Leuk dat je er bent Mortaxxquote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
duurt dan wel even
zet gewoon in bak warm water
Je wil het toch vandaag eten? Je laat het dan neem ik aan geen dagen staan.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?Het is wel vlees
Watquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?Het is wel vlees
Wie is die mortaxx waar iedereen het steeds over heeftquote:
Morgen ga ik uit eten. Ik doe het nu wel alvast in de magnetronquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Of eet het morgen op en eet een boterham, lekker boeiend
Oke.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil het toch vandaag eten? Je laat het dan neem ik aan geen dagen staan.
En dan nog is dat niet echt iets waar je wakker van hoeft te liggen.
Zit je in een identiteitscrisisquote:Op woensdag 30 september 2015 22:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wie is die mortaxx waar iedereen het steeds over heeft
geen crisis waar dries is en dries is hier nietquote:
Wat een rare postquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
geen crisis waar dries is en dries is hier niet
wat ondankbaarquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde mijn moeder mijn eten meegeven dat ik niet meer wilde hebben. Maar ze wilde niet omdat ze morgen uit eten ging.
Nu zit ik er nog twee maaltijden aan vast.
Dit had niet uit mogen komen nee..quote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
Fokkie gaat uit eten bij Loka's moeder?
Oke, tot zoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wat ondankbaar
ik kom eraan
wow 3-2 teruggekomen?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie is die oude man met die voetfetisj?
Bah.
Ik ben ook weer ingeschakeldquote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow 3-2 teruggekomen?![]()
Even m`n stream weer aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |