Dat mag ook wel, heb je het cv van buddy bekeken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:26 schreef vencodark het volgende:
Rover speelt best aardig. Beter dan een paar van die broekies uit de begintijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Tell, zit darten te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkracht?
Nope.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, heb je het cv van buddy bekeken?
Dan is de sapsalon meteen failliet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:29 schreef James1988 het volgende:
Zeg Anton, ontsla die Linda gewoon. Zo goed doet ze het niet, als manager.
Buddy Vedder (1994) studeert dit jaar af aan de Frank Sanders Akademie te Amsterdam. Hij kreeg les van o.a. Frank Sanders, Paul van Ewijk, Doris Baaten, Paul Eenens, Jimmy Hutchinson, Lieneke Le Roux, Herman Bolten en Peter Faber. Naast zijn studie aan de Frank Sanders Akademie danste Buddy bij Dansacademie Lucia Marthas. Daar kreeg hij les van onder meer Derek Blok, Patick Sabel en Suzan Heyne.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope.Maar prima aanwinst, daar ontbreekt het nog wel eens aan.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:25 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Haha coke, Wiet. Sorry kon het niet laten.
Die beveiliging is er al een tijdje uit gehaald, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je kan die zwartwit-laag ook blokkeren.
Vorige week was-ie weer terug toen RTLXL is vernieuwd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:50 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die beveiliging is er al een tijdje uit gehaald, geloof ik.
?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:53 schreef icloud het volgende:
Zo gtst gaat nu wel heel ver.
Daar zullen christelijke partijen niet blij mee zijn.
Het is een goed onderwerp, maar ook een tricky. Ik mag hopen dat de schrijvers hun huiswerk goed hebben gedaan en dit niet als een of ander excuus binnen een andere verhaallijn gebruiken, want hier kunnen ze héél makkelijk hun vingers aan branden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef Frey het volgende:
Ik vind het wel een goed onderwerp. Die Rover valt tot nu toe trouwens ook hartstikke mee.
Rover die verkracht is door een dominee.quote:
In canada zijn ze protestants?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:46 schreef Koosnaam het volgende:
Niet de katholieke kerk in ieder geval.![]()
Maar inderdaad wel gewaagd ja.
Ik kijk eigenlijk bijna niet meer.
Maar als ik het goed begrepen heb. Werken Linda en Maxime samen om Anton kapot te maken?![]()
Maxime.
Ik mag hopen voor de schrijvers dat ze het niet weer zo doen als bij Bianca's ALS-diagnose. Dat was echt enorme misser gezien de uitwerking daarvan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:46 schreef Koosnaam het volgende:
Niet de katholieke kerk in ieder geval.![]()
Maar inderdaad wel gewaagd ja.
Jaquote:Ik kijk eigenlijk bijna niet meer.
Maar als ik het goed begrepen heb. Werken Linda en Maxime samen om Anton kapot te maken?![]()
Maxime.
Tja dat was eigenlijk wel heel treurig ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor de schrijvers dat ze het niet weer zo doen als bij Bianca's ALS-diagnose. Dat was echt enorme misser gezien de uitwerking daarvan.
[..]
Ja
En het mooie is, de wraakactie van Maxime zal ook wel in duigen vallen nu (een dronken) Anton Linda heeft gezoend. Linda krijgt dan langzaamaan haar twijfels etc., en stopt dan uiteindelijk met haar samenwerking met Tante Heks. Heeft die laatste weer een nieuw slachtoffer voor d'r eeuwige trieste wraakacties
Als ik het mij goed herinner gaven ze Bianca ALS om haar "een tikkende tijdbom" te maken gezien dat gedoe met de moord op Ardil. En vervolgens laten ze haar sterven aan een hartstilstand als gevolg van de stressquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja dat was eigenlijk wel heel treurig ja.Blijkbaar vonden ze het toch maar geen goed idee met die ALS.
Wat je zegt. Ik neem aan dat ze wel weten nu welke kant ze op willen gaan.
Het wordt hoog tijd dat haar bezemsteel eens 'KRAK!' zegtquote:Zoals jij het verwoord zal het inderdaad wel weer gaan wat betreft Maxime ja.![]()
![]()
Maar ja, ze komt toch wel weer weg met al haar wraakacties. Want iedereen vind haar toch wel weer zielig als dit uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |