Ja, bij mijn peuter wordt het nu echt duidelijk erger. Wat voor crème smeren jullie? Ik ga zo weer even cetomacrogolcreme halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:09 schreef exode het volgende:
Gefeliciteeeeerd Chanty! Erg fijn zeg.
Wij hebben een open billen dreumes2 plekjes zijn echt open, zo zielig. Verschonen is nu vreselijk, vooral voor hem. Vanochtend tot hij naar het KDV ging in zijn blote billen rondgelopen. Hopen dat ze hem vandaag echt vaker verschonen en niet met doekjes. Alhoewel dat merken ze meteen, ik vermoed dat ie dan alles bij elkaar gilt.
Mama's met eczeem kindjes: is het bij jullie dreumessen ook erger nu het weer kouder wordt? Hij heeft er heel lang geen last van gehad maar nu op zijn gezicht na elk slaapje. We smeren hem regelmatig in met vette creme maar na het slaapje standaard om zijn ogen eczeem.
Doet me denken aan een plaatje dat ik ooit ergens zag, over speelgoed voor jongetjes of voor meisjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef Franny_G het volgende:
I is vooral van de telefoon. Wij hebben ook nog een vaste telefoon, dan pakt ze de hoorn en hoor je op een gegeven moment een vrouwenstem: "Het door u gekozen nummer is onjuist". Dat vindt ze helemaal te gek (en ook een beetje eng) en dan gaat ze een beetje terug staan brabbelen..
Exode, zo zielig is dat, als er open plekjes zijn. Dan kunnen ze ook zo verdrietig huilen.. Eczeem wordt bij kouder weer inderdaad erger, ik had het als kind ook.
Toch bijzonder, dat prinsessen een apart soort laptop erop nahouden.. ..
. (Ik heb zo'n hekel aan dat soort spul. Maar vroeg of laat gaat I dat natuurlijk toch in huis proberen te halen.)
Room, lekker naar Nederland. Hopelijk is het dan net zulk mooi weer als nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk he, die liedjes van Monique Smitquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:19 schreef BlueEyes het volgende:
Hier een fascinatie voor de afstandsbediening![]()
En als ik naar het tvkastje loop sinds 2 dagen hoor ik KwakKwak. Oftewel het liedje Wat doet het eendje van Monique Smit
Ah wel. Nou ja. Kan, op zich. Ik heb halloween in mijn hoofd en zag even niet wat een kuiken daar aan toe zou voegenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leftovers van Pasen. Voor grotere kinderen hadden ze hazenpakken
oh, mijn fantasie kan daar wel wat meequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:08 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ah wel. Nou ja. Kan, op zich. Ik heb halloween in mijn hoofd en zag even niet wat een kuiken daar aan toe zou voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even toch nog kleine bondige update van mijn kant, voor de mensen die afgelopen week mijn post hebben meegekregen :Ha hier heb ik deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel
S. 2014
J. 2016
acht dagen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zag jouw baby op een loopfiets SQ![]()
Hoe lang nog voor je hier legaal mag posten?
Dreumessen zijn nòg veel toffer dan baby's! Heus!! Al is Mauwtje al een dreumes als ik je filmpjes zie...quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even toch nog kleine bondige update van mijn kant, voor de mensen die afgelopen week mijn post hebben meegekregen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jeeeeeeej! Wat fijn! Succes met het nieuwe stuk dat komen gaat
![]()
Pcm... en niet te warm of te koud eten geven want dat doet zeer... brood gaat hier het beste...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:13 schreef Roomsnoes het volgende:
Zeg. Kiezen he. Als die met 3 tegelijk komen, tegelijk met 2 hoektanden, en dentinox voldoet niet... Wat doe je dan? Pcm?
Jeutjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:13 schreef Roomsnoes het volgende:
Zeg. Kiezen he. Als die met 3 tegelijk komen, tegelijk met 2 hoektanden, en dentinox voldoet niet... Wat doe je dan? Pcm?
DIt indd, misschien 2 keer gegeven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soep... dat moet ik nog eens proberen bij mn dreumes... wij eten zelden soep dus denk daar dan niet aan
Gefeliciteerd met je leuke meisjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Arm O. Ik zou dan ook pcm geven
Wij komen afscheid nemenZe heeft een hele leuke verjaardag gehad. En morgen nog een keer
Tot bij de peuters
![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: fotospam + filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:29 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh S ik ben zo verliefd op haar![]()
En vooral haar dansmoves
Dat is dan ook gewoon even ruk! Je zou graag alles mee willen maken, maar als dat door al dan niet zelfgekozen omstandigheden niet gaat is dat gewoon niet leuk. Morgen weer een dag, dan et hij vast 10 stapjes achter elkaar in plaats van 3 en ben jij er lekker wel bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ziet er tof uit BF!
Mijn manneke heeft vandaag (zonder mij erbij helaas![]()
) zijn eerste echte stapjes gezet. En trots dat ie was!
Da's de keerzijde van heel veel studeren en werken tegelijk. Maar het is voor het goede doel! *zucht*
Ja op dit soort momenten ben ik dat wel eens zat. En dan mag ik van mezelf heeeeel even klagen. Maar dan moet ik mezelf weer herpakken en naar het langere termijn doel kijken![]()
Burdie ze zijn allemaal leuk
het lijkt me niet relaxed, maar ik schijn zelf als kind vanaf 10 maanden niet meer overdag te hebben geslapen... heb er niks aan over gehouden, maar voor mijn moeder/voor jou lijkt het me heel lastig...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:16 schreef Burdie het volgende:
Klinkt leuk Franny.
Wat vinden jullie van het volgende. Kuiken heeft al sinds dinsdag geen middagslaapje meer gedaan. Ik vind hem echt veel te jong om overdag niet te slapen, maar kan hem ook niet dwingen natuurlijk
. Hij valt wel in slaap aan de borst, maar wordt wakker zodra ik hem in bed leg. Ik heb die twee uurtjes in de middag heel erg nodig voor mezelf en voor werk, en ik trek het zo niet zo goed eigenlijk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan kun je toch nooit een hele dag uit?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:17 schreef Franny_G het volgende:
Amsel, kan gebeuren.. Maken we allemaal wel mee, denk ik, zeker met van die ondernemende dreumesjes. Hopelijk is er inderdaad verder niets aan de hand.
Toffe foto's Nikki!! Echt genieten, zeker ook met dit geweldige weer.
Wij vertrekken ook vroeg inderdaad, als we naar de dierentuin of zoiets willen. Ik wil namelijk echt graag dat I haar middagslaap op haar vaste tijd en in haar bedje kan doen en dat we dus op tijd daarvoor weer thuis zijn. Dat is voor haar humeur en de onze het beste... Bovendien ben ik zelf een ochtendmens dus ik vind het prima om direct actief te zijn 's ochtends en heb ook vaak zin om iets te ondernemen.(OK, behalve vanochtend, toen ik na al die wijntjes van gister tot 9.30 in mijn bed bleef liggen en mijn vriend zich mocht vermaken met I.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |