf zelfs te stellen dat Moskou uit beter is dan ze thuis zijn.
Russische ploegen zijn gewoon altijd lastig voor NL clubs.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken, of Moskou nou "echt niet zo veel voorstelt" of dat het met instelling te maken had, best logisch dat je inslaapt na 3-0 en om dan weer te herstarten zeker tegen een club die niks meer de verliezen had.
Het is altijd achteraf lullen, had PSV aangevallen en het was 5-0 geworden had iedereen ze compleet afgezeken en gezegd dat ManU geluk was en dat we niks voorstellen in Europa.
Ik kan er weinig mee.. en dat we nu allemaal op 3 staan is ook kut. Als PSV echt zo goed denkt te zijn en Moskou te kunnen pakken moeten ze dat maar laten zien. Ik blijf bij mijn verwachting dat we 4e worden.
Ach, vooraf had je getekend voor 3 punten na 2 wedstrijden.quote:
Om even open deuren in te trappen: er staan twee ploegen op het veld, dus uiteindelijk bepaalt de wisselwerking tussen beide ploegen inderdaad het verloop van de wedstrijd. Maar ik ben van mening dat PSV vooral zo kon terugkomen door het volledig afhaken van CSKA in de tweede helft. En niet dat CSKA er niet meer aan te pas kwam door de andere instelling van PSV in de tweede helft.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een onzin. En de suprematie van CSKA in de eerste helft had niets te maken met de instelling van PSV in die periode?
Zo'n wonderploeg is het nou ook weer niet hoor, dat Moskou. Thuis wordt het gewoon een spannende pot als PSV de kopjes er bij houdt.
Omgedraaid kun je ook stellen dat CSKA 3-0 kon maken door afhaken van PSV in de eerste helft.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Om even open deuren in te trappen: er staan twee ploegen op het veld, dus uiteindelijk bepaalt de wisselwerking tussen beide ploegen inderdaad het verloop van de wedstrijd. Maar ik ben van mening dat PSV vooral zo kon terugkomen door het volledig afhaken van CSKA in de tweede helft. En niet dat CSKA er niet meer aan te pas kwam door de andere instelling van PSV in de tweede helft.
Precies.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:27 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Omgedraaid kun je ook stellen dat CSKA 3-0 kon maken door afhaken van PSV in de eerste helft.
Euhhh nee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:27 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Omgedraaid kun je ook stellen dat CSKA 3-0 kon maken door afhaken van PSV in de eerste helft.
Nooit meer dan 1 meter tussen jou en te directe tegenstander? Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:13 schreef perro. het volgende:
ik hoop dat ze eens heel erg goed in de spiegel kijken de komende paar dagen. en zich eens gaan afvragen hoe het kan dat ze dergelijke fouten maken maar dat niet aan zichzelf wijten.
vooral bruma. ik dacht gisteren nog; nederland voetballand zou eens moeten beginnen met als stelregel: nevernooitniet meer dan 1 meter tussen jou en je tegenstander in de 16. en ook nevernooitniet naar achteren(!!!) lopen als er een voorzet op een tegenstander komt.
man man. het zijn toch geen kleine kinderen meer? hoe kan dit? die cognitieve dissonantie.
natuurlijk gaat dat niet. maar blijkbaar zijn de nederlandse verdedigers niet volwassen genoeg om zelf de verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het positioneel in orde is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nooit meer dan 1 meter tussen jou en te directe tegenstander? Dat is onmogelijk.
Ik snap wat je na wil streven, maar hoe goed je voetenwerk ook is als verdediger, je kunt onmogelijk binnen een meter blijven als de aanvaller dat niet wil.
Eens, al ben ik van mening dat de van Gaal methode welliswaar uitstekend werkt, maar vaak voor een relatief korte periode. Van Gaal heeft overal succes, maar het lijkt een soort van roofbouw te zijn op de spelers.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
natuurlijk gaat dat niet. maar blijkbaar zijn de nederlandse verdedigers niet volwassen genoeg om zelf de verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het positioneel in orde is.
als je toch ziet wat bruma gisteren deed, dan kun je bijna niet anders dan concluderen dat er strakke regels nodig zijn. op zijn van gaals, zeg maar. op een bijna kinderachtige manier, vandaar de meter.
het zijn geen mietjes, ze krijgen er genoeg voor betaald, en de meeste spelers zijn tegenwoordig maximaal 3 jaar actief voor een club alvorens ze verhuizen. hier en daar de uitzonderingen uiteraard.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, al ben ik van mening dat de van Gaal methode welliswaar uitstekend werkt, maar vaak voor een relatief korte periode. Van Gaal heeft overal succes, maar het lijkt een soort van roofbouw te zijn op de spelers.
Problem: PSV kan geen 2 helften goed spelen. Een minuut of 45 goed voetbal is de max, zoals ook vorig seizoen. Met de kanttekening dat die 45 minuten goed spel vorig jaar vaker gehaald werden dan dit seizoen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
4-1 voorspeld, 3-2 geworden. Vooral de tweede helft viel me op met een revival die ik niet had verwacht. Ergens kunnen ze het dus wel. 2 van dit soort helften en ze hadden er nondeju nog gewonnen ook.
neh, 0-1 in de 87e minuut na een verschrikkelijk saaie wedstrijd, geklungel en amateurisme aan beide kantenquote:
Ik verwacht een topwedstrijd. Veel goals aan beide kanten. Een 2-3/3-2/3-3 wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
neh, 0-1 in de 87e minuut na een verschrikkelijk saaie wedstrijd, geklungel en amateurisme aan beide kanten
dat laatste verwacht ik zeker en dat is de top van de eredivisiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
neh, 0-1 in de 87e minuut na een verschrikkelijk saaie wedstrijd, geklungel en amateurisme aan beide kanten
Waarom zou je je zorgen maken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:30 schreef tja77 het volgende:
Guardado traint vandaag dus mee, als er geen reactie is, speelt hij tegen Ajax.
Ik weet niet of ik blij moet zijn, of me zorgen moet maken...
Omdat ik denk dat als het een thuiswedstrijd tegen de Graafschap was geweest, er geen enkel risico zou worden genomen, omdat je die ook zonder Guardado moet kunnen winnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou je je zorgen maken?
Het lijkt me dat De fysio en trainers bij psv echt wel zeker zijn van hun zaak als ze Andres het veld op sturen
Dit inderdaad, als hij ook maar iets voelt gaat hij al inhouden/compenseren. Met de kans op een andere/zwaardere blessure. Ik zou in deze fase van de competitie nog geen risico's nemen. Het seizoen duurt nog lang.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als het een thuiswedstrijd tegen de Graafschap was geweest, er geen enkel risico zou worden genomen, omdat je die ook zonder Guardado moet kunnen winnen.
Als Guardado wel een reactie voelt, maar toch wil spelen, hij misschien zegt dat er niks aan het handje is en geen reactie voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |