Gewoon alle drank door 420 moment vervangen toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
iemand die alchol verslaafd is
nee dat kan helaas nietquote:Op woensdag 30 september 2015 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon alle drank door 420 moment vervangen toch.
dan word je mijquote:Op woensdag 30 september 2015 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon alle drank door 420 moment vervangen toch.
Hoezo, drink je op je werk ofzo?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat kan helaas niet
wel ging ik laast trippen nadat ik heelveel drank ophad en een dike joint oprookte.
ik doe meestal ook savondsquote:Op woensdag 30 september 2015 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik blow tegenwoordig ook weer wat meer.
Niet veel alleen savonds dus kan wel
nee was zaterdag avondquote:Op woensdag 30 september 2015 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo, drink je op je werk ofzo?
dan ben je geen alcoholistquote:Op woensdag 30 september 2015 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee was zaterdag avond
ik drink alleen vrijdag na t werk
sorry OF maar daar is het bij jou toch echt te laat voorquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee klopt maar ik wil me herzenen houden toch
valt wel mee mijn iq is 180 zei iemandquote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
sorry OF maar daar is het bij jou toch echt te laat voor
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
valt wel mee mijn iq is 180 zei iemand
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
kan je dit bevestigen
Ik heb een goeie andijvestamppot met spekjes en slavink in de koelkast staan maar hij si nog niet goed ontdooid, kankihongerquote:Op woensdag 30 september 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest voor mezelf koken.
slechte feel
ik heb het wel :squote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ik drank en drugs kon komen halen
Waarom niet eerder eruit gehaald dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een goeie andijvestamppot met spekjes en slavink in de koelkast staan maar hij si nog niet goed ontdooid, kankihonger
Ja, ik kwam gister laat thuis van studie en toen was het plan om hem dan uit de koelkast te halen, maar ja. vergetenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet eerder eruit gehaald dan?
ik at gebakken aardappeltjes en een hambuger.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een goeie andijvestamppot met spekjes en slavink in de koelkast staan maar hij si nog niet goed ontdooid, kankihonger
Nog wel gevonden?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at gebakken aardappeltjes en een hambuger.
vandaag 8:00-16:00 les pfff pff pfff
en moest iemand zoeken die ik niet kende qua achternaam en kantoor.
echt kaka
Ja. Ben in de docentenkamer random mensen gaan aanspreken of ze haar kendequote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at gebakken aardappeltjes en een hambuger.
vandaag 8:00-16:00 les pfff pff pfff
en moest iemand zoeken die ik niet kende qua achternaam en kantoor.
echt kaka
Het is wel een droevig verhaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is een van de meer vermakelijke greentexts.
[ afbeelding ]
Moest van SLB'er.quote:
mijn godquote:Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is een van de meer vermakelijke greentexts.
[ afbeelding ]
Over pityfucks gesproken, ik heb er nog een tegoed van iemand. Misschien binnenkort eens informeren naar de status daarvan.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel een droevig verhaal.
Iemand zou hem pityfuck moeten geven.
Wat zeiden ze ervan?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest van SLB'er.
Even gesprek gehad over m'n geschiedenis.
Waar heb je die aan verdiend?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over pityfucks gesproken, ik heb er nog een tegoed van iemand. Misschien binnenkort eens informeren naar de status daarvan.
Aan het feit dat hij er om moet vragen op fok.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar heb je die aan verdiend?
Hoeft niet op den FOK!s.quote:
Omdat ik een lieve jongen ben.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar heb je die aan verdiend?
Dat sowieso. Maar je hebt die verlengingen niet echt nodig toch ofwel?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeft niet op den FOK!s.
Maar wel goed dat ze het weten mocht er ooit wat struggle zijn
Wel mooi man dat je weer bezig bent.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeft niet op den FOK!s.
Maar wel goed dat ze het weten mocht er ooit wat struggle zijn
75% van de ECTS in principe.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Typisch het volgende:
Hoeveel moet je halen in het eerste jaar om te mogen blijven?
Kan niet, zou niet op je vallen als je geen badboy was.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik een lieve jongen ben.
Is dat zo? Op UU nog steeds overal 45ECTS dacht ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat is wel schappelijk. In Nederland hebben ze dat bijna overal omhoog geschroeft.
Ik ben Bad to the bone toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet, zou niet op je vallen als je geen badboy was.
Heb ik mij laten vertellen ja. Geen idee of het zo is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo? Op UU nog steeds overal 45ECTS dacht ik.
Vind ik ook wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat is wel schappelijk. In Nederland hebben ze dat bijna overal omhoog geschroeft.
Sowieso onzin hoor, dat hele BSA.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik mij laten vertellen ja. Geen idee of het zo is.Ligt denk ik ook aan de studies. Vooral bij die pretstudies hebben ze het opgeschroefd geloof ik.
zet gewoon in de magnetronquote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo. Maar helemaal bevroren is ook niet lekker. Hij kan er zo wel inquote:
Dan schep je hem daarna keer goed om en doe je weer even erin. Is allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo. Maar helemaal bevroren is ook niet lekker. Hij kan er zo wel in
Je combioven heeft ook vast wel een ontdooistand, als je het helemaal volgens de wetten der kunst wil doenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo. Maar helemaal bevroren is ook niet lekker. Hij kan er zo wel in
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij zou Fokkie snel van de honger sterven in noodomstandigheden
Waarom in de koelkast als je het wil laten ontdooien?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het uit de vriezer komtquote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom in de koelkast als je het wil laten ontdooien?
Ik ben qua eten wel aardig verwend ja vroegerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles in minder gewenste omstandigheden lijkt je maar vies.
duurt dan wel evenquote:
Ik heb geen zin in bacteriën, maar bedanktquote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En op het aanrecht was geen plek?
Huh?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in bacteriën, maar bedankt
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?quote:
zo snel ook weer niet hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?Het is wel vlees
Abiogenese is al geruime tijd achterhaald.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?Het is wel vlees
Loopt wel los johquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent Mortaxxquote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
duurt dan wel even
zet gewoon in bak warm water
Je wil het toch vandaag eten? Je laat het dan neem ik aan geen dagen staan.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is die mortaxx waar iedereen het steeds over heeftquote:
Morgen ga ik uit eten. Ik doe het nu wel alvast in de magnetronquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Of eet het morgen op en eet een boterham, lekker boeiend
Oke.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil het toch vandaag eten? Je laat het dan neem ik aan geen dagen staan.
En dan nog is dat niet echt iets waar je wakker van hoeft te liggen.
Zit je in een identiteitscrisisquote:Op woensdag 30 september 2015 22:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wie is die mortaxx waar iedereen het steeds over heeft
geen crisis waar dries is en dries is hier nietquote:
Wat een rare postquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
geen crisis waar dries is en dries is hier niet
wat ondankbaarquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde mijn moeder mijn eten meegeven dat ik niet meer wilde hebben. Maar ze wilde niet omdat ze morgen uit eten ging.
Nu zit ik er nog twee maaltijden aan vast.
Dit had niet uit mogen komen nee..quote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
Fokkie gaat uit eten bij Loka's moeder?
Oke, tot zoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wat ondankbaar
ik kom eraan
wow 3-2 teruggekomen?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie is die oude man met die voetfetisj?
Bah.
Ik ben ook weer ingeschakeldquote:Op woensdag 30 september 2015 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow 3-2 teruggekomen?![]()
Even m`n stream weer aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |