1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Tja als je in Sprundel woont wat moet je d'r dan nog mee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef smegmanus het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)g-sprundel-1.5292194
Tering, wat ongelooflijk triest....
Vandaar dat het ook maar liefst 1,9 kilo (!) isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja als je in Sprundel woont wat moet je d'r dan nog mee?
Bij NAC Breda valt niet meer zoveel te vieren
Vermoedelijk illegaal vuurwerk? Wat de neuk is dit nou weer? Ze nemen het in beslag maar weten niet eens of het illegaal vuurwerk is?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef smegmanus het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)g-sprundel-1.5292194
Tering, wat ongelooflijk triest....
Zijn gewoon stadionfakkels, allemaal CAT1 voor zover ik weet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vermoedelijk illegaal vuurwerk? Wat de neuk is dit nou weer? Ze nemen het in beslag maar weten niet eens of het illegaal vuurwerk is?
Je mag gewoon vuurwerk hebben, en dan nemen ze dit in beslag? Wat een wijven zeg.
quote:
Leuk dingetje, maar 600 euro voor 5 minuten plezier gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je hem vroeg koopt een euro of 600 heb ik gehoord.
Totdat je met je vriendengroep wat geld bij elkaar lapt, en dat ding in de straat afsteekt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:55 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Leuk dingetje, maar 600 euro voor 5 minuten plezier gaat me iets te ver.
Je bent wel gelijk het hoogtepunt van de avond, dat dan weer wel inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Totdat je met je vriendengroep wat geld bij elkaar lapt, en dat ding in de straat afsteekt.
Tis wel zo'n geweldig blok.
Ik ga altijd de 1ste week van januari.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:52 schreef SPIRO het volgende:
Ik ga volgende week weer richting Belgie,Vast wat inslaan voor oud en nieuw.
Kan je beter rond deze tijd doen,dan in Nov en Dec!!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:52 schreef SPIRO het volgende:
Ik ga volgende week weer richting Belgie,Vast wat inslaan voor oud en nieuw.
Kan je beter rond deze tijd doen,dan in Nov en Dec!!
Dit dus, eerste zaterdag van het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ga altijd de 1ste week van januari.
Ben ik de enige waarbij het nooit komt aanwaaien? De enige dag dat ik niet met vuurwerk gerelateerde dingen bezig ben is de eerste week van januari op de 1e dag na.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:47 schreef zlotka het volgende:
Meld.
Het virus is ook hier aan komen waaien.
Jep! Alleen de finale vond ik minder indrukwekkend dan vorig jaar maar voor de rest top!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waren er nog mensen bij de Trophy dit jaar? Ik was er voor de eerste keer. Vond het echt top
[..]
Ben ik de enige waarbij het nooit komt aanwaaien? De enige dag dat ik niet met vuurwerk gerelateerde dingen bezig ben is de eerste week van januari op de 1e dag na.
Ik vond het helemaal mooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jep! Alleen de finale vond ik minder indrukwekkend dan vorig jaar maar voor de rest top!
Jah Royal failliet.. maar die gaan wel een doorstart makenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:02 schreef Chunees het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=227982&cat=1
Ik koop gewoon altijd watquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen al bezig met lijstjes maken?
Toevallig deze week een begin gemaakt, maar dat veranderd toch nog 100 keerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Mensen al bezig met lijstjes maken?
Een vuurwerkshop in Polen is dat toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:01 schreef derLudolf het volgende:
Mag ik vragen of iemand ervaring heeft met Pyrofire.EU?
Ik dacht eerlijk gezegd dat ie in Italië zatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een vuurwerkshop in Polen is dat toch?
Heerlijk die multicolour met blink, is volgens mij de Massive. Geweldig effectquote:
Tsjechiëquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ie in Italië zat
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat ie in Italië zat
Het is uiteraard zelf je eigen risico als je daar wilt bestellen/ Ik weet uberhaupt niet eens of ze naar Nederland vuurwerk versturen. (niet meer toch sinds een jaar of 2?).quote:
Ik vind het ook gek. Ik heb Royal producten gehad en zeer leuk vuurwerk!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:37 schreef Qunix het volgende:
Royal failliet!? Een bedrijf met goed kwaliteit vuurwerk.
Waarom nemen ze dan zoveel risico met het vuurwerk dat ze maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Royal heeft flink geleden onder het feit dat een schijtlading vuurwerk afgekeurd is...
Maar ze gaan vast een doorstart maken, zal morgen wel bekend worden gemaakt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef Qunix het volgende:
Royal doet/deed mee aan competities en wonnen ook enkele volgens mij.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom nemen ze dan zoveel risico met het vuurwerk dat ze maken?
Laat ze de illegale tak maar weer opstarten, daar is tenminste fatsoenlijk geld in te verdienen :lach:quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Het is uiteraard zelf je eigen risico als je daar wilt bestellen/ Ik weet uberhaupt niet eens of ze naar Nederland vuurwerk versturen. (niet meer toch sinds een jaar of 2?).
Ik denk dat het toch het beste is als je dat soort zwaar vuurwerk wilt hebben uit tsjechie/italie/polen kun je daar beter gewoon zelf heen rijden.
[..]
Ik vind het ook gek. Ik heb Royal producten gehad en zeer leuk vuurwerk!
Ik zag lijsten voorbijkomen waarbij 12" met buis werd aangebodenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:39 schreef revpolen het volgende:
blijft leuk om te zien dat er veel mensen gepassioneerd bezig zijn
alleen blijft eng dat mensen nog steeds alles kunnen krijgen!
hier in de buurt kan je momenteel met "gemak' 8" krijgen.. iets wat absoluut niet aan te bevelen is voor particulieren! binnenkort voor de fun maar eens polenmarkt bekijken..
quote:
Echt héquote:
Mis een echte finale of der ging iets mis? Flinke prijs maar wel een vet dingquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:08 schreef smegmanus het volgende:
De box van 2015?
Geschoten tijdens demo van vuurwerktotaal gisteravond.
Heb 'm besteld
Ik vind dit geen rommel hoor...
Finale plak ik er zelf wel achter, maar zeker een vet ding!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mis een echte finale of der ging iets mis? Flinke prijs maar wel een vet ding
Heerlijk, hier hou ik van..quote:
Die op 2:50quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 18 oktober 2015 06:46 schreef raptorix het volgende:
Het vuurwerk tijdens sail was pas indrukwekkend, had het geluk op het IJ te zitten en prachtig uitzicht, ook in Frankrijk veel mooie shows gezien, maar dit was onvoorstelbaar, zat een soort 3d effect in wat je helaas op beeld niet goed kunt overbrengen, maar zal het nooit vergeten.
Waarquote:
Als ik dat zeg zal ik weer een andere verlaten plek moeten vinden om rustig af te steken zonder risico op een bekeuringquote:
DM dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als ik dat zeg zal ik weer een andere verlaten plek moeten vinden om rustig af te steken zonder risico op een bekeuring
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mis een echte finale of der ging iets mis? Flinke prijs maar wel een vet ding
Heb wel een aantal producten die ik dit jaar graag wil hebben, maar echt een lijstje is het nog nietquote:
Vertel vertelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef zlotka het volgende:
[..]
Heb wel een aantal producten die ik dit jaar graag wil hebben, maar echt een lijstje is het nog niet
Raw Whistlers en Delicious thunders voor een projectje, Immortal Gold en een Hallucinator zijn 80% zekerquote:
Immortal goldquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:39 schreef zlotka het volgende:
[..]
Raw Whistlers en Delicious thunders voor een projectje, Immortal Gold en een Hallucinator zijn 80% zeker
Elk jaar zie ik een aanbieding komen vanuit Belgie waar ze die voor een zieke korting verkopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef zlotka het volgende:
[..]
Wordt de eerste keer, maar kan volgens mij geen miskoop zijn
Mja om vanaf hier naar Belgie te kachelen kost me net zoveel als die korting ben ik bangquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Elk jaar zie ik een aanbieding komen vanuit Belgie waar ze die voor een zieke korting verkopen.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Elk jaar zie ik een aanbieding komen vanuit Belgie waar ze die voor een zieke korting verkopen.
Ik vind bij dit sort cakes de effecten altijd zo zwak. Heel zwak licht en ze gaan heel snel weer weg,.quote:
-1x Purple Crystalquote:
Wow, nice.. de big19 heb ik ook besteld.. altijd goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:33 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
-1x Purple Crystal
-2x Gate of Heaven 1
-1x Fearless Demon
-2x Gravity
-1x Havana Palmtree
-1x Navigator Rockets
-2x Event Stagemaker
-1x Karton Big 19
-1x Full suspension
-4x Perfection
-1x W-Attack
-1x Cruel Traction
-1x Wake up call
-1x Matrix
-1x Secret Sensation
-1x X-treme Whistler
Dat is wat ik inmiddels al heb gekocht
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vuurwerkkriebels beginnen alweer te komen![]()
Ik had ze al in januari ...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vuurwerkkriebels beginnen alweer te komen![]()
Vuurwerkbaas !quote:
Ja vet he ?! 2016 / 2017 FOK! vuurwerkmeet doen en ook zo'n show gevenquote:
En dan 300x zink 930 gebruikenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja vet he ?! 2016 / 2017 FOK! vuurwerkmeet doen en ook zo'n show geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |