10quote:Op woensdag 30 september 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed punt. Bij de Sligro kan je 5 liter emmers halen, misschien dat dat nog kan
Icm zijn ze best goddelijk, mijnheer.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rijstewafelsben je een wijf ofzo
Dat stinkt dus zo..quote:Op woensdag 30 september 2015 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die geen rijstwafels met kaas eten
Nu heb ik zin en de frikandellen zijn op.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stop cyberpesten nu.
[..]
op pizza echt moeilijk lekker bohh
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rijstewafelsben je een wijf ofzo
Uh daarvan ben ik niet de aanstichter :squote:Op woensdag 30 september 2015 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mensen die ruziën met kkstallekje guus
Nee nee :squote:Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uh daarvan ben ik niet de aanstichter :s
quote:
Kan ook niet echt tegen die lucht.quote:
voor de volgende keer dan. gewoon 2 frikandellen nemen, in plakjes snijden en over pizza verspreidenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nu heb ik zin en de frikandellen zijn op.
Kom ik heb nog een paar liggen, gaan we ze lekker samen opsmikkelenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Ik geniet zo van eten hèquote:Op woensdag 30 september 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor de volgende keer dan. gewoon 2 frikandellen nemen, in plakjes snijden en over pizza verspreiden
dan orgasme krijgen
Nicequote:Op woensdag 30 september 2015 19:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kom ik heb nog een paar liggen, gaan we ze lekker samen opsmikkelen
Zo'n doos van 20 stquote:
Oh heb alleen 40 stquote:
Vieze Stinkbekquote:Op woensdag 30 september 2015 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je vindt dat rijstwafels stinken moet je ze zelf eten, dan stinkt het niet meer.
na een lange tijd in te hebben gehouden een dikke schijtexplosie hebben vind ik iets betere orgasmequote:Op woensdag 30 september 2015 19:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geniet zo van eten hèBeste orgasmes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |