Ik ben Bad to the bone toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet, zou niet op je vallen als je geen badboy was.
Heb ik mij laten vertellen ja. Geen idee of het zo is.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo? Op UU nog steeds overal 45ECTS dacht ik.
Vind ik ook wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat is wel schappelijk. In Nederland hebben ze dat bijna overal omhoog geschroeft.
Sowieso onzin hoor, dat hele BSA.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik mij laten vertellen ja. Geen idee of het zo is.Ligt denk ik ook aan de studies. Vooral bij die pretstudies hebben ze het opgeschroefd geloof ik.
zet gewoon in de magnetronquote:Op woensdag 30 september 2015 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een goeie andijvestamppot met spekjes en slavink in de koelkast staan maar hij si nog niet goed ontdooid, kankihonger
Ja doe ik ook zo. Maar helemaal bevroren is ook niet lekker. Hij kan er zo wel inquote:
Dan schep je hem daarna keer goed om en doe je weer even erin. Is allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo. Maar helemaal bevroren is ook niet lekker. Hij kan er zo wel in
Je combioven heeft ook vast wel een ontdooistand, als je het helemaal volgens de wetten der kunst wil doenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo. Maar helemaal bevroren is ook niet lekker. Hij kan er zo wel in
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij zou Fokkie snel van de honger sterven in noodomstandigheden
Waarom in de koelkast als je het wil laten ontdooien?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het uit de vriezer komtquote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom in de koelkast als je het wil laten ontdooien?
Ik ben qua eten wel aardig verwend ja vroegerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles in minder gewenste omstandigheden lijkt je maar vies.
duurt dan wel evenquote:
Ik heb geen zin in bacteriën, maar bedanktquote:Op woensdag 30 september 2015 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En op het aanrecht was geen plek?
Huh?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in bacteriën, maar bedankt
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?quote:
zo snel ook weer niet hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?Het is wel vlees
Abiogenese is al geruime tijd achterhaald.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je voedsel op een warme plek laat ontdooien ontwikkelen zich toch bacterien?Het is wel vlees
Loopt wel los johquote:Op woensdag 30 september 2015 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |