Wel bedankt dat je met hoofdletters tegen me spreekt.quote:
dat is wel echt nice ja... als ze dat gevoel in een pil zouden krijgen zou ik meteen junk zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na een lange tijd in te hebben gehouden een dikke schijtexplosie hebben vind ik iets betere orgasme
Primaquote:
wel jammer bij jou dan, alles druipt er tegenwoordig gewoon uitquote:Op woensdag 30 september 2015 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is wel echt nice ja... als ze dat gevoel in een pil zouden krijgen zou ik meteen junk zijn
Daarom hou ik van Chinees eten. Kan je goed van poepen.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na een lange tijd in te hebben gehouden een dikke schijtexplosie hebben vind ik iets betere orgasme
doe normaal manquote:Op woensdag 30 september 2015 19:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer bij jou dan, alles druipt er tegenwoordig gewoon uit
Pauw kijkenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond tijdens Pauw maar even een paar rijstwafels met ham verorberen
Gewoon in je broek poepen tochquote:Op woensdag 30 september 2015 19:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer bij jou dan, alles druipt er tegenwoordig gewoon uit
Bahquote:Op woensdag 30 september 2015 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond tijdens Pauw maar even een paar rijstwafels met ham verorberen
ik ookquote:Op woensdag 30 september 2015 19:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daarom hou ik van Chinees eten. Kan je goed van poepen.
hou op met posten danquote:Op woensdag 30 september 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man
je kwetst me
Paradepaardje van de policor slinkse maffia idd.quote:
O, dan moet ik misschien toch maar kijkenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Paradepaardje van de policor slinkse maffia idd.
Moet toch een beetje op de hoogte blijvenquote:
Ik merk het...jammerquote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef HPLC het volgende:
WCH, ik had die trein nog gekopt, maar het heeft niet geholpen
nog steeds even dom iddquote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef HPLC het volgende:
Koop een ladderquote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet toch een beetje op de hoogte blijven
Eigen schuld, met die kuttips van jequote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik merk het...jammer
strak in de kruising?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |